← Alle dagbøker
Oleanna
53 år172 cm6 innlegg
2002
0 følgere
Start67,8 kg
Sist66,2 kg
Endring−1,6 kg
BMI nå22,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka er det mulig da?
tittei, tenkte jeg egentlig ikke skulle gå inn hit før i morra tidlig. Men, gikk på vekta i formiddag og der var det litt nedgang. Etter middag ute på byen og pubrunde med masse øl trodde jeg at jeg kanskje heller hadde lagt på meg. Må være all springinga etter guttene som har gjort utslaget :) Veldig spent på mandagsvekta da.
Ellers holder det hardt å ikke frotse i fett og sukker sånn dagen derpå... huff, drømmer om pizza og cheeche dodles, rømmedip og fjellchips.. Smågodt og alt som tenkes kan. Men, skal holde ut litt til..
ha en fortsatt fin søndag alle sammen - nyt helga som er igjen og skei litt ut også da - det gjør godt :)
oleanna
Herlig dag!
Jammen har ikke vekta rørt seg et lite hundre gram nedover. Kanskje fordi jeg hadde en date med en meget spennende mann i går og nervene holdt matlysten vekke. Slett ikke dumt med en liten romanse i slankingen :)
Hva jeg spiste i går:
Frokost: to brødskiver med syltetøy
Lunsj: to brødskiver med ost
Mellommål: en brødskive med ost, en cafe latte på kafe
middag: en tallerken pastaskruer med pittelitt pesto
Kvelds: var på kafe, spiste en skalldyrsalat med litt dressing, men ikke smør på brødet ved siden av...
enda litt ned...
Det går stadig nedover!
Hva jeg spiste i går:
Frokost: 2 brødskiver hjemmebakt brød med lettmargarin og syltetøy
Lunsj: to brødskiver med skinke og agurk
Mellommål: en skive kålrot
Middag: tre brødskiver med brunost
Kvelds: fem knekkebrød med ost....
Herlig å føle at magen presser pittelitt mindre på bukselinningen - ha en fin slankedag alle sammen :)
herlig mandag
tenk, jeg har gått ned i helga til tross for litt utskeielser med kafebesøk og kakespising. Men har gått mye tur og vært på fjellet. Så herlig da, mandags morgen pleier sjelden å være så god. Takk for koselige kommentarer, det hjelper utrolig godt på :) ha en fin dag alle sammen
Litt ned...
Fant ut at jeg ikke skulle trene i går og bare la kroppen få hvile litt. Og da gikk jeg visst ned noen gram.
Gårsdagens meny:
frokost: 2 brødskiver med syltetøy uten margarin
lunsj: 2 brødskiver med ost
mellommål: 1 banan
middag: 2 brødskiver med ost
ettermiddagsmål: halv pakke fersk tortellini med litt tørr parmesan...
kvelds: to brødskiver med Paste
God helg alle sammen :) Får besøk av familien i helga, så det blir vel noe god mat ja. Men, det må tåles
Mot litt slankere vår
Mitt første bidrag her. Er i gang med å få av meg tre ekstra kilo som har sneket seg på det siste året. Ikke noe beinhardt slankeopplegg, men sunn kost, mye trening og lite snop er min strategi. Startet for to uker siden og da veide jeg 67,5 kilo. I løpet av ei uke gikk jeg ned til 66,8. Underveis har jeg trent hver dag på Sats og gått masse på ski i helga. Sjokket var stort da jeg så på vekta på mandag at jeg var gått opp til 68,3 kilo!! men trøster meg med at det er treningen som gjør utslaget. Det er vel noe med at muskler veier mer enn fett... men psyken takler dårlig å se vektpila gå i feil retning. Blri helt forvirra. Noen som har opplevd noe lignende?
Ellers er altså målet mitt å gå ned til 64 kilo. Helst innen påske, men det får ta den tiden d trenger.
Stå på videre du... :o)
klem fra Vanja