På rett vei!
Jippi!
Har gått minst to timer hver dag med barnevogn, spist rimelig sunt- men har spist meg mett. Er kjempefornøyd!
Har gått minst to timer hver dag med barnevogn, spist rimelig sunt- men har spist meg mett. Er kjempefornøyd!
1 i heiagjengen
Bitten😊2. mai 2002
Hei igjen ;) Skrev innlegget i den første dagboka di så du får lese der, eg er litt tutlite nå ;) Bitten.