Litt skuft!
I dag har jeg kost meg som de tre siste dagene, med alt av mat hjertet måtte begjære.
Det var ikke det som var planen, men jeg tilgir meg selv.
Jeg behøver en fast rutine til trening og mat for å holde disiplinen. Onsdag fikk jeg ikke rutine i det heletatt p.g.a viktige gjøremål, samme torsdag. I går og i dag har jeg bare kjølt ned med kald cola og god mat (Det er lov det og Stig, du er bare et menneske;)).
Jeg satser på å stå opp i morgen og ta en tur før en sunn frokost, senere blir det helsestudio og mer sunn mat.
Til Nunnen: Ja jeg vet at efedrin kan være litt skummelt, og at hvis jeg hadde visst det jeg vet i dag om dette stoffet så tror jeg ikke jeg hadde puttet det i meg. Men jeg har brukt det så mye nå at jeg vet at JEG neppe er allergisk mot dette stoffet. Så jeg kommer til å fortsette å bruke det, for dette stoffet takker jeg for der jeg er i dag. Og med det skal det bli flere kilo :)
Tja....
Javel, sist onsdag begynte jeg 90.5 kg tung og i dag altså 87.5 kg.
Dagene har gått bra for seg med mye aktivitet hver dag. Hver morgen står jeg opp og går en runde som tar 1 time og 20 min før frokost, senere trener jeg helsestudio med rundt 1,5 time fettforbrenning og 1 time styrke.
I går koste jeg meg med 1.5l cola, 1 hel pizza med ekstra ost, 400 g smågodt og en pose superchips!!!(yumyum... dette fortjente jeg!! og absolutt ingen dårlig samvittighet!!!).
Denne uka her kjører jeg samme harde linja mot meg selv med masse aktivitet og lite mat.
En vanlig dag spiser jeg:
Frokost: 2 dl proteishake og en frukt (kansje to)
Før trening: 2 dl proteinshake og en eller to frukt
Etter trening: 3 dl proteinshake og noe frukt eller youghurt
I mitt første innlegg skrev jeg at jeg bruker "verdens beste slankepille" en såkalt eca stack.
"Iset" skrev til meg og lurte hva dette var for noe, og her svarer jeg på det hun lurte på.
Hva en eca stack består av?
Effedrin, coffein og dispril (asprin), typen jeg har er en urtevariant av Ma huang (kinesisk urtemedisin i 5000 år, slå den!!), guarana og noen andre urter.
Hvor får du kjøpt denne stacken?
Over hele usa... og over hele internett.
Urtevarianten derimot er sikkert like god, og den sier "BigBrother" han får kjøpt i sverige (du finner han i dagboka). Den jeg kjøper får jeg gjennom en som kjenner en ;). Jeg betaler 700 spenn for en boks med 100 piller i, derfor undersøkte jeg om jeg kunne bestille hit til landet. Men da måtte jeg fakse papirer her og papirer der + betale en hekkans tollavgift som gjorde det like dyrt til slutt + alt det ekstraarbeidet.
Så var d bivirkninger: Jeg føler meg iværtfall heeeeeeeeeeelt super og uten appetitt. Men det virker litt forskjellig på andre mennesker.
Eca stack finner du et velv av lesestoff om på internett, med forskning og nærmere forklaring om de forskjellige stoffene + alle butikkene som har lyst å selge deg stack.
På`n igjen!
Hei hei.
Nå er d på tide å slanke seg.
For 5 uker siden veide jeg 96 kg, og etter 4 ikke så altfor harde slankeuker senere veide jeg 87.
Nå har jeg hatt en "koseuke" med MASSE junk food og cola hver dag.
I går veide jeg 90.5 kg (sikkert litt fett og vann som er tilbake), og er klar over at hvis jeg vil ned i vekt må jeg bare fortsette der jeg slapp.
Jeg tror d blir vanskeligere å slanke seg nå, etterhvert som fettprosenten blir mindre.
Målet mitt er en plass mellom 82 og 78 kg.
Maten jeg spiser er mat med lav glykemisk indeks,
noe jeg vet har veldig mye å si for forbrenning og fettlagring.
Jeg er aktiv i 1 - 3 timer til dagen, jeg går tur og går på helse studio.
I tillegg til optimalt kosthold og fysisk aktivitet bruker jeg verdens beste slankepille, en såkalt "eca stack" (ulovlig i norge selvfølgelig).
Jeg håper å se resultater hver uke, om ikke synlige så skal jeg hvertfall se 1 - 3 kg mindre på vekta hver uke.
Må innrømme at jeg er litt skeptisk til dette stack-greiene. Dispril?! Skummelt spør du meg! Det ser jo likevel ut til å funke for deg og BigBrother, og da er jo alt bra?
Gratulerer med fint vekttap, og lykke til med de siste kiloene!
Masti