← Alle dagbøker
diarist.Alias

Nitra

47 år159 cm3 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start64,0 kg
Sist65,0 kg
Endring+1,0 kg
BMI nå25,7
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
29. oktober 200114. januar 2002
65,0 kg

Nå begynner jeg IGJEN

Jula er over, skal være flink til å slanke meg frem til påsken. Første dag idag....har dårlig erfaring med å være disiplinert, men skal prøve å holde meg unna søtsaker..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen14. januar 2002
Ser du har kommet tilbake etter en lang pause. Ikke sett deg for store mål, det anbefaler jeg. Det er viktig at kroppen tilpasser seg vektreduksjon, samtidig som slankekurerer egentlig er noe ordentlig tull. Det vi trenger hele gjengen er å ga fra det usunne kjøleskap til det sunne. Lage sunn mat ikke usunn mat resten av livet, ikke bare til påske. Delmål på en uke av gangen, for eksempel å komme inn i nye klær eller gamle klær for den sakens skyld..
Vel nok reprimande. mente det egentlig ikke sånn.
LYKKE TIL!
62,5 kg

Det her går jo bra...

Nå har jeg slanka meg i tre dager og godt ned 1,5 kilo..det er nok for det meste vann..men det gir en topp motivasjon til å fortsett!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie31. oktober 2001
heisann!!!
tusen takk for innlegget i dagboka mi.
du har jo vært kjempeflink og med den pangstarten du har fått så kommer dette nok til å gå flott. Dette skal vi klare vettu!!
stå på videre.
klem fra emilie!!
64,0 kg

I dag begynner jeg!!

Har spist en kyllingsalat med pasta(er det mye kalorier i pasta?) Jeg begynte å slanke meg idag og skal holde på til jul. Målet er å gå ned 10 kilo. Siden dette er min første uke, regner jeg med at jeg går ned ca. 3 kilo...det er det jeg håper på.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie29. oktober 2001
heisann og velkommen hit.
pasta er det ikke så mye kalorier i og kyllingsalat er super slankemat. Jeg har også mål å bli ferdig med slankinga mi før jul. Du burde ikke forvente deg å gå ned 3 kg på en uke for du er jo ca normalvektig og da går du tregere ned enn de som er overvektig. det er ikke sunt å gå ned mer enn 0.5-1 kg i uka så du burde ikke sette strengere krav til deg selv. dessuten mister du bare muskelmasse hvis du går ned raskere, og det vil du vel ikke. Trener du noe ved siden av?
ønsker deg lykke til iallefall.
skal følge med deg.
klem fra emilie!!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.