På Ny Frisk
Nei, nå har jeg bestemt meg, nå skal det vekt. Har vært uten vekt det siste året, og når jeg var på besøk hjemme i julen hadde jeg gått opp nesten 10 kg. Nå er det nok. Var og kjøpte meg en vekt i går, så nå har jeg ingen unnskyldning lenger. Men egentlig gleder jeg meg og da, til jeg får vekk litt, og alt blir litt lettere, til jeg ikke har så mye ekstra å drage på lenger.
Dette skal gå bra, skal iallefall komme ut av denne gruppen jeg er i nå.......
Nå skal jeg vaske leiligheten til helgen, før jeg skal gå tur. i dag er det mannens tur å lage middag, og da blir det grøt. :-)
Dette skal gå bra, skal iallefall komme ut av denne gruppen jeg er i nå.......
Nå skal jeg vaske leiligheten til helgen, før jeg skal gå tur. i dag er det mannens tur å lage middag, og da blir det grøt. :-)
Nå har du kommet til rette plass. Velkommen skal du være.
Er relativt ny jeg også, men har fått så mye inspirasjon her inne at jeg vet ikke om jeg klarer meg uten.
Veier nokså det samme som deg. Er en del lavere, 14 cm for å være nøyaktig.
Så jeg ser ut som en ball. HeHe! :)
Men det skal det bli slutt på.
Dette skal nok gå bra ja. Tenk fremover.
Ønsker deg lykke til, og vil bare si: Vi følger med!!
Klem fra Elisa28
Og skal du ut på fristelse; cafe med venner, kakebursdag m barn/voksne e.l spis deg mett før du drar og drikk masse vann.
Det siste du etter min og mange andres mening ikke bør gjøre er å fortelle at du slanker deg til "hele verden" Hvis folk spør, så er det bare å si du nå skal legge om kostholdsvanene dine og leve sundt eller noe i den duren!
Grøt? Jeg vet ikke jeg men...
Lykke til skal du ha:-----)
Velkommen i "gjengen":0)! Og jeg kan love deg at det er en unik gjeng! Her vil du få masse støtte og gode råd,så det var veldig lurt av deg å sette i gang med slankedagbok.Kan du ikke skrive inn delmålene dine på vei nedover? Pluss hva du spiser og hva du trimmer?:0)...PS..husk at vask av leilighet også er trim da*S*!
Lykke til!!
Klem fra Jenta*S*
Ønsker deg lykke til i kampen, kiloene kommer så lett på, men vil ikke slippe taket like lett. Jeg begynte her mandag, super side med masse motivasjon.
"sammen er vi sterke" er det noe som heter, så hyl ut hvis du trenger støtte, her har jeg erfart at det alltid er noen som svarer.
Lykke til!
Hilsen Rita