← Alle dagbøker
Sanna
51 år162 cm14 innlegg
2002
0 følgere
Start79,5 kg
Sist77,2 kg
Endring−2,3 kg
BMI nå29,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Lite motivert nå..
Æsj..har liksom unngått å stikke innom disse sidene noen dager nå...vekta er liksom ikke det jeg vil den skal være. Men jeg trenger å komme tilbake på rett kjøl, så nå skriver jeg litt likevel! Har ennå ikke kommet godt nok i gang med trimminga...vil gjerne ha ideer til hva jeg kan gjøre av trim-aktiviteter om kveldene når samboeren jobber og barna sover..!
Nok en dag er over..
hei igjen..har vel ikke så mye å skrive nå heller jeg...dagene går fort og det nærmer seg raskt sommerferie for både liten og stor. (Jobber på skole). Snart bare en uke igjen nå..feriepengene og julilønna fikk vi i dag...så nå er det bare kos for en liten stund ihvertfall.. :)
Nærmer seg sommerferie nå!
Har vel egentlig ikke så mye å skrive..har det bra jeg og trives og gleder meg hver dag til å titte innom sidene og følge med alle sammen. Ikke mange dagene igjen nå til det er sommerferie...skal bli deilig det!
ny uke
Heisann..gikk greit nok i helga egentlig.
ny uke og nye sjanser..har lest endel i "spis deg glad" bøkene i helga, så der er det jo mye spennende lesing jeg skal prøve ut i praksis.
Har vel ikke noe spesielt mer å skrive bortsett fra at været er blitt møkkadårlig.....æsj..!
Endelig..
NÅ ser jeg litt lysere på tilværelsen, hehehe...hardt å holde ut at det ikke rører seg på vekta eller at det til og med går oppover. Jaja..ny dag med nye muligheter til å spise sunn mat og ta vare på kroppen sin på best mulig måte :)
Har forresten noen gode tips til meg angående hva jeg kan gjøre av trimming hjemme når barna sover og samboeren jobber. På forhånd tusent takk!!
ups...
Kjempenydelig vær for det meste i dag, så i dag har jeg vært mye ute sammen med barna og lekt i sandkassa. Har også fått vært på babysvømming med begge to.
Nå har jeg veid det samme to dager gitt...gikk opp hele 800 gram og har blitt der..hm..jaja håper det bare er "forbigående". Har kanskje spist litt lite slik at når jeg da spiste litt mer tålte ikke kroppen det på samme måte som vanlig. Men synes jeg er ganske flink egentlig med kostholdet, mangler bare det fysiske. Å komme ordentlig i gang. Går fram og tilbake til jobb hver dag, men det blir liksom ikke nok. Samboeren jobber mye på kveldene så det er liksom ikke bare å stikke ut om kvelden heller uten barnevakt. Men er klar over at det er stor nytte i fysisk aktivitet..!
Stadig nedover..
Ja, livet er herlig..nydelig vær i dagesvis, masse koselig på jobben og...vekta går nedover..litt ihvertfall. Men jeg har ikke dårlig tid, jeg.
Nå skal jeg snart på svømming med klassen min, 27 nydelige
1. klassinger..som bare koser seg..så jeg får vel avslutte for nå.
Yes../vel...!
Herlig å veie seg om morgenen og se at det går nedover..selv om det ennå tar en lang stund før jeg er der jeg vil. Men alt har jo en begynnelse..Veldig bra at jeg fant disse sidene, hadde egentlig vært inne her før så vidt, men tenkte liksom ikke noe særlig mer over det. Så forresten på "Fat Club" på TV-norge her om dagen..de har en del å slite med der også gitt..(senere på dagen..tror jeg må begynne å skrive opp hva jeg spiser i løpet av en dag sånn i førsten i hvertfall. Blir liksom litt press egentlig..skal vi se..
En kyllingsalat med noe dressing
Eplejuice 0,5 liter
Tre brødskiver med pålegg
En saftis
Bacon-snacks..fysj og fysj..men jeg klarte å kaste hele posen etter noen få biter..! Så nå er resten i søpla!
jaja..lurer på hva vekta viser i morgen gitt...
Back on track
Ja, det har jeg overlevd bursdagshelga også..vel..det ble jo litt mer kake og vanlig mat enn jeg trodde kanskje..men når man først begynner..huff..jaja..jeg får fortsette i riktig spor nå. Har ingen planer om flere slike helger framover. Fortsetter med Figuline pulveret sammen med mat, så går nok dette veien.. :)
Helg...
Da var det helg..skeia ut i går med litt pizza og brus gitt..men nå er det skjerpings igjen...vel..har jo to bursdagselskaper i dag og i morgen, men bør vel klare meg likevel jeg.. :)
Snart bursdagsfeiring..
Minstejenta vår er ett år i morgen, så nå går mye av tiden med til å planlegge feiringen av dette. Skal ikke skeie helt ut i helga med alle godsakene, men noen smaksprøver blir det nok likevel...
Ny dag er over..
Nok en dag og det går overraskende bra..koselig med kommentarer..har ikke fått begynt med så mye mer mosjon ennå, men skal ta meg sammen!
God start...?
Hei igjen..ja har jo gått ned litt siden i går, men mye av det er vel fordi jeg ikke har fått i meg så mye i dag på jobben. Rimelig hektisk..
Det jeg bruker nå i førsten er FIGULINE (fra LR). Etterhvert bruker jeg det sammen med måltider, men nå bruker jeg kun pulveret. Ellers får jeg vel røre litt mer på meg..gå mer turer og sånn..
Første dag...
Etter å ha snakket med ei venninne i går ble jeg så inspirert til å begynne å slanke meg "på ordentlig", så nå er jeg i gang. Har som langsiktig mål å se 60-tallet på vekta..wow..hadde vært kjekt.. :) men får vel ta det kilo for kilo...
Fint med inspirerende kommentarer...for det blir ikke like lett hele tiden veit jeg..
Takker for trivelig og oppmuntrende kommentar i dagboka mi.
Det er veldig kjekt å følge med på hvordan det går med andre i samme båt. Du er nå på rett vei ser jeg. Stå på!
Jeg har allerede begynt på min sommerferie og har fri helt til ungene begynner på skolen. I dag er det dårlig vær i Stavanger og ikke fullt så morsomt å være ute.
Ha en fin dag.
mvh Amalie