← Alle dagbøker
Pluggen
53 år175 cm52 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start109,5 kg
Sist101,5 kg
Endring−8,0 kg
BMI nå33,1
📉 Ned 5+ kg📓 50+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Tilbake på nett
Nå er det vel på tide med litt slanking igjen.
Veide 101,5 da jeg våknet i dag. Prøver på 10 kg så får vi se om det er mulig
De første kg faller
De første kg er jo altid de enkleste, men det er altid artig å se den dette av. har satt meg målet på 100 iløpet av 14 dager. så får vi se da om jeg er flink å klarer dette
Startet med ny diett i dag
Startet med grethe rode diett i dag. tar en dag av gangen å ser hva som skjer :-)
Lenge siden jeg var her inne
Vel det er ganske lenge siden jeg var inne å la inn innlegg her. Nå er tiden kommet får å ta av det som la seg på siden i sommer. har ikke vært spesielt flink i sommer men jeg er klar til å ta et kraft tak igjen.
det er Tungt
Det er rimelig tungt om dagen, men jeg legger merke til at jeg blir mett av mye mindre mat en før. Det er vel et resultat av 4-5 mnd med mye mindre matintak enn før. det jeg er lei av er å hele tiden passe på hva jeg spiser.
Vel 5 kg til og jeg skal være fornøyd.
Litt opp igjen
Har vert veldig flink den siste tiden ( syntes jeg selv ) men nedgangen synes og ha stoppet. Det er mye tyngre å slanke seg nå pga lukt av grillmat overalt
Bare inne og rgistrerer meg
Dette går sent men det går i allefall riktig vei
Bare registrerer vekta
Bare registrerer vekta
Bare registrerer vekta
Ligger ganske stabilt. har vært oppe i 100 og nede i 98.5 siden siste innlogging. skal prøve å være litt flink den nærmeste tiden.
Holder stand
Er ikke så aktiv på slankeren om dagen men jeg er ute og trimmer endel :-)
Bare registrerer vekta
Har spist litt ekstra i forhold til hva jeg pleier på kurene, men har på den annen side vert flink til og trimme. har jobbet endel og svømt endel (Med Tørrdrakt)
Det funker det også :-)
Nå er jeg skikkelig lei
Klarte ikke gjennomføre den siste kuren til punkt og prikke. Jeg hadde en sprekk i går fordi alle naboene hadde startet grillen. Når jeg gikk på vekten i dag tidlig hadde ikke sprekken gjort så veldig stort utslag, men jeg orker ikke fortsette med den intense slankingen akkurat nå. For si meg fornøyd med å ha nådd 100 kg.
Begynner ny kur i dag
I dag starter jeg på nokk en Rikshospitalets slankediett.
Med en startvekt på 101 vil jeg for håpentligvis komme godt under 100 når jeg er ferdig .
Bare registrerer vekta
Bare registrerer vekta
Bare registrerer vekta
Bare registrerer vekta
Klem fra
Trulte