← Alle dagbøker
diarist.Alias

RH

53 år173 cm233 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start96,5 kg
Sist80,5 kg
Endring−16,0 kg
BMI nå26,9
📉 Ned 10+ kg📓 100+ innlegg🔥 30 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
29. mai 200127. august 2002
❤️80,5 kg

Torsdagen nærmer seg med stormskritt!

Hei alle sammen!

Var innom chatten i går, det var jo bare super koselig. Det er jo bare såååå lenge siden jeg har vært der inne! Tusen takk for en koselig prat jenter!

Ellers så gleder og gruer jeg meg veldig til torsdag, *Krysser fingrene så hardt at jeg har vondt*. Jeg håper bare at jeg klarer og se 79 tallet altså! Herregud jeg har jo blitt helt desperat jeg jo! hi hi

Skal hente mamman min på sykehuset i dag også, det blir godt og få henne hjem til seg selv slik at jeg slipper og fly ned sykehuset hver dag og heller kan ta meg mer tid til å trene osv! GLEDER MEG!!!

Håper dere alle får en kjempe fin slankedag!

Men en ting, jeg sliter litt innimellom med og få opp listen over alle dagbøkene jeg? Noen andre som sliter med det samme?

God klem fra Rikke
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias kim28. august 2002
Hei Rikke
Lyke til med vekta i morgen.Håper du ser 79 tallet.
Jeg er ikke innom så ofte, men må jo se hva som skjer.
Skal veie meg på fredag og håper det bir nedgang.
Ha en fin dag
Klem fra Kim
c.AuthorAlias Jenta*S*😉27. august 2002
Hei på deg snuppeline!
Takk i like måte! Kjempekos å chatte litt igjen!
Godt at mammaen din skal hjem nå,blir sikkert lettere for henne også det!Jeg er nesten sikker på at 79 tallet vil lyse mot deg på torsdag altså! Åhhh! Tenk det da! Endelig!
Jeg får holde ut og glede meg til søndag,jeg.Håper virkelig at det skjer noe da!
Ang.dagbøkene...nope,har ikke merket noe til det,jeg iallefall.
Ha en kjempeflott dag du også gull! Klokka nærmer seg 1330 her og det er bare 2-3 timer igjen før jeg skal fly hjem.DIGG!!
Imorgen begynner mitt nye kosthold og jeg SKAL trene tidlig i morgen! Juhuuuu....79,9 here we come!
*nuss på kinnet*
Gla'i dæ!
Klemz
❤️80,5 kg

Velkommen til en ny slankeuke!

God morgen alle sammen!

Vel da var helgen over allerede, huff det går alt for fort gitt! Men men har iallefall hatt en kjempe fin helg og fikk meg faktisk en sykkeltur også!

Nesten god samvittighet i forhold til maten også, men det ble en pizza sent på fredag kveld da og det er FY!!!!!!!! Peppes Pizza med rømme, hmmm ikke bra!

Ellers så er jeg klar for en ny slankeuke og håper virkelig på og se 70 tallet til torsdag! SKAL SKAL SKAL KLARE DET!!!!

Vel vel ha en sprudlende dag alle sammen!

Mange gode stå på klemmer fra Rikke
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias måne😄26. august 2002
Takk for chaten!!!

Håper virkelig du klarer 70-tallet til torsdag!!!!

Klem Måne
c.AuthorAlias Jenta*S*😌26. august 2002
Hei snupps!
Sant nok,helga er over og vipps var hverdagen der igjen!
Men ikke tenk på den pizzaen da!*S* Det er "ingenting" det,du virker som du har veldig kontrollen på dette her nå! Jeg mener det! Du kommer helt sikkert til å se 79 tallet på torsdag! Jeg satser på søndag! Må ha noen ekstra dager for å klare det tror jeg...*S*...men jeg ER i gang nå! Føler det!Sitter barnevakt akkurat nå,og de har ADSL så jeg kan "surfe" så mye jeg vil!...greit det vettu.Da må vi jo benytte anledningen til å chatte litt.Håper du kommer snart:0)...ellers,så er alt bare bra.Reiser til Stavanger i morgen,skal jobbe der for å få litt ekstra øvelse med billetter,så det blir sikkert bra.Frem og tilbake på dagen bare.Nå skal jeg se litt i andre dagbøker og vente på deg!
Glad i deg vennen!
Stå på nå! 70 tallet venter på oss!! HEIA!!
Stor klem fra Helene
c.AuthorAlias Tarangai😃26. august 2002
Hei Rikke.
Dette går da strålende!!! Er glad på dine vegne, har fulgt med deg og sett hvordan du har slitt. Flott at det går rette veien.
Stå på.
Klem fra Tarangai
❤️80,5 kg

Endelig helg!

Hei alle sammen!

Fikk dessverre ikke skrevet til noen i går! Huff sliter med sååååå dårlig samvittighet altså! Men en ting er sikkert og det er at jeg er alene hjemme i kveld og skal inn og lese og skrive som en helt!!!

Ellers så går slankingen veldig greit egentlig, men er flink jente og holder meg unna vekten. Men etter en liten pølsefest i lunsjen i dag får jeg nok sette meg på sykkelen i løpet av helgen og få unna litt kalorier! Det går nok bra!

Ellers så har jeg ikke så mye og si i dag utenom at det er 19 dager igjen av denne godis avtalen jeg har med Jenta*S* og det går kjempe bra! Det er på en måte nedtelling til ferien også det da hi hi der begynner jeg igjen med denne ferien! Dere skal bare se skjermen på jobben min her hver gang jeg er borte fra den i 5 minutter så kommer det opp antall timer og dager igjen til jeg reiser i STORE bokstaver! hi hi jada litt rar går det vel ann og være!

Nei mine kjære slankevenner ha en vedunderlig ferie og kos dere masse!

Mange gode klemmer fra Rikke
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*🐷25. august 2002
Titt tei!
Her kommer en hilsen fra en morgenfugl!*S*...*kvitre,kvitre*...åååh så deilig det er å stå opp klokka 0445!..hihi...not!
Sover du nå eller? Jeg som hadde tenkt å chatte litt med deg nå!Juhuuuuuu?...nei,du er vel i din dypeste skjønnhetssøvn du!:0)Det håper jeg iallefall! I dag er det vel 17 dager igjen av avtalen vår da! Det fikser vi!Det går fremdeles bra.81 blank i dag:0),40 kg jubileum for 3 gang..hehe..OG siste!!
Gleder meg til å se hva din vekt viser på torsdag.Ser ut som du trives med en veiedag i uka? Bra det! Jeg har tenkt på å gjøre det,men hver gang jeg prøver så sklir jeg ut "fordi det er så lenge til jeg skal veie meg"...hehe...
Nå er det bare å stå på videre,og satse på at 70 tallet snart viser seg!Grrrr!
GLAD I DEG!
Stor klem fra Helene
c.AuthorAlias ivalodia😊24. august 2002
Hei RH :-)

Deg har jeg ikke vært innom før, tittet litt i dagboka di og så at du nå har kommer deg over på ny kategori, GRATULERER så mye til deg :-)

Lykke til videre, husk at du nå er på god vei til normalvekt, og når du kommer dit, da starter kampen for å holde seg der ! Husk at godt begynt er halvt fullført :-)
c.AuthorAlias else😉24. august 2002
hei!!!
Takk for kommentaren for noen dager siden, lenge før jeg gir tilbakemld skjønner du!!!! Litt treig i det siste!!!
Skole og jobb kommer litt før!!! Litt stress nå akkurat når vi har startet!!! Må jo kjøpe alle bøkene nye også!! Huff og huff dette blir dyrt!!!

Du er flink som har holdt deg unna snop da!!! Jeg spiser ikke de store mengdene selv heller, men av og til kan det være vanskelig å si nei takk!!!!
Holder meg som oftest til Lacryl, får 2 esker til helgen med typen!! Lørdagssnopet mitt det da liksom!!!
SOm oftest er det han som spiser de opp for meg!!! :(

Du gleder deg til ferie ser jeg... Det er kjekt med litt fri!!!
Du får nye ferien godt og prøve å spise fornuftig, så smiler vel vekta også når du kommer tilbake også!!!!

Klem Else
Bilde
c.AuthorAlias tutu😄23. august 2002
Hei Rikke

Stikker bar einnom for og ønske deg en kjempe flott helg.
Håper du får en flott helg og at du får kost deg masse.

Klemmer fra Trude
❤️80,5 kg

Det fungerer!!!! JIPPI!!!

God morgen alle sammen!

Det er en fin dag tral la la la la! Og jeg er sååå lykkelig! Det funker jo! Jeg klarte virkelig og ta av 1 kilo denne uken, hurra hurra hurra! Jeg er bare superfornøyd!

Det vil si at hvis jeg klarer og holde dette tempoet her så skal jeg klare og være nede på 77.5 før ferien. Vel skal iallefall klare under 80 nå også det som kommer i tillegg tar jeg som en bonus! Tror det er viktig og ikke sikte for høyt, heller bli glad når resultatene går i mitt favør!

Ellers så har jeg det bra! Solen skinner og jeg skinner om kamp med den!

Ha en super duper slankedag alle sammen!

Mange gode klemmer fra Rikke
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😊22. august 2002
Hei til en strålende Rikke :)
Kjempeflott med 1 helt kg. ned, du er snart på 70 tallet nå :)
Eg har også disse sidene og dere mine venner å takke for at eg har klart å gå ned i vekt, hadde heller ikke klart det alene, så eg velsigner disse sidene og de som lager de :)
Ønsker deg en flott kveld :)
Klem fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias Pernilla😀22. august 2002
Hei på deg og gratulerer med den flotte vektnedgangen du har hatt den siste tia. Neste gang ser du 7-tallet, og da skal jeg fryyyde meg sammen med deg.

Ha en kjempe fin dag . Du er kjempe flink!
c.AuthorAlias tutu😄22. august 2002
Hei og hopp Rikke..

Lurte på hva det var som skinnte sånn inne på datan min i dag. Og så så jeg det, det var jo deg...

Er så gla på dine vegne.

Håper du får en fortsatt like strålede dag...
Klemmer fra Trude
c.AuthorAlias Carinato😊22. august 2002
Heisann Rikke!
Ja, du har helt rett, jeg stresser for mye med denne vekta, og skal virkelig prøve å la være å gå på den flere ganger pr dag/uke.
Nå skal jeg skjerpe meg. Har også et håp om å i første omgang klare å komme meg under 80 kilo, og ta litt og litt,
under 80 er jo ikke så uovervinnelig nå da*S*

Ha en fin dag til deg!
c.AuthorAlias HelenaX❤️22. august 2002
Så flink du har vært, Rikke!!! Kjempebra jobbet! Du kommer sikkert til å være et stykke under 80 når du drar på ferie om du fortsetter slik :-) Og det er deg vel unt! Er glad for at den gode gamle Rikke virkelig er tilbake og føler hun har fått taket på slankingen igjen!

Og når det gjelder ferien din så er jeg ikke misunnelig i det hele tatt *jugekors* :-)

Helena
c.AuthorAlias Mulle😄22. august 2002
Gratulerer såå masse!!! kjempegodt gjort!! Nyt den følelsen - jeg skal prøve å kjenne etter om jeg husker sist jeg hadde det sånn; det er så godt for motivasjonen!! Mulle
👻81,5 kg

Venter i spenning til i morgen!

God morgen alle sammen!

Gruer veldig til veie dag i morgen, selv føler jeg at jeg har gjort det ganske bra men alikvel så gruer jeg litt! Jeg er liksom så innstilt på og komme meg under 80 kg før jeg reiser på ferie! Hva om jeg ikke klarer det! VVÆÆÆÆÆÆÆ

Jeg får krysse armer og bein på at jeg har klart litt iallefall! Men jeg må innrømme at jeg er litt stolt av meg selv også i og med at jeg klarer og holde meg unna vekten alle andre dager uten om veie dag! Det er ganske vanskelig, men alikvel føler jeg at slankingen ikke tar overhånd over humøret mitt osv! Selv om det blir noen nærvepirrende dager rett før veiingen!

Jeg må si tusen takk til dere alle sammen for en utrolig støtte og ikke minst samarbeid! Uten denne siden hadde jeg nok vært fortapt for lenge siden! TUSEN TAKK!

Ha en strålende slankedag i dag alle sammen!

Mange gode klemmer fra Rikke
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aggi😄21. august 2002
Hei Rikke :)

Tusen takk for kommentar i dagboka mi. Setter stor pris på det. Det er så mye lettere å holde motivasjonen oppe når man vet at andre følger med. Du har nok helt rett i at det lønner seg å spise sundt i tillegg til å trene. Jeg får ta det litt etter litt :)
Ser at du har gått ned rundt 15 kilo, og det er kjempebra!!!
Måtte jeg bli like flink som deg etterhvert....

Ha en fin kveld!
Klem fra Aggi
c.AuthorAlias Line M21. august 2002
Hei, ja da er vi i samme bås, har selv veiedag i morgen og gruer meg noe innmarri...!!!
Selv synes jeg at jeg har vært flink denne uken, men det henger vel igjen noe fra helgen som var..!!!
Ufff, prøver å glemme alle de utskeielsene....
Men ønsker deg de beste lykkeønskningene for dagen i morgen og du klarer under 80kg før du reiser....
Sim, salla, bim, så er kiloene bort... (tenk om det hadde vært så enkelt a, det hadde vært noen.)

Klemmer fra Line M
❤️81,5 kg

Deilig med langhelg!

God morgen alle sammen!

Helgen var bare så super, trengte den virkelig for å hente meg litt inn igjen og ikke minst være meg selv litt og gjøre ting jeg selv hadde lyst til!

Fredagen sto jeg opp grytidlig og kjørte gubben til jobb, når jeg kom hjem slappet jeg litt av før jeg gikk ut og trente! Det var jo bare så deilig! Helgen ellers gikk med til sykehus besøk, grilling og handling. Mens mandag sto jeg også opp tidlig og leverte bilen til skifting av rute, og fikk beskjed om at jeg ikke fikk bilen tilbake før kl 16.00 så jeg bestemte meg for å gå hjem. Det er 1 1/2 times gå tur en vei og jeg gikk begge så i dag har jeg litt vondt i beina! Men gud så godt det var!

Så jeg syntes virkelig at jeg har vært flink i helgen og føler meg godt fornøyd! Gleder og gruer meg til veiedag på torsdag, men håper selvfølgelig at vekten har gått ned! Satser på 80, ett eller annet! Det er iallefall målet!

Nå skal jeg inn og se hvordan det har gått med dere andre her!
Ha en super duper slankedag!

Mange gode motivasjonsklemmer fra Rikke
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli❤️20. august 2002
Hei Rikke!

Det høres ut som du har hatt en super helg, ja. Du har virkelig fortjent å bruke litt tid på deg selv!

Og så flink til å gå da! Det er jo kjempebra trening! Jeg synes det er kjempedeilig å gå tur, det er jo rene sjeleterapien samtidig!

Nå er det min tur til å være borte i noen dager...håper jeg ser 80-tallet hos deg når jeg er tilbake i helgen!

Ha en superduper og slankende uke!

Mange klemmer fra Lise
❤️81,5 kg

Tral la la la la...............

God morgen alle sammen!

Tar meg en kjempe trall på morningen i dag jeg, det er jo veiedag og jeg er bare super fornøyd! *Vrikke vrikke danser meg bort over gulvet*

Å hvor godt det gjorde på humøret da! Da er det virkelig mulig og klare og komme seg under 80 før jeg drar da! Det er jo 4 uker igjen og nå skal det virkelig slankes!

Ellers så skal jeg ha lang helg nå og blir borte frem til tirsdag, skal se om jeg ikke klarer og komme meg innom i løpet av helgen og se hvordan det går med dere!

Tusen takk til alle sammen her inne som er så fantastiske flinke til å motivere og ikke minst vise at det går hvis man vil! Nok er nok og fett er bort, hi hi rimet ikke akkurat men!

I dag skal jeg i bursdag, men jeg fortviler ikke av den grunn! Jeg er motivert!!!!

Oki doki! Håper dere alle sammen får en super duper slankedag i dag og at dere får en fortreffelig helg! Kos dere masse med finværet også!

Mange gode stå på klemmer fra en kjempe motivert Rikke!
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias måne❤️17. august 2002
Ser ut som humøret ditt har nådd nye høyder ;) Håper du har det fint i helga og at det går bra med slankinga, ikke for mange utskjeielser nå.

Klem Måne
c.AuthorAlias HelenaX😃15. august 2002
Grattis med dagen, Rikke!!!

Jeg hadde gebursdag i går, men det gikk kjempebra med inntak av mat...for jeg er supermotivert som deg :-)

Helena
c.AuthorAlias ABBA❤️15. august 2002
Flott!

-1kg på en uke. Kjempe bra er det.
Lykke til videre ned.

Klem fra ABBA
c.AuthorAlias Minelli❤️15. august 2002
Åååå, Rikke!

Så flott vekt, da! Ikke lenge til du er under 80 nå. Jeg er sååå glad på dine vegne! Ikke minst for at motivasjonen er tilbake igjen. Da går jo slankingen lekende lett, nei kanskje ikke, men i alle fall mye lettere, og det blir lettere å motstå fristelser. Så du også skal i bursdag i dag? Jeg også! Vi får prøve å begrense oss da, ikke sant?

Høres ikke dumt ut med langhelg...skulle ønske det var meg!

Ønsker deg en strålende dag, Rikke, og en riktig god helg!

Mange klemmer fra Lise
c.AuthorAlias Keyz15. august 2002
Hei og gratulerer med fin nedgang :o)
Bare en kjapp liten hei på deg-hilsen sånn på morgenkvisten før jeg løper til jobb.. Alle kloke tanker etc får komme på et senere tidspunkt.. hehe :p

Klem fra Keyz
❤️82,5 kg

Føler meg godt!

God morgen alle sammen!

Jeg må si jeg føler meg godt om dagen! Det er helt utrolig at det viljestyrken har kommet tilbake slik den har! Jeg føler bare at nå går det nedover! Gleder meg til torsdag for å se hva vekten viser! Tror virkelig at det skal gå bra altså!

Ellers så er det 29 dager igjen av avtalen og det passer utmerket i forhold til ferien min også! Det er nøyaktig 1 mnd til jeg reiser i dag, hi hi dere blir sikkert kjempe lei av og høre om at jeg gleder meg sånn til ferien! Men men dere får holde ut! *ler godt*

Ellers så har jeg ikke fått trent enda denne uken, men tenkte jeg skulle få sneket inn en liten treningsøkt i dag. Men vi får se, skal en tur på sykehus besøk igjen da.

Nei nå får jeg komme igang med jobbingen igjen og ikke minst lese noen dagbøker!

Ha en super duper slankedag alle sammen, og til dere som mangler motivasjon så ta gjerne imot noen motivasjonsvibber. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mange gode stå på klemmer fra Rikke
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias boggi-😉13. august 2002
Hei på deg og takk for hyggelig morgen hilsen !!
Sjønner du gleder deg til ferie og bort fra hverdagen. Har sett litt i dagboka di - håper det går bra med mamman din. Ja disse mammaene di betyr nok mer for oss en vi aner...
stor klem fra boggi.
Bilde
c.AuthorAlias Minelli❤️13. august 2002
Hallo Rikke!

Jeg gleder meg virkelig til å se vekta di, også! Håper den er langt ned på 80-tallet, eller til og med tilbake på 70-tallet! Hadde det vært strålende, eller?

Tenkte jeg bare skulle si at det spøker litt med den chatten vår også, faktisk er det nesten bare i morgen kveld det passer for denne uka, og neste uke skal jeg 4 dager til Sverige! Jobb riktignok, men det blir deilig å komme litt bort...ikke riktig så sydlige strøk som du skal snart da! :-)

Jeg tar en par slankevibber, jeg. Skal feire bursdag og ut og spise i dag og trenger nok noen påminnelser om at jeg fortsatt er på slankern når jeg sitter der med menyen i hånda...

Ha en superduper dag, Rikke! Håper du får tid til en treningsøkt, da!

Klem fra Lise
c.AuthorAlias HelenaX😃13. august 2002
Jasså, så det er her viljestyrken min har havnet :-) Jeg er nemlig totalt tappet for "slankeenergi" om dagen selv om jeg holder ut! Og for noen knappe uker siden var det du som lette etter energi og motivasjon, mens jeg var full av det!

Ellers må du bare skrive om ferien din så mye du vil selv om jeg blir kjempemisunnelig. Skal ha en uke i høst, men da skal jeg bare hjemover. Varme strøk hadde nok fristet mer!

Tar forresten med meg noen motivasjonsvibber før jeg surfer videre :-)

Helena
❤️82,5 kg

Ny slankeuke!

God morgen alle sammen!

Vel da var vi igang med en ny slankeuke da! Nå skal det virkelig gjøres en kjempe innsats frem til ferien altså! Nå er det ingen bønn lenger eller kjære mor for her skal det SLANKES!

Vel har satt av 30 dager hvor jeg skal være så flink som bare jeg kan, det vil si ikke noe godis og ikke noe junkfood! Og det skal trenes i tillegg! Så mye som jeg får tid til iallefall!

Ellers så har jeg hatt en kjempe fin helg, jeg har kost meg og slappet av masse! Det ble også litt godis i helgen, men men nå er det iallefall 30 dager uten noe sånt i det hele tatt!

Ha en super duper slankedag alle sammen!

Mange gode stå på klemmer fra Rikke
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blondie78😃12. august 2002
Ja, så var det mandag igjen. Og vi er nok en gang inspirert til ny slanke uke!
:)
30 dager uten noe form for godis/junkfood osv. det høres jo flott ut! :)
Stå på! Skulle ønske jeg var like vilje sterk...
Stor kos Monica
c.AuthorAlias Minelli😃12. august 2002
Hei på deg, Rikke!

Nå er det jo nesten så jeg håper på litt usselt vær noen dager, sånn at vi endelig kan få chattet litt! Det er merkelig greier det her; nå har det vært full fres de siste dagene, elelr den siste uka forsåvidt, så jeg som vanligvis savner å finne på noe gøy og være litt i aktivitet savner nå å sitte foran PCn eller TVn igjen...! Ja, ja, det er vel sånn at man ofte vil ha det motsatt av hvordan man har det! Uansett, det var knallgøy å være ute i helgen...trakk nok ikke drømmemannen, men...

Så fint å se at det ser ut som du klarer å få begynt å trene igjen...jeg tror det er svaret på hvorfor jeg ikke har gått opp mer i ferien! Og nå har jeg nesten blitt avhengig av trening!

Ja, og så må vi se å møtes igjen, det kan jo bare være på kafé eller til middag eller noe, vi trenger jo ikke å gå ut etterpå. Og, vi kan godt invitere med andre også, jeg skrev noen ord i dagboka til Nite om hvor gøy det var når vi traff hverandre første gang! Vi kan jo ta opp dette på en chat...

Ønsker deg en kjempefin uke, Rikke, håper ting går bedre på hjemmefronten!

Mange klemmer fra Lise
c.AuthorAlias Carinato😌12. august 2002
Hei og takk for hyggelig velkomsthilsen, er jo som du ser ny her og visste ikke helt hva man burde skrive på disse dagene, men etter å ha lest litt på dere andre, skjønner jeg jo at jeg kanskje skal skriv litt mere....
Ser at du har vært med lenge, og du har jo vært kjempeflink!!!

Når det gjelder inntak av karbohydrater, så er det IKKE den mye omtalte Dr Arkins meny, men jeg gikk en periode på Bailine i fjor(trim for de late)Og da får man en bok som beskriver ulike dietter, herunder Karbohydrat kuren, som går ut på at man ikke inntar mer enn 60 Karbo pr dag. Man unngår selvsagt da brød, poteter, ris og pasta, og det er et slit til å begynne med, men det handler om å spise store gode smørbrød uten brød... kun slike helseklibrød som inneholder 2 karbohydrater pr skive.

I går spiste jeg feks masse grillet laks til middag, og hadde blomkål i stedet for poteter, og som du ser så går det fort!!

Er topp motivert nå, og håper jeg klarer noen kilo til før 13.9 for da skal jeg gifte meg!!!
c.AuthorAlias Helena😃12. august 2002
Takk for morgenhilsen!!
Dette var en motivert dame!!! Jeg tror jeg låner litt av din motivasjon, så skal du få den tilbake en annen dag!! Jeg er skikkelig klar for en knall slankeuke, med sunn mat og mye trening!! Vi er uten bad for fire uker, så sats er et av de stedene jeg kan få dusja nå!! Jeg må jo bare komme meg på trening hver gang jeg trenger en dusj!!
Ha en super-duper slankedag x 30!
Klem Helena
c.AuthorAlias Helena😃12. august 2002
Takk for morgenhilsen!!
Dette var en motivert dame!!! Jeg tror jeg låner litt av din motivasjon, så skal du få den tilbake en annen dag!! Jeg er skikkelig klar for en knall slankeuke, med sunn mat og mye trening!! Vi er uten bad for fire uker, så sats er et av de stedene jeg kan få dusja nå!! Jeg må jo bare komme meg på trening hver gang jeg trenger en dusj!!
Ha en super-duper slankedag x 30!
Klem Helena
82,5 kg

God helg!

God morgen alle mine gode medslankere!

Ja nå er det helg igjen og det skulle vist bli kjempe bra vær i helgen! Da skal jeg grille kroppen min litt igjen! Trenger jo litt underlag før ferien!

I dag er det nøyaktig 5 uker igjen til vi reiser og det gleder jeg meg bare så masse! Det skal bli godt og komme seg bort litt og bare slappe av!

Ønsker dere alle sammen en super slankehelg!

Neste mål: 80.8
Rest: 1,7 kg
Antall dager igjen 7

Vel kan bli hardt, men faen heller nå skal jeg klare det!

Mange gode klemmer fra Rikke
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sola😉9. august 2002
Hallo!
Selvfølgelig klarer du målet ditt, det blir ca. 243gr pr dag, så det fikser du. (sier jeg som sliter selv med 1 gram.. *S*)
Men som noen skrev her så er du en fighter!
Ønsker deg en solrik slankehelg så "sees vi på mandag igjen.
Klem fra Sola, som skinner og skinner på himmelen i Trondheim!! *S*S*S**S*S
c.AuthorAlias HelenaX😀9. august 2002
Visst f... skal du det :-) Mye trim og mye sunn og mager mat så går det! Ellers synes jeg det er kos at Rikke har funnet tilbake til sitt gode, gamle fighter-humør. Sånn skal det være!

Welcome back in business!

God helg-klem fra Helena
c.AuthorAlias Bonita❤️9. august 2002
Lykke til med de siste kg. og ha en super, varm og solrik helg!
Klem fra Bonita ;o)
c.AuthorAlias Pernilla😃9. august 2002
Hei hei!

Tusen takk for gode tanker i går, trengte det, men i dag er humøret betraktelig bedre-.---det er jo fredag, da kan man jo ikke surmule eller hva??

Det er så godt å se at du holder humøret oppe etter alt du har vært gjennom med moren din osv. Håper du får en kjempe fin helg med masse godt vær!!

Stor klem, Pernilla
😌82,5 kg

Veie dag!

God morgen alle sammen!

Vel i dag var det veie dag og jeg skal si jeg er fornøyd med vekten! Mensen er jo rett rundt hjørnet og da pleier jo vekten og øke litt, men 200 gram det var lite! Hi hi er bare kjempe glad jeg nå, for det viser jo at jeg må ha gått ned litt i vekt denne uken!

Ellers så var jeg ute og spiste og koset meg i går! Hadde det virkelig koselig! Deilig og bare være sammen med en god venninde og snakke om andre ting! Selv om det ble litt sykdomssnakk også! Men det var utrolig godt iallefall!

Vel i dag begynner konkurransen for oss på 80 tallet og denne gangen SKAL være den siste gangen jeg er med altså! NOK ER NOK!
Men lykketil alle sammen!

Neste delmål 80.8 innen 16 august
Rest: 1.7 kilo
Dager igjen: 8

Skal holde hard kanskje og tro at man skal klare det? Vel jeg prøver jeg!

Ha en super duper slankedag alle sammen!

Mange gode klemmer fra Rikke
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃8. august 2002
Hei Rikke :-)

Takk for koselig hilsen. Må jo mobbe litt siden jeg har ferie og bare kan late meg, haha.. Men det varer jo ikke så lenge nå. De som hadde ferie før meg var uheldige med været, men jeg har stort sett hatt deilig sommervær hele tiden. Noe godt ble det jo av å vente til slutten.

Åh, så heldig som er i nederste kant av 80-tallet... jeg gleder meg til å begynne i øverste del, forhåpentligvis snart.

Det var trist å lese om din mors sykdom. Sånt er jo bare helt ubeskrivelig, men det er ikke så mye annet du kan gjøre enn å bare være der og være optimist.

Slanking er noe rare ting, psyken henger ikke helt med på samme måte og det kan godt komme til å ta lang tid før du ser deg selv slik du virkelig er. Er det ikke gøy å se seg selv i speilet nå da? En gang så var det en boktittel i emnet "Tenk deg slank" Det er nok noe i det også. Det kommer nok :-)

Du er kjempeflink. Lykke til videre.

Klem fra Jojoen
😊82,3 kg

Må bare si ........

at det er sååååå godt og være tilbake her igjen! Fikk ikke skrevet så masse til dere i går, men i dag skal jeg være flink der også! Har jo savnet dere så masse alle sammen!

Vel dagene går og jeg sliter med og få kommet meg på trening! Jeg har jo aldri tid til meg selv lenger! GRRRRR Blir litt frustrert av det der, men hva skal jeg da gjøre når jeg har en mor på sykehus og en liten søster som trenger litt omsorg? Vel hun har jo en far også, men man må bare stå på og steppe inn nå! Men føler selv at jeg skulle ha trent litt.

Kanskje jeg skulle ønske meg flere timer i døgnet? Det hadde vært noe! Da hadde jeg hatt tid til det ene og det andre! Men men skal ikke klage. Forresten grunnen til at jeg er på sykehuset så ofte også er at mamma har nå også brukket lårbeinet! Vel er det ikke det ene så er det det andre! Kreft i skjelettet gjør jo kroppen sprøere og ikke minst cellegiften. Men men hun er ved mye bedre mot enn jeg har sett henne på lenge så jeg tror vi skal klare kampen sammen! Selv om det er en sykdom veldig få blir kvitt, så går det ann og håpe og satse på at dette skjer akkurat oss! Vel nok sykdoms snakk!

Ellers så er jeg super innstilt på og komme meg ned i vekt nå! Spiser sundt og er storfornøyd med meg selv på mange måter. Men så var det dette med trening igjen da! Det er rart egentlig, jeg godtar liksom at jeg veier litt i overkant av 80 kilo og det skremmer meg litt. Jeg kommer inn i vanlige klær ( selv om det er store str), men slike tanker vil jeg ikke ha! Jeg er jo ikke fornøyd! Hvordan blir jeg kvitt disse tankene på at jeg er bare kraftig nå, og ikke feit? Noen som har noen gode råd tar jeg de imot med stor takk!

Setter opp mål igjen jeg også nå! Vel jeg skal klare under 80 til jeg reiser men helst før! Så jeg setter dagen som Jenta*S* Satt til å klare 80.8 innen 16 august! Det vil si:
Neste delmål 80.8 innen 16 august
Rest: 1.5 kilo
Dager igjen: 9

Det skal jeg klare og nå! Kan iallefall ikke gjøre annet enn og prøve!

Ha en super fin sol dag alle sammen!

Mange klemmer fra Rikke
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😉7. august 2002
Jeg setter i gang ny vektkonkurranse for oss i 80 kilos klassen. Veiedag blir som før torsdag. Hvis du vil være med er det bare å skrive en kommentar i dagboka mi, og "stikke" innom med oppdatering torsdagene fremover!
Klem Helena
c.AuthorAlias MonicaR😊7. august 2002
Hei, Rikke. Jeg er ny her, og synes disse sidene er supre.

Et forslag: Har du noen klær du liker godt som du brukte før, men ikke kommer inn i nå? Jeg har en bukse jeg elsker, men så ser ut som et ukledelig pølseskinn, der lårene er stappa og det tyter valker ut over linningen. Målet er å kunne bruke denne buksa snart uten å se latterlig ut. Det er veldig motiverende for meg. Hvilket mål har du satt seg? Under 80 eller?

Håper du ikke gir opp, og lykke til!
Klem fra Monica
😀82,3 kg

Hei alle sammen!

Hei alle sammen!

Lenge siden jeg har vært her nå! Men som dere sikkert har fått med dere har det skjedd endel ting rundt meg i det siste! Men tross alt som har skjedd har jeg klart og holde vekten og ikke minst at jeg selv har det ganske greit!

Har bestemt meg for å komme innom her litt oftre igjen nå! Det gir en motivasjon uten like og bare være her!

Har ikke fått vært på ferie enda, reiser ikke før 13 september og det gleder jeg meg utrolig mye til! Da går turen til Indonesia og der blir jeg i 3 uker! Gleder meg som bare det! Ikke bare for å komme bort litt, men også det med og få litt kvalitetstid sammen med kjærsten min!

Håper dere alle sammen har hatt en kjempe fin sommer og at dere har fått ladet batteriene til en ny omgang med slanking!

Tenkte jeg skulle denne gangen klare og komme meg under 80 kilo før ferien og det SKAL JEG KLARE! Veier meg fremdeles en gang i uken og det er torsdager. Men regner ikke med noe nedgang denne gangen i og med at mensen sniker seg på i slutten av uken!

Ha en super duper soldag alle sammen!

Mange klemmer fra Rikke
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😊6. august 2002
Hei Rikke :) Kjekt å se deg tilbake att, og at du har klart å holde kontroll på vekta er jo kjempeflott. Håper det går fint med deg og familien din nå.
3 uker i Indonesia, høres spennende :) Eg ser frem til 2 uker på Gran Canari, ikke så spennende nei, men det skal bli skjønt alikevel :)
Ha en fortsatt fin sommerkveld :)
Klem fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias Minelli❤️6. august 2002
Hei, hei Rikke!

Tusen takk for mailen med bildene jeg fikk i ferien! Jeg rakk jo aldri å sende mail tilbake...har jo ikke vært fryktelig mye innendørs i ferien!

Har tenkt mye på hvordan det har gått med deg og alle rundt deg likevel, du fortjener så inderlig en langferie. Jeg er sikker på at det blir kjempebra! Klart du greier under 80 innen den tid...ta fram spinningskoene og kom deg på SATS! Eller gjør andre ting, så er jeg sikker på at vekta løsner igjen!

Forresten, jeg blir gjerne med på å treffes etter jobben en dag, det er jo SÅ lenge siden vi har sett hverandre, men det kan vi jo snakke om. Vi skulle jo leke sylfider på Aker Brygge i sommer, jo! Dessuten savner jeg en skikkelig chat også. Skal vi prøve å få til det en dag? Det er jo år og dag siden sist gang!!

I alle fall, godt å ha deg tilbake igjen og jeg er kjempeglad for å se at du er i så godt humør!

Mange klemmer fra Lise
c.AuthorAlias Jenta*S*❤️6. august 2002
Hei vennen min!
Godt å se deg her igjen og at du nå klarer å se litt lysere på ting.Som du sier så skal det holde veldig hardt med 75 kg ja,men vi kan iallefall komme oss under 80!Jeg har jo et opprinnelig mål om normalvekt 76,1 innen bursdagen min,men er fornøyd med under 80! Absolutt! Sammen er vi sterke!You and me,you know!!...;0) Er veldig glad på dine vegne at dere skal på tur! Det fortjener dere SÅ mye etter alt som har skjedd!
Indonesia høres helt fantastisk ut! Ser ut som det blir Thailand på oss,i jul og nyttår.Og det blir så GODT!..
Vi sees snart vennen! Glad i deg!!
Stor klem fra Helene

***************************************************************
79,9 KOM TIL OSS!!!!
c.AuthorAlias Sola😀6. august 2002
Hei Rikke.

Så godt å se at du er tilbake... og at du har det bra.
Og så flink du har vært ang vekta. Du har vel kommet inn i en så fin rytme at det går av seg selv.
Indonesia høres helt utrolig ut.. tenker det blir deilig med ferie. Bare du og kjæresten.... sukk!!!! **S*S*S*S
Ønsker deg en fin dag, så "snakkes" vi snart igjen.
Stor klem fra Sola, som er veldig glad for at du er tilbake *S*S*S*S*S*S*S*S***S*S*S*S*S**S*S*S
c.AuthorAlias Blondie78😉6. august 2002
Hei på deg! Velkommen tilbake, nå er det jammen lenge siden sist...
Så flink du har vært som har greid å holdt vekta... :)
Jeg tror jeg må holde meg her inne for å ikke sprekke... Det er godt å være her, få støtte og et spark bak når ting går litt sakte...
Å så deilig det hørtes ut med 3 uker i Indonesia... Jeg reiser 2 uker til Malaysia 16 august. Gjett om jeg gleder meg! :)
Ha en super dag! Klem Monica


😵82,4 kg

Kort tur innom på morgenkvisten

God morgen alle sammen!

Rakk en tur innom før jeg skal til legen og deretter til mamma. Vel vekten er bare til å juble av (selv om jeg ikke er i noe jubel humør). Jeg er iallefall superfornøyd!

Vel en dag igjen til CT'n skal tas og jeg gruer meg masse. Men jeg ser positivt på at det går bra. Verden kan vel ikke være så grusom mot meg? Jeg har ikke råd til å miste mamman min enda, hun er jo en av de viktigste brikkene i livet mitt.

Huff det blir mange slike tanker for tiden og det er egentlig godt og skrive de ned også. Håper jo at neste uke blir bedre, hvis det blir med dette som de har funnet nå, så er det en god sjanse til å kunne leve i mange år til. Legene er jo så flinke nå for tiden!

Håper dere andre får en så god dag som mulig! Selv skal jeg tilbringe den sammen med mamma og jeg gleder meg!

Mange nærvøse klemmer fra Rikke
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sola❤️2. august 2002
Heia Rikke

Lenge siden du har vært her inne nå..... Savner deg her skjønner du.... Håper at du har det bra, blir litt bekymret jeg da... *S*. Jeg har ikke gått igjennom det du gjør nå, så jeg kan bare forestille meg hvordan du har det. Tenker masse på deg og jeg skal sende deg noen solstråler med styrke-effekt!! *S*
Klem fra Sola, som skal skinne på deg også!!!! *S*S*
c.AuthorAlias Helena😉4. juli 2002
Håper alt er bra med moren din og at det går greit med deg!!

Jeg tenkte at vi i 80 kilos klassen også må starte en 5 kg konkurranse, i likhet med de på 7-tallet!! Jeg skriver en melding til alle på 8 tallet som har vært innom de siste dagene, så er det bare å melde seg på hos meg!! Jeg foreslår at vi starter i dag, og har torsdag som fast oppdateringsdag!! Så gi meg beskjed hvis du vil være med! Lykke til videre!!

Helena
c.AuthorAlias Gunn🙁3. juli 2002
Hei RH
Det er vondt å lese om mamman din, og mere bekymret for deg blir man når det er en stund siden du var her inne. Jeg har sittet nå en stund for å finne deg og de andre. Du skjønner, jeg var her for et år siden under alias sissel. For at internett tilgangen min ble sterkt redusert, kunne jeg ikke lenger skrive i dagboka mi eller følge med dere andre. Håper det går bra med deg, og at vi snakkes når du er online igjen.

Hilsen Gunn
c.AuthorAlias Savanna1. juli 2002
Heisann Rikke!
Håper alt det gikk bra på CT'n og at de ikke fant noe mer! Unner deg ikke dette! Men husk forvent aldri det verste!

Vekten din går det hvertfall kjempebra med nå og det er ypperlig! Selv om det kanskje ikke er så lett for deg å glede deg over dette akkurat nå!

Men nå kan du gjøre moren din stolt over at du klarer dette samtidig som dere går gjennom en vanskelig tid!
Bare stå på Rikke....alt blir bra til slutt uansett!****


Klem fra Savanna 20+2
c.AuthorAlias fluffa28. juni 2002
Hei Rikke!
Det er lett å si at man ikke skal ta sorgene på forskudd, men det er mitt råd til deg. Vet at jeg kanksje ikke hadde klart å følge mitt eget råd, jeg ville også tenkt mye hvis jeg hadde vært i din situasjon. Men som du selv sier; legene er veldig flinke og medisinen har kommet langt.
Håper du hadde det koselig sammen med moren din. Det er viktig å ta vare på hver dag, og leve i nuet. Å ta seg tid til å verdsette de man er glad i. Det er kjempeviktig i dette travle samfunnet vi lever i. Ikke alt kan måles i penger. Jeg har selv opplevd tragiske ting i familien, og det har lært meg å sette familien først. Uansett! Til syvende og sist er det menneskene du er glad i som betyr noe, ikke den siste forfremmelsen eller det gode resultatet på jobben.
Til slutt vil jeg ønske deg og familien lykke til! Vet at du gruer deg veldig, men det går bra skal du se *S* Uansett utfall; moren din er heldig som har en slik flott datter!
Klem fra fluffa
Bilde
c.AuthorAlias Bambi❤️28. juni 2002
Hei,
vil bare si at jeg tenker på deg. Tårer spretter bare ved tanken på din situasjon. Jeg er også veldig knyttet til mammaen min. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Hun er i gode hender og takk og pris så har medisin kommet langt.
Heng in there Rikke, kos deg med henne og prøv å tenk positivt.
Sender deg mine beste ønsker
Klem
Bambi
Bilde
c.AuthorAlias Minelli❤️27. juni 2002
Hei Rikke!

Hyggelig å se at i alle fall vekta var positiv i dag igjen!
Ikke ta bekymringene på forskudd nå da, men kos deg sammen med moren din i dag!

Mange klemmer fra Lise
💔82,8 kg

Det gikk ikke bra!

Hei alle sammen!

Kommer til og være litt frem og tilbake her nå fremover. Disse prøvene som jeg snakket om på torsdag var ikke bra nei. Huff har hatt en grusom helg skal jeg si dere!

Vel dommen er ikke avgjort enda, men det som er funnet ut frem vedr kreften til mamma er: Bekken og ryggvirvler. Hun skal igjennom en CT prøve til fredag som vil fortelle oss om det er noe i organene eller ikke. Og for gudsskyld så håper jeg det blir med det som er nå! Det er mer enn ille det!

Helgen har vært noe av det tyngste jeg har vært igjennom i hele mitt liv, uvistheten plager livet av meg! Jeg er sliten og helt utafor. Men slaget er ikke tapt enda, jeg og resten av min familie skal kjempe alt vi kan for at dette skal stoppes!

Syntes nå at jeg har fått min kvote, nå syntes jeg at jeg fortjener litt lykke og litt godt også! Faen heller! Føler at det er mye som ikke betyr så mye lenger, så slanking kommer iallefall i siste rekke.

Veide meg i dag isteden for i morgen siden jeg da skal tilbringe hele dagen sammen med mamma. Jobben har jeg ikke vært så mye på heller siden torsdag, men det er bare denne uken til svarene kommer så blir vel alt mer normalt igjen. Huff håper jeg iallefall!

Håper det går bra med dere alle sammen her inne og at dere er her når jeg er tilbake. Vel kan hende at jeg er tilbake allerede neste uke, men det kommer nok ann på resultater osv. Det finnes grenser på hva jeg klarer også. Men jeg gir meg ikke med slanking, jeg får bare ikke kommet inn så ofte en liten tid fremover!

Sorgfulle klemmer fra Rikke

Ta vare på de som er rundt dere er dere snille! Det er veldig viktig!!! Glad i dere!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Hanne26. juni 2002
Kjære Rikke!
Dette var triste nyheter. Livet er ingen lek, og det er ikke så lett å finne ord til trøst i en slik situasjon, men vit at jeg føler med deg.
Klem fra Hanne
c.AuthorAlias Minelli❤️26. juni 2002
Kjære Rikke!

Jeg er helt enig med deg, nå må du vel ha fått sin dose av sorg og bekymringer for lang tid fremover. Jeg føler virkelig med deg, selv om det er vanskelig å sette seg inn i det når man ikke har følt det på kroppen selv. Kreft er og blir skummelt!

Jeg tenker du klarer deg fint uten virkelig å tenke slanking i en periode. Bare unngå de største utskeielsene, spise heller god mat istedenfor godis.

Det er liksom vanskelig å komme med trøstende ord og si at alt nok blir bedre. Det vet man jo ikke, så da blir det viktigste å leve NÅ, og ikke tenke på hva som kunne vært framover! Jeg er sikkert på at du klarer dette, Rikke!

Er kjempeglad i deg!!!

Mange klemmer fra Lise
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.