← Alle dagbøker
diarist.Alias

Slank2016

55 år176 cm2 innlegg 2016 0 følgere

Start99,0 kg
Sist98,8 kg
Endring−0,2 kg
Mål75,0 kg
BMI nå31,9
Framgang mot målet0 %
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
20. januar 201621. januar 2016
😃98,8 kg

En ny dag på slanker''n :)

Heihei😃
Det går litt nedover her.....startet på 102.5 kg over nyåret,så det har ikke rast nedover slik det pleier når jeg starter på nytt.
Er på god vei til å prøve og få inn gode rutiner.
Maten:
Jeg er litt streng med maten nå i starten for og få en liten kick start👍 Føler jeg trenger å kjenne at klærne blir litt romsligere litt fort👍
Har fått et helt forskrudd forhold til mat etter hvert som tiden har gått(type overspising)så nå prøver jeg også å jobbe mot et godt sunt forhold til mat.
Tror det fort kan gå slik når en jobber med vekta over mange år.

Trening:
Jeg er utrolig gla i å trene,men har etterhvert fått noen helsemessige utfordringer på trening som jeg er nødt til å ta hensyn til.
Jeg trener spinning 2-3 ganger pr uke og trener noe styrke.Jeg prøver litt forskjellige øvelser for å se hva kroppen går med på....
Jeg prøver å fokusere på det jeg klarer i stede for alt jeg ikke klarer....blir i bedre humør av det😃

Jeg ser frem til å bruke denne siden mens jeg går ned mine 25 kg og stabiliserer vekta i etterkant.
Ser frem til å følge dere andre og føle at man er flere sammen om samme målet.
Jeg heier på dere og meg selv og har stor tru på at dette er året der vi skal komme i mål👍💪👏

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Gudrun20159. februar 2016
Håper det går bra med deg og prosjektet ditt! Husk at 2016 blir året som du når dit endelige vektmål OG blir der!! Herlig!!!! Det blir spennende å følge deg fremover. Stå på, dette fikser du :)
c.AuthorAlias Charon22. januar 2016
Takk for kommentaren din! God helg!
😊99,0 kg

Nytt år og nye muligheter

Hei!
Litt om meg selv...dame på snart 45 år,gift og 2 voksne barn.

Nå er jeg i gang med vektnedgangen igjen.....
Etter og ha gått ned 50 kg for noen år tilbake,så er jeg tilbake:)
Har gått opp noen kg igjen,men har klart meg ganske bra.
Har en plan for dette året som innbærer å komme helt i mål med vektnedgangen min.Noe jeg aldri klarte forrige gang. 25 kg ned i løpet av 2016...Det er hovedmålet mitt.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.