← Alle dagbøker
diarist.Alias

Pæreformen

56 år162 cm63 innlegg 2002 0 følgere

Start79,0 kg
Sist67,5 kg
Endring−11,5 kg
BMI nå25,7
📉 Ned 10+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
3. februar 200218. august 2002
👻67,5 kg

Looong time, no sea !

Jada det er liv i meg...
Var nede i 65.5 kilo, men er på vei opp igjen. Nå er alle de sunne levereglene glemt, så nå må jeg skjerpe meg så jeg ikke blir "fedme" igjen. Mye sol og bading om dagen, svetten renner og jeg begynner å glede meg til høsten........
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias tøysa👻3. februar 2003
Mårn igjen og igjen......du har ikke vært inne på boka di på lenge ser jeg!!!Da "leder" jeg bittelitt.
Ingenting nytt fra meg i grunn, bare innom for å sjekke og for å tillegge meg vanen med å skrive her inne igjen.
Husk å notere deg inn med ny vekt nå da så det ikke blir "juks" , for nå må vi seriøst tenke på "formen" igjen. Den har ligget i vinterdvale den som resten har gjort.
Ikke for det. for alt jeg vet så har du gjort unna en god del allerede du og kikker innom med stort glis.!?
Det får jeg se når tiden kommer.

Igjen hadde det vært "rart" å høre fra deg. Det er da på tide?? er det ikke?
Vi "sees"
Ha det godt!!!!!!!!
c.AuthorAlias tøysa☹️22. november 2002
Hei igjen...
det har gått en ukes tid nå?? eeeehhh.......
Tida går så veldig altfor fort gitt.
men,men.sånn er det.vekta går ned.opp.ned.opp,men ender med å stå still.Greit nok det.
Ellers så er det samme stria.og mer stri utover blir det jo.
sjekker innom deg ved anledning.Hei så lenge!!!!!!!!!
c.AuthorAlias tøysa😄15. oktober 2002
HEEEEEEiisannnn pæra......
NÅ er det lenge siden sist....HM!!!!
Vi har vært uten nett kjeeeempeleenge,så det er litt rart å sitte her igjen.
Vi har jo hatt en strålende sommer og høst....men nå er det vel slutt?
Jeg synes høst er fint jeg da,med frisk vind fra nord,fyr på peis og den sedvanlige vinen som du ikke er så gla`i (eller har det forandret seg?)

Jeg har vært oppe i 80 iløpet av ferien,men nå går det kun Èn vei og det er ned,ned,ned.
Siste tall var 73,9 så dette lover godt til gløgg og marsipantid.Hihi...
Det går fort dit nå.
Det er en del som står på tapetet fremover.
Festligheter og andre koselige gjøremål.
Hvordan er det med Pæra???
Det hadde vært usedvanlige hyggelig å kommunisert med deg igjen...litt oftere får jeg si.
Skal prøve å komme meg innpå i all gjøren i løpet av 1 uke så får vi se om det er noen respons fra deg.
Ha en fin uke inntil videre.
klem fra Tøysemor...
☹️68,5 kg

????

Jeg var flink på utdrikkningslaget, jeg drakk kun et glass pils. Derfor var formen strålende i går. Jeg satt ute å nøt solen her på østlandet. Jeg er til og med blitt solbrendt....
Dagens sjokk er at vekta har nok en gang gått ned, og jeg fatter ikke hvorfor. Jeg var igjen sikker på å ha gått opp, jeg klager og bærer meg for at jeg ikke er flink nok.
Så beynner jeg å tenke på hva spiste jeg før som jeg ikke spiser nå. Den eneste forskjellen er at jeg spiser frokost, litt mindre godis, og velger bort den feteste maten.
Ok, det høres fornuftig ut det da. Tror jeg må gjøre noe med huet istedet for kiloene *S*
Ha en nydelig dag i solen dere :-)
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias tøysa🙂10. juni 2002
owwææææ.....Det er helt utrolig som tiden går når det er sommer og sol.
Ser du også satt et lite punktum samme dagen som meg.
Vi har vært nedkoblet en god stund men er nå på igjen,men sselv om tankene mine har gått til deg og siden her har jeg bare ikke hatt hjerte til å forlate plassen i solen.
Vi har da vært utrolig priviligerte med vær i vår!

Vekta mi vier jeg ikke noe særlig bekymring for lenger,gidder ikke det på en måte.Det er ingeting som biter på en hardhausa kropp lenger.Det blir med 5 ned og 5 opp hele tiden,så da lar jeg det være.......enn så lenge.
I juli skal jeg til en naturterapeut som visstnok er råflink.så da får vi se om hun kan finne ut om hormonbalansen min trenger justeringer,foooor jeg tror nemmlig at det er noe der.Tiden vil vise.

Har du det bra???Lurer jo litt på det da vet du.Fikk liksom en god "kontakt" med deg synes jeg.
ok ok.du kan jo slenge inn noen bokstaver på boka mi hvis du er innom.Jeg tror ikke jeg gidder å skrive noe der nå,men jeg står da der på vent.

Ha en fortreffelig forsommer.
Klemz fra tøysa
Bilde
c.AuthorAlias ella😌12. mai 2002
Hei !
Nå er det lenge siden vi har hørt noe fra deg her inne ! Savner deg og håper du er "rett rundt hjørnet"... !
~Ella~
c.AuthorAlias ella😊6. mai 2002
Hei.
Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi ! Det er bra vi er flere som sliter med brødbaksten... Og heldig er du som kan bli solbrent, det er ingen fare for det her oppe.

Vet du, tror at det å spise frokost, mindre godis og velge bort den feteste maten er et langt steg i riktig retning, enkelt - men virkningsfullt. Dette går veien for deg, og du har vel ikke så mange kilo igjen nå ? Hva var målet ditt igjen ?

Masse hilsen fra Ella
c.AuthorAlias Bunny😉6. mai 2002
Hei!!!!!!!!!!!

Har du hørt at jeg skulle fløtte tilbake til Særp!!!! Og når du sier at du er på østlandet, må vi nesten få til et treff en eller annen gang!!!

Well, jeg har det fortsatt ikke så bra, men sida jeg oppdaga at vi kunne fortsette her, så har jeg på en måte fått litt inspirasjon tilbake! Jeg drar jo avgårde snart, og ser frem til hvile og ro! Jeg ser faktisk frem til å bli ordentlig frisk til sinns at jeg kan ta fatt på vektreduksjonen igjen! Ikke på den sjukelige måten jeg driver på med, men sånn som før med fornuft og vett. Nå er alt gått i stå hos meg!!!

Men jeg skulle egentlig si at jeg har tenkt så masse på deg og de andre, at vi ikke kunne bli ved hverandres side fordi site'n skulle legges ned! Men se her!!! Vi er jo fortsatt her jo! Hipphipphurra for at jeg kan få beholde mine deilige og sterke venniner!!!

Ha en deilg deilig dag Pæra vår!!!
Bunny
😛69,0 kg

Er her igjen !

Det har vært litt unnasluntring nå, men skal prøve å komme sterkere tilbake. Matinntaket er egentlig ute av kontroll igjen, men jeg er streng med meg selv når det gjelder frokost. Har ikke vært på vekta etter at den viste 10 kilo ned, vet at jeg har gått noe opp igjen. Har spist mye sjokolade, kokosboller, brus, kake og annen mindre slankende mat. For å skylde på noe så må det bli stress. Har ikke tid til å tenke på hva jeg hiver i munnen. Alt går liksom nå ! Men jeg vil jo ikke ødelegge det jeg har gjort, så her må det forandring til. (gjentar jeg meg selv?).
Ha en fin helg alle sammen :-)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tøysa😉4. mai 2002
Tjoohoooo...det er baaare meg....

Nå må du være forsiktig i kveld på utdrikkningslag så du ikke våkner opp i morgen syk og fæl.Jeg unner deg det ikke, det er jo synd å måtte avstå fra alkohol i festlig lag,det blir liksom ikke det samme på en måte!
du er vel i gang allerede tenker jeg når jeg ser klokka.Håper du får en fin kveld som kan veie opp imot søndagsfeelingen.Er det ute i Oslobyen dere er?Jeg får kanskje ringe gubben å advare da.*S*

Synes du du gjentar deg selv mye???
Det har jeg gjort også,men det er jeg ferdig med .Er så dritlei av å være misfornøyd med ting,at jeg jobber iherdig med meg selv for å være mest mulig positiv."Glasset er ikke halvtomt-det er halvfullt"(ikke sant?)

Ha en fin fin søndag så godt du kan,på en god måte!
Klem fra Tøys
c.AuthorAlias ella😉3. mai 2002
Hei Pæra.

Så fint at du fortsatt henger med her. Det høres ut som du er klar for litt "skjerpings" ? Noen kokosboller og litt sjokolade er ikke så farlig, hvis man bare bare henter seg inn igjen, og det gjør du vel nå ? Jeg skal følge med deg ! (Huff, det høres nesten litt truende ut, det er ikke ment slik:-))

Uansett, lykke til, dette greier du, tenk på alle de lettkledde sommerdagene som snart er her... Og da skal vi jo "flagre" rundt slanke og lekre, ikke sant ???

~Ella~
🐷69,0 kg

Mye å gjøre..........

Full fart i leiern. Har så mye å gjøre om dagen at mye annet må vike plass. Huset ser ikke ut og er ikke vasket på en stund - svinesti. Men i dag skal det skje. Det skal bare bli så vanvittig deilig å få svingt kosten litt igjen. Det er ikke gøy å gjøre det, men deilig etterpå.
Det er jo heller ikke vært tid til å fokusere på slanking, så nå blir det full skjerpings igjen.
Ha en fin dag alle sammen :-)
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias tøysa😃2. mai 2002
HAHAHAHHAAAA.....Dèt var ikke meningen...var litt kjapp i trykker`n gitt.Tjo igjen....
c.AuthorAlias tøysa😀2. mai 2002
Hei Pæra....Hvor er du????
Skjønner at dagene dine går hult i bult for tiden,sånn er det vel bare innimellom.
Jeg har det også litt hultrete for tiden,men nå savner jeg deg gitt.
Håper du har det ok i alt gjøren.
Ha en fin dag,(uke,helg og måned???)

Tjohei fra "mei"
c.AuthorAlias tøysa😀2. mai 2002
Hei Pæra....Hvor er du????
Skjønner at dagene dine går hult i bult for tiden,sånn er det vel bare innimellom.
Jeg har det også litt hultrete for tiden,men nå savner jeg deg gitt.
Håper du har det ok i alt gjøren.
Ha en fin dag,(uke,helg og måned???)

Tjohei fra "mei"
c.AuthorAlias Lille Trille😄30. april 2002
Hei, og gratulerer med -10. Må være utrolig deilig.

Kos deg i nyvaska hus!

Solskinnshilsen fra Lille Trille
c.AuthorAlias maia😃30. april 2002
Hei!
Tusen takk for koselig gratulasjon i boken min.
Ja, det er en god følelse å bevise for seg selv at jeg kan hvis jeg vil.

Lykke til med husvasken! Deilig når det er overstått! Hilsen maia
c.AuthorAlias ella😌30. april 2002
Hei Pæra.
Takk for sist, og gratulerer med minus 10 kilo !
Ja, husvask er best når det er overstått, deilig med nyvasket og velduftende hus ! Huff, har dere fortsatt litt surt vær ? Skal forsøke å sende dere litt solskinn, for vi har litt å avse her oppe :-)

Lykke til med husvask og slanking !
~Ella~
☹️69,0 kg

veninner og besøk

Har lovet å besøke noen veninner i dag, men jag har ikke lyst. Sikkert dårlig gjort, men det får ikke hjelpe. Samvittigheten gnager litt da, men har man ikke lyst, så har man det ikke. Jeg kunne ikke tenke meg å få besøk av noen som ikke har lyst til å komme på besøk. Jeg liker ikke å planlegge besøk eller noe som helst, mens noen av mine veninner er veldig motsatt. Alt skal planlegges til minste detalj. Jeg har bare lyst til å droppe innom for en kopp kaffe og si hei. Ikke noe planlagt. -nok om slanking *S*

Feiret 10 kilos tap med pizza og kokosbolle i går. nam, nam. Har forøverig dilla på begge deler. Ellers lite nytt fra denne siden. Ha en god helg alle sammen :-)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Line M😊29. april 2002
Jo, bolle Ø10 er en skål som er 10 cm i diameter !! Er nå tilbake fra køben og føler meg faktisk myyye tyngre enn da jeg dro, så nå er det full skjerpings til veiedagen på torsdag.
Hadde selv før en trang til å planlegge alt i detaljer. men det gikk titt og ofte ikke som planlagt. Har det faktisk mye bedre nå som jeg tar ting mer på sparke, mer "moro" blir det også.
Unner deg pizza og kokosbolle.... Klem fra Line
c.AuthorAlias tøysa26. april 2002
tjohei igjen...
8 min siden du var hos meg....synes det var litt artig jeg da,skål (1 gl.rødvin på meg da vet du)og en fortsatt go helg
koz og klem...
c.AuthorAlias tøysa😃26. april 2002
tusen takk for kokkosbolla,den smakte godt(liksom)
Det virker som om du skikkelig koste deg i går,,,vel forjent det da.

Helt enig med deg i at popp inn besøk er bedre enn planbesøk.Hvor er spontaniteten da?
Ellers så er det mye besøk på disse sidene da ser jeg.
Akkurat nå er det 326 av disse robotene.Er ikke helt sikkker på om jeg liker det, men de gjør jo ikke noe skummelt...foreløbig.Så lenge de holder seg på linja og ikke popper ut så er det greit.

Ha en god helg vennen.Koz!
😊69,0 kg

<------ 10 kilo

Det er jo nesten flaut å skrive det for nå har jeg jo klagd til den stor gullmedaljen. Jeg fatter ikke at jeg har gått ned etter det matinntaket som har har vært gjennomgående den siste uka. Kokosboller bare må være slankende !!
Jeg hadde aldrig klart dette uten slankerne.com, takk til alle som har fulgt med meg så langt (litt sentimental).
Klokka er nå 06:55 så jeg må hive i meg litt frokost å rase opp på jobb en tur. Stikker innom å legger inn litt kommentarer når jeg kommer hjem.
Ha en super duper dag alle sammen :-)
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit😌25. april 2002
Hei Pæreformen!

Ja, nå begynner du vel å få en annen form etter at du har gått ned 10 kilo? Gratulerer så masse! Du har vært KJEMPEFLINK!
Skulle ønske det var meg, men, jeg må nok regne med å bruke litt lenger tid før jeg når det målet. Det er absolutt et mål en gang i fremtiden.

Ha en fin kveld!

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias Line M😄25. april 2002
Hei Pæreformen.
Gratulerer så meget "hipp, hipp..."
Klem fra Line
c.AuthorAlias AM😄25. april 2002
GRATULERER SÅ MYYYYYYYYYE!!!!
Må si jeg er skikkelig misunnelig!!
Stå på videre :)
KLem fra AM
c.AuthorAlias april😄25. april 2002
Gratulerer så masse!!!!!
Du har vært kjempeflink, og derfor får du så fine resultater!!
Veldig bra, skal følge med på deg videre!!!
April
c.AuthorAlias tøysa😉25. april 2002
GRATULERE.....Der kom 10kilos grensen din!!!
Kanskje jeg også skal begynne å spise kokkosboller(det kan iallfall ikke gjøre noe mer utslag i toppen*S*)
Nå skjønner jeg hvorfor du kan være som du er!(tenker på arbeidsplassen din)hihi.
Neida....det er vel en fin jobb det?eller?
Ha en flott dag og ettermiddag du.Klem fra meg
c.AuthorAlias cat74😃25. april 2002
Sier bare én ting: GRATTIS!!
Klem.
🐷69,8 kg

Matorientert håntverker

Tirsdagens matinntak:
Frokost: 1 bolle All-brand med melk, rosiner og banan
Lunsj: 2 knekkebrød med magerost
middag: fiskepudding i hvit saus, makaroni og grønnsaker
kvelds: 1 1/2 kokosbolle og cola light (hysj)
natt: skal gå i kjøleskapet og snoke nå - er nemlig veldig sulten.

Ikke så aller værst med maten i dag til å være meg.
Skal veie meg i morgen - regner med å se negative resultater etter uka som har vært. ;Men, men og pytt, pytt. Det finnes da værre ting her i verden veit jeg. Som feks. gå til tannlegen. Ellers så begynner håret og se for jævelig ut, og bør ta seg en tur til noen som gidder og klippe. Er forøverig veldig renslig men ser ut som en dass *S* Sånn er det vel bare når man leker håndtverker i 2 hus om dagen. Jeg pusser, silikonerer, graver stein og grus, maler, sparkler, flislegger, vasker... Den røde neglakken vil da ikke sitte veit jeg *S*
Ha en fin, fin dag alle sammen :-)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tøysa🙁24. april 2002
HVA????torsdag alt???
Nå må du roe deg ned litt da,tida går fort nok som den gjør.(hihi)

2 hus? har dere hvert deres?
Flink er du iallefall ser det ut for.På flere fronter.
Neglakken er ikke som før i tida.Nå skreller den av bare du vasker lanken litt.Oppskrytt reklame gjelder her og.

Ha en fin,fin dag.Ikke slit deg ut helt sammen med lakken da.*S*

Klem fra meg,meg
c.AuthorAlias Ragnhild😄24. april 2002
Jøss, du er effektiv! Faktisk så effektiv at du har klart å legge inn innlegg i morgen :-) Flink jente :-D

Synes du er flink til å holde på, jeg - rød negllakk er ikke noe å trakte etter til hverdags likevel.. (og det sier jeg som for første gang skal få meg kjøpte negler i morgen.. Det var såå billig - bare 200 kr hvis jeg sitter modell hos ei som skal lære seg. Det blir nok fint i hagen i helga, tenker jeg!)

ha en fortreffelig onsdag
klem
Ragnhild
🌙69,8 kg

matrutiner og trøtt kløne

Jeg klarer ikke å hente meg inn igjen etter påsken, helgen. osv. Føler meg oppblåst og uvel etter mye og feit mat. Men jeg klarer ikke fortelle det lille hodet mitt at jeg må stoppe. Føler at jeg er iferd med å ødelegge alt jeg har jobbet imot lenge = vektreduksjon. Har ikke vært på vekta siden forrige onsdag. hvor galt kan det da bli på en uke ? Det er veldig mye som skjer om dagen, følgene av det er at det bare er så fordømt vanskelig å ha noen matrutiner. Man jobber til man blir så sulten at man bare må ha mat, for så å ty til lettvinte løsninger som pølser og pizza, stekte egg og karbonader, sjokolade... osv.
Det var vel dette som engang gjorde at jeg la på meg, nå er jeg på vei dit igjen.

Tror jeg skal prøve å planlegge og klargjøre morgendagens mat kvelden i før - vel, det er jo verdt et forsøk.

Jeg må bare fortelle om meg på vei til jobb i dag > Har alltid med meg en flaske vann i veska. Måtte stoppe på bensinstasjonen for å kjøpe røyk. Oppi veska lå alt å fløt, vann overalt. Jeg har altså hivd flaska med vann oppi veska uten å sette på korken. Den lå på kjøkkenbenken når jeg kom hjem - Ja, jeg er blond og innimellom litt trøtt :-)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ella😄23. april 2002
Hei Pæreformen !

Takk for kjempehyggelige hilsninger i dagboka mi ! Ja, du er også en av mine "faste" slankekollegaer som jeg følger litt ekstra med. Måtte flire litt da jeg leste om den søkkvåte veska di, tenker du ble bra paff da du oppdaget alt vannet ?!

Kjenner meg igjen det du sier om travle dager = raskt og usunn mat... Det høres ut som en god ide å planlegge måltidene en dag i forveien, takk for den, skal prøve å gjøre det samme. Vi får prøve å "klinke" til nå begge to, og ta et krafttak, for det hadde gjort seg med en slank sommer, ikke sant ?!

Lykke til videre, vi snakkes !

~Ella~
c.AuthorAlias LenaM23. april 2002
Heia *S* Se du lider av det samme som meg, ja.....er det planetene som står i kaosposisjon, mon tro? Men du ga meg en aldri så liten god latter, assa. Takk *gliser*

Sikkert lurt å planlegge morgendagens mat noen dager. Inntil man finner tilbake til de vante rutinene. Når de først sitter så er det jo sjeldent noe problem. Du har ikke mobil med alarm da? Så kan du sette den på ringing ca hver 3. time sånn at du blir påminnet om at du skal spise et eller annet. Vet ikke om jeg selv synes det er en genial idé, assa *ler* Men det var nå bare en tanke fra et for tiden temmelig tomt hode...

Uansett: Lykke til videre!
c.AuthorAlias tøysa😵23. april 2002
Hei trøtta!!!
Er det virkelig mulig?
Å slenge flaska nedi veska UTEN kork?HAHAHAHAHAHA
Ser ansiktet ditt da du famler etter lommeboka HIHIHI

HOHOHO.......

Du ga meg iallefall en kikkstart på dagen...takk for den
(hehehe)......

Du tar deg nok fort inn igjen på matvanene dine.Du er jo så klar over hva du driver med og da er det kanskje litt lettere å gjøre om tankegangen litt?
Men jeg skjønner godt hvordan du føler det.Påsken tok liksom ferten av hele opplegget.(pokker ta)

Ha en knall dag allikevel
Klem fra meg
😌69,8 kg

Enda en helg !

Helger passer ikke inn i slankeopplegget mitt. Har spist pizza, ostepølse, winerpølser, sjokolade, kjærlighet på pinne, kick, nox, ..........
I morgen er det heldigvis mandag, og da starter vi atter en gang på ny frisk.
Er foresten overlykkelig for alle de fine løsningene det er blitt på slankerne.com. Topp jobb til dere ildskjeler som driver med dette.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ragnhild22. april 2002
Du har helt rett i at helgene ødelegger masse - men jeg ville ikke vært dem foruten. Jeg tror nok jeg hadde gått på en større smell hvis jeg ikke kunne kost meg litt på lørdagen!

I dag er det mandag og tid for SKJERPINGS (for min del i form av en boks forbrenningste... Her tyr jeg til enkle løsninger!!)
c.AuthorAlias aha☹️22. april 2002
Heisann

Enig i at helgene passer liksom ikke inn når man slanker seg. Man er flink hele uka, og så kommer helga og ødelegger alt.
Det er vel kanskje ikke helga som ødelegger slankingen, men all den gode maten og drikken. Stemmer for å legge ned produsenter som lager all denne gode maten og drikke. (Legges ned så lenge vi er på slanker'n).

Ha en super dag.

Klem fra aha
c.AuthorAlias ANNE❤️22. april 2002
Stemmer for å legge ned helger, og bare ha fredager.(og mandager med ny frisk) ANNE
c.AuthorAlias tøysa🙁22. april 2002
wooæææ....helt enig med deg at helger ikke skulle vært med i sliteperioden(hihi)
Nå har jeg forøvrig vært flink .......synes jeg selv,men det ser ikke ut som det hjelper heller.HM!
Nei,Nei.Vi får ta dagene som de er.(søren og)
Hei og Hå så lenge
69,8 kg

kokosboller er veldig godt !

Eh, ... sitter her å koser meg med kokosboller jeg da. Henning Olsen er grei sånn. Esso stasjonen har ikke giddi å tatt dem inn før de var kvitt påskegodtet. Men i dag, endelig, fikk jeg tekstmelding: Bollene er kommet. Jeg raser jo selvfølgelig rett dit og i rette forstand kjøper et aldrig så lite lager. Det er jo helg å greier tenkte jeg *S* Er iallefall veldig fornøyd akuratt nå. Spørs hva vekta sier i etterkant.Hmm.... Men man skal jo ikke ta sorgene på forskudd.
På jobben i dag målte jeg mitt eget blodsukker, det lå på 2.1, dette var vel lavt. Hadde jo spist knekkebrød til frokost i dag. Raste inn på kjøkkenet å heiv i meg en skive med egg og kaviar, det gjorde nok susen tenker jeg.

Må gå, veninne ringte med startproblemer.....
Skriver mer seinere :-)

---------------------------------------------------------
YIPPI !!! gledeshyl i stua.
Vi skal opprettholdes, fortsette,................
Stor takk til webmaster som løste problemet.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE20. april 2002
Kokosboller er farlig godt,men ikke så farlig for vekta tror jeg. Bra for psyken ihvertfall!ANNE
c.AuthorAlias tøysa19. april 2002
PSST!!
Lett overvekt!???...Du trenger da ikke slanke deg!For du har jo så kraftig benbyggning du...full av muskler attpåtil...*s*
dU HAR KLART DEG KJEMPEFLOTT.Så flink jente atte..
c.AuthorAlias tøysa19. april 2002
hei kokkosguri! *S*
Bare kjappt inne og må gi deg en "comment" da vet du.
Også dukker det opp en flott grønn farge som forteller at dagboka opprettholdes!!!YUPPI!!!Må ut med 50,-pr,mnd nå da men,men.....skal vi se ...det er vel omtrent 16 kokkosboller det ????*S*
Du blir iallefall ikke borte fra meg (hvis du fortsatt skal være her da?)
Det hadde kanskje ikke vært så dumt å bruke mailen som du sa heller??

Håper du har rett i at det bare er litt krøll i hodet mitt som krangler til tallene mine.hrmf!

Ha en kokkos helg (atter en gang)
c.AuthorAlias Ragnhild19. april 2002
kos deg med kokosbollene, det er jo fredag :-)

klem, Ragnhild
69,8 kg

<-------- den beveger seg !

Bare litt fornøyd veit jeg :-)
Snart er jeg den lekre dama, som ikke lenger ser ut som en potetsekk når jeg har kledd på meg *glis*
Også ny vektklasse da, yes ! d er meg.......
Må bare passe meg litt så jeg ikke hopper opp til over 70 igjen.
Ha en fin dag alle sammen :-)
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias LenaM19. april 2002
Heia *S* Kjapt innom for å kaste meg på hyldningskoret. Så flink du har vært! Lekre dama ja *glis*

Kos deg i helgen *S*
c.AuthorAlias Tøysa19. april 2002
HEI VENNEN..........
Lenge siden sist.
Har bare ikke hatt ork til å "konversere" om slanking den siste uka,og derfor ikke vært innom.Men nå er jeg her for å se at alt går bra med deg,og det ser da virkelig sånn ut!
Flinka!
Sser at vi skal forsvinne også!?*iiiiiikkk* Hva gjør vi da?Kunne veldig godt tenkt meg å holdt kontakten med deg.Synes vi har hatt en fin "tone".
Up 2 yu.

Ellers så strever jeg fortsatt på stedet hvil.*^:*`#"%&*!
Fortsetter som vanlig i gode vaner og i god tro,men blir mer og mer oppgitt for hver uke i grunn. Får prøve litt til og se om det blir nÒ fremgang eller "bakgang" før jeg belutter hvordan ting skal bli.

Ha en god helg på deg,vi (dvs jeg)driver som alle ändre i det som kalles hage for tiden og det er ikke barebare.

Vi "sees"
Klem fra meg....


c.AuthorAlias ANNE18. april 2002
Hei, så heldig du er som har kommet under 70, skulle gitt hva som helst for å komme dit selv, men nå er motivasjonen på bånn igjen. Sånn er livet, hadde jeg gått ned 100 gram , hadde det vært bare fryd og gammen.Depp, depp!ANNE
c.AuthorAlias nameit18. april 2002
Hei Pæreformen!

Tusen takk for tipset ang. de fibertablettene. De kan være verdt å prøve.
Ser at vekta rører på seg, og ingenting er jo mere gledelig enn det. Grattis! Du skal bare se at du blir DEN sexbomba når du har nådd målet ditt. Tvi tvi!

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias Bunny18. april 2002
Hei Pæra!!!
Næh!!! Ser du!!! Stå morro at vekta leer på seg!!! You rock!!! Gjør sånn som alle andre at jeg gir fra meg email addressa mi. Vil jo ikke miste mine venner her. Kan vi ikke fortsette å heie på hverandre her, så kan vi nå skrive email til hverandre og fortsette å holde kontakt!!!

mbeewolf@yahoo.com er bunnys adressa. NOTER DEN!!!
KLEMMERS!!
c.AuthorAlias Bonita18. april 2002
Grattis med flott nedgang - nå er du snart 10 kilo lettere ;-)))
Du har all grunn til å være stolt av deg selv,
god klem fra Bonita
c.AuthorAlias Line M18. april 2002
Sørgedag.... Nettsidene skal jo legges ned. Da mister man jo all den gode motivasjonen som holder en oppe hver dag !!! Og ikke minst mange gode "venner" som er i samme situasjon. Klmmer fra Line
70,4 kg

mat inntak:

Akuratt lest at sidene skal legges ned. det er bare kjempesynd for disse sidene er bare helt topp. Kommer til å savne alle "vennene" jeg har fått her inne. Savne det å kunne skrive litt om dagen som har vært. Få små oppmuntringer underveis....... F**n, også da. Fant liksom endelig noe som jeg trives med.

Ang. slanking da:
Frokost: all-brand
Lunsj: 1 brødskive med kaviar
middag: 1 pitabrød med fiskepudding og salat
kvelds: 1 rundstykke med fiskepudding/sjokoladepålegg
mellom: (hysj)....kjærlighet på pinne og 1 lakris bit
nattmat eller kvelds nr.2: 1 knekkebrød eller lettjoghurt.

Ha en fin slankedag alle sammen :-)
70,4 kg

Full skjerpings !

F**n også da. Er det mulig. Absolutt ingenting skjer på vekta, - feil jeg går opp. Vet grunnen også. Sjokolade, nystekte rundstykker, brus, øl, deilige middager........
Ok, nå er det slutt. Tror det henger igjen etter påsken. Klarer ikke komme inn igjen etter den gode gamle tralten.

Så alle sammen: min kunngjøring i dag er at nå starter jeg på nytt med blanke ark igjen. Dette vil jeg klare. Drømmen er 65 kilo og det er jo så nært.

Ha en god dag alle sammen :-)
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias maia16. april 2002
Hei pæra.
Takk for innlegg. Jeg skal spørr deg igjen hvis jeg trenger mer matlyst. Kanskje du var så snill at du ga meg lysten på slankemat og selv beholdt lysten på deilige unødvendige kalorier?
Du har snart gått ned 10 kg og er bare 5 kg fra målet ditt, Tro meg, de siste er de vankeligste, men de er ikke umulige.
Stå på, så klarer du det nok (sier maia som ikke selv knekker de siste kiloene). Lykke til til oss begge.
c.AuthorAlias Bunny16. april 2002
PÆRA!!!

Selvfølgelig!!! Dette klarer du! 65 er ikke lange bettan unna! "You can do it, you can do it..." (Askepott). Dette går bra. Det hender jo sikkert ofte at disiplinen og sjølkontrollen stopper opp noen ganger, men se her! Du har jo tatt tak i deg sjøl og attpåtil erklært at du skal starte helt på nytt!! BRA PÆRA VÅRS!!! Jeg heier på deg!!!

Takk for tipset om psykkopp. Har titta og funnet en brosjyre og en bok jeg skal bestille:) Ellers får tatooveringa venter litteranne til jeg har full oversikt over penga nå i april!!! Det blir nok et norrønt mønster. Heng deg på! Jeg har en fra før av, og det gjør ikke vondt! Jeg skal holde deg i hendene!!!

Klemmers fra Bunny rabbit!!!
c.AuthorAlias LenaM16. april 2002
Hei, og lykke til med blanke ark med tegnestifter til *S* Tror det er lurt å "begynne" på nytt når det går trådt og ikke skjele for mye til tidligere suksesser. Det er nå det gjelder å klamre seg fast og ikke gi opp. Dette skal du klare! *vennlig, men bestemt ordre*

Lykke til *S*
c.AuthorAlias cat7416. april 2002
Må bare si at det ikke er umulig å kommer under.... Det er bare litt vanskelig. ;)
Klem og lykke til.

Og... jeg skal forsøke å skrive litt... Minn meg på det? Orker bare ikke å gjøre noe særlig nå... Minst av alt samle tankene... ;)
c.AuthorAlias ANNE16. april 2002
Hei, ser at " 70 tresk mila" har tatt deg også, du nærmer deg, men fjerner deg likevel.Det ser ut som det er umulig å komme over på den andre siden. Men det skal vi gjøre noe med, vi skal lure "denne veggen", og smette over med elegante hopp! (ikke sant)ANNE
70,0 kg

Forbud mot helger !

Disse helgene skulle vært forbudt. Skjønner nå at jeg ikke tåler alkohol. drakk 3 halvlitere og ble veldig full. I dag våkner jeg opp og er fyllesyk............ Av 3 halvlitere !!
Dette spolerer jo også hele søndagen også. Hvorfor gjør jeg dette da.??? Hukommelsen er ikke lang, når jeg tenker tilbake så skjer det samme hver gang. Jeg må da lære snart.

Snart er det utdrikkningslag for veninna mi, håper nesten at jeg har arbeidshelg, så slipper jeg dette her. For all del, det går sikkert ann å gå og være endru også.
Det er jo mange kalorier i øl også, det burde jo få meg til å la være.
Ellers så har jeg spist alt for sundt i helgen, så jeg bestillte sjokolade av gubben. Bare en bitte liten en *S*

Nå gleder jeg meg til å veie 69 kilo, har veiedag på onsdager. Får prøve å holde meg unna vekten til da.
Ha en fin dag alle sammen :-)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias April16. april 2002
Uff da!!!!
Du får se på det som at det jo billigere da, når man kan få så mye ut av tre halvlitere.
Kanskje om enda en stund trenger du bare en for å få maks uttelling både underveis og etterpå!!!!

Du har jo gått ned kjempemye så du er bare kjempeflink!!!
Er du flink til å trene eller hva er hemmeligheten bak din slankesuksess????
Ha en strålnde uke uten øl, April
c.AuthorAlias LenaM15. april 2002
Hei, hei *S* Nå er du jaggu ikke langt unna 60-tallet, nei *krysser fingra*

Når det gjelder alkohol er det etter min erfaring en gylden regel som gjelder: Spis nok mat og fet nok mat!

Har nemlig også hatt et par gufne opplevelser med alkoholinntak under slankingen. Dvs fyllesyk som rakkern av lite alkohol. Så skal man først drikke, bør man spise skikkelig også. Hehe...og nei, jeg tror aldri vi lærer ;-)

Ha en fin dag *S*
70,0 kg

Tja !

Hadde skrevet masse, men det ble ikke lagret. VELDIG fornøyd med det. Blæ, på nytt igjen da.
Det er jo ikke så mye nytt å skrive hver dag, det går i den samme tralten.
Det går igjen i All-brand, knekkebrød, brød, frukt, salat, fiskepudding, kylling, sjy saus, ris.......
Prøvde noe nytt til frokost: Nestle fitness & fruits. Æsj, ekle tørka harde fruktklumper, jeg holder meg til all-brand ja.

Nå har jeg vasket bilen inn og utvendig og skiftet til dekk. I dag skal jeg polere gliset. Har nå endelig kjøpt poleringsmarskin, så det skal bli gøy å prøve.

Ha en god helg alle sammen :-)

5 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit13. april 2002
Hei Pæreformen!

Hjertelig takk for den koselige kommentaren.
Jeg har 3 barn på nesten 1, 5 og 9 år, og jeg skal si deg at hverdagen ikke er noen dans på roser. Det går i ett sett fra morgen til kveld. Men, de gir så mye glede at det er verdt det.
Eldstejenta på snart 9 er veldig flink til å hjelpe meg med lillebroren sin bl.a.
Jeg har tatt et års ekstra permisjon u/lønn. Fant ikke ut at det lønte seg siden jeg jobbet 1/2 stilling i et ikke akkurat høytlønnsyrke. Det gjør hverdagen vår litt lettere at en av oss er hjemme.
Jeg er, for å skryte litt, ganske effektiv i flekkene og får mye unna. Spesielt på kveldstid. Det verste problemet er vel å få gubben til å holde seg så mye hjemme at jeg kan pleie meg litt selv med trening o.l.
Men jeg skal ikke klage. Vi har det godt.

En ting er iallfall helt sikkert. Man får gjort atskillig mere nå etter at man ble mere aktiv med slanking, man får mere overskudd av all treningen. Så det er bare positivt.

Ha ei kjempefin helg!


Klem fra NameIt
c.AuthorAlias ella12. april 2002
Hei.
Kjenner meg igjen i den dietten din, ja... Men egentlig er det godt å spise lett og sunt, det er mat som gir energi.

Fikk litt dårlig samvittighet da jeg leste om bilpoleringen din, "dollargliset" mitt skriker etter samme behandling...

Lykke til videre, og ha en fin helg!

~Ella~
c.AuthorAlias Bunny12. april 2002
Hei Pæra!!!

Så godt at du holder øye med meg. Det er trygt å vite at noen vil vite om meg. Det er et slag når noen "ikke vil ha deg", så oppmerksomheten fra deg og de andre forteller meg at jeg faktisk er såpass OK at dere vil følge med... Tusen takk.

Har fulgt rådet ditt (se dagens logg). Jeg skrev i hvert fall 1 positiv ting. Jeg blir matt av tanken på å finne 9 til. Men det kommer sikkert. Bare vent og se!!!

Har ikke fått ut aggressjonen ennå. Lite konstruktivt. Men jeg tror jeg skal gjøre det i morra- gå tur eller skrive sinnadikt. Blir det noen bra, så skal jeg poste det i loggen min.

Klemmers fra en litt bedre Bunny!
c.AuthorAlias ANNE12. april 2002
Hei, jeg setter også en knapp på all-brand.
Det er ikke noe som er så irriterende som å måtte skrive ting omigjen.Ser at det er flere som har plundret i dag. Håper ikke det har tenkt å fortsette sånn, for hva skal vi gjøre dersom vi ikke kommer inn her?ANNE
c.AuthorAlias tøysa12. april 2002
Hadde du også nò feil på systemet i dag?
Jeg kom ikke inn på boka før nå(har prøvd med jevne mellomrom på morningen)Det var no`error og ting og tang.

Man kan bli skikkelig skuffa av nye ting ja,best å holde seg til det som er nogenlunde kjent.
ellers så er det jo fine vaner vi har fått synes nå jeg da.
Lang mat og rund mat er ikke så digg lenger.(pølser og kj.kake f.eks.)

Er du så flink med fremkomstmiddelet ditt du da?
det som står på gårdsplassen her ligner mer en søppelhaug.Men sånn er det vel når en ikke er så nøye på det og har unger som legger igjen div.saker.
Ser deg for meg med ny maskin*S*
Pass på hastigheten så du ikke følger med rundt,du som er blitt så lett.hehehe.

Det er nå 75 som taster her inne og 0 på chat.HM!
Jeg får benytte meg av dyrelivet som du sa......

Ha en fin helg vennen........
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.