Første dagen!
Jeg har prøvd før, men nå er jeg virkelig motivert til å få av meg noen kilo!! Ikke det at jeg tror at livet mitt vil bli snudd på hodet av den grunn, men LITT bedre tror jeg nok jeg vil få det med meg selv.
Egentlig har jeg vært igang en stund. Jeg har trent aerobic i vår, 2 eller 3 ganger i uken, men nå som det er sommer blir det helst til at jeg går turer. Uansett føler jeg allerede at jeg er i bedre form, men det har ikke hjulpet noe på vekta. Jeg må bli flinkere til å spise riktig. Det vil si; jeg spiser ikke så verst, men sliter med suget etter noe søtt, og klarer heller ikke alltid å begrense meg ellers. Nå vil jeg prøve å gjøre noe med dette.
Håper at det å skrive inn tankene mine her etterhvert vil være bra for meg, og skal også prøve å lese andres dagbøker for å få tips og oppmuntring.
Lykke til - til meg selv!! :)
Egentlig har jeg vært igang en stund. Jeg har trent aerobic i vår, 2 eller 3 ganger i uken, men nå som det er sommer blir det helst til at jeg går turer. Uansett føler jeg allerede at jeg er i bedre form, men det har ikke hjulpet noe på vekta. Jeg må bli flinkere til å spise riktig. Det vil si; jeg spiser ikke så verst, men sliter med suget etter noe søtt, og klarer heller ikke alltid å begrense meg ellers. Nå vil jeg prøve å gjøre noe med dette.
Håper at det å skrive inn tankene mine her etterhvert vil være bra for meg, og skal også prøve å lese andres dagbøker for å få tips og oppmuntring.
Lykke til - til meg selv!! :)
Tenkte jeg skulle ønske deg velkommen.
Jeg begynte og slanke meg for fullt i går og er kjempeglad for at jeg fant denne siden. Blir inspirert når jeg leser om andre som virkelig har vært flinke. Vi får håpe vi klarer det like bra!!! Lykke til!!
Ha en forsatt strålende dag:)
klem fra Ronja
Klem Helena