← Alle dagbøker
diarist.Alias

Sambo

49 år165 cm14 innlegg 2002 0 følgere

Start73,0 kg
Sist67,0 kg
Endring−6,0 kg
BMI nå24,6
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
14. januar 200213. august 2002
💔67,0 kg

Rekord

Endelig. Nå går det nedover igjen på vekten.
😃68,2 kg

Hei

Hei
Nå i sommervarmen har jeg funnet en "oppskrift" som funker bra for meg. Ikke akkurat noe nytt, men nå spiser jeg salat til middag og trener fortsatt mye. Kutter ut cola og bare litt godteri. Masse vann. En uke til ferie og bikini, så nå er jeg i en slags innspurt.
😌68,8 kg

Søndag

Ny registrering
😑69,2 kg

Fortsatt med

Nå går det riktig vei. Er fortsatt motivert.
😌69,8 kg

På`n igjen

Var flink en periode, men så begynte vekten å øke igjen. Mistet motet. Har klart å ikke gå opp til der jeg startet fra. Jeg er tross alt 3 kg lettere enn jeg var til jul. Nå er bikinisesongen og ferien snart der og jeg vil så gjerne ha en kropp jeg er fornøyd med. Tror jeg er mer motivert nå. Trener 3-5 ganger i uken. Nå skal jeg trappe kraftig ned på godteri og cola. Og spise mindre mat. Får ofre det en periode for å klare det. Ellers drikke mye vann. Er det noen andre som har gode "raske" tips?
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias aha14. mai 2002
Heisann og velkommen tilbake.
Lyst på en motivasjonsfaktor? Starter opp med en -5 kilo konk. på mandag. Lyst til å være med?
Klem fra aha
c.AuthorAlias ANNE❤️12. mai 2002
Du klarer å holde deg under 70 tallet, og det er vel bra?
Skulle trengt et par raske tips selv, men det finnes bare en vei tror jeg , og det er å spise lite og ofte, samt trene.Men det hadde vært deilig med et kraftig hopp nedover da.
(raske tips er sjelden gode!)
ANNE
68,4 kg

Mandag

hei igjen
68,8 kg

Hei

Det går fortsatt nedover
69,2 kg

Ny uke

Det går fortsatt nedover, men jeg har fått smaken på cola igjen. Hjelp.
69,8 kg

Hei igjen

Det går fortsatt nedover. Deilig.
Drikk mye vann og kutt ut sjokolade!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pæreformen9. februar 2002
Gratulerer, nå er du under det magiske 70 tallet - det gir motivasjon videre. Mye vann og ikke sjokolade er veldig bra, men jeg håper du spiser mat ved siden av *S*
God helg !
70,2 kg

Hei

Kjærlighetssorg den beste slankekur?
70,6 kg

Ned

Det går nedover.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"3. februar 2002

Jeg synes du har vært kjempeflink!!!
Minus 2,4Kg på ca. 14 dager er veldig bra!
Jeg er sikker på at du når ditt mål.

STÅ PÅ VIDERE, FLINKIS!

Stor klem, A_P
72,0 kg

Ny uke

Det går nedover (med vekten), men det går så sakte!
72,4 kg

Søndag

Har klart å gå ned litt i løpet av uken. Har vært flink til å trene og har ikke spist noe særlig godteri eller drukket noe særlig cola.
Dette er ikke så spennende å lese, men det viktigste er at det går riktige veien.
73,0 kg

Hei og hå

Første gangen jeg er på disse sidene og har registrert meg i dag. Gjør det for å ha et lite press på meg selv. Nå er jeg virkelig motivert til å gå ned noen kilo. Ønsker ikke å gå ned så mange kilo, men nok til at jeg trives med kroppen! Prøvde CLA i vår og gikk ned noen kilo kombinert med trening.
Begynte på det nå i høst, men nå hadde det ingen effekt. Selv med mere trening. Derfor har jeg nå funnet ut at det eneste jeg skal gjøre er å spise sunnere og trene mere!! Tror det er den beste langsiktige løsningen! Trener nå mellom 3-5 ganger i uken + at jeg går til og fra jobb (15-20 min hver vei)Trener variert; spinning, aerobic og helsestudio.
Blir litt "deppa", for vekten har økt de siste ukene, selv om jeg har trent mye. Håper det er muskler, for kroppen kjennes litt slankere og fastere ut. Det er vanskelig å kutte ut godteri og cola..... Tar både krom og magnesium og det hjelper mot søthungeren, men det verste er vel det psykiske, at jeg har lyst på noe godt. " Fortjener noe godt etter en arbeidsdag " etc. Nå skal jeg klare det. Mitt mål er 65 kg!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias mille15. januar 2002
Hei, og velkommen hit!
Det er et fornuftig opplegg du er i gang med, jeg har også planer om sunn mat og masse trening. Ikke bli deppa fordi om vekta går litt opp, det betyr bare det som du selv sier: du har fått sterkere og dermed tyngre muskler, men fettet renner av deg. OG det er jo muskler vi vil ha og ikke fett. Det er ganske stor forskjell på en veltrent kropp på 70 kg og en slapp og dvask kropp på 70 kg. Hvis du måler deg på "sentrale" steder på kroppen, vil du se at du krymper uke for uke, selv om vekta i perioder står stille. Lykke til, jeg tror du når målet ditt om et par-tre måneder!

Klem, Mille
c.AuthorAlias tulipanen14. januar 2002
Hei og velkommen i "klubben"

Her kommer du til å trives. Jeg har vært med en uke og gått ned 2 kg, det føles herlig og motivasjonen er på topp. Vet man går lettere ned den første uken, men det skal vi nå se på.. Skal inn i buksedress til helgen for da skal jeg på byen... Det er mitt mål denne uken..

jeg ser på dette som et livsstilsprosjjekt der jeg skal endre dårlige vaner, slik at det ikke blir slike uvinnelige slankekurer
Lykke til!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.