← Alle dagbøker
diarist.Alias

Pluggen

53 år175 cm52 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start109,5 kg
Sist101,5 kg
Endring−8,0 kg
BMI nå33,1
📉 Ned 5+ kg📓 50+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
23. januar 200131. juli 2002
😌101,5 kg

Tilbake på nett

Nå er det vel på tide med litt slanking igjen.
Veide 101,5 da jeg våknet i dag. Prøver på 10 kg så får vi se om det er mulig
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trulte😌1. august 2002
Velkommen....og lykke til *ss*

Klem fra
Trulte
103,5 kg

De første kg faller

De første kg er jo altid de enkleste, men det er altid artig å se den dette av. har satt meg målet på 100 iløpet av 14 dager. så får vi se da om jeg er flink å klarer dette
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Astoria30. august 2001
Vi er mange sammen her inne, og dette er noe du klarer. Stå på,
Klem fra Astoria:0}
c.AuthorAlias to look30. august 2001
Stå på, dette klarer du!

Ha en fin dag :-))

hilsen
to look
104,2 kg

Startet med ny diett i dag

Startet med grethe rode diett i dag. tar en dag av gangen å ser hva som skjer :-)
104,5 kg

Lenge siden jeg var her inne

Vel det er ganske lenge siden jeg var inne å la inn innlegg her. Nå er tiden kommet får å ta av det som la seg på siden i sommer. har ikke vært spesielt flink i sommer men jeg er klar til å ta et kraft tak igjen.
98,5 kg

det er Tungt

Det er rimelig tungt om dagen, men jeg legger merke til at jeg blir mett av mye mindre mat en før. Det er vel et resultat av 4-5 mnd med mye mindre matintak enn før. det jeg er lei av er å hele tiden passe på hva jeg spiser.
Vel 5 kg til og jeg skal være fornøyd.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias siv21. juni 2001
Hej! Lykke til dejligt at du næsten er i mål.
Klem Siv
99,2 kg

Litt opp igjen

Har vert veldig flink den siste tiden ( syntes jeg selv ) men nedgangen synes og ha stoppet. Det er mye tyngre å slanke seg nå pga lukt av grillmat overalt
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa16. juni 2001
Det hender seg at det stopper litt opp, sånn har det gjort for meg flere ganger og plutselig så løsner det igjen ! ha tålmodighet så kommer resultatene !!

Lykke til !

Isa
c.AuthorAlias Helene15. juni 2001
Jeg synes du er flink jeg :-) Riktig god helg Pluggen, kos deg i det fine været, og ta godt vare på din skjønne kone!
Hilsen fra Helene
98,5 kg

Bare inne og rgistrerer meg

Dette går sent men det går i allefall riktig vei
99,0 kg

Bare registrerer vekta

Bare registrerer vekta
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helene10. juni 2001
Hei sussebass! Du er så flink atte :-))) Nå begynner kuren så hold deg i tøylene!
Klem fra Helene
99,5 kg

Bare registrerer vekta

Ligger ganske stabilt. har vært oppe i 100 og nede i 98.5 siden siste innlogging. skal prøve å være litt flink den nærmeste tiden.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias kitt28. mai 2001
du har vært så flink før, så dette skal du nok klare videre!

stå på!

klem fra kitt
99,5 kg

Holder stand

Er ikke så aktiv på slankeren om dagen men jeg er ute og trimmer endel :-)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa14. mai 2001
Trimming er bra ! Det blir resultater av det og !

Lykke til !

Isa
99,8 kg

Bare registrerer vekta

Har spist litt ekstra i forhold til hva jeg pleier på kurene, men har på den annen side vert flink til og trimme. har jobbet endel og svømt endel (Med Tørrdrakt)
Det funker det også :-)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nutriletta15. mai 2001
Synes du har vært skikkelig flink jeg som har gått ned 10 kilo, fortsatt lykke til på slankern, fortsett å vær like aktiv det hjelper helt enormt
c.AuthorAlias Isa11. mai 2001
Gratulerer med 2-sifret tall !!

Stå på !

Isa
c.AuthorAlias kitt11. mai 2001
hei Pluggen!

gratulerer med en tosifret vekt!
jeg synes du er skikkelig flink!

klem fra kitt
100,0 kg

Nå er jeg skikkelig lei

Klarte ikke gjennomføre den siste kuren til punkt og prikke. Jeg hadde en sprekk i går fordi alle naboene hadde startet grillen. Når jeg gikk på vekten i dag tidlig hadde ikke sprekken gjort så veldig stort utslag, men jeg orker ikke fortsette med den intense slankingen akkurat nå. For si meg fornøyd med å ha nådd 100 kg.
101,0 kg

Begynner ny kur i dag

I dag starter jeg på nokk en Rikshospitalets slankediett.
Med en startvekt på 101 vil jeg for håpentligvis komme godt under 100 når jeg er ferdig .
100,5 kg

Bare registrerer vekta

Bare registrerer vekta
101,0 kg

Bare registrerer vekta

Bare registrerer vekta
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.