← Alle dagbøker
diarist.Alias

SlimJim

46 år185 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start90,5 kg
Sist90,0 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå26,3
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
7. mars 200216. mars 2002
90,0 kg

Litt skuft!

I dag har jeg kost meg som de tre siste dagene, med alt av mat hjertet måtte begjære.
Det var ikke det som var planen, men jeg tilgir meg selv.
Jeg behøver en fast rutine til trening og mat for å holde disiplinen. Onsdag fikk jeg ikke rutine i det heletatt p.g.a viktige gjøremål, samme torsdag. I går og i dag har jeg bare kjølt ned med kald cola og god mat (Det er lov det og Stig, du er bare et menneske;)).
Jeg satser på å stå opp i morgen og ta en tur før en sunn frokost, senere blir det helsestudio og mer sunn mat.
Til Nunnen: Ja jeg vet at efedrin kan være litt skummelt, og at hvis jeg hadde visst det jeg vet i dag om dette stoffet så tror jeg ikke jeg hadde puttet det i meg. Men jeg har brukt det så mye nå at jeg vet at JEG neppe er allergisk mot dette stoffet. Så jeg kommer til å fortsette å bruke det, for dette stoffet takker jeg for der jeg er i dag. Og med det skal det bli flere kilo :)
87,5 kg

Tja....

Javel, sist onsdag begynte jeg 90.5 kg tung og i dag altså 87.5 kg.
Dagene har gått bra for seg med mye aktivitet hver dag. Hver morgen står jeg opp og går en runde som tar 1 time og 20 min før frokost, senere trener jeg helsestudio med rundt 1,5 time fettforbrenning og 1 time styrke.
I går koste jeg meg med 1.5l cola, 1 hel pizza med ekstra ost, 400 g smågodt og en pose superchips!!!(yumyum... dette fortjente jeg!! og absolutt ingen dårlig samvittighet!!!).
Denne uka her kjører jeg samme harde linja mot meg selv med masse aktivitet og lite mat.
En vanlig dag spiser jeg:
Frokost: 2 dl proteishake og en frukt (kansje to)
Før trening: 2 dl proteinshake og en eller to frukt
Etter trening: 3 dl proteinshake og noe frukt eller youghurt

I mitt første innlegg skrev jeg at jeg bruker "verdens beste slankepille" en såkalt eca stack.
"Iset" skrev til meg og lurte hva dette var for noe, og her svarer jeg på det hun lurte på.
Hva en eca stack består av?
Effedrin, coffein og dispril (asprin), typen jeg har er en urtevariant av Ma huang (kinesisk urtemedisin i 5000 år, slå den!!), guarana og noen andre urter.
Hvor får du kjøpt denne stacken?
Over hele usa... og over hele internett.
Urtevarianten derimot er sikkert like god, og den sier "BigBrother" han får kjøpt i sverige (du finner han i dagboka). Den jeg kjøper får jeg gjennom en som kjenner en ;). Jeg betaler 700 spenn for en boks med 100 piller i, derfor undersøkte jeg om jeg kunne bestille hit til landet. Men da måtte jeg fakse papirer her og papirer der + betale en hekkans tollavgift som gjorde det like dyrt til slutt + alt det ekstraarbeidet.
Så var d bivirkninger: Jeg føler meg iværtfall heeeeeeeeeeelt super og uten appetitt. Men det virker litt forskjellig på andre mennesker.
Eca stack finner du et velv av lesestoff om på internett, med forskning og nærmere forklaring om de forskjellige stoffene + alle butikkene som har lyst å selge deg stack.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE14. mars 2002
Hei! Takk for sist på chaten. Ville bare hilse på og si lykke til med nye vekttap. Ha en fin dag!
c.AuthorAlias Nunnen13. mars 2002
Efedrin er et legemiddel som kan ha bivirkninger, bl.a kan noen reagere allergisk med ganske fatale konsekvenser. For ordens skyld kan nevnes at efedrin står på dopinglista.
c.AuthorAlias Masti12. mars 2002
Hei!

Må innrømme at jeg er litt skeptisk til dette stack-greiene. Dispril?! Skummelt spør du meg! Det ser jo likevel ut til å funke for deg og BigBrother, og da er jo alt bra?

Gratulerer med fint vekttap, og lykke til med de siste kiloene!

Masti
90,5 kg

På`n igjen!

Hei hei.
Nå er d på tide å slanke seg.
For 5 uker siden veide jeg 96 kg, og etter 4 ikke så altfor harde slankeuker senere veide jeg 87.
Nå har jeg hatt en "koseuke" med MASSE junk food og cola hver dag.
I går veide jeg 90.5 kg (sikkert litt fett og vann som er tilbake), og er klar over at hvis jeg vil ned i vekt må jeg bare fortsette der jeg slapp.
Jeg tror d blir vanskeligere å slanke seg nå, etterhvert som fettprosenten blir mindre.
Målet mitt er en plass mellom 82 og 78 kg.
Maten jeg spiser er mat med lav glykemisk indeks,
noe jeg vet har veldig mye å si for forbrenning og fettlagring.
Jeg er aktiv i 1 - 3 timer til dagen, jeg går tur og går på helse studio.
I tillegg til optimalt kosthold og fysisk aktivitet bruker jeg verdens beste slankepille, en såkalt "eca stack" (ulovlig i norge selvfølgelig).
Jeg håper å se resultater hver uke, om ikke synlige så skal jeg hvertfall se 1 - 3 kg mindre på vekta hver uke.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"10. mars 2002
Velkommen hit!
Lykke til med prosjektet. Stå på, og du vil se resultater.

A_P
c.AuthorAlias fett nok.8. mars 2002
Hei!

Bare en liten velkomsthilsen fra meg!
Lykke til på veien mot målet!

Hilsen fra Rita
c.AuthorAlias iset8. mars 2002
heisann:)
det er bra innstilling du har, og jeg har stor tro på at du klarer deg kjempefint:)
jeg har også endel greie på glykemisk indeks, også blodtypedietten og andre dietter. har jobbet i helsekost de siste 2 årene, og kan det aller meste innen disse emnene.
når det gjelder mat med lav glykemisk indeks, er dette veldig bra og veldig logisk, og jeg VET at mange har hatt gode erfaringer med dette. det samme gjelder blodtypedietten.
MEN jeg gikk ikke ned i vekt før jeg fant ut at jeg kunne spise akkurat det jeg ville, bare i små mengder. jeg har vært vegetarianer i 5 år snart, og å unngå pasta og brød = nesten ingen mat på meg, så det ble vanskelig å gjennomføre denne typen "spisemønster". jeg er heller ikke noe flink til å lage skikkelig hjemmelaget mat. det har nå gått i pasta og brød daglig hos meg siden januar, og jeg har altså gått ned 6,4 kg på den måten. ifølge blodtypedietten SKAL jeg ha kjøtt. MEN, både min mor og jeg er blodtype 0, vi hadde begge fordøyelsesproblemer før vi ble vegetarianere. disse problemene forsvant når vi sluttet med kjøtt, noe som bestrider blodtype-dietten veldig.
så min erfaring med slikt, er at det passer for noen, men ikke alle. vi er alle forskjellige, og må tilpasse våre spisevaner deretter:) hvis mat med glykemisk indeks funker bra for deg, så skal du leve slik:) pasta og brød får meg til å gå ned i vekt, det er jeg et levende bevos på, da skal jeg leve slik:)
ellers får du ha en flott dag, og lykke til videre, skal prøve å følge med deg så godt jeg kan:)
hilsen Iset.

forresten: hvordan får jeg tak i de slankepillene du bruker? kan de bestilles fra utlandet? hav inneholder de? har de noen bivirkninger? i og med at jeg jobber i helsekost, vet jeg at Norge har idiotisk strenge regler tilogmed for naturmidler som er harmløse.

Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.