...ser frem til å oppdatere slankeprogresjon i denne dagboken. Starting today....Wish me good luck!!
3 i heiagjengen
Stine30. januar 2002
Hei du!
Dette skal gå så bra så:-) Vi følger opp hverandre!!!
Stine
"A_P"29. januar 2002
Hei, og velkommen hit! Denne dagboken har ihvertfall hjulpet meg.
Lykke til...
A_P
Ventura29. januar 2002
Hei, og vælkømmin! Jeg syns jeg har hatt god hjelp av slankedagboka, jeg liker å se ting i system. Det er ikke så mange gutter her inne, men de som er her syns jeg har vært veldig flinke, så der kan du nok få en del gode råd. Lykke til! Klem fra Ventura
Dette skal gå så bra så:-) Vi følger opp hverandre!!!
Stine
Denne dagboken har ihvertfall hjulpet meg.
Lykke til...
A_P
Jeg syns jeg har hatt god hjelp av slankedagboka, jeg liker å se ting i system.
Det er ikke så mange gutter her inne, men de som er her syns jeg har vært veldig flinke, så der kan du nok få en del gode råd.
Lykke til!
Klem fra Ventura