Optimistisk start
Hei alle sammen
OK, og så var jeg igang.
Har ikke tenkt ut hvordan jeg skal gjøre dette, hvordan jeg skal skrive det ned her, men jeg har lest noen av deres dagbøker, og de viser seg å være ganske nyttige.
Så, for å begynner rett på sak: Dagen idag startet med en baguette med ost, paprika og salat. til "middag" spiste jeg en brødskive med egg og bacon.
Jeg har faktisk ikke tenkt over hva jeg spiser daglig, selvom jeg har et ønske om å bli et sunnere, og ikke minst et slankere menneske. Prøver og ikke se meg selv i speilet, for da blir jeg ganske negativ av det jeg ser.
Har ikke noe faste tidspunkt på dagen når jeg spiser, gjør det når jeg føler for det eller husker det. Målet med dette er å lære meg å spise på faste tider av døgnet, samtidig som jeg vil "strammes" opp. Jeg ønsker ikke at dette skal være en slankekur (selvom det på en måte vil bli det allikevel).
Har tatt målene mine, og fant ut at de må pyntes på:
midje 84
hofte 94
lår 63,5
overarm 33
Får håpe at jeg klarer og holde motivasjonen oppe da...Prøver jeg hardt nok, så kanskje jeg ser resultater i løpet av måneden. c ya
OK, og så var jeg igang.
Har ikke tenkt ut hvordan jeg skal gjøre dette, hvordan jeg skal skrive det ned her, men jeg har lest noen av deres dagbøker, og de viser seg å være ganske nyttige.
Så, for å begynner rett på sak: Dagen idag startet med en baguette med ost, paprika og salat. til "middag" spiste jeg en brødskive med egg og bacon.
Jeg har faktisk ikke tenkt over hva jeg spiser daglig, selvom jeg har et ønske om å bli et sunnere, og ikke minst et slankere menneske. Prøver og ikke se meg selv i speilet, for da blir jeg ganske negativ av det jeg ser.
Har ikke noe faste tidspunkt på dagen når jeg spiser, gjør det når jeg føler for det eller husker det. Målet med dette er å lære meg å spise på faste tider av døgnet, samtidig som jeg vil "strammes" opp. Jeg ønsker ikke at dette skal være en slankekur (selvom det på en måte vil bli det allikevel).
Har tatt målene mine, og fant ut at de må pyntes på:
midje 84
hofte 94
lår 63,5
overarm 33
Får håpe at jeg klarer og holde motivasjonen oppe da...Prøver jeg hardt nok, så kanskje jeg ser resultater i løpet av måneden. c ya
Stå på, og ikke glem avtalen vår imorgen!
Jeg har fått et stoooort stykke sjokoladekake å trimme bort....
snufs...
Klem fra Freya
Dette med slanking er ikke alltid like lett, men min slankekur ble betraktelig bedre etter at jeg kom hit. Her er det ris og ros å få. Begge deler må til for å komme dit man vil.
Jeg anbefaler deg å forsøke å spise ca hver 3 time (frukt og grønnsaker for eksempel mellom måltidene).
Ikke spis for mye hvitt brød, det er det veldig mye kalorier i, hold deg i tilfelle til grovt brød eller knekkebrød(ryvita er ikke så ille).
Jeg har en dag 1 uken jeg kan "skeie" ut, ellers sprekker jeg. Men av en eller annen grunn er jeg veldig forsiktig denne dagen også, selv om jeg har frie tøyler (PS! Da må man se bort fra den siste uka, den har bare vært en stooor utskeielse og masse dårlig samvittighet).
Helt sikker på at dette går bra, her inne får du støtte ved å støtte andre. Sammen er vi sterke.
Stå på-hilsen fra Rita