← Alle dagbøker
Ny vår
53 år169 cm23 innlegg
2002
0 følgere
Start99,2 kg
Sist93,8 kg
Endring−5,4 kg
BMI nå32,8
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Det går iallefall rett vei!
Håper dere har det bra kjære medslankere, snart er det ferie!!
babysteps
litt ned, takket være fiberbrødet??
på stedet hviiiiiiiiiiil..........
Det er lenge siden sist gang jeg var innom.. Har stått stille så lenge nå, at jeg nesten mister motet, men jeg kan jo ikke gi meg nå!!! Har begynt å bake fiberbrød, det metter godt. Nå har min kjære mann begynt å legge om kosten også, håper det gjør alt litt lettere! Det ble ikke noe konkurranse på meg, tror det er best jeg klarer dette uten, men det kan være godt å ha slankedagboka! Håper det går bra med dere!
Jeg er i konkurranseform!
Nå ser det ut til å gå rette veien igjen..HELDIGVIS!! jeg er full av inspirasjon! Må innrømme at det var skikkelig nedtur når det så ut som sidene her skulle nedlegges, det er nemlig utrolig inspirerende å "treffe" så mange i samme sit.Ble kjempeglad når jeg nylig oppdaget at sidene er her ennå alikevel!!!!! VI ER SÅ FLINKE, VET DERE DET??!!? Jeg har bestemt meg for å bli flinkere til å sende oppmuntrende ord, kjenner jo at det varmer og motiverer mer enn det meste!! Celia blir med på en konkurranse i all venskaplighet, noen flere?? Forslag til mål?? SKRIV, SKRIV, SKRIV!!! --- KLEM FRA MEG!
Konkurranse på gang?? Noe for meg, eller??
Her går det i 200g i slengen ser det ut som! Idag er det plutselig sommer-iallefall full vår! Det er jo fint, men det betyr også at jeg må få opp farta med denne slankinga, har mye å ta av ennå. Tenkte det kunne være bra å bli med på en konkurranse, for å få litt fart i sakene liksom!! Flere som har samme tankene??
Det er vår!!
Er så glad for at sidene blir opprettholdt!!! Har stått på stedet hvil en god stund nå, men i dag var det ned 200g. Kanskje litt action igjen?? ...Hope so..
still going stong
Det går som det suser, har fått mange positive bemerkninger i helga av familie vi sjelden treffer og som ikke var informert om den store fornyelsesprosessen jeg er i gang med...!!
titt tei!
Bare innom for å registrere vekta, har det topp, har vært på fin tur i dag også!( 1 time)
Energikick!
I går ble det tid for en ryddeaksjon i klær. Mye ble donert til Fretex, så nå har jeg plutselig så lite klær! Vil ikke kjøpe noe særlig ennå, da jeg skal ned 27-28 kilo. Jeg SKAL greie 4-5 kg før 17.mai. Er iallefall kjempemotivert nå, full av energi!! I morgen er det ut på tur rett etter jobb, gleder meg allerede! Er nettopp kommet hem fra tur nå- 1t. rask gange...herlig!!
Hallo!
Deilig med helg og flott vær! Mannen min og jeg har vært på fin tur, 10.5 km på 1t og 30 min.
sol, sol bare sol!!
Hallo! Som dere har kanskje har sett har jeg endret startvekta mi til det den opprinnelig var 24.januar da jeg for første gang var hos legen og fikk Xenical. I dag viste vekta 96.6, det er en nedgang på 7.3 kg!! Må få med dette--er jo litt stolt!
Ellers er det fantastisk med vår og sola som steiker og gir brunfarge til vinterblek hud..Kjøpte meg ny bukse i går, en tynn og lett capri bukse. Tok med meg en i str.46 inn i prøverommet, men den var jo altfor stor!! -og det selv om buksa er av den sorten som skal snøres litt i livet! Det ble str.44.Den er også ganske romslig! Har forresten "slanket" meg i føttene også!! Jeg har i lang tid måttet ha 40 i sko, men de nye fritidsskoene jeg også kjøpte i går er str.39. Lykke til alle medslankere! sammen er vi sterke!
Det er en fiiin dag...
Så herlig! Vekta går rett vei!! Har gått til jobb - 20 min.- og en fin tur etter jobb-1 t.-
Tilbake på rett vei!
Så ble jeg heldigvis kvitt de 200g.!
Det går opp og ned her i livet...
Påsken har vært deilig! Har gått lange turer, spist en del godteri... sovet lenge...nytt livet rett og slett!! Men nå er det full innsats videre! Første delmål nå er å gå ned 5kg til 17. mai. DET SKAL JEG KLARE!!!!!!!!!!!
Sol ute, sol inne...
Fin tur i dag, 1t. rask gange i deilig vær!
GOD PÅSKE!
Ønsker deg en flott ny slankeuke og fantastisk ferie :)
Klem fra Bitten :)