Fort ned og fort opp...
Jeg er som en jojo... jeg var veeeldig flink i påskeferien. Og buksene mine ble jo altfor store! Det kom nok av at en del av maten ble ersattet av alkohol! Det tok ikke mange dagene.
Men så tok det også like få dager fær buksene passet meg igjen... TYPISK!! Nå skal jeg begynne på en cambridgekur..
Jeg vet alle farene med den,den største er jo at du går veeldig fort opp igjen VISST man ikke er flink da!
Jeg får en konsulent som følger meg, det er akkurat dette jeg trenger. Noe jeg går fort ned av så jeg ser resultater DA får jeg motivasjon til å fortsette...
Men så tok det også like få dager fær buksene passet meg igjen... TYPISK!! Nå skal jeg begynne på en cambridgekur..
Jeg vet alle farene med den,den største er jo at du går veeldig fort opp igjen VISST man ikke er flink da!
Jeg får en konsulent som følger meg, det er akkurat dette jeg trenger. Noe jeg går fort ned av så jeg ser resultater DA får jeg motivasjon til å fortsette...
Dette skal nok gå veldig bra, og disse sidene er en fantastisk
støtte. Tenkte jeg bare skulle påpeke at nudler ikke er så veldig heldig å spise, leste et sted (tror det var fra Grethe Roede) at en pakke nudler a la mr Lee= en porsjon pommes frit hos macer'n.
Lykke til
Hilsen Freya
Kjenner meg veldig godt igjen når det gjelder å gå opp i vekt etter å ha møtt drømme prinsen. Det første året vi bodde sammen snek det på seg 15 kilo ! Prøvde lenge, halvhjertet å gjøre noe med det. Hva som hjalp meg : disse sidene. Det er så deilig å få oppmuntring underveis. Sitter litt hver dag og myser på disse sidene. Det er alltid spennende om man får en kommentar i dagboka si. Jo fler du skriver til, jo flere kommentarer får du nok tilbake.
Det høres ut som du er på rett vei i kostomleggingen. Ta også kroppsmålene dine. Det er ikke alltid vekten viser noen forandrig, men allikevel så blir det mindre av en i omkrets.
velkommen er du iallefall :-)