← Alle dagbøker
diarist.Alias

Randi21

46 år175 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start125,9 kg
Sist125,9 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå41,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
125,9 kg

På Ny Frisk

Nei, nå har jeg bestemt meg, nå skal det vekt. Har vært uten vekt det siste året, og når jeg var på besøk hjemme i julen hadde jeg gått opp nesten 10 kg. Nå er det nok. Var og kjøpte meg en vekt i går, så nå har jeg ingen unnskyldning lenger. Men egentlig gleder jeg meg og da, til jeg får vekk litt, og alt blir litt lettere, til jeg ikke har så mye ekstra å drage på lenger.

Dette skal gå bra, skal iallefall komme ut av denne gruppen jeg er i nå.......

Nå skal jeg vaske leiligheten til helgen, før jeg skal gå tur. i dag er det mannens tur å lage middag, og da blir det grøt. :-)
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias elisa2913. januar 2002
Hei Randi21!

Nå har du kommet til rette plass. Velkommen skal du være.
Er relativt ny jeg også, men har fått så mye inspirasjon her inne at jeg vet ikke om jeg klarer meg uten.

Veier nokså det samme som deg. Er en del lavere, 14 cm for å være nøyaktig.

Så jeg ser ut som en ball. HeHe! :)

Men det skal det bli slutt på.

Dette skal nok gå bra ja. Tenk fremover.

Ønsker deg lykke til, og vil bare si: Vi følger med!!

Klem fra Elisa28
c.AuthorAlias tulipanen13. januar 2002
Hei og velkommen i iklubben. Jeg skal følge med deg. Dette er faktisk kjempegøy:-) Foreløpig iallefall. Det er stor aktivitet her inne og det vil du fort merke. Hvis du er flink til å gi andre kommentarer, så vil du få tilbake, og slik vil det gå slag i slag. Finn gjerne noen som er rundt vekten din og relativt nye slankere. Se på dette som et livsprosjekt. Endre kostholds vaner er vanskelig, men det er veldig gøy, hvis du er glad i å lage mat, så det første du gjør burde være å hive ut alt det usunne i kjøleskapet! Derreter tar du en tur til butikken og kjøper inn forskjellige sunne ting. Det er gøy. Ikke ta hensyn til eventuelle samboere etc. De får bare segle sin egen sjø. Min kjære fant i dag ingenting i kjøleskapet som han likte og dermed ble det kalkunpålegg til frokost for han og. Kjøp gjerne soyasaus, veldig anvendelig, Yougurt Naturell, fin å lage dressinger av, bland med hvitløk og reven agurk (Tatsiki) litt sukker, ellers blir den litt sur: Sunnt allternativ til majones og Thousand dressing og slike feite ting. lag sauser av maysenna mel og ikke mel og smør slik jeg gjorde før. Bruk krydder i maten, det setter vikrelig smak.. Man må ikke ha en liten fløtedæsj har jeg funnet ut.
Og skal du ut på fristelse; cafe med venner, kakebursdag m barn/voksne e.l spis deg mett før du drar og drikk masse vann.

Det siste du etter min og mange andres mening ikke bør gjøre er å fortelle at du slanker deg til "hele verden" Hvis folk spør, så er det bare å si du nå skal legge om kostholdsvanene dine og leve sundt eller noe i den duren!

Grøt? Jeg vet ikke jeg men...

Lykke til skal du ha:-----)
c.AuthorAlias Jenta*S*13. januar 2002
Hei på deg!
Velkommen i "gjengen":0)! Og jeg kan love deg at det er en unik gjeng! Her vil du få masse støtte og gode råd,så det var veldig lurt av deg å sette i gang med slankedagbok.Kan du ikke skrive inn delmålene dine på vei nedover? Pluss hva du spiser og hva du trimmer?:0)...PS..husk at vask av leilighet også er trim da*S*!
Lykke til!!
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Fett nok.12. januar 2002
Hei!!

Ønsker deg lykke til i kampen, kiloene kommer så lett på, men vil ikke slippe taket like lett. Jeg begynte her mandag, super side med masse motivasjon.

"sammen er vi sterke" er det noe som heter, så hyl ut hvis du trenger støtte, her har jeg erfart at det alltid er noen som svarer.

Lykke til!

Hilsen Rita
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.