← Alle dagbøker
diarist.Alias

Pookie

60 år159 cm13 innlegg 2001 0 følgere

Start71,0 kg
Sist69,2 kg
Endring−1,8 kg
BMI nå27,4
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
8. august 20014. september 2001
69,2 kg

Rar vekt II og treningsprogram

Hei Slankevenner!
Nå har jeg stått stille på vekta så lenge at jeg lurer på om den har satt seg fast. Tror jeg er nødt til å se litt på hva jeg spiser og når. Tror ikke jeg greier å spise mindre, for når ma trener mye er man nødt til å ha noe fuel, ellers ender det med full krasj. Mat i dag:
Frokost: 2 knekkebrød med gulost (mager) og sennep
Mellom: 1 gulrot
Lunsj: 3 knekkebrød med gulost (mager) og sennep
Mellom: 1 eple, 1 gulrot
Middag: 2 x grove pitabrød med svinesnitsel, mager ost, løk
3l vann, eplesidereddik.
Frokosten spiser jeg sånn ca kl 10 på jobb. Magen min våkner liksom ikke før da. Middag senest klokka 18, og ingenting etter det.
En vanlig treningsuke ser slik ut:
Mandag: 30 min løpetur med makspuls 170, minimumpuls 150
Tirsdag: Intervalltrening 45 min, noe høyere makspuls, samme minimumspuls
Onsdag: 1 times høy intensitet vekt trening, dvs. tunge vekter, 2 sett av hver øvelse til jeg ikke greier mer (og da mener jeg et uttak på nærmere 95%)
Torsdag: Intervalltrening, eller løpetur
Fredag: Opsjonell hviledag eller løpetur på stranda
Lørdag: Hviledag
Søndag: 1 time høy intensitet vekttrening
I tillegg sykler jeg avogtil på jobb 10km hver vei
Er så `heldig` å ha en samboer som er personlig trener. Nytter ikke å sluntre unne her nei hehe.
har ikke mista motet enda, men begynner å bli lei 69,2 *smile*
Noen som har gode råd?

Slankeklem fra pookie
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli4. september 2001
Hei Pookie!

Tusen takk for hyggelige ord i dagboka mi! Er veldig hyggelig at du setter pris på mine kommentarer også...da blir det morsommere å følge opp!

Ja, jeg håper det 3-tallet endelig er forbigående, synes jeg har stått og stampet her lenge nok! Ha! Ser jo at du er i akkurat samme situasjon! En liiiten trøst er det i alle fall at vi er flere. Og det er slettes ikke sikkert at vi gjør noe galt heller. Kroppen bare liksom vil ikke forandre seg, eller vekta rettere sagt. Måler du deg? Da ser du jo lettere om du blir mindre, for det er jo det som er det viktigste, ikke noen tall på en vekt! Sist uke gikk jeg ikke ned noe omtrent, men minsket mange centimetre! Håper det gjentar seg denne uka her!

Og du, all treningen gir faktisk muskler, selv om det er mye utholdenhetstrening! Kanskje vi må trene litt mindre i noen dager? Ser ikke ut som kostholdet er noe unormalt i alle fall!

Eller i verste fall, ta tiden til hjelp. Vekta skal ikke få knekke oss denne gangen!

Klem fra Minelli

69,2 kg

Rar vekt?

Hei slankevenner!
Ja nå funderer jeg virkelig. Jeg veier faktisk mindre om kvelden etter trening enn jeg gjør om morgenen. Jeg har testet dette i flere dager nå og resultatet er det samme hver gang. Lurer i grunn på om jeg ikke samler på meg en hel masse vann i løpet av natta. Ringene mine er også trangere om morgenen enn ellers om dagen. Noen andre der ute som har opplevd lignende?
Klem fra Pookie (som klør seg i hodet)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda3. september 2001
Jeg har det også sånn noen ganger, dersom jeg veier meg rett etter jeg har trent har jeg som regel mistet mye vann. Ellers er det noe i det de andre skriver her, med mat som hoper opp vann i kroppen eller mat som virker vanndrivende (som f eks. jordbær eller grapefrukt). Uansett er det iallefall bra at du trener, fortsett med det!!
c.AuthorAlias Viola3. september 2001
Gjett om, da! Jeg er veldig ofte opphovnet når jeg våkner om morgenen, trange ringer, kjenner det litt på stive muskler også. Så går det ofte over når jeg begynner å røre på meg. Men jeg har en tendens til å få mer av det hvis jeg spiser kveldsmat med brød, eller søtsaker eller noe salt om kvelden. Hvis jeg spiser bare et eple til kvelds f. eks. kjenner jeg meg lettere om morgenen. Vet ikke hvorfor det er sånn, men tror ikke det er så uvanlig.
KLEM, vIOLA.
c.AuthorAlias Minelli3. september 2001
Hei Pookie!
*Smitt* *Smitt* Hjelper det litt?
Før var jeg sånn du beskriver, hoven i kroppen om morgenen, men nå har det gått over! Spiser du mye salt mat om kvelden? Isåfall kan det være en årsak! Ellers blir man hoven i kroppen av å trene, fordi blodomløpet forbedrer seg, men at vekta øker samtidig, det har jeg aldri hørt om!

Jeg tør nesten ikke veie meg om kvelden, er litt redd for å se at jeg veier kanskje så mye som to kilo mer da enn om morgenen! Kanskje du bare skal holde deg til veiing en av tidene, morgen eller kveld?

Ha en fin-fin slankeuke og tusen takk for alle kommentarer i dagboka mi!

Klem, Minelli
69,2 kg

All denne øldrikkinga vil bli min urin :-)

hei slankevenner
Lenge siden sist. Har hatt det ALTFOR travelt. Som dere ser er vekta den samme, noe som skyldes dårlige venner *smile* som inviterer meg ut for å ta en øl. Svak som jeg er klarer jeg ikke å si nei hehe. men jeg har krympet i cm og satt for første gang i går i favorittbuksa mi. Ok, så satt jeg ikke så veeeldig lenge da, men det forteller meg at jeg er på rett vei selvom vekta har parkert. Nå gjelder det å være flink i helga!!!
Ha en god slankehelg da dere!!!
Klem, Pookie
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli1. september 2001
Hei Pookie!

Tusen takk for hyggelig kommentar i dagboka mi! Det er alltid hyggelig at noen følger med...spesielt nå som jeg står stille! Som du sier, så er nok kroppen min opptatt av å lage muskler snarere enn å gå ned i vekt om dagen. Det er ikke det verste som kan skje det, for det er jo musklene som forbrenner mest energi!

Er det ikke deilig med bukser man plutselig får på seg igjen? Jeg har en del av de nå, men flere skal det bli!

Ha en fin helg...uten for mye øl nå da, rødvin er faktisk hakket bedre!

Klem fra Minelli
69,2 kg

Det går da nedover...

Hei slankevenner!
Jepp, sakte men sikkert går det nedover. Forbauset egentlig for jeg skeia ut med pils i helga, og den eneste treninga jeg har gjort er styrke, men klage gjør jeg jo ikke *smile*. I går blandet jeg eplesider eddik i vannflaska mi før jeg trente og det var ingen dum ide, for det var mye bedre enn vanlig vann, smakte forfriskende og så er det jo sunt da! jeg har funnet et nytt knep når det gjelder å holde seg unna snop. Jeg tar på meg et par av de gamle buksene mine som jeg såvidt får knept igjen, men som er innmari lite komfortable å ha på seg. Så langt har dette virket hver eneste gang!
Klem, Pookie
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias abelone26. august 2001
God morgen!!

Takk for oppmuntrende ord i dagboka mi!
Det var da flott vektnedgang du hadde i dag. Også i helgen da gitt. Du er kjempeflink!

Stå på videre og ha en flott slankeuke!

Abelone
c.AuthorAlias tutu26. august 2001
Heisann pookie

Så flink du har vært da, litt av en nedgang.
Du er kjempe flink.

Hvor mye skal du ta av til sammen?

Klemmer og gode tanker fra tutu
69,8 kg

Hmmmf

hei Slankevenner!
Vel, ser ut som at vekta står stille. Og jeg som håpet på å nå delmålet mitt på 69 blank. Vel, vel, gir ikke opp av den grunn. Gikk i det minste ikke opp, og den buksa som jeg bruker som måleinstrument er litt mindre trang. Jeg får den igjen, men tar ikke sjansen på å sitte i den enda hehe. Et par uker til så kan jeg forhåpentlig sitte i den uten at den revner eller at jeg deles på midten *knise*. Har tenkt å ha en fortreffelig slankedag i alle fall, og det håper jeg at dere har også. Vi gir ikke opp så lett gjør vi vel!!!

Klem, Pookie
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola25. august 2001
Flott at du holder humøret!! Det er viktig! Kan jo være litt vanskelig hvis det stopper opp litt. Men det er BRA at det ikke går for fort! Hvor mye har du tenkt å gå ned forresten? Litt nysgjerrig for vi er akkurat like høye! Selv drømmer jeg om 58 kg. (Tør ikke innbille meg at jeg skal kunne veie mindre, selv om jeg tror jeg ville se helt fin ut.)
Klem, Viola
c.AuthorAlias abelone22. august 2001
God morgen!!!

Her gjelder det å ikke gi opp. Det løsner nok snart!!!
Du sklir nok inn i buksa uten videre hvert øyeblikk.

Stå på!!!!!!!

Abelone
c.AuthorAlias Kris22. august 2001
Hei!

Har stått stille en stund jeg også - er ikke så moro det. Men plutselig slipper det nok taket, og du bare glir inn i buksa di..*s*.

Ha en fin kveld.

Klem fra Kris
c.AuthorAlias tutu22. august 2001
Heisann Pookie.

Prøver og overbevise meg selv om at kroppen har godt av og stabilisere seg av og til. Uansett så beveger den seg nok snart på ned igjen. Og da kan du sitte i buksa di......

Klemmer og goe tanker fra tutu
69,8 kg

Mandags mårra blues

Hei Slankevenner!
Merkelig så vanskelig det er på komme igang med noe vettugt på mandager. Skulle liksom være uthvilt etter helga, men så tropper man opp på jobb og ser ut som man har jobbet i et strekk i 4 uker ;-) Så nå sitter jeg her og skriver i dagboka mi isteden for å jobbe hehe. Bøtter ned svart kaffe for å prøve å våkne litt.
Mat: 4 knekkebrød, gulost og sennep. Kylling uten skinn med masse ris med gressløk og hjemmelaga jevning på kylling.
Mellom: 1 gulrot og 1 eple.
4 liter vann
1/2 time sykling + roing
Ha en fin dag
Klem, Pookie

Urgh, får ikke lov av VBS scriptet å taste inn 69.8, så jeg får vel skrive 70 da nei vent, jeg prøvde med et komma i steden for punktum og da gikk det bra. Merkelig...
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli20. august 2001
Hei Pookie!

Jeg hadde samme problem som deg, fikk ikke skrive inn punktum i vekta. Det går om du først skriver vekta med et helt tall og senere går inn og endrer vekta til desimaltall! Enig i at det er litt irriterende...

Jeg har det på samme måte! Har vært på jobb bare en uke etter ferien, og føler meg allerede så sliten at helgen ikke rekker til for å bli uthvilt igjen!

Nå skal jeg også lage litt kaffe!
Ha en fin slankeuke!

Klem, Minelli
c.AuthorAlias Viola20. august 2001
Takk for oppmuntrende ord, Pookie!
Kjenner hvor det hjelper å få noen sånne med på veien, strever fært. Men er jo ikke fornøyd, så her er det bare å ikke gi seg...
Du går jo fint ned, ser jeg . Fortsett sånn! Vi har jo omtrent det samme utgangspunktet, forresten. Får følge litt ekstra godt med her, tror jeg!
Klem, Viola.
c.AuthorAlias abelone20. august 2001
Hei og hopp!!

Tusen takk for oppmuntrende kommentar i dagboka mi. Det hjelper virkelig på motivasjonen!!

Jeg gjorde også som minelli i dag. Endret vekta og fikk med desimaltall etterpå. Det var jo også litt viktig for meg i dag da....

Håper du får en flott slankemandag med mye energi og innsatsvilje!

Abelone
c.AuthorAlias Amorica20. august 2001
Heissan!

Kjenner igjen den mandagsfølelsen du beskriver ja....Men men. Nye muligheter! :)

Så mye mere ok å skrive i dagboka enn å jobbe da! *s* Er ikke sikkert det blir så populært på arbeidsplassen om du bruker hele dagen på dette da *ler*

Håper at du får en fin dag og en god start på en helt ny slankeuke!

Stå på jeg føler med!

Klemmer fra amor:)
c.AuthorAlias tutu20. august 2001
Hei og hopp.

Takk for koselig kommentar i dagboka mi.
Jeg og hadde problemer med å få med desimaler, men gikk inn og endret vekt etterpå.

Du må ha en strålende dag.
Klemmer fra tutu
69,8 kg

Endelig ser jeg 69 tallet...

Hei slankevenner!
Jepp, kunne ikke dy meg vet dere. Måtte opp på vekta i dag, "følte" meg liksom lettere, *glise*. Og der lyste 69 tallet mot meg. Nå er ikke offisiell veiedag før på onsdag, men jeg skriver det inn alikevel jeg. Nå gjelder det bare å henge i stroppen, for på onsdag vil jeg veie 69 blank!
Ha en flott slankedag!
Klem, Pookie
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias abelone19. august 2001
Hei!

Gratulere med flott resultat. Du raser jo nedover.
Stå på videre

abelone
c.AuthorAlias Amorica19. august 2001
Heissan og god søndag!

Så godt å se 6 tallet først på vekta da! Gratulerer! :)

Dette går som en drøm, så stå på videre! Heia heia heia!!!

Hilsen fra Amorica
c.AuthorAlias Kris19. august 2001
Yohoo!!
Gratulerer med nytt ti-tall!!
Kris
70,0 kg

Wooohooo

Hei slankevenner!
Kunne ikke dy meg, måtte gå på vekta i morges. 70kg!!! Er virkelig inne i en stim! Snart ser jeg 69 tallet. Bare jeg overlever helga...
Klem Pookie
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli17. august 2001
Hei Pookie...morgenfugl du også!!!

Takk for meldingen i dagboka mi! Det er alltis så hyggelig å motta tilbakemeldinger, enten det er ris eller ros, synes jeg!

Så morsomt å snart bevege seg til et nytt titall da! Stå på videre, så ser du det nok i løpet av helgen!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias abelone17. august 2001
Hei og hopp!!!

Gratulere med flott nedgang. Snart veier du noen og seksti!

Ha en strålende helg

Abelone
c.AuthorAlias lene17. august 2001
Grattis med 1 kg ned siden du begynte. Misunner deg som snart ser 69-tallet....
God helg!
Hilsen Lene
c.AuthorAlias Amorica17. august 2001
Hei!

Gratulerer med flott vektnedgang! Nå ser du straks 6 tallet først når du trår på vekta og det blir kjempefint kan jeg tenke meg!!!

Du overlever nok helgen! Stå på videre!

Hilsen fra Amorica
c.AuthorAlias tutu17. august 2001
Heisann.

Tusen takk for hilsnen i boka mi.
Så flott at du var gått ned litt til da. Du skal se du ser 69 tallet i neste uke. Så tenk på det når du får lyst på snop i helga.
Kos deg, kjempe klemmer fra tutu
c.AuthorAlias Cilien17. august 2001
Gratulere så masse! Det er herlig å merke forskjell og at det nytter.
c.AuthorAlias Kris17. august 2001
Hei!

Deilig når alt går på skinner! Må veie meg hver dag, jeg... er så fryktelig nysgjerrig *s*.
Snart nytt ti-tall nå - kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til jeg nærmer meg 6-tallet! Gleder meg på dine vegne så lenge jeg ;)

Ha en fin helg, og lykke til videre!

Klem fra Kris
70,2 kg

Nesten....

Hei Slankevenner!
Vel, det var ikke så ille som jeg frykta. Hadde faktisk gått ned 300 gram og det er ikke så ille til tross for mensen og en helg som var annet enn slankevennlig. Nå SKAL jeg ned på 69kg neste onsdag!!!

Mat: 6 knekkebrød med gulost og sennep (er liksom favoritten det da hehe) 1 eple, 1 appelsin, 1 lite pitabrød med skinke og ost, 1 bolle hjemmelaget kyllingsuppe
Trening: 1 time High Intensity Vekttrening

Ha en fin slankedag
Klemmis fra Pookie
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
c.AuthorAlias abelone15. august 2001
God morgen!

Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi.
Gratulere så mye med 300 gram ned. Snart veier du noen og seksti!!!

Abelone
c.AuthorAlias iben15. august 2001
God morgen,

300 gram ned er ikke værst, lykke til med 69 tallet.

Iben
c.AuthorAlias Minelli15. august 2001
Hei!

300 gram er jo nedover det også da! Synes det er bra jeg...mensdagene gir alltid litt feilaktig vekt, synes jeg. Det må jo være motiverende å se 6-tallet snart!!

Stå på videre!

Minelli
70,5 kg

Veiedag i mårra...

Gruer meg til i morgen tidlig, VEIEDAG!!! Har mest lyst til å utsette det, for jeg har ikke vært på do på 3 dager. Forhåpentlig greier jeg å få slutt på forstoppelsen før det, har spist en masse fiber i dag. Skulle gjerne ha vært nede på 70kg i morra, vi får se...
Mat i dag:
Frokost: 2 knekkebrød med gulost og sennep
Lunsj: Det samme
Mellommåltid: 1 eple
Middag: 5 fiskepinner, 2 kopper ris og litt ketchup
2 fibertabletter til hvert måltid
4l vann

Trening: 45 min intervall, makspuls 180 min 150
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias abelone14. august 2001
Hallo!!!

Tusen takk for hyggelig kommentar i dagboka mi.

Det er ikke så rart hvis du ikke har gått ned noe når du går på vekta i morra. Hvis du ikke har vært på do på tre dager, veier jo tarminnholdet ditt en hel del.
Det er utrolig viktig å drikke vann når du tar fiber, ellers blir det bare enda verre.

Hvis det ikke hjelper med fiber, kan du prøve en dose av "den gode te". Den får du tak i på helsekosten og den er veldig effektiv.....

Lykke til

Abelone
c.AuthorAlias på slankeren14. august 2001
Takk fpr komentar, ja får håpe at du går på do før du veierdeg for da skal du snart se resultat og den er jeg sikker på viser 70 kg lykke til.Kos deg på hotellet,fælt og må trene på ferie
70,5 kg

Alkohol....

Urgh, endelig hjemme etter hotellturen. Var flink bortsett fra fredag og lørdagskvelden da det ble noen øller + drinker. Spiste alt jeg kom over også... Jeg har ikke vært på vekta, tviler på at den viser 70.5, men etter den helga og mensen i dag tror jeg at jeg skal vente til onsdag, som er veiedag i allefall. Noen gode nyheter er det i allefall, målte meg i dag og har blitt 0.5 til 1cm mindre over det hele. Så jeg bruker det som inspirasjon og haler meg opp etter nakkehårene *smile*
I morgen er en ny slankedag!!

Masse klemmer fra Pookie
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias abelone13. august 2001
Hei!!!

Det er jammen ikke lett å styre matinntaken med litt promille innabords. Og det er jo også lov å kose seg litt når man er på hotell...
Hvis du ikke har gått ned noe på onsdag, er det bare å bite tenna sammen og stå på videre. Men siden du har minsket i mål, er jeg sikker på at du har gått ned i vekt også!!!

Stå på videre og ha en riktig god slankeuke!!!

Abelone
c.AuthorAlias victoria13. august 2001
Hei Pookie :-)

Så flott at du har resultater med målebåndet, det er jo DET som synes. Hadde garantert slått meg løs på hotellhelg jeg også :-) Stå på videre!

Klem fra Victoria
c.AuthorAlias på slankeren13. august 2001
man skal få lov og kose seg når,man er på ferie så ikke tenk på det og som regel går man fort ned når man kommer i den vanlige tralten.
Lykke til med veiingen på onsdag
70,5 kg

Nervøst!

Var riktig så flink i går, og det synes på vekta. Nå gjelder det bare å holde fingrene unna (mat)fatet i fire dager, for jeg skal reise bort i forbindelse med jobben og bo på hotell. Forhåpentlig har de et vektrom på hotellet så jeg kan få pumpet litt jern *glise*
Gårsdagen så slik ut
2 knekkebrød med gulost og sennep
2 små pita med skinke og agurk (lettmargarin)
3 skiver grovt brød med leverpostei og agurk
2 poteter og 4 fiskepinner

Trening ; 45 min løpetur/intervall trening med makspuls på 180, min puls på 150

Skal prøve å få logget meg på i løpet av helga hvis jeg finner en internett cafe, ellers prates vi på mandag. Ha en god slankehelg alle sammen!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Cilien11. august 2001
Hei! Jeg synes du har spist kjempesunt disse to dagene! Jeg har akkurat begynt å skrive dagbok her selv, og det er oppmuntrende å lese om andre. Jeg er så fryktelig glad i god mat, så jeg kommer til å slite - MEN det er verdt det! Jeg gleder meg så masse til å kunne kjøpe de klærne jeg vil ha, uten å bli deprimert etter èn time i butikken!
c.AuthorAlias abelone10. august 2001
Hallo!!!

Gratulere med flott vekttap så langt, og lykke til på hotell.

Abelone
c.AuthorAlias Minelli10. august 2001
Hei Pookie!

Lykke til med hotelloppholdet. Hvis du tror du har vanskeligheter med å motstå alle matfristelsene, så spør deg selv: Vil jeg spise dette og bli feitere, eller vil jeg la være og bli tynn?? Det pleier å hjelpe meg!

God helg!
Hilsen Minelli
c.AuthorAlias RH10. august 2001
Ha en kjempe fin hotelltur! Kos deg men bruk også sunn fornuft så går det bra skal du se!

Gratulerer så masse med vektnedgang!

Klem RH
71,0 kg

Fett nok!

Endelig har jeg fått somla meg til å registrere meg. Jeg er veldig glad jeg fant denne siden, for jeg har brukt opp all viljestyrken min på å slutte å røyke. Har vært røykfri i et halvt år nå og har lagt på meg 5 kilo. Jeg var ingen sylfide mens jeg røyka heller ;-) men nå er det nok! Har satt meg som første delmål å komme ned på 69 om to uker, nærmere bestemt onsdag (veiedag) den 22 august
Mat for dagen:
Frokost; 2 knekkebrød med gulost, sennep og agurk
1 eple
Lunsj; 3 mini-pitabrød (under halvparten så stort som et vanlig pitabrød) med skinke, lettmargarin, agurk og sennep
En appelsin
4 kopper te med lettmelk og suketter
3l vann
vitaminer
eplesider eddik
Middag; Vet ikke enda, skal oppdatere senere

Trening; Niks, har sent kveldsarrangement på jobben :-(

Ok, hjemme fra jobb nå. Middagen ble så som så, spiste et rundstykke med gulost og en panini med skinke. Ikke det sunneste man skulle ønske seg, men, men. Ny dag i morgen!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Maye8. august 2001
God morgen, Pookie.
Gratulerer med ny slankedagbok og røykeslutten, et halvt år uten røyk er kjempefra, du har all grunn til å være stolt av deg selv.
Her på Slankere.com vil du få hyggelig kommentarer med deg på veien mot en slankere deg. Ha en strålende slankedag, og velkommen hit.

Klem fra Maye
c.AuthorAlias abelone8. august 2001
Hei, og velkommen til oss!!

Håper du får like mye glede av disse sidene som jeg har hatt. Det er virkelig motiverende å vite at noen følger med på slankeprosessen din.
Er sikker på at du når målet ditt om to uker, hvis ikke før.

Stå på

Abelone
c.AuthorAlias RH8. august 2001
Hei og velkommen! Kjempe morro! Disse sidene er helt utrolige, de gir masse støtte og kjempe bra motivasjon! Stå på! Disse 2 kg klarer du helt sikkert!

RH
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.