Ny bruker
Hei, hei. Ny bruker her. Har egentlig ikke veid meg den siste mnd men jeg håper vekta har vært stabil(!?) Jeg ble så inspirert av denne siden at jeg måtte logge meg inn øyeblikkelig (uten å gå på vekta først)...
Jeg vil så gjerne spise sunt og trene regelmessig og sakte men sikkert oppnå "den perfekte kropp". Men det er ikke alltid så lett... Huff.
Noen i samme situasjon?
Klem fra Parsifal
Jeg vil så gjerne spise sunt og trene regelmessig og sakte men sikkert oppnå "den perfekte kropp". Men det er ikke alltid så lett... Huff.
Noen i samme situasjon?
Klem fra Parsifal
Tusen takk for koselig kommentar i boka mi !
Snakkes !
Kjempeglad i deg, vennen !
Klem, Marikken
PS; Hvor har du navnet fra "Parsifal"?
Velkommen til oss! Her finner du sikkert masse motivasjon og støtte på vei mot din "perfekte" kropp... Vi skal hjelpe deg så godt vi kan *s*.
Jeg har klart å komme igang med det du sier du vil - spise sunt og trene regelmessig - og det har gjort meg 30 kg lettere. Du skal vel ikke ned så veldig mye?
Ha en fin kveld, og lykke til videre.
Klem fra Kristin
Velkommen til oss! Her finner du sikkert masse motivasjon og støtte på vei mot din "perfekte" kropp... Vi skal hjelpe deg så godt vi kan *s*.
Jeg har klart å komme igang med det du sier du vil - spise sunt og trene regelmessig - og det har gjort meg 30 kg lettere. Du skal vel ikke ned så veldig mye?
Ha en fin kveld, og lykke til videre.
Klem fra Kristin