← Alle dagbøker
diarist.Alias

Ny vår

53 år169 cm23 innlegg 2002 0 følgere

Start99,2 kg
Sist93,8 kg
Endring−5,4 kg
BMI nå32,8
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
9. mars 200215. juni 2002
😊93,8 kg

Det går iallefall rett vei!

Håper dere har det bra kjære medslankere, snart er det ferie!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😊16. juni 2002
Hei Ny Vår og gratulerer med 10 kg.jubileum :) Det har eg også snart, så nå har vi god grunn til å være stolte av oss selv :)
Ønsker deg en flott ny slankeuke og fantastisk ferie :)
Klem fra Bitten :)
Bilde
😉94,0 kg

babysteps

litt ned, takket være fiberbrødet??
94,4 kg

på stedet hviiiiiiiiiiil..........

Det er lenge siden sist gang jeg var innom.. Har stått stille så lenge nå, at jeg nesten mister motet, men jeg kan jo ikke gi meg nå!!! Har begynt å bake fiberbrød, det metter godt. Nå har min kjære mann begynt å legge om kosten også, håper det gjør alt litt lettere! Det ble ikke noe konkurranse på meg, tror det er best jeg klarer dette uten, men det kan være godt å ha slankedagboka! Håper det går bra med dere!
😃94,8 kg

Jeg er i konkurranseform!

Nå ser det ut til å gå rette veien igjen..HELDIGVIS!! jeg er full av inspirasjon! Må innrømme at det var skikkelig nedtur når det så ut som sidene her skulle nedlegges, det er nemlig utrolig inspirerende å "treffe" så mange i samme sit.Ble kjempeglad når jeg nylig oppdaget at sidene er her ennå alikevel!!!!! VI ER SÅ FLINKE, VET DERE DET??!!? Jeg har bestemt meg for å bli flinkere til å sende oppmuntrende ord, kjenner jo at det varmer og motiverer mer enn det meste!! Celia blir med på en konkurranse i all venskaplighet, noen flere?? Forslag til mål?? SKRIV, SKRIV, SKRIV!!! --- KLEM FRA MEG!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias måne😉9. mai 2002
Jeg blir med på konkuranse, og jeg foreslår vi satset litt jeg foreslår 7,9 kg ned!! De der 5 kg konkurransene er jo over før de starter.

Hei og hopp!!! Dette går bra ikke sant!!!!

Klem Måne

PS: Når starter konkurransen!!
😀95,0 kg

Konkurranse på gang?? Noe for meg, eller??

Her går det i 200g i slengen ser det ut som! Idag er det plutselig sommer-iallefall full vår! Det er jo fint, men det betyr også at jeg må få opp farta med denne slankinga, har mye å ta av ennå. Tenkte det kunne være bra å bli med på en konkurranse, for å få litt fart i sakene liksom!! Flere som har samme tankene??
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Celia😉6. mai 2002
Hei!
Så fint at du er tilbake igjen! Var redd du hadde gitt deg.
Det er deilig med vår og snart sommer, særlig nå som vi har blitt slankere! Men det er som du sier, mye igjen.
Jeg har arrangert en -5 kiloskonkurranse for oss over og rundt 100, og den er ferdig snart. Trulte har gått ned rundt 5 kilo alt, og det på bare to uker!!
Jeg blir gjerne med på en ny. Trenger litt ekstra motivasjon for tiden.
Ha en fin uke!
klem Celia
😃95,2 kg

Det er vår!!

Er så glad for at sidene blir opprettholdt!!! Har stått på stedet hvil en god stund nå, men i dag var det ned 200g. Kanskje litt action igjen?? ...Hope so..
95,4 kg

still going stong

Det går som det suser, har fått mange positive bemerkninger i helga av familie vi sjelden treffer og som ikke var informert om den store fornyelsesprosessen jeg er i gang med...!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trultemor16. april 2002
Nyyyyt alle de positive kommentarene. De er gull verdt, og en super bekreftelse på at dette nytter!!!!

Tenk så fint det blir neste gang du treffer denne delen av familien som du ser sjelden....... Stå på!!

Klem fra Trultemor
c.AuthorAlias Celia16. april 2002
Hei!
Så flink du er! Du raser jo ned i vekt, det nærmer seg snart 10 kilo :)
Det er moro når folk bemerker at man har blitt tynnere!
Man får liksom litt ekstra inspirasjon.
Ha en fortsatt fin uke!
Klem Celia
96,0 kg

titt tei!

Bare innom for å registrere vekta, har det topp, har vært på fin tur i dag også!( 1 time)
96,4 kg

Energikick!

I går ble det tid for en ryddeaksjon i klær. Mye ble donert til Fretex, så nå har jeg plutselig så lite klær! Vil ikke kjøpe noe særlig ennå, da jeg skal ned 27-28 kilo. Jeg SKAL greie 4-5 kg før 17.mai. Er iallefall kjempemotivert nå, full av energi!! I morgen er det ut på tur rett etter jobb, gleder meg allerede! Er nettopp kommet hem fra tur nå- 1t. rask gange...herlig!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trultemor7. april 2002
Heisann, du strutter jammen av både energi og motivasjon for tiden!!!!! Og vektkurven din peker jo bare nedover og nedover.
Flink er du!

Hilsen Trultemor
c.AuthorAlias Celia7. april 2002
Hei !
Ja, det er moro når klærne begynner å bli så store at de må legges vekk :) :) Selv om det resulterer at man plutslig ikke har så mye å velge i.
Selv har jeg klær av alle str. i skapet, fra str.50 og ned til 42. Det er ganske lenge siden jeg brukte 42, men jeg har jo et håp om at de skal passe i løpet av dette året!
Jeg har også et håp om å klare -5 kilo innen 17. mai, så vi får passe på og backe hverandre opp!!!!
Klemmer fra Celia
96,6 kg

Hallo!

Deilig med helg og flott vær! Mannen min og jeg har vært på fin tur, 10.5 km på 1t og 30 min.
96,6 kg

sol, sol bare sol!!

Hallo! Som dere har kanskje har sett har jeg endret startvekta mi til det den opprinnelig var 24.januar da jeg for første gang var hos legen og fikk Xenical. I dag viste vekta 96.6, det er en nedgang på 7.3 kg!! Må få med dette--er jo litt stolt!

Ellers er det fantastisk med vår og sola som steiker og gir brunfarge til vinterblek hud..Kjøpte meg ny bukse i går, en tynn og lett capri bukse. Tok med meg en i str.46 inn i prøverommet, men den var jo altfor stor!! -og det selv om buksa er av den sorten som skal snøres litt i livet! Det ble str.44.Den er også ganske romslig! Har forresten "slanket" meg i føttene også!! Jeg har i lang tid måttet ha 40 i sko, men de nye fritidsskoene jeg også kjøpte i går er str.39. Lykke til alle medslankere! sammen er vi sterke!
96,8 kg

Det er en fiiin dag...

Så herlig! Vekta går rett vei!! Har gått til jobb - 20 min.- og en fin tur etter jobb-1 t.-
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi4. april 2002
Hey hey :)
Flott nedgang, fortsett slik!
Ha en fin uke videre!
Trixi
c.AuthorAlias Celia3. april 2002
Hei!
Takk for koselig kommentar i dagboka mi! Så fint at vekta går rett vei, du er flink!!
Jeg har også tro på å gå turer. Jeg prøver å gå lange turer så sant jeg har anledning, jeg får nesten "abstinenser" de dagene jeg ikke får det til :) :)
Lykke til videre!
Klem Celia
97,2 kg

Tilbake på rett vei!

Så ble jeg heldigvis kvitt de 200g.!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi3. april 2002
Flott! Da er det bare en vei å gå videre! Og det er nedover!
Ha en fin dag, klem!
97,4 kg

Det går opp og ned her i livet...

Påsken har vært deilig! Har gått lange turer, spist en del godteri... sovet lenge...nytt livet rett og slett!! Men nå er det full innsats videre! Første delmål nå er å gå ned 5kg til 17. mai. DET SKAL JEG KLARE!!!!!!!!!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias bollapinnsvin2. april 2002
Heisann!!

Høres ut som du har hatt en fin påske.. Har vært deilig å slappe av, de synes jeg også:)

Du klarer 5 kg til 17 mai, det er jeg sikker på:) Lykke til me slankingen videre, så skrives vi:)

Klem Henriette
c.AuthorAlias trixi2. april 2002
Klart vi følger hverandre!
Vi skal tusle sammen mot et lettere liv! :)
Noen hundre gram opp har jeg blitt vant med nå jeg..
Jeg synes ofte jeg raser ned en kilo..for så og gå opp hundre gram uten grunn... det er vel kroppen som bestemmer det..kan jeg tenke meg!

5 kilo til 17 mai klarer du fint!
Du skal se at nå ramler snart kiloene av..så du trenger ikke vnete helt til 17 mai før 5 er borte!

Ha en flott uke videre, bra du har masse motivasjon nå!
Klme fra trixi
97,2 kg

Sol ute, sol inne...

Fin tur i dag, 1t. rask gange i deilig vær!

GOD PÅSKE!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi27. mars 2002
Hehe..du er som meg du.. mister sånn 200 gram av gangen... hehe... jaja det funker ihvertfall!
Ha en fin påske!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.