Vekten går nedover......
Det går faktisk an dere!!!!! Vekten går altså nedover for nesten hver dag som går. Nå er det i starten for meg da, men allikvel er det kjempeinspirerende å gå på vekten hver morgen. Håper dere andre også gjør det bra.
En fin dag.....
Idag har jeg vært sååååå flink at det nesten ikke er til å tro..... Bare spist i henhold til Blodtype dietten og drukket masse vann og kaffe (uten melk), selv om kanskje ikke det er det sunneste. Men det er ikke ihvertfall ikke fetende...... Har gått ned 1 hel kilo på en uke, selv om jeg var ute i helgen og vi drakk vin i bøtter og lass. Men det skal det bli mindre av i perioden fremover, for motivasjonen forsvinner like fort som vinen renner inn. Så søndag var litt tøff. OK, da vet vi det. En ny helg venter uten alkohol, så da blir det spennende å se neste onsdag. Min venninne og jeg skal nå ha klubb hver onsdag for å måle og veie, så vi høres om en uke.
Full av motivasjon.
Nå er det ingen bønn. Jeg må ned i vekt for å kvalifisere meg til operasjon for brystreduksjon. Trodde ventetiden var flere år. Fikk brev og skal inn for vurdering allerede om en uke. Så nå haster det!
Ikke noe lutefisk og ribbe på denne jenta.
Hilsen Viola.
Dette går jo så det suser :-)!
Tusen takk for gode råd ang. proteiner. Jeg er ikke så flink med disse tingene, men ser jo hvordan det ligger an med deg, så please, fortsett å gi meg råd dersom du har noen... :-)))
Ha en fortsatt god slankeuke!
Klem fra Bonita
Klem fra Aslaug