Startfasen
Hei alle sammen! Jeg har nå bestemt meg for å starte en slankedagbok! Jeg er nettopp blitt mamma og under graviditeten la jeg på meg masse unødvendige kilo.. Disse sliter jeg med å få av, så nå skal jeg altså prøve denne dagboken da! Til frokost i dag spiste jeg altså 4 knekkebrød med leverpostei og agurkskiver + coca cola light.. Jeg prøver å holde meg på 1000 kcal hver dag, og det er altså målet mitt da!! Skal også prøve å trene så mye som mulig, men det blir litt vanskelig med en liten baby som krever meg konstant.. Ja, da skriver jeg i morgen og forteller videre hvordan det her går!!
Her vil du trives, og få mange fine oppmuntrende ord.
Jeg er også noenlunde nybakt mamma (3.5 mnd siden), så jeg vet ALT om ekstrakilo under svangerskapet. Jeg vet ikke om du ammer, men dersom du gjør det er det en fordel å ligge litt høyere i kalorimengde slik at ikke melken forsvinner.
På Grete Roede-kurset jeg går på anbefaler de at vi ligger på ca 14-1500 kalorier, men jeg har ligger på ca 1200-1250, og det har gått bra. Du får nesten bare prøve deg fram, bare vær obs på faren for melkestopp.
På mange treningsstudioer finnes det timer der man kan ha med seg babyen. Kanskje du kan undersøke om det er noe i nærheten av der du bor?
Ha en fin helg videre.
Klem fra Hermine
Det er mye styrke om motivasjon og hente fra denne siden og jeg må si det lønner seg og være aktiv her. Det er dessverre ikke så mange her i helgene, men i ukedagene så er det andre boller.
Jeg ville iallefall ønske deg lykke til og jeg skal følge med på deg og se hvordan det går! Håper du får en kjempe fin lørdag!
Velkommen klem fra RH