← Alle dagbøker
diarist.Alias

Nissejenta

43 år175 cm1 innlegg 2001 0 følgere

Start73,0 kg
Sist73,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå23,8
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
73,0 kg

Jeg SKAL klare det!!!!!!!!!!!!!!

Hei alle sammen!

Det var ei venninne av meg som gav meg tips om denne sida! Det er så mange hygelige folk som gir deg hyggelige kommentarer og støtter deg!!! Hun klarte tilogmed å gå ned 59 kg!!!!

Jeg håper virkelig at jeg kan ha samme nytten av denne siden som hun hadde!!!

Mitt mål er å gå ned til ca. 60 kg, og jeg håper virkelig at jeg klarer det på tross av julen....hehe.....
Kozzer fra Nissejenta!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias deprinette5. desember 2001
Hei nissejenta..
Koselig med noen "nisser" nå i disse tider..:)
Jeg syns det var litt morro å se innlegget ditt, for det var faktisk akkurat det jeg startet med for noen uker siden...73 kilo..og mål på 60..etter litt opp og ned turer er jeg nå på 68 og fortsatt på vei nedover..jeg regner vekta mi fra 74, for det var det jeg veide etter en tur i tyskland midt i perioden..
Så du ser at det nytter..:)Kan godt lese dagboka mi,og se hvordan perioden min har vært ned hit jeg er i dag, kanskje det kan være litt motiverende?
Julen er nok en ganske vanskelig tid å slanke seg i...men det kommer an på viljen din det vetu..:) Du klarer det om du vil...
Selv har jeg mål om å nå 65 til jul, så jeg skal stå skikkelig på fram til det..så skal jeg ta en skikkelig ferie hvor jeg skal passe litt på maten,men ikke tenke så mye på slanking..så starter jeg på ny frisk over nyttår..
Men jeg tror absolutt du klarer å slanke deg i julen om du vil også...
Samme som deg er målet mitt 60..og det SKAL vi klare..right??Tror vi klarer det også jeg..:)
I hvertfall kan vi jobbe nå skikkelig i 19dager,så er det JUL...:)
Samme som emilie sa,så må jeg bare si at det er virkelig fine sider det her..folk er så flinke her inne,og det er så motiverende..og dessuten er de så snille og kommer med så mye gode råd og oppmuntring at du aner ikke..det må bare prøves!! Hadde ikke jeg funnet disse sidene ved en tilfeldighet for omtrent to måneder siden,så hadde jeg aldri veid 68 kilo i dag...:)
Ønsker deg velkommen hit..og lykke til!!
Dette skal vi klare..sammen er vi sterke!!:)
Klemmer fra Anette
c.AuthorAlias emilie5. desember 2001
heisann Nissejenta!!(morsomt navn forresten:-)
velkommen hit. Disse sidene er kjempenyttige, og det er sant som venninna di sier, det er kjempemange hyggelige og støttende mennesker her inne som gir deg gode råd og hjelper deg når motivasjonen er dårlig. Tror aldri jeg hadde klart å slanke meg uten disse sidene og menneskene som er her.

Du ligger jo forann en veldig hard tid. er jo ikke akkurat det beste å slanke seg midt i juletiden, men du kan klare det hvis du har styrke nok. De fleste her inne holder på med innspurten før jula settes inn, så det er bare å slenge seg på. Jeg har mål om å prøve å gå ned 2-3 kg før julaften, så jeg har et stramt tidskjema.

hvis du skal gå ned såppass mye som du skal, burde du regne med å gå ned over lengre tid. Det beste er å gå ned ca 1 kg i uka. Det eneste som virkelig funker er sunt kosthold og mosjon. Spis ofte, men små måltider. Det er iallefall slik det har funka for meg, selv om ikke jeg har gått ned så mange kilo.

håper du får en bra start når det gjelder slankinga.
Du kan hvis du vil, vet du:-)
skal følge med deg videre.
mange slankeklemmer fra Emilie!!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.