← Alle dagbøker
diarist.Alias

Pizza lover

42 år166 cm25 innlegg 2002 0 følgere

Start62,6 kg
Sist62,3 kg
Endring−0,3 kg
BMI nå22,6
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
24. januar 200229. mai 2002
😐62,3 kg

........

i går: frokost: 1 brød skive (supergrov)
1 appelsin

lunsj: 2 brødskiver(supergove)
1 sjokolade (mellom stor)

middag: stor salat (hjemmelaget)

kvels: 4 nøttekake stykker
2 knekkebrød
1 eple

hm..... jogg 10 km dah



i dag(plan) : frokost 1 b skive
1 knekkebrød

lunsj: 1 b skive
1 banan

middag: hjemmelagd salat
kvels 2 knekkerbrød
😐62,0 kg

liten sprekk..

gårsdagen var så som så...

frokost: 1 grov brød skive
1 1/2 knekkebrød m magerost
litt brokkoli
1 tomat

lunsj: 4 brød skiver m magerost

"middag" : 1/4 loten salat
5 pasta biter

mellom: is, to skjokolade kuler i kjeks

kvels: 1 1/2 brødskive m magerost

+ : 1 1/2 kule m jorbær is.
2 epler
1 knekkebrød m mye magerost
sleike bollen til en skjokolade kake

trening: jogge 9 km
150 situps

gjekk kji upp så veldig mye, men d jeg har ete forklarer jo saken

😃61,4 kg

jeg lurer på, jeg lurer på..

om denne dagen kommer til å gå.. eller omk jeg sprekker i kveld.

har hatt en bra dag, kanskje litt mye mat.?

frokost: liten pors havregrøt m melk
1 brød skive m leverpostei
1 eple

lunsj: 4 knekkebrød m leverpostei

middag: 1 pors gryterett

kvels: 2 toast (4 små brødskiver)

mellom: 1/4 vannmelon

trening: 20 km sykling
10 km jogging
150 situps

har vøre hjå min kjære bestevennine... gjort lexer, matte.hoff

ørka kji sykle en tur te kjærsten min i kveld, men mø ska prate LENGE i tlf etterpå (rekorden vår er på 7 timer(i strekk, uten å legge på)

Ha en fortsatt fin slanke dag/kveld alle sammen
😄61,4 kg

Wow wow wow.. whats this?

Jihaaaaaa!!!!!

Dagen i går var ikke akkurat et prakt eksemplar, også går jeg så mye ned.... utruli!!! But I like it...

i dag: frokost: 2 brødskiver m makrellitomat

middag: salat

kvels: 1 brød skive m makrell i tomat

trening 150 situps
joggetur 15 km
ridetur 35 min

Dette er iallefall planen.... så får vi se hur d går..

ha en fin dag all sammen....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😃20. mai 2002
se på deg da! NÅ er du på tur nedover :o)

vet jo at 200 g ikke er mye, men det er så irriterene når du spiser SÅ lite... jeg tror jeg bare kjører fordøyelsen min på dynga med det her.. :o)

skal fortsette litt til i tilfelle jeg skulle få noen meget velkomne resultater... og så bruker jeg opp den boksen jeg har med pulver :o) og så går jeg tilbake på mitt vanlige matsystem :o) trenger for såvidt litt energi i disse eksamensdager også.. :o) trening gir energi.. isj... det er jo så fornuftig også!!! :o) *sukk*

OK! jeg skal kjøre 120 situps i dag! 4x30 :o)
kanskje det er starten på noe?? :o)

takk-takk *klem* :o)
😀62,2 kg

Svigermødre azzå..

Dagen var helt perfekt i går.. eller hadde kanskje ete litt mykje allerede før e begynte på sykelturen bort te kjærsten.. da hadde e ete: 6 minitomater
2 1/2 pors risengrynsgrøt
1 salat
og på toppen av d proppa svigermor i meg 3 pølser.

Hun mente d selvfølgeleg bare godt. Men d er vel slik vigermødre er....

I dag : frokost: 2 grove brød skiver m makrellitomat
1 banan

lunsj : 1 grov brød skive m makrell itomat
1 kopp suppe

ekstra: 7 dl is (FFFFYYYYYY)
halv firkløver plate (FY)

kvelds: 1 pizza stykke

nattmat: 3 twist
trening : 2 1/2 times ridetur
150 situps
40 min sykkling
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias chevy19. mai 2002
Heisan
Takker og bukker, har slanket bort 18 kilo tilsammen nå, begynner å bli fornøyd.Men du spiser da mye rart, ser at vekta di flyr litt opp og ned. Prøv heller å spise 4 regelmessige måltider hver dag og trenger du noe innimellom så spis en frukt eller grønnsaker. Det er det jeg gjør. Tøff du er som rider. Begynte på ridekurs en gang, kjempe gøy helt til hesten begynte å hoppe og sprette med bakbeina, da sluttet jeg, det var kjempe skummelt. Lykke til videre.
Chevy
😄61,8 kg

WOW!!!!

Dette er nesten for utrulig til å vere sant!!!! Så ektremt mykje som e spiste i går, og¨å er jeg gått ned i vekt.. Tok meg riktignok en sykkeltur på 25 km i går kveld... men allikavel da.I går spiste jeg jo
-1rundstykke
-7minitomater
-2bananer
-5 ganske stor marsipan godteri
-2 poteter
-1 kjøttkake
-1 ause saus
-1 brødskive m spekemat
-1 salat
-2 ostepølser m/tilbehør
-15 twist
-5 fetende kakestykker
-1 is
-3 vaffler
- + noen små ting e kji huska i farten..

Dettte er sykt!!! Jeg har en helt ny og pålitelig badevekt, så d kan ikke være no tull m den... sååå

Jaja, jeg får ikke klage
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Saule😉18. mai 2002
Heisann!!!
Hurra for deg da!!! Så flott at du gikk ned så mye, kansje vi spiser for lite av og til???
Lykke til videre!

Kos og klem...Saule
c.AuthorAlias Saule😉18. mai 2002
Heisann!!!
Hurra for deg da!!! Så flott at du gikk ned så mye, kansje vi spiser for lite av og til???
Lykke til videre!

Kos og klem...Saule
😀62,8 kg

Hipp hipp HURRA

17 Mai.....

Masse god mat, kaker, IS, brus++++, det er mer en hva e klara stå imot.. Har allerede(kl 09) ete KJEMPE mye marsipan, et miniatyr kakestykke, 2 bananer, et lite rundstykke, 10 jordbær, 6 miniatyr tomater.

oioioii.. kost kjem denna dagen te gå... veide meg etter all maten... Skal ha som mål å ikke veie mer enn 63 når e legger meg i kveld.. kan bli litt vanskelig. med all maten. Får prøve o holde meg selv i øra.

ha en fin 17 Mai alle sammen!!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu17. mai 2002
Heisann

Ja, det var litt av en start på dagen! Vel, vel det er jo bare 17.mai en gang i året. Så kos deg masse.

Klemmer fra Trude
🐷62,8 kg

Love

Pizza
😑63,0 kg

IIIIIIIIIS....

Er så enormt sugen på is. D er helt sykt. har en 2 liters boks i frysern... åhh.. klart å halde meg til no dah, for jeg vet at hvis jeg først tar en liten bit så har jeg snart spist HELE boksen..

Hadde en perfekt dag i går.. "lite" mat, mye trening.

Dagen i dag

frokost: 1 pors havregrøt m/melk og lite smørøye
1 liten grov brødskive m magerost

lunsj: 2 små brødskiver m magerost

mellom : 7 knekkebrød m magerost
5 skjeer kjøttdeig

middag: skal prøve og hoppe over

kvelds: litt brokoli

Trening: 150 situps
60 min turn

men is suget er her .. ååhhhhh... pratet m kjærsten i stad. ringer til han hver gang is suget melder seg, d hjelper litt.
😀62,5 kg

livet d r helt ålreit..

Vøre ein okay dag.

Frokost: 1 grov brød skive
1 gullrot
Lunsj: 1 grov brødskive
1 apelsin
Middag: 1 pors risengrynsgrøt
1 eple
Kvels: 2 grove brødskiver
litt opphøgde poteter

Trening: ri 40 min
sykle til fotballkamp 15km
fotballkamp (er keeper) vant 6-0 :-)

er litt sliten og har veldig lyst på is akkurat no ....men skalø prøve og halde meg... Kan ikke bruke kjolen riktig enno.. og det vil jeg jo, så jeg må nok holde meg.

Lev livet alle sammen!

KLM
😑63,5 kg

Grete Roede

heyzann

Gårsdagen gjekk grait.

Prata m mamma i dag, hun har bynt på Grete Roede kurs.. herlighet hun som ikke er feit en gang. Men men, masse nyttige tips for meg å få, som ikke har tid til å være med på sånnt noe.

Skal f.eks ikke spise mer en en frukt om dagen.. (hjelp, jeg som kan spise 10stk på en dag) men isteden masse grønnsaker

Idag: Frokost 2 mellom grove brødskiver m makrell i tomoat
1 eple
kl 9.00 1 apelsin

Lunsj: 1 tykk mellom grov brødskive m makrell i tomat
1 gullrot

Middag : 1 pors ?

kvels: 1 knekkebrød m makrell i tomat
litt brokkoli
2 dl yoghurt naturell
❤️63,6 kg

hadde det ikke vært for kjærligheten

hoff, lenge siden sist.. har ikke veid meg på lenge heler ... gjorde det i dag .... :( skikkelig nedtur... søren heller azz!!! men men, jeg er jo så heldig å ha verdens beste kjærste dah!! her om dagen hadde han ordna til på stua med masse starinlys, roser ++ også spilte han lit gitar for meg .. ååhhhhh ........

han driver også hele tiden og sier at jeg ikke må slanke meg .. men med de ekstra kga mine føler jeg meg ikke akkurat vel i bikini .

KJøpte meg en søt sommer kjole her om dagen ... ikke brukt den enna ... har satt meg som mål 61 kg .. og som belønning skal jeg få bruke den.

Stå på alle sammen .!!!!! pass på og være mye ute og nyte det himmelske været
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Prestige❤️9. mai 2002
åååååååhh....det er så utrolig kjekt med kjæreste. Jeg tenke av og til.."Tenk hvor ensom og kjedelig jeg hadde hat det uten han?" Jeg tror jeg hadde gått på veggen til slutt..
Vi skal være glade for at di har noen som liker oss godt for den vi er og sånn vi ser ut :) D er noe vi burde tenke ofte over, men da svarer jeg som regle til min kjære "Jammen, det er for min selvfølelse jeg gjør det.." hehe...vi jenter er rare..
Nyt forelskelsen nå når det er sommer og sol :)
c.AuthorAlias Prestige❤️9. mai 2002
åååååååhh....det er så utrolig kjekt med kjæreste. Jeg tenke av og til.."Tenk hvor ensom og kjedelig jeg hadde hat det uten han?" Jeg tror jeg hadde gått på veggen til slutt..
Vi skal være glade for at di har noen som liker oss godt for den vi er og sånn vi ser ut :) D er noe vi burde tenke ofte over, men da svarer jeg som regle til min kjære "Jammen, det er for min selvfølelse jeg gjør det.." hehe...vi jenter er rare..
Nyt forelskelsen nå når det er sommer og sol :)
c.AuthorAlias iset❤️9. mai 2002
heisann:)
ja er det ikke deilig med kjærester? hihi. eneste problemet med min er at han er italiener, og du vet hvor matglade de er??? hehe. men så er det jo mye sunt også da, salater og olivenolje:)
ha en flott dag.
hilsen Iset.
62,5 kg

å for en morgen, å for en herlig dag...

var i burdsag selskap i går... gjekk på en skikkelig sprekk der gitt.. hadde ikke ete godteri på KJEMPE lenge, men i ghår sprakk jeg altså. Spiste sikkert like mykji godteri som de andre tilsammen .

men men, en sprekk er en sprekk, det er bare å fortsette.

idag frokost: 1 god morgen yoghurt
3 knekkebrød m/skinke
1/2 bannan

joggetur 13 km

lunsj : 1 apelsin

middag: ikke vøre enna

kvels: ikke vøre enna



ha en fin dag a dere!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE14. april 2002
Heisann!

Det er mange dager å slanke seg på så ta ikke den spreken så tungt. :o)

Kjekt å se at du har så fin ned gang.

Ha en fortsatt fin kveld!

Klemz!
61,7 kg

jabadabadu

kankke skrive no serlig .. ville berre oppdatere vekta mi ..
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤3. april 2002
hei du!

takk for koselig hilsen :o)
kom hjem og gledet meg til
å logge på :o) og der lå
det to hilsner å ventet på meg :o)
og takk for oppmuntring :o)
håper at det skal "slippe" snart,
og at vekta skal begynne å suse nedover...
ellers blir jeg GAL! :o)
synes tilogmed jeg har vært matmessig flink i påska....
det har jo på en måte gitt resultat :o)
jeg har i hvertfal ikke gått opp!!! :o)

håper du har hatt en fin påske!!

& må gratulere deg med vakre vekttall :o)

*klem*
c.AuthorAlias ANNE31. mars 2002
Det har kommet et tall i lista di som ikke har vært der før, så vidt jeg kan se? 61,7 . gratulerer!ANNE
62,6 kg

hyttetur over ..til glede og besvær

hatt non herlige dager på hytta .. målet mitt var jo 60 etter påska .... jaja ..påska er ikke helt ferid ennå .. så d kann gå .... har gått mange lange skiturer i påska ... helt herlig .. fått fin brun farge i fjeset ... nesten litt for brun ..men sånne ting skal man ikke klage over

klem
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.