← Alle dagbøker
diarist.Alias

SESSA

43 år168 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start78,0 kg
Sist76,5 kg
Endring−1,5 kg
BMI nå27,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
17. mars 20023. april 2002
76,5 kg

Fort ned og fort opp...

Jeg er som en jojo... jeg var veeeldig flink i påskeferien. Og buksene mine ble jo altfor store! Det kom nok av at en del av maten ble ersattet av alkohol! Det tok ikke mange dagene.
Men så tok det også like få dager fær buksene passet meg igjen... TYPISK!! Nå skal jeg begynne på en cambridgekur..
Jeg vet alle farene med den,den største er jo at du går veeldig fort opp igjen VISST man ikke er flink da!
Jeg får en konsulent som følger meg, det er akkurat dette jeg trenger. Noe jeg går fort ned av så jeg ser resultater DA får jeg motivasjon til å fortsette...
78,0 kg

Håper på litt støtte....

Hei jeg er ei jente på 18 år,og har stort sett vært kraftig i hele mitt liv. Vekta mi går opp og ned somm en jojo... Jeg har ikke veid meg på flere år. Blir så deprimert av det! Jeg vil heller se resultater.. For 2 år siden var jeg ganske slank, men så det ikke selv.. Så ble jeg forelska. Holt sammen i 2 år og vekta gikk også opp.. MASSE! Men nå er det nok! syntes jeg har vært veldig flink de siste ukene.. trener aerobic minst 2 ganger i uka + at jeg har begynt og jogge et par kvelder. jeg drikker masse vann og spiser en del frukt + grønnsaker og nudler. Men jeg ser ikke resultater og da mister jeg så fort motet!!! Kanskje dette hjelper..
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Freya18. mars 2002
Heisann og velkommen hit!

Dette skal nok gå veldig bra, og disse sidene er en fantastisk
støtte. Tenkte jeg bare skulle påpeke at nudler ikke er så veldig heldig å spise, leste et sted (tror det var fra Grethe Roede) at en pakke nudler a la mr Lee= en porsjon pommes frit hos macer'n.

Lykke til
Hilsen Freya
c.AuthorAlias pæreformen17. mars 2002
Hei Sessa !
Kjenner meg veldig godt igjen når det gjelder å gå opp i vekt etter å ha møtt drømme prinsen. Det første året vi bodde sammen snek det på seg 15 kilo ! Prøvde lenge, halvhjertet å gjøre noe med det. Hva som hjalp meg : disse sidene. Det er så deilig å få oppmuntring underveis. Sitter litt hver dag og myser på disse sidene. Det er alltid spennende om man får en kommentar i dagboka si. Jo fler du skriver til, jo flere kommentarer får du nok tilbake.
Det høres ut som du er på rett vei i kostomleggingen. Ta også kroppsmålene dine. Det er ikke alltid vekten viser noen forandrig, men allikevel så blir det mindre av en i omkrets.
velkommen er du iallefall :-)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.