← Alle dagbøker
diarist.Alias

Sabha

62 år174 cm3 innlegg 2001 0 følgere

Start91,4 kg
Sist87,8 kg
Endring−3,6 kg
BMI nå29,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
27. oktober 20017. november 2001
87,8 kg

Vekten går nedover......

Det går faktisk an dere!!!!! Vekten går altså nedover for nesten hver dag som går. Nå er det i starten for meg da, men allikvel er det kjempeinspirerende å gå på vekten hver morgen. Håper dere andre også gjør det bra.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola9. november 2001
Jøss, dette er jo helt kjempeflott!
Hilsen Viola.
c.AuthorAlias Bonita8. november 2001
Så flink du er, Sabha!!
Dette går jo så det suser :-)!
Tusen takk for gode råd ang. proteiner. Jeg er ikke så flink med disse tingene, men ser jo hvordan det ligger an med deg, så please, fortsett å gi meg råd dersom du har noen... :-)))
Ha en fortsatt god slankeuke!
Klem fra Bonita
c.AuthorAlias aslaug8. november 2001
Kjempebra 2,6 kg på en uke er jo helt rått. Mye morsommere å slanke seg når man ser resultatene ja. Hva er målet ditt?

Klem fra Aslaug
90,4 kg

En fin dag.....

Idag har jeg vært sååååå flink at det nesten ikke er til å tro..... Bare spist i henhold til Blodtype dietten og drukket masse vann og kaffe (uten melk), selv om kanskje ikke det er det sunneste. Men det er ikke ihvertfall ikke fetende...... Har gått ned 1 hel kilo på en uke, selv om jeg var ute i helgen og vi drakk vin i bøtter og lass. Men det skal det bli mindre av i perioden fremover, for motivasjonen forsvinner like fort som vinen renner inn. Så søndag var litt tøff. OK, da vet vi det. En ny helg venter uten alkohol, så da blir det spennende å se neste onsdag. Min venninne og jeg skal nå ha klubb hver onsdag for å måle og veie, så vi høres om en uke.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias aslaug1. november 2001
Hei
Jeg og har en brystreduksjon som venter på med. Men fikk beskjed om at jeg måtte slanke meg en del kilo til før jeg fikk den. Skal du opereres i utlandet eller i Norge? Jeg skal visst til Sverige. Dette skal vi bare greie for vi har jo et kjempeherlig mål foran oss. Men hva tror du om kommentarer som der kommer hun som har operert puppene????

Klem fra Aslaug
c.AuthorAlias Bonita31. oktober 2001
Så flink!!!
1 kg. på en uke er jo kjempeflott, og det etter fest i helgen!!
"Dagen derpå" blir gjerne litt tøff, jeg får i allefall et sinnsykt saltbehov og er kjempe"kjesken".
Lurt å veie seg sammen med noen, men ikke glem å komme innom for å fortelle hvordan det går videre, jeg følger med! :-)
Lykke til, og ha en super slankeuke
klem fra Bonita
91,4 kg

Full av motivasjon.

Nå er det ingen bønn. Jeg må ned i vekt for å kvalifisere meg til operasjon for brystreduksjon. Trodde ventetiden var flere år. Fikk brev og skal inn for vurdering allerede om en uke. Så nå haster det!

Ikke noe lutefisk og ribbe på denne jenta.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias snirkeline28. oktober 2001
Hei og velkommen hit!
Her inne får du mye hjelp og heiarop!

Lykke til!
Klem fra snirkeline
c.AuthorAlias RH28. oktober 2001
Hei og velkommen hit!

Ville bare ønske deg lykketil med slankingen! Bruker du denne dagboken aktivt så skal du se at det hjelper masse når dagene er tunge! Stå på og lykke til!

Klem RH
c.AuthorAlias kikki27. oktober 2001
Hallo på deg

Lykke til med slankingen, det kommer nok til å gå greit når du har noe å se frem til.
Klem fra Kikki
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.