← Alle dagbøker
diarist.Alias

Solsikke

49 år170 cm16 innlegg 2002 0 følgere

Start68,8 kg
Sist66,6 kg
Endring−2,2 kg
BMI nå23,0
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
10. juni 200226. august 2002
66,6 kg

gått ned, men har vært syk...

Bare en liten oppdatering. Har vært syk, og innlagt på sykehus. Der levde jeg på intravenøs væske i påvente av operasjon, som ikke skjedde, defor har jeg gått ned... Får bare forsøke å holde meg nede nå da!!!!
Frolost: 1 skive og 1 gl. juice
Lunsj: 1 skive med ost, og 0,5 l. vann
Middag: 2 1/2 fiskekake med brun saus, 1 1/2 potet + gulerøtter. 1 gl. saft

Fymat: 1 kopp te og 30 g. sjokolade........

har nok gått opp til i morgen tidlig tenker jeg, har ikke mosjonert i dag heller!!!!
67,4 kg

dette går riktig vei

Trente enda mere i går. Svømte tidlig på morgenen, og på kvelden var jeg på en joggetur på 1 time og 15 minutter.
Nå spørs det hva det blitr med trening for nå rieser jeg til Bergen i 5 dager!!!!!!
p.s har vært flink jente og har ikke spist goterier siden lørdag!!!!!!

Klem fra solsikke
68,2 kg

litt ned

bare regisrering i dag. I går var jeg og trente styrke i 2 timer, og er dønn stiv i dag......
😌68,4 kg

Tilbake etter ferien...

Heisann har vært ei uke i syden og det lar seg syne på vekta... Litt opp, men det var kanskje ikke annet å forvente...
Spsite mange gode middager, og det merkes..
Nå er jeg helt uthvilt etter en super ferie, og er klar for en ny økjt med trening, sunnt kosthold igjen....
Klem fra Solsikke
😊68,2 kg

I dag starter ferien

Heisann.
Jeg har gått litt opp igjen, men får satse på at jeg ikke går mere opp i løpet av ferien(noe de fleste har en tendens til......)
Dette var egentig bare en reistrering..
God sommer alle sammen.

Solsikke
🙁68,0 kg

Nå er jeg drit- lei, og nå gidder jeg ikke mere

nå er jeg lei denne jo- jo slankinga mi.... Først ned en og en halv og humøret stiger, og for deretter å gå opp det sammre igjen!!!!!!

Må nok lese i dagbøkene for å få inspirasjon igjen ::))
😌66,8 kg

Bedre og bedre dag for dag.....

Dette går riktig veien, men jeg har gått litt fort ned i det siste...
Er nok stort sett væsketap kan jeg tenke meg. Har vært litt småsyk, med kvalme.. så jeg har ikke spist så mye heller da!!!!
Klemte meg inn i en gammel Diesel bukse som jeg har vært så gla`í. Det var så vidt jeg kom meg inn i den, og den er ikke så behagelig å ha på akkurat.... Magen nesten "henger" over bukselinningen.... Skal ha den på i dag... så kan jeg tenke på å være flink slik at den skal bli litt romsligere. Har en forholdsvis lang genser over, så det syns ikke, og dessuten skal jeg være heime i hele dag....

Nå gjleder det å holde seg når helga nærmer seg, og samboeren min kommer heim etter en 4 dagers tur....
Han vil sikekrt at vi skla lage god mat og kose oss, men må huske på å drikke mye vann før, og ikke spise meg stapp-mett så går det kanskje bra!!!!
Skal til Sverige en tur i helga også.. Må være forsiktig med godis- handlingen ja!!!!!

Ha en fin helg alle sammen,,
Klem fra Solsikke...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alijana22. juli 2002
Heisann!
Gikk det bra i helgen? Håper det.
Du har pågangsmot nok til å klare dette, bare stå på!
Lykke til - nyt sommeren!
Alijana
67,0 kg

Tatt mål i dag.

heisann.
Hadde skrevet her en gang i dag, men det ser ikke ut til at jeg har fått lagra det....
Har tatt noen mål, sånn at jeg kan se om jeg blir litt fastere i fisken etterhvert :)
Mål:
Livvidde: 83 cm
Hoftevidde: 101cm
Brystvidde: 100 cm
under brystene: 87 cm
Låromkrets: 61 cm
Omkrets legg: 38 cm
Omkrets 28 cm

Nå er det bare å få strammet seg opp slik at cm (...og fettet )forsvinner :)
klem fra Solsikke
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12319. juli 2002
Blodtype A
Fra boka Blodtypedietten, spis riktig for din blodtype av
Dr. Peter J.D’Adamo og Cathrine Whitney

Mat som øker vekta
Kjøtt
Melkeprodukter
Nyrehage bønner
Limabønner
Hvete i store mengder

Mat som fremmer vekttap
Planteoljer
Soyaprodukter
Grønnsaker
Ananas

Jeg vet det finnes et internettsted hvor alle matvarene står, men husker ikke adressen i farta.
67,8 kg

Riktig vei

Var spent på hva vekta viste i dag, om jeg hadde gått opp 800g igjen eller ned 800g.
Mat i dag:
Frokost: 1 skive med laksepostei, 1 gulerot 1 gl. julice, og 1 gl. skummet melk

0,5 l. vann

Lunsj: 2 skiver med laksepostei, 0,5 l. vann 1 kopp te

Middag: 1 pk. nudler

200g smågodt og 7,5 dl. cola light... Fysj og FYYYYY!!!

Trening: 20 min rolig sykling + 30 min. raskere sykling
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12318. juli 2002
Hei Solsikke!Nå er jeg inne i en god periode i slankinga, og det går så det suser. Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver om når det går oppover. Har hatt det slik selv; "jaja nå er alt bare pyton så da kan jeg likesågodt skeie ut mere". Men det gjelder å hanke seg inn igjen.
Ser du er flink til å trimme. Det er jo flott, fortsett med det. Det er dessverre ikke jeg. Er da litt fysisk aktiv i løpet av dagen, men burde nok ha trimma litt mere.
Dietten jeg bruker heter blodtypedietten. Hørt om den kanskje? Da er det spesielle matvarer man skal ha/ ikke ha alt etter hvilken blodtype man har. For meg fungerer den utmerket. Så lenge jeg holder meg til den, raser jeg ned i vekt. Skulle ønske at flere som sliter med vekta begynte med den.
68,0 kg

Bedre og bedre dag for dag....

.... eller så er vekta feil!!!! Kjekt var det å se at jeg har gått såpass mye ned, men dette har helt sikkert med vanninnholdet i kroppen å gjøre. Nekter å tro at jeg mister 800g fett i løpet av et døgn!!!

Matinntak i går:
Frokost: 1 skive m/leverpostei. 1 gl. skummet melk og 1 gulrot
Lunsj: 2 skiver m/leverpostei, 5 dl vann, 1 kopp te
Mellom: 1 gulerot, 2 plommer, 3 biter skjokolade
Middag:Elgkjøtt m/potetsalat og salat. 1 1/2 maiskolbe +1gl. vann
Mellom: 2 nektariner, 1 gulrot og 1 1/2 l. vann.


Hilsen Solsikke
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12316. juli 2002
Hei! Nei du har sikkert ikke tatt av 800 g FETT på et døgn. Da har jeg nok heller tro på at vekta ikke alltid er helt pålitelig, eller at vann i kroppen kan være forklaringen.

Disse digitale vektene kan være snåle av og til. For ikke lenge siden slo min seg vrang. Jeg gikk på den som vanlig og den viste 67,5!! Hyggelig det selvfølgelig, bare det at da var jeg egentlig 75. Jeg prøvde den flere ganger, men bare 67,5 kom fram. Snedige greier. Dagen etter var den derimot i normal gjenge igjen.
😟69,8 kg

Nå blir jeg sur.....

heisann.
Dette er skikkelig kiipt sltså. Har gått opp, og det til tross for at jeg var på fjelltur i helga. Gikk og gikk og gikk. Var faktisk opp på en topp på 2144moh, og det medførte en tur på over 6 timer. trodde det skuille gjøre susen med kaloriforbrenningen!!!!!! Riktignok har jeg spist mere enn normalt. Har i tilegg hatt mensen, men likevell..... Nårdet går sånn føler man at man bare vil gi opp, og kaste i seg masse godt, for det hjelper ikke likevel......

neida... Må gå på igjen med krum hals!!! Skal ta meg en times spasertur i godværet og se om det ikke hjelper på vekta til i morgen...
Så tung som dette har jeg ikke værti hele mitt liv, og det til tross for at jeg er på slankern......


Solsikke
67,6 kg

Er vekta feil, eller vann i kroppen????

Hm. hva skal dette bety? Har gått ned 800g på et døgn... Det må være noe med vekta.
Har vært ganske flink i dag med spisingen. I går jogget jeg en lengre tur på over ei time.

Mat i dag:
Frokost: 2 knekkebrød m/kaviar+ 1 gl. melk + 1 lettyougurt
Lunsj: 2 skiver, 7 dl.vann 1 kopp te+ 1 lettyougurt + litt jordbær og is
Middag: Taco med 5 dl Farris
68,4 kg

Æsj,æsj,æsj

Har gått opp igjen. Egentlig ikke så rart når jeg tenker meg om etter det jeg har spist. Når jeg har gått litt ned får jeg inspirasjon til å være flink, men når vekta har gått opp er det sånn at jeg bare får lyst til å drite i det, legge meg på sofaen og kose meg med noe godt......
har vært ute og jogget i dag i ei time, så det var jo litt bra.....

Får satse på å være flinkere resten av uka. Samboren min er borte til lørdag, og da kan jeg være flink og spise sunt og ta meg noen joggeturer!!!!!,- ggodt jeg har planer iallefall......


Solsikke
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla😀4. juli 2002
Hei hei Solsikke

Takk for innlegget og interessen for konkurransen. Føler meg ond når jeg sier at dette desverre er en konkurranse for 70-kg klassen. Men hvis det kan være en trøst har det med en sånn oppdeling vært en kjempe inspirasjon for meg å komme meg ned på 7-tallet for å delta i denne klassen. Jeg hadde forrige 80-kg konkurranse og så vidt jeg vet er det ingen som har konkr for dere i 60-kgs klassen nå, så kanskje du vil starte opp en??

Det jeg har gjort når jeg starter opp en konkr er å gå inn på alle de som er inne i 70-kg klassen de siste to dagene og legger inn "invitasjon" om de vil være med å delta. Så melder de seg på hos deg, og du foretar oppdatering en gang i uka. Første man som har gått ned 5kg har vunnet. Så enkelt er det.

Er nok en gang lei for at jeg ikke kan ta meg med i denne konkurransen, du veier rett og slett for "lite" for oss andre hihi., missunlig, ! Lykke til videre med slankinga,og evt konkurranse!!!!

Klem, Pernilla
68,0 kg

Har vært på fereie

Har bært på ferie i halvannen uke, og da er det jammen ikke lett å holde vekta nede. I tiegg var jeg på bryllup, og da er det tre- retters middad, og flust med kaker. Var litt flink og spiste et kakestykke, men bare ett. Dessuten var jeg nøysom med saus osv. til middagen. Har kommet meg hjem igjen, og da er det lettere og holde seg til vanlig mat, og vanlige rutiner. Men nå må jeg ta meg sammen slik at dette går riktig vei...

Solsikke
67,8 kg

Det går riktg vei.

Det går rette veien dette. Men jeg er ikke så flink til å holde meg unna godterier. Bir vel mye småspising. leser til eksamen, og da sitter jeg på rumpa hele dagen, og bare kjenner godte-suget hele tiden. Kan nesten ikke ha noe i huset uten at jeg må småspise litt!!!!

har begynt å trene litt, mere, så det vil sannsynligvis gi resultater!!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bambi😄13. juni 2002
Hei velkommen hit,
melon er en genial godteri erstatter. Kjempegodt.
Babygulerøtter er også godt, ikke bare fordi de er sunne, de hjelpe deg å få en gylden fin brunfarge.
Lykke til videre.
Hilsen fra
Bambi
Bilde
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.