Tid for vektkontroll
Dette har gått bra synes jeg. Har lagt om kostholdet litt. Ikke noe sjokolade (bortsett fra lørdag), mye frukt og grønnsaker, jeg drakk vin i helgen også. Har gått et par turer denne uka, det er ikke mye, men mer enn hva jeg ellers pleier. Føler meg motivert fordi det hittill har kostet meg så lite.
Jeg spiser frokost nå, og det hjelper slik at jeg ikke blir altfor sulten til lunch.
Jeg vil at vektreduskjonen skal gå sakte slik at jeg lettere kan beholde vekten senere.
Jeg spiser frokost nå, og det hjelper slik at jeg ikke blir altfor sulten til lunch.
Jeg vil at vektreduskjonen skal gå sakte slik at jeg lettere kan beholde vekten senere.
Å spise frokost er en veldig bra start for å endre spisevanene dine! Jeg har heller ikke spist frokost på mange mange år, men de siste ukene har jeg "tvunget" meg til det. For min del er det bare snakk om å _ta_seg_tid_ til det. Og det hjelper synes jeg. Er ikke så skrubbsulten til lunsj og klarer å holde meg unna vaflene på kantina. Blir heller ikke så sulten utover kveldene. Med unntak av i går kveld da! Hadde en aldri så liten sprekk i helga sjø.... Men, i dag er det en ny uke og jeg starter på ny frisk. Husk det! Det er aldri for sent å begynne på nytt ;-)
Lykke til med kostholdsendringen. Det er jo det eneste som hjelper (sammen med trening) hvis man vil gå ned i vekt.
Nefele