← Alle dagbøker
diarist.Alias

S18

42 år171 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start70,2 kg
Sist70,2 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå24,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
70,2 kg

Denne gangen skal jeg klare det....

Idag er den første dagen jeg skriver i slankedagboka. Jeg ble tipset av en venninne som sa at det var kjempebra, noe jeg også synes. Mitt mål er at jeg skal gå ned fra 70.2 til 60 kg og jeg skal klare det før 1.mai. Det vil si at jeg må gå ned ca. 1 kg i uka. Til høsten begynner jeg på en ny skole og da vil jeg være slank. I sommer skal jeg også til syden og jeg vil IKKE sprade rundt i bikini å se ut som en blubbe. Jeg har prøvd å slanke meg helt siden jeg gikk på barneskolen , men jeg har aldri greid det. Jeg vil slanke meg for min egen del, men jeg gjør det også for at guttene skal like meg. Jeg føler at de eneste jentene guttene vil ha er de som er slanke og perfekte. Skulle ønske jeg var slik....
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla17. februar 2002
Hei S18, og velkommen hit!

Må virkelig si meg enig med Cat, du må ikke finne på å tro at guttene liker bedre jenter som er tynne enn jenter som har litt ekstra på kroppen!!
Joda, jeg skal være enig med at jeg har hatt samme oppfattelsen med det første, at de "pene, slanke" får oppmerksomhet av gutta først, men erfaringen sier noe helt annet:
De gutta som tar seg tid til å bli kjent med deg for den du er, og verdsetter din personlighet, er de gutta som virkelig er verdt å ta vare på, og som igjen ønsker å ta vare på deg!
De gutta som derimot sjekker opp ei jente fordi er slank og pen (og veit det sjøl), mener stort sett ikke mer enn å få seg en natt, og skryte om det i ettertid!

Denne erfaringen er det helt sikkert mange her inne som har gode trofaste kjærester/samboere/menn som er enig med meg i.
Selv har jeg en fantastisk samboer, som kunne fått hvem som helst, men som valgte meg som gjerne skulle vært 30 kg mindre! Og jeg setter mye større pris på at han har valgt meg for den jeg er, og ikke for den kroppen jeg har.

Men jeg ønsker deg iallfall lykke til videre med slankinga, selv om vekta di virker ganske så normal, og nok en gang velkommen hit!! Her finnes det utrolig mange unike mennesker i samme båt!

Klem; Pernilla!
c.AuthorAlias cat7416. februar 2002
Hei!
Jeg leste innlegget ditt og må si jeg ble litt forskrekket. Det er selvfølgelig greit at du vil slanke deg for din egen del... men å slanke seg nor guttene når du er atten er ikke særlig lurt. Om 2-3 år kan jeg love deg at man er mer populær dersom man har litt former enn om man ser ut som en strek. En annen ting... ikke gå ned for fort. 1-1/2 kg i uka er ok, men slanker du deg fortere er det stor sjanse for at forbrenningen går i vranglås, og da er det kjempefort gjort å legge på seg det tapte igjen.
Jeg synes du bør satse på et sunt kosthold med mye vann, frukt og grønt,regelmessige måltider, samt trening. Trening gjør deg uansett strammere - og det gjør jo kroppen penere selv om det kanskje ikke vises vektmessig.
Lykke til.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.