← Alle dagbøker
diarist.Alias

Oleanna

53 år172 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start67,8 kg
Sist66,2 kg
Endring−1,6 kg
BMI nå22,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
14. februar 200224. februar 2002
66,2 kg

er det mulig da?

tittei, tenkte jeg egentlig ikke skulle gå inn hit før i morra tidlig. Men, gikk på vekta i formiddag og der var det litt nedgang. Etter middag ute på byen og pubrunde med masse øl trodde jeg at jeg kanskje heller hadde lagt på meg. Må være all springinga etter guttene som har gjort utslaget :) Veldig spent på mandagsvekta da.

Ellers holder det hardt å ikke frotse i fett og sukker sånn dagen derpå... huff, drømmer om pizza og cheeche dodles, rømmedip og fjellchips.. Smågodt og alt som tenkes kan. Men, skal holde ut litt til..

ha en fortsatt fin søndag alle sammen - nyt helga som er igjen og skei litt ut også da - det gjør godt :)

oleanna
66,4 kg

Herlig dag!

Jammen har ikke vekta rørt seg et lite hundre gram nedover. Kanskje fordi jeg hadde en date med en meget spennende mann i går og nervene holdt matlysten vekke. Slett ikke dumt med en liten romanse i slankingen :)

Hva jeg spiste i går:

Frokost: to brødskiver med syltetøy
Lunsj: to brødskiver med ost
Mellommål: en brødskive med ost, en cafe latte på kafe
middag: en tallerken pastaskruer med pittelitt pesto
Kvelds: var på kafe, spiste en skalldyrsalat med litt dressing, men ikke smør på brødet ved siden av...

66,5 kg

enda litt ned...

Det går stadig nedover!

Hva jeg spiste i går:

Frokost: 2 brødskiver hjemmebakt brød med lettmargarin og syltetøy

Lunsj: to brødskiver med skinke og agurk

Mellommål: en skive kålrot

Middag: tre brødskiver med brunost

Kvelds: fem knekkebrød med ost....


Herlig å føle at magen presser pittelitt mindre på bukselinningen - ha en fin slankedag alle sammen :)

66,6 kg

herlig mandag

tenk, jeg har gått ned i helga til tross for litt utskeielser med kafebesøk og kakespising. Men har gått mye tur og vært på fjellet. Så herlig da, mandags morgen pleier sjelden å være så god. Takk for koselige kommentarer, det hjelper utrolig godt på :) ha en fin dag alle sammen
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias vanja18. februar 2002
Gratulerer med velykket mandagsmorgen!
Stå på videre du... :o)

klem fra Vanja
67,5 kg

Litt ned...

Fant ut at jeg ikke skulle trene i går og bare la kroppen få hvile litt. Og da gikk jeg visst ned noen gram.

Gårsdagens meny:
frokost: 2 brødskiver med syltetøy uten margarin
lunsj: 2 brødskiver med ost
mellommål: 1 banan
middag: 2 brødskiver med ost
ettermiddagsmål: halv pakke fersk tortellini med litt tørr parmesan...
kvelds: to brødskiver med Paste

God helg alle sammen :) Får besøk av familien i helga, så det blir vel noe god mat ja. Men, det må tåles
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tita15. februar 2002
Kos deg med familien og kos deg med maten.
Ha en riktig fin helg.

Helgeklem fra Tita.
67,8 kg

Mot litt slankere vår

Mitt første bidrag her. Er i gang med å få av meg tre ekstra kilo som har sneket seg på det siste året. Ikke noe beinhardt slankeopplegg, men sunn kost, mye trening og lite snop er min strategi. Startet for to uker siden og da veide jeg 67,5 kilo. I løpet av ei uke gikk jeg ned til 66,8. Underveis har jeg trent hver dag på Sats og gått masse på ski i helga. Sjokket var stort da jeg så på vekta på mandag at jeg var gått opp til 68,3 kilo!! men trøster meg med at det er treningen som gjør utslaget. Det er vel noe med at muskler veier mer enn fett... men psyken takler dårlig å se vektpila gå i feil retning. Blri helt forvirra. Noen som har opplevd noe lignende?

Ellers er altså målet mitt å gå ned til 64 kilo. Helst innen påske, men det får ta den tiden d trenger.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias nefele15. februar 2002
Hei Oleanna og velkommen hit!
Ser at du har kommet igang med et fint opplegg med sunn mat og trening. Det er jo det eneste som nytter i lengden.
Det er ikke noe rart om vekta har gått opp hvis du har trent hver dag. Muskler veier mer enn fett, men tar vel mindre plass :-). En annen måte å følge med slankingen på, er å ta kroppsmål med jevne mellomrom. Da vil du nok fort se at mage, rumpe, lår etc. har blitt mindre.

Lykke til videre!

Nefele
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.