Oppstart
Hei
Etter å ha blitt tipset på Snart.Gravid sidene melder jeg meg inn her.
Jeg har spist tre knekkebrød (Vasa Husmann) til frokost og tre til lunsj.
Vanligvis går det bra fram til middag, men kveldene er tøffe, da kommer suget etter noe godt !!
Lykke til alle sammen
Etter å ha blitt tipset på Snart.Gravid sidene melder jeg meg inn her.
Jeg har spist tre knekkebrød (Vasa Husmann) til frokost og tre til lunsj.
Vanligvis går det bra fram til middag, men kveldene er tøffe, da kommer suget etter noe godt !!
Lykke til alle sammen
Velkommen til slankedagboka. Jeg håper at du får like stor glede av dette stedet som jeg har hatt og fortsatt har.
Jeg skal være her lenge og kommer til å følge med deg. Har du lagt noen planer om hvordan du vil angripe kiloene? Og har du noen mål eller drømmer for hva du skal oppnå?
Lykke til.
Klem fra Jojoen