← Alle dagbøker
Solstråle
51 år168 cm6 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start133,0 kg
Sist123,0 kg
Endring−10,0 kg
BMI nå43,6
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka På rett vei !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eg er på rett vei og det går ganske greit,nei nå lyger eg har nå i en uke hatt nedtur og bare vert lei meg,alt er dritt.
I mårrå begynner eg på ann igjen,denne gangen skal eg ikke gje meg.Har bestillt klær i gjenomm HM første gang eg ikke har tett de størst størelsene eg er nødt til og ha ett mål.
Så de klæena skal eg oppi.Nå går månedene fort til sommeren.
Det blei ingen trening på meg,bedre og gå tur.
Ha en forsatt fin helg.........
Trening
Hei alle!!!!!!!!!!!!!!!
Eg har fått tilbud om en gratis uke på Sats.Bør eg ta i mot det????
Eg er jo ganske overvektig så eg er litt flau med masse folk der på et trenings senter.Målet mitt var å begynna å trene etter eg hadde godt ned ca 20 kilo,hva syns dere om det ????????????
Tjoho
Endeligt går det rett vei for meg.På en og en halv uke har eg tatt av noen kilo,eg vet det bare er vann i begynelsen men ka gjør vel det,eg er glad for det.Nå føler eg at eg har full kontroll,kun snop på lørdagen.Januar er en grei måned å begynna i,lenge til sommeren,men det går fort og så eg må ikke utsette noe,NÅ ELLER ALDRI............NÅ!!!!!!!!!!!!JA!!!!!!!
5. november 2001
134,2 kgHJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tenk at det skal vær så vanskeligt,viljen min er ikke sterk nok.Hva skal eg gjør for å komme igang?????
Det er ingen andre en meg sjøl som bestemmer hva eg skal spise,men det er jo så mye godt.Skulle likt å trefft de som har funnet opp all junk food.
Hvilken dag er best å komme igang på ?? Gjerne en søndag for da kan eg jo spise til eg spyr av alt "lørdags snop".
Har noen prøvd Noka dieten??? Eg er veldigt i mot pulver og slikt men,det er bare for å komme i gang,se at det går fort ned over.
Ellers har eg det bare bra.
20. oktober 2001
132,0 kgDette er veldigt vanskeligt
Føler eg står stilt,eg kommer ikke skikkeligt i gang.Fytti så tunge kilo eg har.Kor ska eg begynna???
Tusen takk for allesvar og hjelpende ord.Dere bryr dere og det er kjekt.
Det er så mangen tanker som svirer i hodet mitt,alt hadde været så mye lettere med iallefall 20 kilo mindre.Det hjelper ikke bare på helsen men og på humøret.
Eg får ta en dag om gangen.
19. september 2001
133,0 kgNå er det alvor
Eg har vel aldri prøvd noe helt alene før.Eg har godt på vka og Grete Rohede,men ingeting har hjelpt meg.Så nå skal eg prøve dette for å se om det hjelper.Det er kun viljen min det står på.Eg kjenner at alt blir tyngre og tyngre.Så nå er det på tiden.
Du har gått ned 10 kilo, du må jo være kjempe fornøyd!!!!
Av og til er alt bare dritt, en ser liksom ikke poenget med det en holder på med. Tro meg jeg har vært der, det som hjelper er å gå inn hit, og hvis du da svinger deg rundt og skriver litt kommentarer så kommer det kommentarer til deg også. Og det synes jeg er veldig motiverende.
Håper ting går lettere for deg, for dette skal vi klare!!!
Klem Måne
GRATULERER MED DE FØRSTE 10 KILOENE,
dette går jo supert.
Nedturer kommer, men husk å skrive i boka da også, det hjelper på motivasjonen til å fortsette.
Dette klarer du, Solstråle, du er jo så godt i gang.
Stå på-hilsen fra Rita
Lykke til videre
Vennlig hilsen Mary