← Alle dagbøker
Pizza lover
42 år166 cm25 innlegg
2002
0 følgere
Start62,6 kg
Sist62,3 kg
Endring−0,3 kg
BMI nå22,6
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka ........
i går: frokost: 1 brød skive (supergrov)
1 appelsin
lunsj: 2 brødskiver(supergove)
1 sjokolade (mellom stor)
middag: stor salat (hjemmelaget)
kvels: 4 nøttekake stykker
2 knekkebrød
1 eple
hm..... jogg 10 km dah
i dag(plan) : frokost 1 b skive
1 knekkebrød
lunsj: 1 b skive
1 banan
middag: hjemmelagd salat
kvels 2 knekkerbrød
liten sprekk..
gårsdagen var så som så...
frokost: 1 grov brød skive
1 1/2 knekkebrød m magerost
litt brokkoli
1 tomat
lunsj: 4 brød skiver m magerost
"middag" : 1/4 loten salat
5 pasta biter
mellom: is, to skjokolade kuler i kjeks
kvels: 1 1/2 brødskive m magerost
+ : 1 1/2 kule m jorbær is.
2 epler
1 knekkebrød m mye magerost
sleike bollen til en skjokolade kake
trening: jogge 9 km
150 situps
gjekk kji upp så veldig mye, men d jeg har ete forklarer jo saken
jeg lurer på, jeg lurer på..
om denne dagen kommer til å gå.. eller omk jeg sprekker i kveld.
har hatt en bra dag, kanskje litt mye mat.?
frokost: liten pors havregrøt m melk
1 brød skive m leverpostei
1 eple
lunsj: 4 knekkebrød m leverpostei
middag: 1 pors gryterett
kvels: 2 toast (4 små brødskiver)
mellom: 1/4 vannmelon
trening: 20 km sykling
10 km jogging
150 situps
har vøre hjå min kjære bestevennine... gjort lexer, matte.hoff
ørka kji sykle en tur te kjærsten min i kveld, men mø ska prate LENGE i tlf etterpå (rekorden vår er på 7 timer(i strekk, uten å legge på)
Ha en fortsatt fin slanke dag/kveld alle sammen
Wow wow wow.. whats this?
Jihaaaaaa!!!!!
Dagen i går var ikke akkurat et prakt eksemplar, også går jeg så mye ned.... utruli!!! But I like it...
i dag: frokost: 2 brødskiver m makrellitomat
middag: salat
kvels: 1 brød skive m makrell i tomat
trening 150 situps
joggetur 15 km
ridetur 35 min
Dette er iallefall planen.... så får vi se hur d går..
ha en fin dag all sammen....
Svigermødre azzå..
Dagen var helt perfekt i går.. eller hadde kanskje ete litt mykje allerede før e begynte på sykelturen bort te kjærsten.. da hadde e ete: 6 minitomater
2 1/2 pors risengrynsgrøt
1 salat
og på toppen av d proppa svigermor i meg 3 pølser.
Hun mente d selvfølgeleg bare godt. Men d er vel slik vigermødre er....
I dag : frokost: 2 grove brød skiver m makrellitomat
1 banan
lunsj : 1 grov brød skive m makrell itomat
1 kopp suppe
ekstra: 7 dl is (FFFFYYYYYY)
halv firkløver plate (FY)
kvelds: 1 pizza stykke
nattmat: 3 twist
trening : 2 1/2 times ridetur
150 situps
40 min sykkling
WOW!!!!
Dette er nesten for utrulig til å vere sant!!!! Så ektremt mykje som e spiste i går, og¨å er jeg gått ned i vekt.. Tok meg riktignok en sykkeltur på 25 km i går kveld... men allikavel da.I går spiste jeg jo
-1rundstykke
-7minitomater
-2bananer
-5 ganske stor marsipan godteri
-2 poteter
-1 kjøttkake
-1 ause saus
-1 brødskive m spekemat
-1 salat
-2 ostepølser m/tilbehør
-15 twist
-5 fetende kakestykker
-1 is
-3 vaffler
- + noen små ting e kji huska i farten..
Dettte er sykt!!! Jeg har en helt ny og pålitelig badevekt, så d kan ikke være no tull m den... sååå
Jaja, jeg får ikke klage
Hipp hipp HURRA
17 Mai.....
Masse god mat, kaker, IS, brus++++, det er mer en hva e klara stå imot.. Har allerede(kl 09) ete KJEMPE mye marsipan, et miniatyr kakestykke, 2 bananer, et lite rundstykke, 10 jordbær, 6 miniatyr tomater.
oioioii.. kost kjem denna dagen te gå... veide meg etter all maten... Skal ha som mål å ikke veie mer enn 63 når e legger meg i kveld.. kan bli litt vanskelig. med all maten. Får prøve o holde meg selv i øra.
ha en fin 17 Mai alle sammen!!!!
Love
Pizza
IIIIIIIIIS....
Er så enormt sugen på is. D er helt sykt. har en 2 liters boks i frysern... åhh.. klart å halde meg til no dah, for jeg vet at hvis jeg først tar en liten bit så har jeg snart spist HELE boksen..
Hadde en perfekt dag i går.. "lite" mat, mye trening.
Dagen i dag
frokost: 1 pors havregrøt m/melk og lite smørøye
1 liten grov brødskive m magerost
lunsj: 2 små brødskiver m magerost
mellom : 7 knekkebrød m magerost
5 skjeer kjøttdeig
middag: skal prøve og hoppe over
kvelds: litt brokoli
Trening: 150 situps
60 min turn
men is suget er her .. ååhhhhh... pratet m kjærsten i stad. ringer til han hver gang is suget melder seg, d hjelper litt.
livet d r helt ålreit..
Vøre ein okay dag.
Frokost: 1 grov brød skive
1 gullrot
Lunsj: 1 grov brødskive
1 apelsin
Middag: 1 pors risengrynsgrøt
1 eple
Kvels: 2 grove brødskiver
litt opphøgde poteter
Trening: ri 40 min
sykle til fotballkamp 15km
fotballkamp (er keeper) vant 6-0 :-)
er litt sliten og har veldig lyst på is akkurat no ....men skalø prøve og halde meg... Kan ikke bruke kjolen riktig enno.. og det vil jeg jo, så jeg må nok holde meg.
Lev livet alle sammen!
KLM
Grete Roede
heyzann
Gårsdagen gjekk grait.
Prata m mamma i dag, hun har bynt på Grete Roede kurs.. herlighet hun som ikke er feit en gang. Men men, masse nyttige tips for meg å få, som ikke har tid til å være med på sånnt noe.
Skal f.eks ikke spise mer en en frukt om dagen.. (hjelp, jeg som kan spise 10stk på en dag) men isteden masse grønnsaker
Idag: Frokost 2 mellom grove brødskiver m makrell i tomoat
1 eple
kl 9.00 1 apelsin
Lunsj: 1 tykk mellom grov brødskive m makrell i tomat
1 gullrot
Middag : 1 pors ?
kvels: 1 knekkebrød m makrell i tomat
litt brokkoli
2 dl yoghurt naturell
hadde det ikke vært for kjærligheten
hoff, lenge siden sist.. har ikke veid meg på lenge heler ... gjorde det i dag .... :( skikkelig nedtur... søren heller azz!!! men men, jeg er jo så heldig å ha verdens beste kjærste dah!! her om dagen hadde han ordna til på stua med masse starinlys, roser ++ også spilte han lit gitar for meg .. ååhhhhh ........
han driver også hele tiden og sier at jeg ikke må slanke meg .. men med de ekstra kga mine føler jeg meg ikke akkurat vel i bikini .
KJøpte meg en søt sommer kjole her om dagen ... ikke brukt den enna ... har satt meg som mål 61 kg .. og som belønning skal jeg få bruke den.
Stå på alle sammen .!!!!! pass på og være mye ute og nyte det himmelske været
å for en morgen, å for en herlig dag...
var i burdsag selskap i går... gjekk på en skikkelig sprekk der gitt.. hadde ikke ete godteri på KJEMPE lenge, men i ghår sprakk jeg altså. Spiste sikkert like mykji godteri som de andre tilsammen .
men men, en sprekk er en sprekk, det er bare å fortsette.
idag frokost: 1 god morgen yoghurt
3 knekkebrød m/skinke
1/2 bannan
joggetur 13 km
lunsj : 1 apelsin
middag: ikke vøre enna
kvels: ikke vøre enna
ha en fin dag a dere!
jabadabadu
kankke skrive no serlig .. ville berre oppdatere vekta mi ..
hyttetur over ..til glede og besvær
hatt non herlige dager på hytta .. målet mitt var jo 60 etter påska .... jaja ..påska er ikke helt ferid ennå .. så d kann gå .... har gått mange lange skiturer i påska ... helt herlig .. fått fin brun farge i fjeset ... nesten litt for brun ..men sånne ting skal man ikke klage over
klem
vet jo at 200 g ikke er mye, men det er så irriterene når du spiser SÅ lite... jeg tror jeg bare kjører fordøyelsen min på dynga med det her.. :o)
skal fortsette litt til i tilfelle jeg skulle få noen meget velkomne resultater... og så bruker jeg opp den boksen jeg har med pulver :o) og så går jeg tilbake på mitt vanlige matsystem :o) trenger for såvidt litt energi i disse eksamensdager også.. :o) trening gir energi.. isj... det er jo så fornuftig også!!! :o) *sukk*
OK! jeg skal kjøre 120 situps i dag! 4x30 :o)
kanskje det er starten på noe?? :o)
takk-takk *klem* :o)