Jeg er for fet.......... Må begynne å trene, men når??
1 i heiagjengen
christinal😉19. august 2002
Hei
Trene kan du begynne med når som helst. Vet jo ikke hvordan du bor, men det letteste og billigste er å starte med å gå en tur...evt gå til jobben. Det gjør jeg. Går eller sykler til jobb. Kan også ta deg en tur i svømmehallen og svømme...Er ikke så veldig tilhenger av studioer og organisert idrett, føler meg klønete da...
Trene kan du begynne med når som helst. Vet jo ikke hvordan du bor, men det letteste og billigste er å starte med å gå en tur...evt gå til jobben. Det gjør jeg. Går eller sykler til jobb. Kan også ta deg en tur i svømmehallen og svømme...Er ikke så veldig tilhenger av studioer og organisert idrett, føler meg klønete da...
Lykke til!
hilsen
christinal