hmmmm
Etter noen dagers fravær her pga dataproblemer tenkte jeg skulle skrive ned (hvis det går) hva jeg har gjort de siste dagene.
Torsdag:
30 min gåtur
Fredag:
Syklet rundt Maridalsvannet
Lørdag: angret på sykkelturen, var stiv og støl
er det fortsatt, så det ble med ballspill og lek denne dagen
Søndag: treningsfri grunnet bursdagsfeiring
Dagen i dag angrer jeg på det jeg spiste i går, men som sagt
er det jo ikke hver dag man spiser bløtekake.
Pluss at det var noe i fiskesuppen jeg ikke helt tålte.
Så i dag blir det riskaker, piller og vann som står på menyen.
Torsdag:
30 min gåtur
Fredag:
Syklet rundt Maridalsvannet
Lørdag: angret på sykkelturen, var stiv og støl
er det fortsatt, så det ble med ballspill og lek denne dagen
Søndag: treningsfri grunnet bursdagsfeiring
Dagen i dag angrer jeg på det jeg spiste i går, men som sagt
er det jo ikke hver dag man spiser bløtekake.
Pluss at det var noe i fiskesuppen jeg ikke helt tålte.
Så i dag blir det riskaker, piller og vann som står på menyen.
Klem fra Monica