← Alle dagbøker
diarist.Alias

SANDY

51 år171 cm5 innlegg 2002 0 følgere

Start74,0 kg
Sist71,8 kg
Endring−2,2 kg
BMI nå24,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
31. juli 200215. august 2002
😌71,8 kg

SMIL :-)

Ja jeg har godt litt ned i vekt, jeg veide 74 nå veier jeg 71.8
å det syns jeg er bra, men jeg spiser lite og ofte.
Å så sykkler jeg 5 dager i uka pr dag 11 kilometer.

Så jeg har vell grunn til å smile :-)
😉72,8 kg

KOMMER SEG

Jeg har sykklet tre dager denne uka og skal sykkle i morgen også, jeg sykkler 12 kilometer per.dag å spiser 5 små moltider, men middagen kan bli litt mye av og til, men jeg dropper kjøtt til middag i ukedagene så kan jeg spise litt kjøtt i helga.
Men jeg drikker ivertfal 3 liter vann til dagen.

Å håper etter hvert av vekta vil vil nærme seg 70 snart.
😵73,4 kg

fælt

Jeg har bestemt meg at hvis jeg skal ned i vekt så må jeg ikke spise etter middag bare en frukt.

Så at jeg spiser slik.

4 moltider til dagen +en frukt på kvelden.

Frokost: 1 skive med magert påleg+ en frukt+ et glass skumma mlek..

Lunsj: 2 skiver.+ et glass skumma melk.

Mellom en frukt/juert eller en skive med magert pålegg

Middag: alt fra pasta,ris,poteter og grønnsaker med litt kjøt.

Så en frukt på kvelden.

Menn drikker mye vann i løpet av dagen fra 2- 4 liter.
😉72,4 kg

DET KOMMER SEG

JA dette liker jeg når jeg veier mindre.
I morgen skal jeg på byn, å gleder meg.

Men da legger jeg vel på meg igjenn pyton, men det går nok bra.
☹️74,0 kg

HEI

Jeg håper dette hjelper meg ned i vekt.

Frokst: 2 skiver med magert pålegg+et glass ekstra lett melk+vitaminer.

Lunsj: det samme som froksot men ikke vitaminer men mye vann.

mellom. et eple.

Middag: pasta,ris, kylling , kjøtt, masse grønnsaker men lite.
med vann
Kvelds en skive med magert pålegg+ en frukt.

Ellers drikker jeg mye vann i løpet av dagen.

Jeg sykkler 4-5 dager i uka, så jeg forbrenner jo en del.

Men jeg veier jo 74, men skal klare å komme meg ned til 66, men kan jeg bruke denne spisemåten ,det er vell ikke for mye?

Klam fra Sandy.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Molla😌1. august 2002
Heipådeg!
Velkommen! Matoppsettet ditt ser veldig fornuftig ut, og du vil nok helt sikkert gå ned i vekt. Så fint at du sykler så mye, det hjelper helt sikkert! Jeg vil anbefale deg litt styrketrening i tillegg, det gir deg flere muskler (som forbrenner mer kcal) og en strammere kropp. Hvis du ikke har tilgang til/lyst på treningsstudio, så kan du trene på stuegolvet hjemme. En treningsvideo kan være kjekk å ha.
Jeg er helt sikker på at du snart vil få se positive resultater på vekten!
Lev lurt!
Slankeklem fra Molla
c.AuthorAlias Molla1. august 2002
Ooops, lagret viss to ganger!

Molla
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.