← Alle dagbøker
SINDY
51 år170 cm25 innlegg
2002
0 følgere
Start71,0 kg
Sist70,6 kg
Endring−0,4 kg
BMI nå24,4
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka ja ja
Jeg klarte det vist ikke å komme meg til 70, mem jeg klager ikke.
I kveld skal jeg kos meg me typen og venner.
Å jeg gleder meg.
Snakkes.
DETTE LIKER JEG!
Ja i dag er vekta nede i 70.4 kjempebra syns nå jeg.
Så da skla jeg spise veldigt sunt i dag så vekta går ned til 70 til i morgen.
Å det klarer jeg..
Det lønner seg å spise ofte og lite.
Ja det gjør det å spise ofte lite og sunt, for i går var vekta 71.2 å i dag er den 70.6, jeg spiste lite og sunt i går å drakk MASSE vann.
Så det kal jeg fortsette med.
I dag er min dagsmeny på:
Frokost: en skive med magerost og en fersken+ et glass ekstra melk.
Lunsj: et osterunstykke med ost og skinke.+et glass pesi max.
Middag: pastagryte med sjaminjong og lettost på toppen med salat+et glass pepsi max.
mellom: en jugert.
kvelds: en skive med skinke og et glass ekstra lett melk.
så det syns jeg går fint, jeg gjør det slik spiser jeg litt mye på dagen så så spiser jeg veldigt lite på kvelden.
Men til dere der ute drikk masse vann, det er så viktigt for da går vekta ned.
ja vel
Slik ser det ut at jeg har godt opp litt ja.
Jeg får drikke masse vann i dag og ikke spise mye på kvelde, i går åt jeg et pizzastykke i nitida på kvelden, så det sier seg jo selv at to midager er ikke bra.
Jeg må ta meg sammen jeg vil ned til 70 til Lørdag jeg skal ned dit til da...:-)
ja dette går bra.
I dag er jeg ganske så sår i halsen så jeg spiser ikke så mye, men det er går fint jeg får ivertfall i meg 3 måltider og noe frukt på kvelden.
Så drikker jeg mye vann, det går bra.
JENTAMAT.
Jeg er glad jeg ikke gikk opp i fra i går jeg gikk heller ned et kilo.
Jeg har vert på siden jentemat, der er det mye bra, gode råd og hente.
Å du får en innspirasjon til å slanke deg videre.
I dag har jeg spist.
Frokost: 2 små brødskiver hjemmelaget med hvit mel, med magerost +et glass extra lett melk.+ vitaminer.
Lunsj: en skål med salat(egg,pasta,mais,annanas og agurk) +litt dressing som jeg laget av olivenolje,sitronsaft,pepper og litt andre krydder+ en liten skive+et glass pesi max.
Middag: To hjemmelaget pizzastykker , rester fra i går, +et glass pesi max.
Mellom en jugert.
Kvelds: en skive og noe frukt++et glass ekstra lett melk.
Men har drukket MASSSSSSEEEEEEEE VANN i dag.
Jeg føler jeg er flink.
Men reste av uka skal jeg spise sunnere til Middag.
Så på Lørdag skal jeg og Typen på tur å besøka noen venner, da blir det nok en bytur også, så da er det vert å spise det sunneste og få nok næring og vitaminer i seg.
Å drikke masse vann, det er så viktigt syn nå jeg.
Det gjør at vekta går den gode veien.
Kos dere alle!!
Ha en go slankeuke.
opps!
Ja ja jeg vet det vekta har godt litt opp, men uannset gir jeg me jeg meg ikke, jeg skal ned, spiser sunt i dag og dagene fremåver så går det så bra.
Ellers ha mote oppe alle som legger litt på seg.
DETTE LIKER JEG
I dag er jeg veldigt glad, for vekta er 70 kilo, men så har jeg jobba for det også, men så skal jeg ut i kveld da, da skal jeg drikke, så da går vell vekta opp igjenn, men jeg startet bare på nytt igjenn, jeg gir meg ikke.
Jeg gleder meg ivertfall til i kveld skal ha helt nye klær.
Alt er hvitt utenom skoene da, de er svarte.
Så alle som skal festa i kveld SKÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLL til alle, vi må jo kunne kose oss også, det er jo helg og sommer.
Snakkes Sindy
good
Jeg har ikke lagt på meg vekta er det samme som i går, jeg skal spise lite og sunt i dag og for å få vekta enda lenger ned, dette går fint.
Kos dere alle sammen.
HAPPY
Dette liker jeg veldigt masse at vekt går den rette veien.
Så på fredag skal jeg på Byn da skal jeg være helt hvit, å det gleder jeg meg til å kle meg opp.Jge liker å være litt sexy ha ha.
Til i dag har jeg spist frokos en skive med magerost og ekstra lett melk +frukt +vitaminer.
Lunsj et ostefrokostbrød med ost og skinke + et glass pepsi max.
Middag skal jeg ha stekt ris med masse grønnsaker.
så mellommåltidet er fruk og en jugert.
Til kvelds skal jeg ha en skive med magert pålegg og frukt.
Dette er en fin måte å slanke seg på.
MEN JEG DRIKKER IVERTFALL 3-4 lieter vann til dagen.
LYKKE TIL ALLE SAMMEN.
ok
ja jeg har spist sunt og vil fortsette med det.
IKKE BRA
Jeg syns det er pyton at når vi spiser så legger på oss, særligt hvis du spiser litt usunn mat.
Jeg prøver i morgen å spiser lite per moltid.
JEG HÅPER DET VIL GÅ BRA..
vil fortsette
I dag var jeg glad, for jeg trodde ikke at vekta sto det samme som i går, for jeg spiste kjepemye, men da er jeg innspirert til å fotsette.
I dag har jeg spist til nå:
Frokost: en skive med magerost og en frukt+ 1 glass ekstra lett melk og vitaminer.
Lunsj: et ostefrokostbrød med ost og skinke og et stort glass med pesi max.
Middag skal jeg ha fisk med soppsaus og reker +brokkoli og rosenkål , gleder meg til middagen mmmmmmm og masse vann til.
så skal jeg ha to moltider til i dag og det er frukt/ jugert og en skive etter trening med 1 glass melk. Men ellers i løpet av dagen skal jeg drikke masse vann, det gjør faktiskit at vekta holder seg nede.
Ivertfall hvis du drikker 2- 3 liter vann.
Så dette liker jeg og det er ikke stress lenger å slanke seg.
Så i morgen skal jeg jobbe sent, men da til lunsj spiser jeg 2 skiver med makrell eller magerost.
og litt frukt utpå dagen før jeg skal hjem..
Dette går bra.
Lykke til alle sammen...
det går nedåver
ja dette syns jeg går bra.
I kveld får jeg besøk da har jeg droppet middagen på dagen og tar den i kveld så jeg håper det går fint.
Å at jeg ikke går opp i vekt.
I går var jeg og trente og det var så kjekt, alle har godt av å være i beveglese, da er det også lettere å gå ned i vekt, hvis en ikke spiser for mye.
Å jeg skal ikke spise for mye i kveld.
Jeg MÅ GÅ NÅ HA EN FIN DAG ALLE SAMMEN.
greit nok
JA denne helga har jeg spist og drukket litt mye, særligt når du reiser på besøk blir det litt slikt, men jeg skal trene i dag og ta meg inn.
I går var jeg og kjøpte meg nye klær,og det var så kjekt, for de er så fine.
Men vekta står på 71, men jeg skal jo gå ned, det er det ikke tvil om.
Må bare spise lite og sunt.
I dag har jeg spist til
Frokost: 1 skive med skinke og frukt +vitaminer og et glass skumma melk.
Lusj det samma uten vitaminer.
middag: taneteteas kjøtt med saus og grønnsaker (brokkoli,blomkål og gullerøtter) +vann.
mellom: en lettjugert og en frukt.
Kvelds: to skiver med magert pålegg.
Har du kommet deg ned til 70 blank nå???
Håper du hadde en koselig kveld på lørdag da!
Ha en videre fin uke!
krysser for at du har 70 blank nå!
Klemmer