← Alle dagbøker
Pondus
43 år174 cm6 innlegg
2001
0 følgere
Start76,0 kg
Sist73,0 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå24,1
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 7. september 2001
73,0 kgHamburger!!
Åhhh, jeg har så utrolig lyst på en hamburger!!
På en kebab, pizza, biff noe skikke junkfood! Begynner å bli skikkelig lei av nutrilett og pasta eller ris!
Nå kommer jo helga også! uff....
Nei jeg skal spise lett i helga. Skal prøve meg på ingen øl også! Men det snør jo ikke oppover...
Var på spinning i går, skal på spinning i dag også.
Skal prøve å trene lørdag og søndag også. Noe jeg ikke har gjort på lenge. Har slutta å drikke så mye brus også. Får nesten litt nåjja av sukkeret i colan. Ser at dere andre drikker en del cola...
Hamburger!!
5. september 2001
73,5 kgLenge siden sist!
Heisann hoppsann...
Tenkte jeg skulle skrive litt her igjen. Det har blitt en ny måned, en måned med nye mål. Har satt lista til 71 kg. d.v.s. tre kg på en måned. Skal klare dette hvis jeg holder meg "rein" i noen av helgene. Skal på kino på lørdag isteden for å ha i meg øl og sprekke totalt med to kebaber i nattens timer!
Ellers var jeg på rimi igår å kjøpte en god del frukt! Urolig hva som er godt. Har vel egentlig ikke spist så mye frukt før, men har begynt med det nå. NAM!!
Vil også avkrefte det at jeg var syk fordi jeg spiser så uregelmessig... Har gjort dette hele livet mitt. Er alltid frisk. Er kanskje syk to dager på tre år! Jeg er jo i min beste alder! :)
Var å spinna to ganger i går. Hørte faktisk at man forbrenner mer ved å ikke kjøre tempo hele veien, men man skal kjøre litt roligere. Med tempo styrker man kondisen bedre. Kunne vel egentlig trenge det også litt. Tjohei!!
Livet er herligt dere!
Haleluja...
Det finnes jo tydeligvis positive sider med å være syk også! Man går jo ned... Gikk på vekta i dag, jeg ble helt overasket. 74 kilo!! Har ikke vært der på flere måneder. Har ikke vært der siden mai!!
WWWEEEEEEEEEE!!!!!!!
Syk.....
uff, har vært syk nå i tre dager. Vondt i hodet, slapp, svimmel..... Det er ikke gøy. Orker ikke tanken på å trene en gang.... Uff!!
Dagen i dag
Vil først takke for komentarer og støtte!!
Det var liksom derfor jeg startet denne dagboka.
Veldig greit med støtte!
Når man er uten jobb, blir det mye sitting i sofaen. Det er det jeg har benyttet dagen i dag til. Vel, jeg har sett etter jobb på internett. Regner og håper at jeg snart får en jobb.
Ingen har noe godt av å sitte hjemme hele tiden.
Så forresten på pressekonferansen i dag også.
Det er godt å se at Mette-Marit er såpass sterk at hun klarer å si det hun sa! Synes Haakon rodde flere mil da han fikk samme spørsmål!
Joda, jeg måtte jo trene i dag også. Tok en spinningtime. Synes det gikk veldig greit idag. Tror jeg skal prøve for vidrekommende neste gang.... Hadde ikke frokost i dag. Gikk å sultet etter mat til klokken fem, da nudler og salat var til middag. Dette var forresten veldig godt og lettvint.
Kveldsen skal være en banan i kveld. Har kjøpt en sånn Nutrilett slankegreie, men det smaker jo hai...
Ellers gleder jeg meg til å trene i morgen. Regner med at jeg går ned nesten en halv kilo til imorgen.
Har hørt at fett som ikke har sitti lenge er veldig lett å slanke av.
????
Skal prøve å legge inn noen komentarer til dere også!
Introduksjon
Hei alle sammen,
For en sommer jeg har hatt!!
Det ble slutt med kjæresten min i starten i mai. Dette medførte at jeg sluttet i jobben og bare gikk og deppa i sommer. Sommeren har rett og slett vært elendig. Så jeg gleder meg til høsten, til et ryddigere, slankere og sunnere liv.
Har alltid synes jeg har hatt litt for mye og ta i. Vet at jeg ikke er tjukk, men som sagt litt for mye. Sommeren har jeg som sagt bare sitti på ræva. Deppa over dama og det har blitt mange pils i år. Fikk igjen haugevis med penger på skatten som medførte til at jeg hadde råd til å gjøre hva jeg ville. D.v.s. øl og junkfood var det det gikk i. Har ikke trent på SATS så mye denne sommeren heller.
Jeg gikk opp 10 hele kilo på tre måneder. På fire uker har jeg nå gått ned 4 kilo. Har slappet av litt med slankingen i det siste. Det er ikke gøy med nudler og vann eller Grethe Roede suppe hele tiden. Så de som har noen gode forslag til mat som man får energi av, har å sende meg noen tips!
Prøver og trene hver dag, siden jeg ikke har kommet meg i noen jobb enda. Det går mest i sykling. Har hatt spinning en del ganger og liker det veldig godt. Men det føles så lett noen ganger. En time på 45 min, tilsvarer jo oppvarming på 15 min og tempo i 15 samt uttøying i det siste kvarteret. Men det anbefalles på det sterkeste. For det er veldig gøy!!
Jeg har i det siste syklet på en ergometersykkel (?) i en time istenden.
Som sagt søker jeg en bedre framtid. Dere må bare gratulere meg for at jeg har sluttet og røyke! Vel, har holdt meg i tre dager....
Har hørt at hvis man ikke vil drikke vann kan man blande eplenektar og farris?? Er dette en tynn drikke??
Kommer tilbake i morgen...
Pondus