← Alle dagbøker
Sambo
49 år165 cm14 innlegg
2002
0 følgere
Start73,0 kg
Sist67,0 kg
Endring−6,0 kg
BMI nå24,6
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Rekord
Endelig. Nå går det nedover igjen på vekten.
Hei
Hei
Nå i sommervarmen har jeg funnet en "oppskrift" som funker bra for meg. Ikke akkurat noe nytt, men nå spiser jeg salat til middag og trener fortsatt mye. Kutter ut cola og bare litt godteri. Masse vann. En uke til ferie og bikini, så nå er jeg i en slags innspurt.
Søndag
Ny registrering
Fortsatt med
Nå går det riktig vei. Er fortsatt motivert.
På`n igjen
Var flink en periode, men så begynte vekten å øke igjen. Mistet motet. Har klart å ikke gå opp til der jeg startet fra. Jeg er tross alt 3 kg lettere enn jeg var til jul. Nå er bikinisesongen og ferien snart der og jeg vil så gjerne ha en kropp jeg er fornøyd med. Tror jeg er mer motivert nå. Trener 3-5 ganger i uken. Nå skal jeg trappe kraftig ned på godteri og cola. Og spise mindre mat. Får ofre det en periode for å klare det. Ellers drikke mye vann. Er det noen andre som har gode "raske" tips?
Mandag
hei igjen
Hei
Det går fortsatt nedover
Ny uke
Det går fortsatt nedover, men jeg har fått smaken på cola igjen. Hjelp.
Hei igjen
Det går fortsatt nedover. Deilig.
Drikk mye vann og kutt ut sjokolade!!
Hei
Kjærlighetssorg den beste slankekur?
Ned
Det går nedover.
Ny uke
Det går nedover (med vekten), men det går så sakte!
Søndag
Har klart å gå ned litt i løpet av uken. Har vært flink til å trene og har ikke spist noe særlig godteri eller drukket noe særlig cola.
Dette er ikke så spennende å lese, men det viktigste er at det går riktige veien.
Hei og hå
Første gangen jeg er på disse sidene og har registrert meg i dag. Gjør det for å ha et lite press på meg selv. Nå er jeg virkelig motivert til å gå ned noen kilo. Ønsker ikke å gå ned så mange kilo, men nok til at jeg trives med kroppen! Prøvde CLA i vår og gikk ned noen kilo kombinert med trening.
Begynte på det nå i høst, men nå hadde det ingen effekt. Selv med mere trening. Derfor har jeg nå funnet ut at det eneste jeg skal gjøre er å spise sunnere og trene mere!! Tror det er den beste langsiktige løsningen! Trener nå mellom 3-5 ganger i uken + at jeg går til og fra jobb (15-20 min hver vei)Trener variert; spinning, aerobic og helsestudio.
Blir litt "deppa", for vekten har økt de siste ukene, selv om jeg har trent mye. Håper det er muskler, for kroppen kjennes litt slankere og fastere ut. Det er vanskelig å kutte ut godteri og cola..... Tar både krom og magnesium og det hjelper mot søthungeren, men det verste er vel det psykiske, at jeg har lyst på noe godt. " Fortjener noe godt etter en arbeidsdag " etc. Nå skal jeg klare det. Mitt mål er 65 kg!
Lyst på en motivasjonsfaktor? Starter opp med en -5 kilo konk. på mandag. Lyst til å være med?
Klem fra aha
Skulle trengt et par raske tips selv, men det finnes bare en vei tror jeg , og det er å spise lite og ofte, samt trene.Men det hadde vært deilig med et kraftig hopp nedover da.
(raske tips er sjelden gode!)
ANNE