← Alle dagbøker
diarist.Alias

Sisse

50 år170 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start77,0 kg
Sist77,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå26,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
😉77,0 kg

Første dagen!

Jeg har prøvd før, men nå er jeg virkelig motivert til å få av meg noen kilo!! Ikke det at jeg tror at livet mitt vil bli snudd på hodet av den grunn, men LITT bedre tror jeg nok jeg vil få det med meg selv.

Egentlig har jeg vært igang en stund. Jeg har trent aerobic i vår, 2 eller 3 ganger i uken, men nå som det er sommer blir det helst til at jeg går turer. Uansett føler jeg allerede at jeg er i bedre form, men det har ikke hjulpet noe på vekta. Jeg må bli flinkere til å spise riktig. Det vil si; jeg spiser ikke så verst, men sliter med suget etter noe søtt, og klarer heller ikke alltid å begrense meg ellers. Nå vil jeg prøve å gjøre noe med dette.

Håper at det å skrive inn tankene mine her etterhvert vil være bra for meg, og skal også prøve å lese andres dagbøker for å få tips og oppmuntring.

Lykke til - til meg selv!! :)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias texas23. juli 2002
Hei!
Tenkte jeg skulle ønske deg velkommen.
Jeg begynte og slanke meg for fullt i går og er kjempeglad for at jeg fant denne siden. Blir inspirert når jeg leser om andre som virkelig har vært flinke. Vi får håpe vi klarer det like bra!!! Lykke til!!
c.AuthorAlias Ronja😊22. juli 2002
Heisann og velkommen inn hit:) Jeg ser du er kjempeflink til å trene, all ros til deg for det:) Jeg har også altid vært veldigt glad i søte ting..spesielt sjokolade, men da jeg begynte på an igjen med slanking bestemte jeg meg for at det skulle gå en mnd før jeg spiste noe søtt, og da den mnd var gått da fristet det ikke lengre, på de fire mnd jeg har holdt på nå så har jeg spist 2stk twist og jeg savner ikke sjokolade i det hele tatt lengre, det er heller ikke noe fælt å gå forbi sjokoladehyllen i butikken, det var det i begynnelsen...vet ikke om det kan hjelpe deg, men det er mange om erfarer det samme, så jeg ville prøvd:)
Ha en forsatt strålende dag:)
klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias Helena😀21. juli 2002
Lykke til - til deg!!! Jeg er sikker på at du kommer til å klare det! Disse sidene er veldig motiverende, mister jeg motivasjonen en dag er det bare å gå inn her så kommer den tilbake med en gang. Det er veldig inspirerende å lese om andre som slanker seg, og klarer det kjempebra!! Lykke til Sisse!!
Klem Helena
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.