Nå begynner jeg IGJEN
Jula er over, skal være flink til å slanke meg frem til påsken. Første dag idag....har dårlig erfaring med å være disiplinert, men skal prøve å holde meg unna søtsaker..
Det her går jo bra...
Nå har jeg slanka meg i tre dager og godt ned 1,5 kilo..det er nok for det meste vann..men det gir en topp motivasjon til å fortsett!!
I dag begynner jeg!!
Har spist en kyllingsalat med pasta(er det mye kalorier i pasta?) Jeg begynte å slanke meg idag og skal holde på til jul. Målet er å gå ned 10 kilo. Siden dette er min første uke, regner jeg med at jeg går ned ca. 3 kilo...det er det jeg håper på.
Vel nok reprimande. mente det egentlig ikke sånn.
LYKKE TIL!