← Alle dagbøker
diarist.Alias

Nika29

53 år161 cm28 innlegg 2002 0 følgere

Start82,4 kg
Sist79,0 kg
Endring−3,4 kg
BMI nå30,5
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. juni 200223. august 2002
79,0 kg

så sto vi stille

igjen....
😌79,0 kg

videre

ååååå....det er tungt å komme igang skikkelig med trening. Trena igår og er støl i dag....Målet mitt er ikke å gå ned i vekt men bli fastere i fisken.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset22. august 2002
heisann:)

ja det er litt lettere å tenke sånn tror jeg. og man blir automatisk flottere når man er stram i fisken, selv om man er frodig (liker best det ordet:)
ha en flott dag:)

klem fra Iset
😊79,2 kg

Trenedag

Litt ned igjen... og så er det trenedag :). Hadde min første dag alene uten instruktør på lørdag. Så når min samboer kommer hjem fra jobb klokken 5, så er det å kjøre de 3 milene. Synd at vi bor så langt unna treningstudio. Bor på et lite sted med 2 banker, 3 matbutikker, 1 klesforretning, 1 hotell, 2 gatekjøkken, 1 skobutikk, 2 bensinstasjoner, lege tannlege og helsestasjon.... ja vi har så vi klarer oss, men vi har ikke når det virkelig gjelder.....
nei no kom et lite troll og vil ut på sykkeltur! Hun kom med den signalgule hjelmen sin og fikk spader når jeg ikke kommer med henne til ytterdøren...... så jeg får vel kle på oss og sykle en tur :)
79,4 kg

ikke noe endring

nei
😌79,4 kg

yess

Var på SATS i går... hadde en instruktør/fysioterapaut til å legge opp et opplegg til meg. Så no blir det trening 2-3 ganger i uken i ca 2 mnd'er. Jeg har DEN pløsete maven etter fødselen i fjor sommer. Fant ut at det ikke hjelper stort med bare å slanke meg via diett.... det må trening til. Og jeg er så giddaløs når det gjelder å sykle osv. og pga bekkenløsning er det vondt å gå tur.
Og så fikk jeg den endelige meldingen fra legen min: det blir medisinering. Thyroxin.
Har vært plaget med kroppen siden fødselen, og først i mai så byttet jeg lege og fikk riktig diagnose (han første mente at jeg hadde urinsyregikt... og jeg gikk på sterke tabletter)
Så SATS er mer et resultat at stoffskiftet nå er for lavt (det har før vært for høyt) så jeg regner med at jeg vil slite for å bli kvitt mine sure kilo.
Men det er godt å vite at en er inni karusellen nå, og får riktig behandling..... på veien til et godt liv..... som 60 kg..hehe
79,8 kg

holder seg stille

og bra er det!
😊79,8 kg

Puh!

Håper det fortsetter slik. For jeg "slanker" meg ikke nå for øyeblikket.
Etter mye usikkerhet hvor stoffskiftet mitt var på vei, så fant legen min ut at den var for lav nå (den har vært før for høy) Så nå er det tabletter for meg...thyroxin. Jeg har bestemt meg for at slanking for være slanking til jeg har kommet skikkelig inn i dette med tablettene. Men jeg skal jo ikke fråtse i mat og snacks heller da! Bare leve litt vanlig, men jeg kommer jo til å skjekke vekten en gang i uken.... eller hver dag (det er gått sport i det å gå på vekta... føler at jeg ikke klarer meg en dag uten å vite) Men det er jo positivt å se at vekta er litt på vei ned igjen... har i uke som var, vært over 81 kg... og så har jeg vinglet rundt på 80.
Men at jeg er under 80 er helt topp!!!!!!!!!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla13. august 2002
Da er det klart for ny -5 konkurranse i 70-kg klassen, førstkommende torsdag, og hvis du ønsker å være med, så meld deg på hos meg innen torsdag, og gjør deg klar til å ta av noen kg med massevis av inspirasjon!!!!!!

Pernilla
c.AuthorAlias Monica12313. august 2002
Hei!
Får håpe stoffskiftet ditt normaliserer seg etter en stund.
Så flott da at du har kommet deg under 80! Det går jo godt an å veie seg daglig bare man ikke får en knekk hver gang den går noen 100 gram oppover.
Lykke til.
😛80,0 kg

uff

Uff... dettan var hardt... å begynne påan igjen. Er skjelven, hetetokter og tenker på mat hele tiden. Jeg husker nå så altfor godt hvordan det var i starten da jeg begynte i juni for alvor. Vet at jeg må lide litt i en ukes tid, for jeg vet jo så altfor godt at jeg klarer meg UTMERKET på slankekuren uten å gå sulten.... bare jeg kommer igang og venner kroppen til at en ikke skal spise så mye.
Håper jeg ikke sprekker nå da :(
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit😉9. august 2002
Hei Nika29!

Ja, det er ikke helt enkelt, dette med sunt kosthold og ferie, da. Men så er det vel kanskje ikke så galt heller å ta en liten pause fra alt som heter slanking, uten at man trenger å overdrive. Et par kilo fra eller til spiller ikke så stor rolle i den store sammenhengen. Det er hva vi gjør de andre 330 dagene i året som egentlig betyr noe.
Nå er det bare å hive seg til igjen med friskt mot, så går det nok din vei igjen. Helt sikkert!

Ha en fin dag!

klem fra NameIt
80,0 kg

Så var ferien over

Hele slankeopplegget mitt gikk i vasken i ferien!
Men jeg passet meg for å overspise, så da jeg kom hjem så var jeg bare gått opp 2 kg.
Så no er det på vannvogna igjen.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😉7. august 2002
Jeg setter i gang ny vektkonkurranse for oss i 80 kilos klassen. Veiedag blir som før torsdag. Hvis du vil være med er det bare å skrive en kommentar i dagboka mi, og "stikke" innom med oppdatering torsdagene fremover!
Klem Helena
❤️77,8 kg

Hurra for meg !!!!

Ja hurra for meg for jeg er blitt 29 år idag :)
Ja denne alderen har jeg tenkt å holde på en stund....knis.
Slik jeg ser det, så har jeg endelig klart å innhenta de andre på alderen. ;)
For på et punkt her i livet så er alle kvinner blitt like "gamle"... ja 29 år.
Hurra for oss som har kommet i den alderen der vi ikke blir stort sett eldre!!!
(men en hemmelighet har jeg: jeg føler ennå inni meg som jeg er 17 år, en 17-åring som har lov å gå på polet og på pub''er.)
Og fra i morgen så er det FERIE.
Jeg kommer nok å titte innom her, men er litt redd for hvordan det går med slankingen. Men jeg skal ta med meg herbalife, både proteinshake og vitaminer.
Kos dere alle, for nå skal jeg tilbake til der jeg har bodd i 7 år. oslo-området, blir gøy å møte igjen venner og slekt en ikke har sett på over 2 år. Og for å vise frem den nye lille green''en på familietreet. (hun heter Green til mellomnavn...hehe, utales gren)
super sommerklem fra Veronika
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias skalned😃19. juli 2002
Gratulerer med dagen! Håper du får en fin sommer!
❤️77,8 kg

Ned

ja da virker det som jeg er på rett vei igjen :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ABBA😊14. juli 2002
Så flink du er!!
Du bare raser nedover, hva er hemmeligheten.
Er meget stolt av deg.

Sommerhilsen i natten fra ABBA
😃78,0 kg

sakte

Da gikk jeg litt opp, men ikke så mye som jeg trodde. Puh!
Skulle ikke trodd det, for i gårkveld så spiste jeg sjokolade, ostepop, pianoyoghurt og masse jordbær!!
Men det har jo sammenheng med at jeg fikk tanterød i gårkveld, og mumselysten var tilstede så det holdt. Klarte ikke å la være...
Men jeg blir så løs i maven når jeg har mensen, så i dag flyr jeg på do konstant. Vekta har bevegd seg nedover fra i morres fra 78.6 til 78.4 til 78.2, og nå 78.0. Ja jeg er ikke sur for dette nei :)
klem
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla😄12. juli 2002
Heisann!!!!

Vil bare forsikre meg at alle deltakerene får med seg bytte av oppdateringen i konkurransen, derfor kommer jeg med denne meldingen:
neste uke overtar LILLE TRILLE oppdateringen, og derretter tar AUGUSTA over for henne etter èn oppdatering. Med andre ord:
Torsdag18.juli: Lille Trille
Torsdag25.Juli: Augusta
Torsdag1.aug: Augusta
Jeg er tilbake den 5.aug og kan gjerne overta etter det, men det kan jeg jo høre med Augusta om hva som skjer etter det.

Beklager hvis dette blir litt komplisert, men jeg skal som sagt på ferie, og da kan det jo bli litt vanskelig å holde oppdateringen.

Jeg vil iallfall ønske deg er riktig strålendes sommer!!!!!!!!!

Stor sommer-klem, Pernilla
c.AuthorAlias ABBA11. juli 2002
Hei Nika 29.
Jeg synes du er flink. Du er sikkert noe ustabil ved tante rød`s besøk du også. Stå på jinta dette klarer du.
Har du noen delmål? (Jeg får ikke bestemt meg, hva mine skal være. Tror det må bli å fortsette å gå ned i løpet av ferien.
Så får jeg sette delmål da)

Stor klem fra meg.
❤️77,6 kg

GRATULERE MED DAGEN

Ja i dag har minstepia vår 1 årsdag.
Tiden går fort, tenk det er 1 år siden en lå på operasjonsbordet, og både grua og gleda seg......
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😄10. juli 2002
GRATULERER med dagen til både mor og barn :-)

Og gratulerer så mye på etterskudd med ny vektklasse. Jøss, bare overvekt.. hihi, det høres deilig ut. Du fortjener det!

Lykke til.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias ABBA❤️10. juli 2002
Kjære Nika29.
Takk for innlegget ditt. Vet ikke om alle gå opp ved tante røds besøk. Men jeg har bestandig gjort det. (Du kan jo bare følge med på vekta, så finner du ut hvordan kroppen din reagerer, ved tantes besøk.) Mist ikke motet, du raser nok nedover igjenn, etterhvert. Skal kikke innom deg, Å se hvordan det går. Grattis med minstepia.
Sommerklem fra ABBA
😟77,4 kg

Skjønner ingenting jeg

Jeg er med på å teste ut Medergin. Og de lovet 5-12 kg på 2 uker. Jada, jeg gikk ned 1,2 kg på 2 dager, og jeg var i fyr og flamme. Tablette jeg tar gjør det slik at en ikke orker å spise så mye, er mett hele dagen. Dette gjør at jeg ikke orker hele min slankeporsjon: Jeg drikker 2 shaker (herbalife) og så spiser jeg et måltid fattig på karbohydrater. Og jeg gikk da jevnt og trutt ned.... ca 200 gram pr dag.
MEN nå, det siste 2-3 dagene, der jeg nesten ikke får i meg mat, så går jeg OPP i vekt ca 200 gram pr dag.
Jeg tror nok at jeg bare må slutte med disse tablettene.
Jeg skal gi dem EN dag til, og så skal jeg klage!!!
Uff dette var depresivt :(
Og ikke nok med dette; min mor satt istykker godstolen min på søndagen, og jeg var i dag å kjøpte en ny, som jeg egentlig ikke hadde råd til. Men jeg angrer kjøpet nå.... jeg syntes det ble så høyt ned til gulvet, og så er den smalere enn min gamle gode (den gamle var i stoff) Er det noen som har erfaring i å sitte til skinnstoler??? Blir de bedre etter hvert??? at jeg bare skal bruke den så ofte så mulig??? Jeg syns det ble ekkelt å ha minsten på fanget i den nys stolen....jaja... håpet var jo at en vant på Extra i kveld... men det er vel som å tro på julenissen....hehe
Klem
77,4 kg

MÅLEDAG

Ja så gikk en opp 200 gram....hmmmm

kroppsmål:
MIDJEMÅL: 95,0 cm/ 85,0 cm (-10,0cm)
BYSTEMÅL: 90,0 cm/ 82,5 cm (-7,5cm)
HOFTEMÅL: 107,0 cm/ 99,5 cm (-7,5cm)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.