← Alle dagbøker
diarist.Alias

Snuppedutten

50 år156 cm26 innlegg 2002 0 følgere

Start76,0 kg
Sist69,8 kg
Endring−6,2 kg
BMI nå28,7
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
16. mai 200224. august 2002
😄69,8 kg

Endelig er jeg på 60-tallet!!!!

Veide meg i dag morges,som jeg gjør hver morgen nå om dagen. Vekta stoppet før 70-tallet. Jubelen sto i taket og en liten seiersdans ble utført med blandet grasiøsitet.

Skal snart dra å synge i en venninnes bryllup. Tenk på meg da, og send meg varme tanker. Gruer meg så fælt at jeg blir kvalm.

Ha en flott slankehelg alle sammen. Helgekos fra Snuppedutten.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias skalned😌26. august 2002
Gratulerer med under 70! Godt jobba!
Håper det gikk bra i bryllupet!
Takk for koselig kommentar for noen dager siden. Har ikke vært så aktiv i det siste, men nå setter jeg i gang igjen. Synes det høres helt topp ut å følges videre nedover!
klem Skalned
c.AuthorAlias Monica12325. august 2002
Gratulerer med 60-tallet. Tenker det var deilig.
Hvordan gikk det med syngingen? Det gikk vel greit tenker jeg...
😄70,0 kg

Endelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 delmål er nådd. Kun 5 kg igjen til jeg er helt fornøyd. Skal på reunion med de jeg gikk på ungdomskole mwed i oktober,hadde vært alright å komme inn i klærne sine til da. Men jeg tror 5 kg på 2 mnd er litt å ta i. Tar det en dag av gangen,jeg.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12322. august 2002
Hei snuppedutten!
Takk for at du stakk innom.
Jeg vet nok godt hvorfor det går i sneglefart her. Jeg tåler mat med hvetemel dårlig. Med en gang jeg spiser det, fyker vekta i været. Forrige uke ble det dessverre noe mat med sådan. Det er nok derfor det går så tregt her. Bare jeg holder meg til dietten min og trimmer litt, går vekta nedover. Høres jo greit ut i teorien, men akk så vanskelig i praksis noen ganger.

Jeg synes også det er inspirerende å se andre gå ned. Helt klart at man blir mer motivert av det.

Helgen er som regel det værste i løpet av uka, kveldene også for den saks skyld. Rart dette med at helg = kos, og kos = mat, og mat = usunn mat. Sånn er det allefall for meg. Kanskje helga som kommer nå blir den som er annereldes?

Matlei sier du? Da spiser du kanskje ikke så mye? Eller kanskje det blir mest ”fy-mat”? Jeg er ikke matlei, men lei av å lage mat. Hva i alle dager skal man finne på til middag hver dag?

Lykke til med helgen!
😊70,2 kg

Nå begynner det å skje saker og ting igjen.

Vekta står ikke stille lenger. Det er så gøy. Trodde jeg skulle bli stående rundt 72 kg en stund. Det gikk liksom altfor bra til at jeg hadde noen tro på at vekta skulle synke enda litt til. Nå er motivasjonen enda mer på topp.

Nå er dusjen innstalert,så nå begynner treninga for fullt. Skal prøve å ha en liten treningsøkt hver dag,ihvertfall en liten stund. Har ergometer sykkel i stua og den skal nå tas flittig i bruk. Skal på jobb nå, og der skal jeg kose meg med en stor porsjon salat. Får prøver å spise litt sunt til middag også, men det er ikke så lett når jeg jobber sent. Da må jeg spise der og da blir det sikkert bare en skive.

Ha en forsatt fin slankeuke alle sammen.
😄70,5 kg

Kun 0.5 kg igjen til 70......jippi.....

Det nærmer seg med stormskritt! Det hjalp å komme hjem fra hytta. Har ikke sett mye forandring i løpet av sommeren, men med en gang jeg kom hjem ble alt så mye bedre. Lettere å være sunn her hjemme. Jeg skal begynne sent på jobben i dag, så jeg skal spise en god porsjon salat når jeg kommer på jobben. Det blir frokosten. Lunsjen blir vel et par skiver med tomat og agurk. Middagen blir det verre med. Er ikke helt ferdig med kjøkkenet enda, så det blir litt vanskelig å lage middag der. Får se om dem har noe ferdig i butikken.....
Ha en kjempefin slankeuke alle sammen.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😊19. august 2002
Hallo snuppa :-)

Må bare skryte litt av deg, du er utrolig flink... og så en god venninne :-) Til å ha jobben du har og enda klare å styre unna alle snadder smakene...

Nå går vi så spennede tid i møte..jobb,bgh,nytt kjøkken osv og ikke minst helga for deg..

Vil skrive her så alle som er innom kan lese det,snuppa skal nemlig synge i bryllyp til helga, ( d vakreste) og hun er så flink... heldig er brudeparet som får en så fin jente til å synge i bryllupet for de :-) Sånn, det var dagens skryt :-)

Ha en fin slankeuke videre du da :-) Klem

* Måtte bare innom en gang til med et bilde av deg Hege :-))

Bilde
c.AuthorAlias ivalodia😊19. august 2002
Hallo snuppa :-)

Må bare skryte litt av deg, du er utrolig flink... og så en god venninne :-) Til å ha jobben du har og enda klare å styre unna alle snadder smakene...

Nå går vi så spennede tid i møte..jobb,bgh,nytt kjøkken osv og ikke minst helga for deg..

Vil skrive her så alle som er innom kan lese det,snuppa skal nemlig synge i bryllyp til helga, ( d vakreste) og hun er så flink... heldig er brudeparet som får en så fin jente til å synge i bryllupet for de :-) Sånn, det var dagens skryt :-)

Ha en fin slankeuke videre du da :-) Klem

😄71,0 kg

Har ikke vært så flink til å oppdatere.....

har nemlig fått nytt kjøkken hjemme. Og det har tatt all min tid. Ikke er det ferdig enda heller....kjedelig. Fint blir det i alle fall!!!
Innebandy-treningene begynte nå denne uka. Det var veldig godt å få rørt på meg litt. Blitt lite trening i det siste,men nå er endelig sirkuset i gang igjen....deilig....jippi.....

Har vært flink med frokosten og lunsjen i dag.
2 skiver med tomat og agurk på til frokost.
2 skiver med tomat og agurk og 1 skive med salami og agurk til lunsj.+ 1 nektarin. Spiste et par kjeks i stad også...men det er nok ikke så ille.

Skal grille til kvelden,får passe på å holde meg unna poteter og fete sauser.

God slankehelg alle sammen.

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😌18. august 2002
Hei Snuppa :-)

Du er jo ganske flink med å slanke deg :-) Aktiv og motivert. Gleder meg t å se det nye kjøkkenet deres, blir jeg invitert på en lettere middag? hehe

Regner med at du stikker innom meg snart, hils :-)
c.AuthorAlias Monica12317. august 2002
Jeg synes det høres spennende ut med nytt kjøkken, skulle gjerne pusset opp selv. Får håpe du snart blir ferdig.
Ser det er bare 1,1 kg til du er under 70. Det er ikke lenge igjen....
😄71,0 kg

Nå går det nedover igjen.

Vekta stoppet på 71 og det var bra! Ble litt lettet da. Enda jeg har hatt en uke fri nå. Igår spiste jeg selvfisket makrell til middag. Makrell og salat,kjempegodt!!!!
Sunn mat er nå et must. Skjeier ut litt,men det tar ikke av sånn som før.

Ha en fin slanke uke alle sammen. Oppdaterer nok litt oftere nå, for nå er jeg litt mere hjemme.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla13. august 2002
Da er det klart for ny -5 konkurranse i 70-kg klassen, førstkommende torsdag, og hvis du ønsker å være med, så meld deg på hos meg innen torsdag, og gjør deg klar til å ta av noen kg med massevis av inspirasjon!!!!!!

Pernilla
72,0 kg

Ja,ja...var ikke så god til å slanke meg i ferien

Det gjør ikke noe. Nå vet jeg at jeg kan! Har vært på hytta. Butikken der er dyr,dårlig utvalg og man blir matlei etter 3 dager. Kanskje ikke verdens beste utgangspunkt for slanking,men jeg trøster meg med at det kunne vært verre. 2 kg er ikke verdens undergang. De blir borte når innebandysesongen er igang.
Har ikke vært flink til å oppdatere i sommer. Dataen streiket litt på hytta. Flytter hjem om noen uker og da er jeg tilbake for fullt. (Da jeg endelig kom på nett brukte jeg en halv time på å komme inn på dagboka. Det orket jeg ikke lenge.....hehe...er utålmodig.)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias skalned😃8. august 2002
Riktig, 2 kg er ikke all verdens, så de blir du raskt kvitt. Lykke til videre!
😄70,2 kg

Ikke langt igjen nå til 70 kg.

Nærmer meg 70 kg . Skal klare det innen et par uker. Går litt opp i helgene, men det går jeg egentlig ganske fort av meg igjen. Problemet mitt er ikke å gå ned.(Det fant jeg ut nå..hehe...) Men det er å klare å holde seg der. Motivasjonen er bra,kan ikke klage. Jeg ser jo tross alt at vekta synker.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😌11. juli 2002
Hei på deg snuppa :-)

Jøsses så flink du er da :-) Her går detjo unna, gleder meg til å se deg igjen, til ¨å være naboer så er det lenge siden vi så hverandre, he he.. Vi får trimme litt mer sammen når du kommer tbk fra øya og jeg fra ferie...

Hils gubben da :-)

Klem
c.AuthorAlias Helena3. juli 2002
Jeg er sikker på at det ikke er lenge til du når 70, du er da ikke langt unna!!
Lykke til
Helena
c.AuthorAlias pernilla2. juli 2002
Hei!!
Jeg har endelig kommet meg ned på 7-tallet og har med dette gleden å starte opp ny - 5kg-konkurranse for OSS i 70-kg-klassen. Meld deg på hos meg hvis du har lyst å delta.
Konkurransestart førstkommende torsdag, med løpende oppdatering på torsdager.

Klem, Pernilla


😄71,0 kg

Snart er 2 delmål nådd.

Jeg har satt meg mange små delmål på vei til min "idealvekt".
Først skulle jeg ned 1 kg til 75 kg. Så skulle jeg ned til 70 kg. Det er bare 1 kg igjen. Neste mål er 70 kg og så skal jeg ned på 65.
Da får vi se om vi slår til med 62 kg eller om jeg gir meg der. Får se hvordan motivasjonen er.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lille Trille😄25. juni 2002
Hallo!

Ville bare si at jeg synes du er kjempeflink. Hvordan gikk det med kjole til bryllupet?

Lille Trille
😄71,8 kg

Deilig å spille innebandy igjen

Spilte treningskamp igår,det var deilig å svette litt ordentlig!
Har ikke gått noe opp og ikke ned så jeg er fornøyd jeg....
Spiser ikke bare brød m/agurk og tomat lenger. Går litt i makrell i tomat nå. Det er vel ikke så usunt..?
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias skalned😌19. juni 2002
makrell i tomat er godt... :-) Fisk kan vel ikke være usunt??
😄71,8 kg

Fortsatt nedover.

Jeg blir bare mere og mere imponert jeg.At det går ann å gå ned så raskt bare ved å endre kosthold og drikke vann til du ser mannen med ljåen..hehe....
Jeg er ikke den flinkeste til å trene nå,men det blir litt innimellom.Motivasjonen er fortsatt på topp,og det er ganske utrolig!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias bulle😛18. juni 2002
OK, jeg greide å duste inn en kommentar nr 2, det var ikke meningen,,. ser ikke ut som de lar seg slette
c.AuthorAlias bulle😉18. juni 2002
Takk for hyggelig kommentar! Jeg ser at du har hatt god fremgang! Gratulerer! Dette går så det lyner!
c.AuthorAlias skalned😄17. juni 2002
Så bra! Fortsett sånn, skulle ønske jeg hadde samme fart som deg. Takk for kommentar, helt enig med du!
😉72,0 kg

Back in business.

Klarte endelig å gå ned den halve kiloen.Den satt som limt fast den..hehe....
De 4 førdte kiloene rant av,men når jeg la på meg den halve ble det stopp.Nå er det andre boller!Slutt på å skeie ut i helgene!Skal grille i barnehagen til sønnen min idag.Har kjøpt kalkungrillpølser og cola light. Håper jeg er på 70 kg før ferien min om 3 uker.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😊13. juni 2002
Hei Snuppa

Du er jo kjempeflink :-)
😀72,5 kg

Litt vektøkning.

Ikke så mye å snakke om,men den er der.Koste meg i helgen.Var i utdrikningslag og der var det mye god mat og god drikke.Kan jo ikke stoppe å leve heller...hehe......
Skal skjerpe meg denne uka.Ha en fin slankeuke alle sammen.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias skalned😃13. juni 2002
Utdrikningslag er det ikke så ofte, så det må være lov å kose seg da! Og du har jo vært veldig flink til nå!

Stå på videre!
😉72,0 kg

Jeg hadde gledet meg

så mye til å bytte BMI-klasse,så fikk jeg det ikke med meg....at det går ann.....hehe
Motivasjonen er på topp fortsatt,og det er ikke dårlig! Selvdisiplinen er nemlig ikke helt på topp hos meg.Men nå tok jeg megselv i nakkeskinnet,og dette går så det griner.
Spiser frokost og lunsj på jobben,så det blir brød m/ost og grønnsaker. Middagen i dag blir omelett m/agurk og litt birkebeinerskinke i Pita.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😊5. juni 2002
Hei Snuppa

Så flink du er :-) Kjempebra dette..

Sees i svømmehallen :-)
😄72,8 kg

Første dag på jobb etter mammaperm.

Klarte meg bra,syns jeg.Spiste både frokost og lunch. Drakk masse vann. Jeg jobber med mat,så jeg får håpe ikke matlysten blir borte igjen. Men,men...det var godt å røre litt på seg igjen.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Frosken❤️4. juni 2002
Gratulerer med å ha kommet inn i en ny BMI-klasse:)

*slankeklemmer*
c.AuthorAlias ivalodia😌3. juni 2002
Hei på deg Snuppa

Måtte jo innom siden din i kveld når jeg ser du har vært så flink... Veldig bra :-) Det er som Bamse sier : Godt begynt er halvt fullført :-) Den må vi ta med oss..

Stå på videre

Klem
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.