← Alle dagbøker
diarist.Alias

Smufine

49 år165 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start73,0 kg
Sist71,2 kg
Endring−1,8 kg
BMI nå26,2
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
15. august 200225. august 2002
😉71,2 kg

hmmmm

Etter noen dagers fravær her pga dataproblemer tenkte jeg skulle skrive ned (hvis det går) hva jeg har gjort de siste dagene.

Torsdag:
30 min gåtur

Fredag:
Syklet rundt Maridalsvannet

Lørdag: angret på sykkelturen, var stiv og støl
er det fortsatt, så det ble med ballspill og lek denne dagen

Søndag: treningsfri grunnet bursdagsfeiring

Dagen i dag angrer jeg på det jeg spiste i går, men som sagt
er det jo ikke hver dag man spiser bløtekake.
Pluss at det var noe i fiskesuppen jeg ikke helt tålte.
Så i dag blir det riskaker, piller og vann som står på menyen.
😊72,3 kg

Jippi

Prøvde å skrive innlegg i går men maskina evt nettet var så tregt at det ikke gikk.
Vel gårsdagen gikk med til diverse gjøre mål:

Sykle Songsvann rundt på dagtid
Kjøpe epleedikk med chrom
Antisalt
pluss andre ting
Og om kvelden gikk jeg rundt songsvann med en venninne og kjæresten min.

I løpet av dagen spiste jeg:

2 fiberknekkebrød med leverpostei
1 tallerken med pytt i panne
og diverse glass med vann

og kjøpte meg to overdeler som jeg skal prøve å få på meg etterhvert.
😊73,0 kg

Oppgjørstimen

Så er starter mitt andre forsøk på å blidgjøre legen min, har nemlig fått beskjed om å gå ned til 60 kg for å se om blodsukkernivået mitt blir bedre og sukkersyken bedre regulert. Men han synes nå at jeg har vært flink som har klart å gå ned fra 110 til mine nå 73 kg. Har funnet ut at det tar litt lengre tid med slankingen når man har lavt stoffskifte men det skader da ikke å prøve. Har derfor begynt å ta mine daglige gåturer og fått bedre kondis. Er av og til litt vanskelig å holde seg vekk fra søtsaker og brus nå i sommervarmen men det gjelder bare å holde tenna sammen så skal det nok gå. Forhåpentligvis. :o)

Sykkeltur rundt Songsvann og ned til Korsvoll.
To knekkebrød med leverpostei
Masse med vann og isbiter.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Smufine😊15. august 2002
Har ikke brukt noen spesiell diett for å gå ned de tidligere kiloene, det var før jeg fikk både sukkersyken og stoffskifte. Men nå bruker jeg noe som heter Epleedikk med chrom og dem fungere veldig bra, har fått ned 5 kg ved å ta dem.
c.AuthorAlias MonicaR😌15. august 2002
Hei, velkommen hit! Du har kommet til rett plass for å bli motivert til å gå ned! Imponerende så mye du har gått ned allerede da! Hva slags kur/diett har du brukt og hva planlegger du å fortsette med? Min mor har også store plager med stoffskifte og overvekt (går på tyroxin), så hvis du har noen tips er det strålende!

Klem fra Monica
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.