← Alle dagbøker
Pottimor
54 år165 cm17 innlegg
2015
0 følgere
Start94,6 kg
Sist88,8 kg
Endring−5,8 kg
Mål70,0 kg
BMI nå32,6
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 17. september 2015
😀88,8 kgSånn ja!
Da er jeg på rett spor igjen. Tegnet medlemsskap i vektklubb for et par uker siden, så nå teller jeg kalorier for harde livet.
2. september 2015
🙂91,4 kgDet var vel ikke veien det skulle gå...
Jaja, det er resultatet etter feriens utskeielser. MEN: friskt mot!
Fornøyd
Da er det 1 uke igjen av sommerferien. Det har vært en nokså aktiv ferie, men også mye god mat. Derfor er jeg fornøyd med vekta i dag. Det ble 2000 meter i Tøyenbadet på morrakvisten- herlig!
Bare reg.
Er bare innom for å registrere dagens trening: 30 min jogging i skogen, samme distanse som sist.
Bra dag
Det er sommer, det er sol og det er lørdag. Målet er å gjennomføre 1/2-times joggetur annenhver dag- som sagt, så gjort. I dag ble turen like lang som forrige gang enda jeg hadde følelsen av å være litt raskere til beins. Jaja, det kommer seg vel etterhvert. Lørdag betyr lørdagsgodt, og denne lørdagen ble det is og litt potetgull. Deilig med helg!
Ferie!
Altfor lenge siden jeg har skrevet. Det har vært en travel innspurt mot årets sommerferie, men nå er den endelig i gang. Etter litt treningspause- har hatt en herlig uke i London- er jeg nå i gang igjen. Tar en pause fra svømminga i sommer og snører på meg løpesko istedet. Kom akkurat hjem fra en 1/2-times joggetur i skogen. Det føltes helt herlig! Klarte 4,34 km på den halve timen, og det er jeg fornøyd med siden det føles som et helt liv siden sist jeg jogget.
God sommer!!
Første delmål nådd
Hurra! I dag viste vekta at jeg har nådd delmål 1: 5 kg ned. Nå går vi for de neste 5.
Framgang!
Jeg ble SÅ glad da jeg gikk på vekta på Tøyenbadet i dag. 1,5 kg ned fra sist veiing. Det ga motivasjon til fortsatt innsats. Glade maidager ønskes alle!
Juhu
Har vært syk i lengre tid, så jeg fryktet oppgang. Men da jeg gikk på vekta fikk jeg meg en hyggelig overraskelse :-)
Glad for å være frisk og glad for nedgang.
Ønsker alle fortsatt lykke til!
Sakte, men sikkert...
Det går rett vei, og jeg er fornøyd med egen innsats når det gjelder trening. 2x i Tøyenbadet så langt denne uka. Deilig å føle at kroppen også blir i bedre form. Jeg har stort forbedringspotesiale når det gjelder hva jeg putter i munnen, og det er jeg i ferd med å gjøre noe med. Jeg prøver å tenke meg om 3x ganger før jeg hiver meg over fristelsene. Lykke til, alle sammen!
Det er ihvertfall nedgang..
..om det ikke er så veldig mye. Nedover er nedover. Og jeg har strengt tatt ikke vært veldig flink med kosten og treningen de 2 siste ukene. Nå gjelder det å ha fokus i påsken. I tillegg til høytidsdagene kommer det også feiring av bursdag og bryllupsdag ganske så snart.
Back in business
Etter 1 uke med influensa er jeg endelig fit for fight igjen. Utrolig kjedelig å ikke orke noe som helst. Men nå går alt så meget bedre, og jeg har allerede vært i Tøyenbadet og gjort unna 2000 meter. Må si jeg er spent på veiingen på torsdag- har blitt litt tøysete med mat i sykdomsperioden.
Ha ei strålende god uke alle mann!
Det går rett vei
Spennende dag- veiedag. Dagen starta tidlig i Tøyenbadet med 1000 meter før veiing. Og vekta viste nedgang. Jeg hadde kanskje håpa på mer, men det går rette veien. Laaang dag på kurs både i dag, i morgen og lørdag. Fortsatt lykke til både til meg selv og alle andre her inne!
26. februar 2015
😊93,4 kgDet går nedover
Ny veiedag skal være torsdag. Bedre å veie seg før helga enn like etter har jeg funnet ut. Boost for motivasjonen å se fine tall på vekta i Tøyenbadet på morrakvisten. Det går rette veien.
En god dag ønskes alle!
23. februar 2015
😉94,0 kgJuhu
Deilig å få synlig bevis på at trening og godt kosthold gir resultater på vekta. Og det til tross for at helgen har vært en festreise i kaker og godteri. Det var besøk på lørdag med god mat, drikke og godis, og på søndag var det masse kaker + middag ute. I går kveld var jeg også fysen på noe godt, og dermed ble det littegranne Dream-is. Men til tross for denne bonanza var det altså nedgang på vekta. Klapp på skulderen til meg- og lykke til denne uka til alle!