← Alle dagbøker
Nusse
51 år177 cm9 innlegg
2002
0 følgere
Start76,5 kg
Sist75,5 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå24,1
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Opp og ned
Heisann!
Ja nå er helgen over og vel så det. Mye festing og lite mat (kun snop!! FYYY!!!) ble det denne helgen. Ikke trente jeg heller (Kun fredagen i 2 timer). Jeg er på vei til trening nå og gleder meg. Trener ikke hver dag men 3-4 ganger a 2 timer hvertfall. Men jeg liker å trene jeg...får så myyyye bedre humør av det! Jeg spiste dette i går:
2 skiver magerost og kalorilavt syltetøy (man)
fiskegryte (fisk,grønnsaker,reke mm)
halvpotet og halv pølse m råkost
2knekkebrød m hvitost og paprika (har fått dilla på gul paprika...)
Snakkes!!!
Humøret er på topp-herlig
Hei alle sammen
I dag er en kjempegod dag (sikkert fordi det er helg....) Men ikke bare derfor, jeg har trent og spist bra hele uken, så jeg er kjempe stort av meg selv!! Kjenner at det hjelper å ta en dag om gangen!
I går trente jeg 2,5 timer og spiste følgende:
2 knekkebrød med hvitost og paprika
1 pære
2 skiver m/egg og reke1 eple
1yoghurt
1 banan
2 skiver m/kylling pålegg og agurk
Ett par ananas ringer til kos foran Big Brother....(ja jeg følger med!)
Fikk ikke tid til middag siden jeg trente så lenge. Men jeg får i meg mat hele tiden slik at jeg slipper å bli mett og hol. Føler jeg er på rett vei, får håpe jeg klarer å holde meg der....
Da vil jeg ønske alle en Riktig God helg!!
Klemmer fra ei gla Nusse
Føler meg i fin form
Ja i går trente jeg veldig masse og det hjelper alltid på humøret. Jeg fikk i meg følgende:
2 knekkebrøm m/brunost
1 banan
2 skiver med litt egg og reke (IKKE majones!!!)
1 youhurt
1 banan (etter trening)
1 knekkebrød med hvitost og paprika og en skive med kylling pålegg (drikkeyoghurt 1/2 glass)
Det ble ikke noe middag på meg i går ettersom jeg trente, og var hjemme ganske seint. Men jeg spiser så mye at jeg har energi hele dagen. Er ikke slapp eller noe.
Jaja får begynne arbeidsdagen min da jeg.....
Klem til dere alle!!!
Nusse
Går det egentlig fremover????
Ja så var det en dag til da. Jeg har bestemt meg for å vente med veiingen og heller måle, se om det kan hjelpe. Føler at dette går veeeldig tregt.
I går tykte jeg i meg følgende:
1 knekkebrød m/mager brunost + i grovskive m/kylling pålegg
2 skiver med hvitost
1 eple
2 knekkebrød med roastbeef (4 bit av en banan)
1 potet, 1,5 steinbittkake, grønnsaker
Fitness flakes m/drikkeyoghurt (nammm)
Ja..jeg vet. Jeg er et matvrak, vil spise på noe hele tiden. Men det er jo litt sunt det jeg spiser, ikke noe gåtteri eller feite sauser. Skal trene hver dag frem til helgen, men på fredag eller lørdag vil jeg ut på byen så da skipper jeg det. Trives faktisk med all treninga, så det skal jeg ihvertfall ikke kutte ned på!!!
Ha en forsatt god diett-dag til dere alle!!
klem Nusse
Maten er sterkere enn meg..
Hei
Ja så var det en ny dag. Ikke turde jeg veie meg i dag heller...er pysete ja...
Maten er sterkere enn meg og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Hater å se ut slik jeg gjør...er sur og deppa....
Spiste kun mange knekkebrød med mager ost i går, bare for å komme i gang igjen. Skal begynne å spise mer når jeg ser at jeg er inne på rett sti igjen. Ellers...kjeder meg på jobb *gjesp*
Skal prøve å ha et bedre humør i morgen..
Jeg klarer det bare ikke...
Off jeg gadd ikke veie meg i dag, for jeg viste at det ikke kom til å bli hyggelig. Jeg har spist og spist hele denne uke (vinterferie) Har såååååå dårlig samvittighet at jeg kunne grine. Forundrer meg ikke om jeg har gått opp lminst 2 kilo. Jeg skal gjemme vekta i 2 uker, klarer jeg ikke å være under 75,5 etter det så gir jeg opp!!! Hvorfor er det så lett for noen å miste, har full motivasjon, mens denne jenta har ingen motivasjon og bare legger på seg (regner med det ihvertfall...) Jeg må få motivasjonen tilbake. Vet ikke hvorfor jeg ikke klarer det, er mye gledere når jeg lever sunt og trener men til tross for dette så klarer jeg det ikke allikevle.....off....
Hvis noen har noen gode tips å komme med takker jeg dypt for de!!!
HJELP
Ny dag
I går fikk jeg i meg følgende:
1 knekkebrød m/cottage cheese/1 knekkebrød m7Brunosk
1 appelsin
2 skiver med 1 egg
1 banan/appelsin
1 pølse m/hjemmelagd potetmos
2 knekkebrød (små) med brunost
1 knekkebrød m/cottage cheese.
Alt fordelt med ca 3 timer (måltidene).
Vekten var den samme, og det føles jo herlig å kunne spise såpass mye og fremdeles slanke seg. I dag skal jeg trene, og det gleder jeg meg til. Ellers så er humøret og formen bra (sikkert fordi det nærmer seg fredag...)
Hei hopp!
1 kg mindre i dag, det hadde jeg aldri trodd
Jaja det sies jo at det kan gå "Troll i ord" kanskje det var det det gjorde for meg. Jeg var ett kilo lettere i dag, og den oppmuntringen var akkuratt det jeg trengte. Å slanke seg 1 mnd uten at vekten rører seg er ikke kjekt i det hele tatt.
I går fikk jeg i meg
2 knekkebrød til frokost m/brunost
1 baban
2 skiver m/egg
1 pære/1 appelsin
litt pasta og kjøttdeig
2 knekke brød med cottage cheese
Trente 2 timer på SATS på kvelden etter jobb. Er kjempe fornøyd .Solen skinner i dag og det samme gjør jeg....
Frustrert
Hei
Jeg prøver alt for å gå ned i vekt, men det er ikke noen lett jobb. Har slanket meg i 6 uker og mistet tilsammen 3,5kg. Er ikke fornøyd og frustrasjonen vokser. Spiser fornuftig og sunt, og trener masse, men etter jeg startet å trene har vekten stått stille....
Håper at kilo raset skal komme neste dag...men nei. Føler jeg venter forjeves. Hvorfor skal dette være så innmari vannskelig????
Ble lenge før jeg fikk svart men...fulgte rådet deres og det førte til at jeg ble sykmeldt i halvannen uke... bra jeg ikke ventet lenger ellers kunne det blitt lenger sykmelding.....
Det var et sært virus som det tar tid før stikker av...Men bedre er jeg hvertfall! *s*
Savanna