Rotet i begynnelsen, men går bra nå!
Heisann!
Jeg klarte å rote det til ganske kraftig rett etter jeg skrev mitt første innlegg i denne dagboken. Ble bl.a. syk og brukte mat som trøst, fikk litt problemer på jobb og måtte trøste meg selv pga det også osv. Masse unnskyldninger med andre ord!
Men forrige tirsdag tok jeg meg selv skikkelig i tømmene, og skjerpet meg. Siden den gang, altså på under en uke, har jeg gått ned 0,9! Er kjempeglad, og føler at jeg nå har kommet igang, endelig. Dessuten har jeg klart dette uten sulting eller nød av noe slag, jeg har gått litt turer, spist fornuftig og ofte, og drukket masse vann.
Så nå er jeg igang! Regner ikke med ett kilo i uken, det blir urealistisk, men ett par kilo i måneden tror jeg at jeg kan klare. Satser på bunad på 17.mai :-)
Jeg klarte å rote det til ganske kraftig rett etter jeg skrev mitt første innlegg i denne dagboken. Ble bl.a. syk og brukte mat som trøst, fikk litt problemer på jobb og måtte trøste meg selv pga det også osv. Masse unnskyldninger med andre ord!
Men forrige tirsdag tok jeg meg selv skikkelig i tømmene, og skjerpet meg. Siden den gang, altså på under en uke, har jeg gått ned 0,9! Er kjempeglad, og føler at jeg nå har kommet igang, endelig. Dessuten har jeg klart dette uten sulting eller nød av noe slag, jeg har gått litt turer, spist fornuftig og ofte, og drukket masse vann.
Så nå er jeg igang! Regner ikke med ett kilo i uken, det blir urealistisk, men ett par kilo i måneden tror jeg at jeg kan klare. Satser på bunad på 17.mai :-)
klem fra Ronja