← Alle dagbøker
diarist.Alias

Pottimor

54 år165 cm17 innlegg 2015 0 følgere

Start94,6 kg
Sist88,8 kg
Endring−5,8 kg
Mål70,0 kg
BMI nå32,6
Framgang mot målet23 %
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
16. februar 201517. september 2015
😀88,8 kg

Sånn ja!

Da er jeg på rett spor igjen. Tegnet medlemsskap i vektklubb for et par uker siden, så nå teller jeg kalorier for harde livet.
🙂91,4 kg

Det var vel ikke veien det skulle gå...

Jaja, det er resultatet etter feriens utskeielser. MEN: friskt mot!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias medasen😃2. september 2015
kjedelig med kilo som kommer på igjen, men nå er du i gang igjen og det er supert! :)
😊88,4 kg

Fornøyd

Da er det 1 uke igjen av sommerferien. Det har vært en nokså aktiv ferie, men også mye god mat. Derfor er jeg fornøyd med vekta i dag. Det ble 2000 meter i Tøyenbadet på morrakvisten- herlig!
😊89,4 kg

Bare reg.

Er bare innom for å registrere dagens trening: 30 min jogging i skogen, samme distanse som sist.
😊89,4 kg

Bra dag

Det er sommer, det er sol og det er lørdag. Målet er å gjennomføre 1/2-times joggetur annenhver dag- som sagt, så gjort. I dag ble turen like lang som forrige gang enda jeg hadde følelsen av å være litt raskere til beins. Jaja, det kommer seg vel etterhvert. Lørdag betyr lørdagsgodt, og denne lørdagen ble det is og litt potetgull. Deilig med helg!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias skalklaredet12. juli 2015
Ja fjellturer er terapi:).Så flink du er å jogge. Jeg liker også å jogge, men sliter sånn med en fot/ isiasj for tiden, så må finne andre treningsformer:). Jeg unner meg også litt på lørdager, litt må være lov for å holde motivasjonen syns jeg:) lykke til:)
😌89,4 kg

Ferie!

Altfor lenge siden jeg har skrevet. Det har vært en travel innspurt mot årets sommerferie, men nå er den endelig i gang. Etter litt treningspause- har hatt en herlig uke i London- er jeg nå i gang igjen. Tar en pause fra svømminga i sommer og snører på meg løpesko istedet. Kom akkurat hjem fra en 1/2-times joggetur i skogen. Det føltes helt herlig! Klarte 4,34 km på den halve timen, og det er jeg fornøyd med siden det føles som et helt liv siden sist jeg jogget.
God sommer!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias pottimor11. juli 2015
Jeg jogger jevnt hele tiden. Lurer litt på om det hadde vært lurt med intervall for å få opp tempoet.
c.AuthorAlias Nemi😊10. juli 2015
Flink du er. Jogger du intervall, eller bare jevnt hele tiden?
😌89,6 kg

Første delmål nådd

Hurra! I dag viste vekta at jeg har nådd delmål 1: 5 kg ned. Nå går vi for de neste 5.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon29. mai 2015
Gratulerer!
c.AuthorAlias laila073😊29. mai 2015
Så kjempebra jobba da :) Tenker det føles fantastisk, og du har vært så flink.

God helg!
😀90,3 kg

Framgang!

Jeg ble SÅ glad da jeg gikk på vekta på Tøyenbadet i dag. 1,5 kg ned fra sist veiing. Det ga motivasjon til fortsatt innsats. Glade maidager ønskes alle!
😀91,8 kg

Juhu

Har vært syk i lengre tid, så jeg fryktet oppgang. Men da jeg gikk på vekta fikk jeg meg en hyggelig overraskelse :-)
Glad for å være frisk og glad for nedgang.
Ønsker alle fortsatt lykke til!
😊92,0 kg

Sakte, men sikkert...

Det går rett vei, og jeg er fornøyd med egen innsats når det gjelder trening. 2x i Tøyenbadet så langt denne uka. Deilig å føle at kroppen også blir i bedre form. Jeg har stort forbedringspotesiale når det gjelder hva jeg putter i munnen, og det er jeg i ferd med å gjøre noe med. Jeg prøver å tenke meg om 3x ganger før jeg hiver meg over fristelsene. Lykke til, alle sammen!
92,6 kg

Det er ihvertfall nedgang..

..om det ikke er så veldig mye. Nedover er nedover. Og jeg har strengt tatt ikke vært veldig flink med kosten og treningen de 2 siste ukene. Nå gjelder det å ha fokus i påsken. I tillegg til høytidsdagene kommer det også feiring av bursdag og bryllupsdag ganske så snart.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Airi😌26. mars 2015
Gratulerer med fin nedgang. Det er jo nesten en halv kilo, og det er ikke til å kimse av! =D
93,0 kg

Back in business

Etter 1 uke med influensa er jeg endelig fit for fight igjen. Utrolig kjedelig å ikke orke noe som helst. Men nå går alt så meget bedre, og jeg har allerede vært i Tøyenbadet og gjort unna 2000 meter. Må si jeg er spent på veiingen på torsdag- har blitt litt tøysete med mat i sykdomsperioden.
Ha ei strålende god uke alle mann!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Småbarnsmor81😊18. mars 2015
Så kjedelig med influensa. Flott at du er frisk igjen nå. Og så flink å svømme 2000 m. Kjempebra jobba. Det må jo belønnes på vekta. Lykke til videre! :-)
😌93,0 kg

Det går rett vei

Spennende dag- veiedag. Dagen starta tidlig i Tøyenbadet med 1000 meter før veiing. Og vekta viste nedgang. Jeg hadde kanskje håpa på mer, men det går rette veien. Laaang dag på kurs både i dag, i morgen og lørdag. Fortsatt lykke til både til meg selv og alle andre her inne!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Småbarnsmor81😊7. mars 2015
Gratulerer med nedgang og med flott innsats på Tøyenbadet. Blir så misunnelig når jeg leser om svømmingen din. Skulle ønske de hadde barnepass på Tøyenbadet. Kos deg på kurs og lykke til videre!
😊93,4 kg

Det går nedover

Ny veiedag skal være torsdag. Bedre å veie seg før helga enn like etter har jeg funnet ut. Boost for motivasjonen å se fine tall på vekta i Tøyenbadet på morrakvisten. Det går rette veien.
En god dag ønskes alle!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Airi😌2. mars 2015
Gratulerer med super nedgang! Ja, skal man ha veiedag er det best å ha den før helga. :) så flink du er som svømmer så ofte! Det må være deilig.
c.AuthorAlias medas😉26. februar 2015
Se der ja. Gratulerer så mye! :) Ikke verste starten på dagen heller med en tur på tøyenbadet!
c.AuthorAlias vilje😌26. februar 2015
En god dag ønskes til deg også! :)
klem
😉94,0 kg

Juhu

Deilig å få synlig bevis på at trening og godt kosthold gir resultater på vekta. Og det til tross for at helgen har vært en festreise i kaker og godteri. Det var besøk på lørdag med god mat, drikke og godis, og på søndag var det masse kaker + middag ute. I går kveld var jeg også fysen på noe godt, og dermed ble det littegranne Dream-is. Men til tross for denne bonanza var det altså nedgang på vekta. Klapp på skulderen til meg- og lykke til denne uka til alle!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Airi23. februar 2015
Gratulerer med fin nedgang! :) Sånn er det når man er flink!
c.AuthorAlias medas😉23. februar 2015
Så bra! Grattis med nedgang :)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.