← Alle dagbøker
diarist.Alias

Rosa

51 år163 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start80,0 kg
Sist80,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå30,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
🐷80,0 kg

HJELP!!!!!

HAKKE PEILING ÅSSEN JEG SKAL KLARE DET. MEN JEG MÅÅÅÅ SLANKE MEG!!!

GODE RÅD MOTTAS MED TAKK

Rosa XXL
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja😊10. juli 2002
Heisann:)
spis lite og ofte, og helst 5måltider til dagen og ikke la det gå mer enn tre timer mellom hver gang, spis en skive og et klibrød til hvert måltid og mer kjøtt en potet til middag og masse grønnsaker... drikk masse vann og hold deg mest mulig unna fett og sukker, dette har jeg fra da jeg gikk på libra, og det fungerer perfekt for meg:)
Ønsker deg lykke til, dette kommer nok til å gå strålende, du har funnet en side her som du kan hente masse støtte,motivasjon,ris&ros fra oss andre medslankere:)
Ha en forsatt fin dag:)
Klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias annek😃9. juli 2002
Hei
Velkommen hit.
Det beste tipset jeg kan gi deg er: bytt ut brødskiver med FiberRik og poteter med blomkål og broccoli.
Jeg gikk ned 5 kilo de 2 første ukene på dette.
Spis 4 måltider pr dag. Max 4 timer mellom hvert måltid.
Drikk: VANN & FARRIS
Jeg slanker med hjelp av lege. www.vektibalanse.no se på denne web siden, der er det mange gode tips.
Mine hovedfiender er: poteter, ris, pasta, hvetemel, sukker.
Prøv dette.
Lykke til videre.
Dette klarer du.
Hilsen Cola/Sjokoman
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.