← Alle dagbøker
diarist.Alias

Nina

60 år166 cm12 innlegg 2002 0 følgere

Start137,0 kg
Sist133,0 kg
Endring−4,0 kg
BMI nå48,3
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
8. januar 200223. januar 2002
133,0 kg

3 DAGERS PAUSE

Nå skal jeg på tre dagers weekend tur, og har tenkt å slakke litt på kosten. Kommer tilbake med ny vekt på mandag...
I dag
1 cruisli bar
2 skiver m/reker
2 tacolefser m/salat
Trim:
25 min spasertur og 50 min svømming (1200 m)
132,0 kg

kake

Hmm
Min søster hadde geburstag i dag. Jeg droppet middagen før besøket og spiste 2 1/2 rundstykker + 1 kakestykke med nøttebunn + 6 gelefigurer. Hadde bestemt meg på forhånd å ikke spise kake i dag siden jeg skal på tur i helgen....Men klarte jeg det??? NEI

Har ellers spist et rundstykke til frokost og en bar m/cruisli til lunch + mellommål
Ingen trening i dag......
132,0 kg

Fornøyd

:)
I dag har vært en bra dag, men jeg må være fling denne uken,- skal nemlig til Tromsø i helgen på hotellopphold. Da har jeg ikke tenkt å fokusere så mye på slankekuren...
Dagen i dag:
2 rundstykker m/hvitost
1 cruislibar
1 kyllingfilet
125 gr fersk pasta.
Også trimmen :
20 minutters spasertur
60 minutters svømming (1600 m)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Elisa2921. januar 2002
Heisann!

Gratla med vekten!
Nå er du 5 kilo mindre enn da du begynte!
Herlig!

Vi fortsetter!!

Klem fra Elisa28
c.AuthorAlias Trultemor21. januar 2002
Hei Nina!

1kg. ned. G R A T U L E R E R !!!!!!!!


Klem fra Trultemor :))
133,0 kg

gleder meg til ny veiedag....

I morgen er det ny veiedag.......
Det har gått raskt ned disse første dagene av kuren er spent på når det stagnerer. jeg har jo litt å ta av og ser på Elisabeth sin kurve at hun gikk lenge raskt nedover. Ser også av Elisabeths dagbok at hun har vært svært flink med treningen flere timer for dagen. Foreløbig har jeg så pass dårlig kondis at jeg må begynne i det små og gradvis øke opp....

Dagen i dag :
Frokost 2 rundstykker m/hvitost
1 glass juice
1 melon
Lunch 1 rundstykke
Middag 1 rundstykke
Kvelds 1 rundstykke

Litt ensidig, men det var det jeg hadde lyst på i dag.
Har spasert i ca 30 minutter.

:)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias asta21. januar 2002
Hei!

Tenk at det går ann til å glede seg til å veie seg!! Jeg gjør også det etter min første slankeuke, og kommer også til å inn og se ditt resultat imorgen. Good luck!!!
133,0 kg

Overmett

Huff i dag har jeg spist mye.
Til frokost ble det en Cruisli bar m/juice
Lunch 1/2 melon
Kveldsmat: Hele 4 nybakte rundstykker med diverse pålegg på, det var så godt men veldig unødvendig........
Skal prøve å trimme litt ekstra i morgen for å rette opp fadesen....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Elisa2920. januar 2002
Hei Nina, og takk for gratulasjonen!

Ja tenk ved neste bursdag veier jeg ganske mye mindre. Så lenge jeg fortsetter opplegget da.
Ellers synes jeg ikke du spiste for mye i går. Tror ikke det ligger over kaloriinntaket per dag, som er anbefalt. Rundt 1200-1300 kcal.
Kanskje du skulle fordele maten litt utover dagen. Så det ikke går så lang tid mellom hvert måltid, og lettere å hive i seg mer enn som sunt er.
Forbrenningen vil bedre seg også da!

Ellers ønsker jeg deg en god slankeuke som kommer!!

Klem fra Elisa28
133,0 kg

Mat/trim/god helg

Har hatt en lang svømmetur i kveld 1500 m,- fornøyd med det :)

Frokost 1 Cruesli bar
Lunch 1 cruesli bar
middag 1 kyllingfilet med pasta
kvelds 1/2 melon.

I morgen skal jeg bake rundstykker og har tenkt å skeie ut litt.. Får prøve å trimme litt ekstra på søndag. Har ikke kommet i gang med noe annen trim enn svømming 3 ganger i uken. Må ta meg i nakken med trimmen..........

ha en god helg :))
133,0 kg

kort matrapport

Stillesittende dag både på jobb og hjemme
2 knekkebrød til frokost
2 til lunch
Vanlig middag m/masse chili
1 1/2 melon
133,0 kg

Hadde bare resten gått like raskt

Har rast ned 5 kg på 2 uker, vet det bare er vann ennå, men er fornøyd med starten.
Dagen i dag:
2 frokostknekkebrød med hvitost
2 små sjokolader (80 kcal)
litt kjøttdeig og en skive til middag
1 skive med reker og majones til kvelds

Ikke helt fornøyd med kosten i dag, Men er veldig fornøyd med trimmen: Svømte 1000 meter deilig:)


1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Matvraket17. januar 2002
Hei Nina :)

Så kjempefin nedgang du har hatt da. Skjønner godt at du er fornøyd. 2 kg i uka nå til å begynne med er slett ikke umulig, spesielt ikke med den fine trimmen...1000 meter er langt det.

Lykke til videre og STÅ PÅ!

Klem fra Matvraket :)))
136,0 kg

Snart ny veiedag

I morgen skal jeg veie meg igjen. Tror jeg vil gjøre som mange av dere andre å veie meg litt skjeldnere.....

Det ble ikke noe trim i dag :(, men har vært flink med kosten:
2 knekkebrød m/hvitost

1 pære
1 mandarin
Masse Pepsimax
1 prsjon stekt kjøttdei m/masse grønnsaker
1pære

Målet mitt nå i starten mens jeg veier så mye, er å ta av 2 kg pr uke.......
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Elisa2916. januar 2002
Hei Nina!

Det er smart å ikke veie seg for ofte ja. Så slipper du å se at vekta står stille for ofte, og som gjør at det er lettere å ryke. Råder deg til en gang i uka, jeg.

Jeg er heller ikke så flink med trimmingen. Men synes det er greit å ta en ting om gangen. Når du føler du begynner å få kontroll over maten, kan du jo begynne med litt gåturer. Det er det beste for forbrenningen har jeg hørt.
Blir ikke mer enn det på meg i første omgang.

Eller får du ha en fortsatt god slankeuke.

Klem fra Elisa28
136,0 kg

God slankedag

Nå er jeg i gang

Første skikkelige slankedagen min :)

1 knekkebrød + youghurt til frokost
2 knekkebrød m/kvitost til lunch + appelsinjuice
Fiskepudding i hvit saus ? til middag
og nå skal jeg ta 2 knekkebrød til kvelds

Har svømt 1250 meter så nå er jeg i gang med trening også Deilig.......

136,0 kg

En vanskelig uke

Jeg valgte ikke rette uken å starte på. Har vært både klubber og geburstager denne uken. Har allikevel gått ned 2 kg. Neste uke er målet -3 kg. God helg :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*13. januar 2002
Heisann!
Velkommen hit!Og gratiis med flott start,selv om det har vært mye selskapeligheter!:0) Da har du vært flink!
Stå på videre nå! Og skriv gjerne inn litt om delmålene dine,hva du spiser,trener osv?:0)!
LYKKE TIL!
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias elisa2912. januar 2002
Hei på deg, og velkommen!

Har vært her inne i underkant av en uke, så jeg er ganske ny selv. Og anbefaler virkelig disse sidene. Jeg får motivasjon bare jeg logger meg inn på nettet.
Du valgte feil uke sier du, men jeg tror ikke at du gjorde det. Jeg tror du bare må bestemme deg for at nå skal jeg begynne. Om det er bursdag èn dag, eller ikke. For bursdager og selskaper, eller andre matorgi-dager, vil det være hele året. Om det så bare er en dag med kosemat for deg selv. Og da kan vi jo aldri begynne. Nei, fortsett du! Og som jeg sa tidligere, anbefaler jeg at du bruker disse sidene. Lenge siden jeg har vært så motivert som jeg er nå, og jeg er sikker på at det er pga. alle kommentarer jeg har fått fra folk her inne. Skal følge med deg, jeg.

Ønsker deg lykke til.
Det er vanskelig, men vi er mange sammen her.

Klem fra Elisa28
137,0 kg

Er i gang

Tung start...................
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias amina10. januar 2002
Hei Nina! Gratulerer med å være igang med noe. Tøfft og tungt er det. Jeg har også nettopp startet her, men skjønner allerede at dette er tingen for meg! Vi skal støtte hverandre til en slankere tilværelse! Stå på!
c.AuthorAlias beate299. januar 2002
Heisann og velkommen hit.
Ser at du kun har skrevet ei linje. Jeg kjenner det selv også. Det er skikkelig tungt å starte opp med slanking etter en jul med masse god mat. Men det er like greit å starte med en gang, ikke sant? Ingen vits å utsette det til en annen dag, for det blir nok ikke noe lettere. Trøst deg med at det blir bedre etterhvert.

Jeg heier iallefall på deg!
Klem fra Beate
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.