← Alle dagbøker
diarist.Alias

Princess

73 år175 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start182,0 kg
Sist182,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå59,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
182,0 kg

Endelig skal jeg ned i vekt!

Hei alle sammen!

Som dere sikkert ser er jeg ny her og satser på å gå ned "noen" kilo.
Det er rett og slett ikke sundt å se ut som meg. Så jeg har fått streng beskjed av legen om å starte en diett.

Jeg har meldt meg på en Grete Roede-kur, og håper snart å se gode resultater!

Håper det går bra med resten av dere!

4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nebbisen24. januar 2002
Välkommen hit Princess!

Tror att du har förstått att vi tar hand om varandra här. Vi är alla i samma situation och stöttar varandra så mycket vi bara kan, och du har ju redan kommit gott igång med Grete Roede kurs, så flink är inte jag. Jag har prövat viktväktarna, men är inte så bra på att hålla en sträng diet, har lätt för att tappa kontrollen, och då har jag slutat. Men nu, nu är jag redo!

Så lycka till och väl mött!

Hilsen, Nebbisen
c.AuthorAlias Trultemor24. januar 2002
VELKOMMEN HIT PRINCESS!!!!!!!

Så flott at du har meldt deg på kurs. Det kan være godt å gå i et fellesskap når en slanker seg. Jeg har gått på GR-kurs tidligere og er veldig fornøyd med opplegget.
Jeg følger GR-opplegget nå igjen, men går ikke på kurs foreløpig. Nå holder jeg til her inne på slankedagboken hver dag, og det hjelper enormt på motivasjonen. Men den dagen jeg begynner å fuske, eller trenger hjelp til de siste kiloene skal jeg melde meg på kurs igjen. Kommer sannsynligvis til å gjøre det etterhvert, fordi jeg har lyst til å gå på stabiliseringskurset til GR. Og da må jeg jo ha gått et vanlig kurs først. Vet jeg kommer til å trenge litt ekstra hjelp når selve "slankingen" er ferdig for å ikke gå oppover igjen.

Stå på videre.....jeg skal følge med hvordan det går med deg
Hilsen Trultemor
c.AuthorAlias Molla24. januar 2002
Heipådeg!
Flott innstilling! Du er allerede godt i gang nå som du har meldt deg på kurs. Jeg går også på Grete Roede (er på kurs 2 nå). Kurs 1 gikk veldig bra, men jeg har hatt litt problemer med å komme i gang etter jul. Men det viktigste er at man ikke gir opp, så nå satser jeg for fullt igjen :oD Følger du opplegget, vil du helt sikkert se resultater med en gang. Ønsker deg lykke til med kaloritelling og måling (etterhvert går dette helt av seg selv.)
Slankehilsen fra Molla
c.AuthorAlias Nefele24. januar 2002
Hei Princess!
Velkommen hit inn. Nå har du kommet på rett plass skjønner du :-). Her er det masse motivasjon og godord å hente. Så vidt jeg vet så anbefaler vel Grete Roede å skrive dagbok, og det kan du trygt gjøre her!

Nefele
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.