← Alle dagbøker
diarist.Alias

Olivia

54 år172 cm51 innlegg 2002 0 følgere

Start88,3 kg
Sist75,4 kg
Endring−12,9 kg
BMI nå25,5
📉 Ned 10+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. januar 200214. august 2002
😉75,4 kg

Hjemme igjen!


Har kommet hjem fra ferie i kveld. Er stup trøtt!!! Veide meg - klarte ikke å vente til i morgen tidlig. Jeg var overrasket over vekta.....stoler ikke helt på den - men samtidig så har jeg vært flink på ferien. Håper jeg rekker innom her i morgen. NÅ går det i ett - reiser igjen fredag morgen - langt vekk i bryllup. Kommer nok til å kose meg der - tenker jeg. Skal til og med ha barnefri - det blir nok godt. Selv om jeg selvfølgelig kommer til å savne den lille supergutten min noe vanvittig.

Godnatt alle sammen.
klem Oliva
😃77,2 kg

Reiser på ferie igjen....

Har slitt litt med vekta i det siste. Synes ikke jeg spiser mye men jeg spiser sikkert helt feil. Når jeg kommer tilbake fra ferie skal jeg prøve å finne litt mere ut hva Augusta holder på med og dere andre medslankere. Dere er så flinke!!!!

I det siste har jeg vært masse i aktivitet, så kroppen har i allefall ikke blitt noe slappere siden sist. Nå må jeg bare være forsiktig på ferien, orker ikke komme hjem og bli deppa.

Jeg har vært lite aktiv her i det siste, men jeg lover at jeg skal komme sterkere tilbake.

Ha det supert så lenge!
Mange klemmer fra Olivia ;-)
😉77,2 kg

Herlig!!!

Det går rett vei. Det er sinnsykt varmt ute og det er deilig! Jobber i hagen med å klippe gress....puh! Har bare en to min. pause....måtte inn å registrere vekta..hi.hi. Kommer tilbake senere i kveld!

Ha en super dag - husk å drikk masse!!

Klem Olivia ;-)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias augusta❤️4. august 2002
Kjære Olivia!

Nei, her var det ikke noen 'ferie-hangover' - men derimot en ny 'all time low' - Gratulerer hjertelig!

Og velkommen tilbake - det er virkelig hyggelig å ha deg her igjen!

Nå har vi foran oss en slank sensommer og se for deg, så lekre vi er til jul i år!

Skal ha en ny kjole til den tid - det er med garanti :-)

Mange hilsener og varme tanker fra
Augusta
Bilde
😄77,4 kg

Tilbake fra ferie

Har hatt en fin ferie, været har ikke vært det beste - det var fint den dagen vi kom og fint i går når vi reiste igjen. Typisk!! Det har virkelig sprut-regna - fysj!!!! Var ute på 2 turer det var det ellers så ble det mest inne aktiviteter, som å lage mat, spise mat og vaske opp. Det har vært flere festligheter og altfor mange fristelelser. Jeg ga opp etter et par timer.

Var mildt sagt sjokkert over vekta i dag....det må da være feil. Det kan umulig stemme at jeg har gått ned. Vi får se i morgen. Har funnet ut at jeg ligger langt etter budsjettet mitt....men fortviler ikke av den grunn. Det har tatt meg laaang tid å bli "så feit" og det vil ta laaaaang tid å bli litt slankere.

Er sliten nå - var hjemme sent i går. I dag er det klesvask og gressplen klipping som står på programmet. Hvis jeg orker da - det er jo SÅ varmt. Men, det er deilig!!!!!

Ha en fin dag! Olivia ;-)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica1232. august 2002
Så hyggelig da at vekta ikke har rast opp i ferien! Kanskje du skulle hatt mere ferie *s*.

Dette med tidsperspektiv på kropp og vekt er viktig. Når man først begynner å slanke seg har man lyst til å miste 5 kg i uka. Men hvor lang tid brukte man på å gå opp? Det gjelder å ha tålmodighet.
☹️78,0 kg

Skjevt smil i dag

Hver gang vekta går opp tror jeg det er noe feil med den. Men, ikke når den viser nedgang. Hihi. Neida, men det er litt snålt.
Var sunn i hele går...nesten. Fiskepudding til middag - kjempegodt. Måtte unne meg litt lørdagskos - en liten sjokolade og litt is.
Gikk tur i går på nesten 1 og halv time - skikkelig svett.

I dag så har det regnet hele tiden - orker ikke å gå ut da - er ikke lat men - det blir så mye styr når jeg skal ha med meg supergullet - (sønnen min på 9 mnd.) Så jeg får trimme innendørs.

Blir tøfft til uka, reiser på ferie og der er det ikke tilgang på pc. Da må jeg virkelig passe meg for et utall med kalorier som jeg kommer til å bli "utsatt" for.

Dersom jeg ikke rekker å komme innom her før jeg reiser får dere ha en superduper uke alle sammen.

Klemmer fra Olivia ;-)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias augusta❤️22. juli 2002
Kjære Olivia!

Jeg forstår så godt at smilet er litt skjevt. For selv om du har klart det godt allerede - så er vi jo ikke helt fornøyd med oss selv så lenge vi slenger rundt i 'litt under 80' - vi ER jo ikke det.

Selv husker jeg en vidunderlig morgen for snart lenge siden (gremmer meg) da jeg var på 71.8 - den følelse av at kroppen hadde begynt å bli slankere! Det var herlig. Så disse feite kilo mellom 75 og 80 de må overståes - og helst i en fart.

Men det vil skje! En vakker dag innen så lenge. Vi følges. Og nå skal du ha ferie, og selv om vekten har gått opp når ferien er forbi - så vil vi følges gjennom det også!

Jeg ønsker deg alt godt og riktig go ferie. Og takk for en hyggelig hilsen i dagboka.

Varme tanker fra
Augusta
c.AuthorAlias Monica123😌21. juli 2002
Du får en en god ferie da! Og pass deg så ikke trollet kommer å tar deg, hihi.. Kos deg og nyt dagene!
😛77,8 kg

ÆSJ!

opp 200 gram - og jeg som synes jeg har vært så flink.
Har vært på lang tur i dag så får vi håpe det gjør utslag på vekta i morgen. Orker ikke skrive mer er litt små sur på grunn av vekta. Grrr.

Olivia ;-(
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12320. juli 2002
Jeg er helt enig med Augusta. Og ikke la disse grammene ta piffen fra deg. Stå på videre; sammen klarer vi det!
c.AuthorAlias augusta❤️20. juli 2002
Kjære Olivia!

Æsj! Og sure fjes – det er vel DA vi trenger våre slankevenner mest!

Jeg har lest i dagboka di, og tør jeg minne deg om, at du bare for en uke siden feiret minus 10 kilo?

Gratulerer så mye med 10 kilo! Det er så flott!

Husker du hvordan de var? De 10 feite kilo’er?

Husker du at sikkerhetsbeltet i bilen satt på en annen måte? – Og bukselinningen?

Dette er for å gi deg litt oppmuntring på en dag da vekten har gått opp.

Pokkers vekt! – eller bare et glass vann! Det ER ikke så slemt.

Men det ER slemt når vi står dér!

Jeg føler med deg – det var akkurat det samme for meg i dag: 100 g opp – selv om jeg hadde spist fornuftig hele dagen – og selv TANKENE mine hadde vært fornuftige!

Vi får håpe det er bedre i morgen. Jeg ser for meg, at snart stiger vi med et lett og elegant hopp opp på vekten og sukk – er tilfretse… - om noen måneder…

Med de beste ønsker og varme tanker fra
Augusta
😊77,6 kg

Støl i kroppen

Har trimma litt i det siste og ikke vært for flink til å strekke ut....så det var litt vondt å stå opp i dag. Men, det går det riktig vei!!!

Har ingenting spesiellt å fortelle. Ønsker alle en fin helg!
Olivia ;-)
😊77,9 kg

Herlig!!!

Fornøyd i dag - pga vektnedgang. Har funnet en morsom hobby - å spille badmington er jo bare kjempegøy og ikke minst slitsomt. Har begynt å trene litt hjemme på stuegulvet også, ikke badmington men med noen øvelser - kjenner det faktiskt svært godt i magen.

Ellers så har jeg satt meg et nytt mål - ønsker å veie 65 kg til 17 september....dvs 200 gram pr dag. Det kommer til å bli kjempetøft!!!

Whish me luck!!!

Olivia ;-)
🙂78,2 kg

Søndagskos

Slappet av i går kveld og spiste pizza mens vi så en god film. Koselig ja, men dumt når man slanker seg. Spiste i tillegg altfor sent.

Ny uke, nye muligheter. Skikkelig deilig at det har blitt litt mere sommer.

Skal fiffe meg opp litt i dag, med en tur til frisøren - gleder meg!!!

Ha en fin dag!
Klem Olivia ;-)
🌙78,0 kg

Trøtt!

Er ikke helt våken enda og litt skuffa over at jeg aldri får se 77-tallet. Men, i morgen da skal jeg være der!!! Slik at jeg jeg drømme om 76-tallet osv.

Skal ut på tur i dag - været er dystert, men det regner i hverfall ikke.

😌78,2 kg

Drømmer om å se 77 tallet!

Har vært i familie besøk i dag, kjedelig!!! Hvorfor serverer ikke folk sunne ting? Pølser, kaker ,snop etc er ingenting å spise dersom man skal ned i vekt. Jeg spiste 2 pølser, måtte jo spise noe. That`s it! Fornøyd med meg selv at jeg ikke falt for fristelsen til å smake på noe.

Er i litt merkelig humør for tida, tenker veldig på vekt - positive tanker (bra!!!) Men, tenker også veldig mye på forhold som ryker...... har det kjempebra selv, men nå er det opptil flere forhold rundt meg som ryker. Blir litt bekymra av det!!! Ja, ja - det var nå bare noen tanker jeg hadde.

Ha en fin dag og nyt godværet.
Olivia :-)
😃78,3 kg

Klarer jeg målet mitt?

Har ikke vært her på lenge nå - ca 1 mnd. Men, har ikke gitt opp enda - skal i bryllup 17 aug. og håper å kunne klare å se 69 tallet. Det er 9,3 kg det.....Da må jeg jammen meg stå på.

Skal ut på tur nå....heldigvis så er det fint vær!!

Ha en fin dag!
Olivia ;-)
😵78,3 kg

Mørbanka!!!

etter all jobbinga i går. Men, kjempehappy med vektnedgang.
Er i et lite dilemma.... i morgen skal vi som sagt ha masse festivitas her med kaker og mat. Hadde tenkt til å skeie ut...men nå vet jeg ikke helt. Er jo for j..... å ødelegge vektnedgangen også.

Det er meldt knallvær, hele helga og dessuten så er det jo veldig slitsomt å gå i bunad og jeg forbrenner jo helt sikkert masse bare på grunn av det. Hmmmm.


Ha en fin dag og nyt sommern!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😌7. juni 2002
Hei hei i sommersolen!!! :)
Hmm.. jeg sliter med akkurat det samme som deg.. om jeg i utgpkt lover meg selv at jeg kan få skeie litt ut..så tør jeg ikke når det kommer til stykket.. jeg er som deg, rett og slett redd for å måtte se de kiloene jeg allerede har slanket vekk, poppe på igjen...

Men som flere har sagt til meg, så bør man unne seg litt ekstra ved anledninger.. så om jeg skal si noe her.. så synes jeg at du skal kose deg i morgen jeg.. kose deg med måte.. så vente noen dager med å veie deg, så er du nok tilbake på samme vekta igjen!

Ha en flott helg..
Er forresten ikke så misunnelig på at du skal gå med bunad.. det høres ut som en ille ting å gjøre når det er syden temp ute..

ha en fine dag
😌78,5 kg

Plenklipping og mc-tur

Slitsom dag, har klipt nærmere 2 mål gressplen - jammen meg slitsomt. Måtte klippe to ganger fordi det var så lenge siden sist. Er fortsatt ikke ferdig - må rake i tillegg.
Avsluttet dagen med en deilig mc-tur. Mmmmm. herlig og skjønt med barnevakt. Super dag!
😃78,7 kg

Yes! Er på rett vei!!

Gikk lang tur i går, foten er bedre i dag heldigvis. Skal snart på svømminga. Får se om jeg rekker å komme innom senere i dag.
Å det er så deilig når sola skinner og vekta viser nedgang!
Ha en solfylt dag folkens.
Klem Olivia
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😄5. juni 2002
Takk for koselig kommentar i dagboka mi!
Jepp, enig med deg...deilig at vekta viser litt mindre og sola skinner ute!
Nå er det jamen meg sommer... ( vel ikke ferie da.. men det gjør ikke noe, så lenge det er sol!)
Ha en flott dag videre!
Klemmer
c.AuthorAlias Frosken❤️5. juni 2002
Solskinn og vektnedgang er en fin kombo ja:)

Lykke til videre!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.