28. januar 2002 86,0 kgGlimrendeGlimrende2 i heiagjengen mumi31. januar 2002hehe...kort og godt glimrende! hehehe....dette går jo veldig bra..er det lett syns du? Og hva er planen (hemligheten? ) din?hilsen mumi "A_P"29. januar 2002Hei og velkommen hit.En mann av få ord...Ja, ser ut som om dette går rette veien, gitt.Lykke til videre!
hilsen mumi
En mann av få ord...
Ja, ser ut som om dette går rette veien, gitt.
Lykke til videre!