← Alle dagbøker
RH
53 år173 cm233 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start96,5 kg
Sist80,5 kg
Endring−16,0 kg
BMI nå26,9
📉 Ned 10+ kg📓 100+ innlegg🔥 30 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 27. august 2002
❤️80,5 kgTorsdagen nærmer seg med stormskritt!
Hei alle sammen!
Var innom chatten i går, det var jo bare super koselig. Det er jo bare såååå lenge siden jeg har vært der inne! Tusen takk for en koselig prat jenter!
Ellers så gleder og gruer jeg meg veldig til torsdag, *Krysser fingrene så hardt at jeg har vondt*. Jeg håper bare at jeg klarer og se 79 tallet altså! Herregud jeg har jo blitt helt desperat jeg jo! hi hi
Skal hente mamman min på sykehuset i dag også, det blir godt og få henne hjem til seg selv slik at jeg slipper og fly ned sykehuset hver dag og heller kan ta meg mer tid til å trene osv! GLEDER MEG!!!
Håper dere alle får en kjempe fin slankedag!
Men en ting, jeg sliter litt innimellom med og få opp listen over alle dagbøkene jeg? Noen andre som sliter med det samme?
God klem fra Rikke
26. august 2002
❤️80,5 kgVelkommen til en ny slankeuke!
God morgen alle sammen!
Vel da var helgen over allerede, huff det går alt for fort gitt! Men men har iallefall hatt en kjempe fin helg og fikk meg faktisk en sykkeltur også!
Nesten god samvittighet i forhold til maten også, men det ble en pizza sent på fredag kveld da og det er FY!!!!!!!! Peppes Pizza med rømme, hmmm ikke bra!
Ellers så er jeg klar for en ny slankeuke og håper virkelig på og se 70 tallet til torsdag! SKAL SKAL SKAL KLARE DET!!!!
Vel vel ha en sprudlende dag alle sammen!
Mange gode stå på klemmer fra Rikke
23. august 2002
❤️80,5 kgEndelig helg!
Hei alle sammen!
Fikk dessverre ikke skrevet til noen i går! Huff sliter med sååååå dårlig samvittighet altså! Men en ting er sikkert og det er at jeg er alene hjemme i kveld og skal inn og lese og skrive som en helt!!!
Ellers så går slankingen veldig greit egentlig, men er flink jente og holder meg unna vekten. Men etter en liten pølsefest i lunsjen i dag får jeg nok sette meg på sykkelen i løpet av helgen og få unna litt kalorier! Det går nok bra!
Ellers så har jeg ikke så mye og si i dag utenom at det er 19 dager igjen av denne godis avtalen jeg har med Jenta*S* og det går kjempe bra! Det er på en måte nedtelling til ferien også det da hi hi der begynner jeg igjen med denne ferien! Dere skal bare se skjermen på jobben min her hver gang jeg er borte fra den i 5 minutter så kommer det opp antall timer og dager igjen til jeg reiser i STORE bokstaver! hi hi jada litt rar går det vel ann og være!
Nei mine kjære slankevenner ha en vedunderlig ferie og kos dere masse!
Mange gode klemmer fra Rikke
22. august 2002
❤️80,5 kgDet fungerer!!!! JIPPI!!!
God morgen alle sammen!
Det er en fin dag tral la la la la! Og jeg er sååå lykkelig! Det funker jo! Jeg klarte virkelig og ta av 1 kilo denne uken, hurra hurra hurra! Jeg er bare superfornøyd!
Det vil si at hvis jeg klarer og holde dette tempoet her så skal jeg klare og være nede på 77.5 før ferien. Vel skal iallefall klare under 80 nå også det som kommer i tillegg tar jeg som en bonus! Tror det er viktig og ikke sikte for høyt, heller bli glad når resultatene går i mitt favør!
Ellers så har jeg det bra! Solen skinner og jeg skinner om kamp med den!
Ha en super duper slankedag alle sammen!
Mange gode klemmer fra Rikke
Venter i spenning til i morgen!
God morgen alle sammen!
Gruer veldig til veie dag i morgen, selv føler jeg at jeg har gjort det ganske bra men alikvel så gruer jeg litt! Jeg er liksom så innstilt på og komme meg under 80 kg før jeg reiser på ferie! Hva om jeg ikke klarer det! VVÆÆÆÆÆÆÆ
Jeg får krysse armer og bein på at jeg har klart litt iallefall! Men jeg må innrømme at jeg er litt stolt av meg selv også i og med at jeg klarer og holde meg unna vekten alle andre dager uten om veie dag! Det er ganske vanskelig, men alikvel føler jeg at slankingen ikke tar overhånd over humøret mitt osv! Selv om det blir noen nærvepirrende dager rett før veiingen!
Jeg må si tusen takk til dere alle sammen for en utrolig støtte og ikke minst samarbeid! Uten denne siden hadde jeg nok vært fortapt for lenge siden! TUSEN TAKK!
Ha en strålende slankedag i dag alle sammen!
Mange gode klemmer fra Rikke
20. august 2002
❤️81,5 kgDeilig med langhelg!
God morgen alle sammen!
Helgen var bare så super, trengte den virkelig for å hente meg litt inn igjen og ikke minst være meg selv litt og gjøre ting jeg selv hadde lyst til!
Fredagen sto jeg opp grytidlig og kjørte gubben til jobb, når jeg kom hjem slappet jeg litt av før jeg gikk ut og trente! Det var jo bare så deilig! Helgen ellers gikk med til sykehus besøk, grilling og handling. Mens mandag sto jeg også opp tidlig og leverte bilen til skifting av rute, og fikk beskjed om at jeg ikke fikk bilen tilbake før kl 16.00 så jeg bestemte meg for å gå hjem. Det er 1 1/2 times gå tur en vei og jeg gikk begge så i dag har jeg litt vondt i beina! Men gud så godt det var!
Så jeg syntes virkelig at jeg har vært flink i helgen og føler meg godt fornøyd! Gleder og gruer meg til veiedag på torsdag, men håper selvfølgelig at vekten har gått ned! Satser på 80, ett eller annet! Det er iallefall målet!
Nå skal jeg inn og se hvordan det har gått med dere andre her!
Ha en super duper slankedag!
Mange gode motivasjonsklemmer fra Rikke
15. august 2002
❤️81,5 kgTral la la la la...............
God morgen alle sammen!
Tar meg en kjempe trall på morningen i dag jeg, det er jo veiedag og jeg er bare super fornøyd! *Vrikke vrikke danser meg bort over gulvet*
Å hvor godt det gjorde på humøret da! Da er det virkelig mulig og klare og komme seg under 80 før jeg drar da! Det er jo 4 uker igjen og nå skal det virkelig slankes!
Ellers så skal jeg ha lang helg nå og blir borte frem til tirsdag, skal se om jeg ikke klarer og komme meg innom i løpet av helgen og se hvordan det går med dere!
Tusen takk til alle sammen her inne som er så fantastiske flinke til å motivere og ikke minst vise at det går hvis man vil! Nok er nok og fett er bort, hi hi rimet ikke akkurat men!
I dag skal jeg i bursdag, men jeg fortviler ikke av den grunn! Jeg er motivert!!!!
Oki doki! Håper dere alle sammen får en super duper slankedag i dag og at dere får en fortreffelig helg! Kos dere masse med finværet også!
Mange gode stå på klemmer fra en kjempe motivert Rikke!
13. august 2002
❤️82,5 kgFøler meg godt!
God morgen alle sammen!
Jeg må si jeg føler meg godt om dagen! Det er helt utrolig at det viljestyrken har kommet tilbake slik den har! Jeg føler bare at nå går det nedover! Gleder meg til torsdag for å se hva vekten viser! Tror virkelig at det skal gå bra altså!
Ellers så er det 29 dager igjen av avtalen og det passer utmerket i forhold til ferien min også! Det er nøyaktig 1 mnd til jeg reiser i dag, hi hi dere blir sikkert kjempe lei av og høre om at jeg gleder meg sånn til ferien! Men men dere får holde ut! *ler godt*
Ellers så har jeg ikke fått trent enda denne uken, men tenkte jeg skulle få sneket inn en liten treningsøkt i dag. Men vi får se, skal en tur på sykehus besøk igjen da.
Nei nå får jeg komme igang med jobbingen igjen og ikke minst lese noen dagbøker!
Ha en super duper slankedag alle sammen, og til dere som mangler motivasjon så ta gjerne imot noen motivasjonsvibber. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mange gode stå på klemmer fra Rikke
12. august 2002
❤️82,5 kgNy slankeuke!
God morgen alle sammen!
Vel da var vi igang med en ny slankeuke da! Nå skal det virkelig gjøres en kjempe innsats frem til ferien altså! Nå er det ingen bønn lenger eller kjære mor for her skal det SLANKES!
Vel har satt av 30 dager hvor jeg skal være så flink som bare jeg kan, det vil si ikke noe godis og ikke noe junkfood! Og det skal trenes i tillegg! Så mye som jeg får tid til iallefall!
Ellers så har jeg hatt en kjempe fin helg, jeg har kost meg og slappet av masse! Det ble også litt godis i helgen, men men nå er det iallefall 30 dager uten noe sånt i det hele tatt!
Ha en super duper slankedag alle sammen!
Mange gode stå på klemmer fra Rikke
God helg!
God morgen alle mine gode medslankere!
Ja nå er det helg igjen og det skulle vist bli kjempe bra vær i helgen! Da skal jeg grille kroppen min litt igjen! Trenger jo litt underlag før ferien!
I dag er det nøyaktig 5 uker igjen til vi reiser og det gleder jeg meg bare så masse! Det skal bli godt og komme seg bort litt og bare slappe av!
Ønsker dere alle sammen en super slankehelg!
Neste mål: 80.8
Rest: 1,7 kg
Antall dager igjen 7
Vel kan bli hardt, men faen heller nå skal jeg klare det!
Mange gode klemmer fra Rikke
Veie dag!
God morgen alle sammen!
Vel i dag var det veie dag og jeg skal si jeg er fornøyd med vekten! Mensen er jo rett rundt hjørnet og da pleier jo vekten og øke litt, men 200 gram det var lite! Hi hi er bare kjempe glad jeg nå, for det viser jo at jeg må ha gått ned litt i vekt denne uken!
Ellers så var jeg ute og spiste og koset meg i går! Hadde det virkelig koselig! Deilig og bare være sammen med en god venninde og snakke om andre ting! Selv om det ble litt sykdomssnakk også! Men det var utrolig godt iallefall!
Vel i dag begynner konkurransen for oss på 80 tallet og denne gangen SKAL være den siste gangen jeg er med altså! NOK ER NOK!
Men lykketil alle sammen!
Neste delmål 80.8 innen 16 august
Rest: 1.7 kilo
Dager igjen: 8
Skal holde hard kanskje og tro at man skal klare det? Vel jeg prøver jeg!
Ha en super duper slankedag alle sammen!
Mange gode klemmer fra Rikke
Må bare si ........
at det er sååååå godt og være tilbake her igjen! Fikk ikke skrevet så masse til dere i går, men i dag skal jeg være flink der også! Har jo savnet dere så masse alle sammen!
Vel dagene går og jeg sliter med og få kommet meg på trening! Jeg har jo aldri tid til meg selv lenger! GRRRRR Blir litt frustrert av det der, men hva skal jeg da gjøre når jeg har en mor på sykehus og en liten søster som trenger litt omsorg? Vel hun har jo en far også, men man må bare stå på og steppe inn nå! Men føler selv at jeg skulle ha trent litt.
Kanskje jeg skulle ønske meg flere timer i døgnet? Det hadde vært noe! Da hadde jeg hatt tid til det ene og det andre! Men men skal ikke klage. Forresten grunnen til at jeg er på sykehuset så ofte også er at mamma har nå også brukket lårbeinet! Vel er det ikke det ene så er det det andre! Kreft i skjelettet gjør jo kroppen sprøere og ikke minst cellegiften. Men men hun er ved mye bedre mot enn jeg har sett henne på lenge så jeg tror vi skal klare kampen sammen! Selv om det er en sykdom veldig få blir kvitt, så går det ann og håpe og satse på at dette skjer akkurat oss! Vel nok sykdoms snakk!
Ellers så er jeg super innstilt på og komme meg ned i vekt nå! Spiser sundt og er storfornøyd med meg selv på mange måter. Men så var det dette med trening igjen da! Det er rart egentlig, jeg godtar liksom at jeg veier litt i overkant av 80 kilo og det skremmer meg litt. Jeg kommer inn i vanlige klær ( selv om det er store str), men slike tanker vil jeg ikke ha! Jeg er jo ikke fornøyd! Hvordan blir jeg kvitt disse tankene på at jeg er bare kraftig nå, og ikke feit? Noen som har noen gode råd tar jeg de imot med stor takk!
Setter opp mål igjen jeg også nå! Vel jeg skal klare under 80 til jeg reiser men helst før! Så jeg setter dagen som Jenta*S* Satt til å klare 80.8 innen 16 august! Det vil si:
Neste delmål 80.8 innen 16 august
Rest: 1.5 kilo
Dager igjen: 9
Det skal jeg klare og nå! Kan iallefall ikke gjøre annet enn og prøve!
Ha en super fin sol dag alle sammen!
Mange klemmer fra Rikke
Hei alle sammen!
Hei alle sammen!
Lenge siden jeg har vært her nå! Men som dere sikkert har fått med dere har det skjedd endel ting rundt meg i det siste! Men tross alt som har skjedd har jeg klart og holde vekten og ikke minst at jeg selv har det ganske greit!
Har bestemt meg for å komme innom her litt oftre igjen nå! Det gir en motivasjon uten like og bare være her!
Har ikke fått vært på ferie enda, reiser ikke før 13 september og det gleder jeg meg utrolig mye til! Da går turen til Indonesia og der blir jeg i 3 uker! Gleder meg som bare det! Ikke bare for å komme bort litt, men også det med og få litt kvalitetstid sammen med kjærsten min!
Håper dere alle sammen har hatt en kjempe fin sommer og at dere har fått ladet batteriene til en ny omgang med slanking!
Tenkte jeg skulle denne gangen klare og komme meg under 80 kilo før ferien og det SKAL JEG KLARE! Veier meg fremdeles en gang i uken og det er torsdager. Men regner ikke med noe nedgang denne gangen i og med at mensen sniker seg på i slutten av uken!
Ha en super duper soldag alle sammen!
Mange klemmer fra Rikke
Kort tur innom på morgenkvisten
God morgen alle sammen!
Rakk en tur innom før jeg skal til legen og deretter til mamma. Vel vekten er bare til å juble av (selv om jeg ikke er i noe jubel humør). Jeg er iallefall superfornøyd!
Vel en dag igjen til CT'n skal tas og jeg gruer meg masse. Men jeg ser positivt på at det går bra. Verden kan vel ikke være så grusom mot meg? Jeg har ikke råd til å miste mamman min enda, hun er jo en av de viktigste brikkene i livet mitt.
Huff det blir mange slike tanker for tiden og det er egentlig godt og skrive de ned også. Håper jo at neste uke blir bedre, hvis det blir med dette som de har funnet nå, så er det en god sjanse til å kunne leve i mange år til. Legene er jo så flinke nå for tiden!
Håper dere andre får en så god dag som mulig! Selv skal jeg tilbringe den sammen med mamma og jeg gleder meg!
Mange nærvøse klemmer fra Rikke
Det gikk ikke bra!
Hei alle sammen!
Kommer til og være litt frem og tilbake her nå fremover. Disse prøvene som jeg snakket om på torsdag var ikke bra nei. Huff har hatt en grusom helg skal jeg si dere!
Vel dommen er ikke avgjort enda, men det som er funnet ut frem vedr kreften til mamma er: Bekken og ryggvirvler. Hun skal igjennom en CT prøve til fredag som vil fortelle oss om det er noe i organene eller ikke. Og for gudsskyld så håper jeg det blir med det som er nå! Det er mer enn ille det!
Helgen har vært noe av det tyngste jeg har vært igjennom i hele mitt liv, uvistheten plager livet av meg! Jeg er sliten og helt utafor. Men slaget er ikke tapt enda, jeg og resten av min familie skal kjempe alt vi kan for at dette skal stoppes!
Syntes nå at jeg har fått min kvote, nå syntes jeg at jeg fortjener litt lykke og litt godt også! Faen heller! Føler at det er mye som ikke betyr så mye lenger, så slanking kommer iallefall i siste rekke.
Veide meg i dag isteden for i morgen siden jeg da skal tilbringe hele dagen sammen med mamma. Jobben har jeg ikke vært så mye på heller siden torsdag, men det er bare denne uken til svarene kommer så blir vel alt mer normalt igjen. Huff håper jeg iallefall!
Håper det går bra med dere alle sammen her inne og at dere er her når jeg er tilbake. Vel kan hende at jeg er tilbake allerede neste uke, men det kommer nok ann på resultater osv. Det finnes grenser på hva jeg klarer også. Men jeg gir meg ikke med slanking, jeg får bare ikke kommet inn så ofte en liten tid fremover!
Sorgfulle klemmer fra Rikke
Ta vare på de som er rundt dere er dere snille! Det er veldig viktig!!! Glad i dere!
Lyke til med vekta i morgen.Håper du ser 79 tallet.
Jeg er ikke innom så ofte, men må jo se hva som skjer.
Skal veie meg på fredag og håper det bir nedgang.
Ha en fin dag
Klem fra Kim
Takk i like måte! Kjempekos å chatte litt igjen!
Godt at mammaen din skal hjem nå,blir sikkert lettere for henne også det!Jeg er nesten sikker på at 79 tallet vil lyse mot deg på torsdag altså! Åhhh! Tenk det da! Endelig!
Jeg får holde ut og glede meg til søndag,jeg.Håper virkelig at det skjer noe da!
Ang.dagbøkene...nope,har ikke merket noe til det,jeg iallefall.
Ha en kjempeflott dag du også gull! Klokka nærmer seg 1330 her og det er bare 2-3 timer igjen før jeg skal fly hjem.DIGG!!
Imorgen begynner mitt nye kosthold og jeg SKAL trene tidlig i morgen! Juhuuuu....79,9 here we come!
*nuss på kinnet*
Gla'i dæ!
Klemz