START!!!!
Hei!
Er helt ny her, og skal slanke meg for 1000 gang :) har ikke funka bra de andre gangene, men denne gangen er jeg fast bestemt at jeg skal klare det. Vil gjerne delta i -5 kg konnkuransen, er det mulig fortsatt? vet jo at den har begynt, men er det for sent?? Ellers er jeg kjempemotivert av denne siden, og vil satse alt for at jeg skal komme ned til ca 62-63 kg.
I dag har jeg spist:
frokost: 1 rundstykke med brunost
lunsj: 2 pizzabiter
mellom: 4 sjokoladekjeks, 1 pose non-stop og 1 cola :( :( :(
middag: 2 rundstykker med leverpostei
vet at denne menyen er elendig, men skal skjerpe meg fra og med i morgen :)
Lykke til alle sammen, klem fra Silvia
Er helt ny her, og skal slanke meg for 1000 gang :) har ikke funka bra de andre gangene, men denne gangen er jeg fast bestemt at jeg skal klare det. Vil gjerne delta i -5 kg konnkuransen, er det mulig fortsatt? vet jo at den har begynt, men er det for sent?? Ellers er jeg kjempemotivert av denne siden, og vil satse alt for at jeg skal komme ned til ca 62-63 kg.
I dag har jeg spist:
frokost: 1 rundstykke med brunost
lunsj: 2 pizzabiter
mellom: 4 sjokoladekjeks, 1 pose non-stop og 1 cola :( :( :(
middag: 2 rundstykker med leverpostei
vet at denne menyen er elendig, men skal skjerpe meg fra og med i morgen :)
Lykke til alle sammen, klem fra Silvia
Klem fra Lene
Og velkommen hit!
KLART du kan bli med i konkurransen!:0)
Men ta kontakt med lene...det er hun som har ansvaret for 70 kilos klassen der du er*S*!
Lykke til videre!
Lurt av deg å lage dagbok!
Klem fra Jenta*S*