Er stort sett fornøyd med meg selv, vekta viser faktisk 1 kg mindre. Ute å møtte venner i går og da ble det endel øl.... ikke så bra, men er ikke fyllesyk og skal trene i dag så da er det kanskje litt greit....
1 i heiagjengen
ivalodia😊24. august 2002
Hallo Pine :-)
Ser du er ny og da ønsker jeg deg velkommen hit :-) Her har jeg fått mange råd,tips og ikke minst motivasjon :-)
Ønsker deg lykke til på reisen til et slankere liv !
Ser innom deg senere )
21. august 2002🐷87,0 kg
start
Jeg begynner i dag
1 i heiagjengen
Mulle😌22. august 2002
Velkommen hit! Disse sidene har vært til kjempehjelp for meg - og du kommer garantert til å ha glede av dem. Lykke til med slankingen din - her er det mange som følger med deg! Mulle
Ser du er ny og da ønsker jeg deg velkommen hit :-) Her har jeg fått mange råd,tips og ikke minst motivasjon :-)
Ønsker deg lykke til på reisen til et slankere liv !
Ser innom deg senere )