Usj - slanking er noe herk
I dag har jeg sprukket ettertrykkelig. Den første uka går ikke noe spesielt bra.
Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg spiser i det hele tatt, spesielt når jeg ikke er sulten. Føler bare at jeg MÅ spise. Nesten samme hva - men sjokolade er aller best. Nam.!
Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg spiser i det hele tatt, spesielt når jeg ikke er sulten. Føler bare at jeg MÅ spise. Nesten samme hva - men sjokolade er aller best. Nam.!
Håper vi kan motivere hverandre, sammen med de andre som holder til her, til å nå en slankere kropp innen rimelig tid!
Nå har jeg ført deg opp på konkurransen, det du må gjøre er å skrive i dagboken din på onsdag, i alle fall notere vekten. Det er nemlig oppdatering hver onsdag. Så er det om å gjøre å miste fem kilo først.
Ellers kjenner jeg meg igjen i mat og lat-biten din over her. Men med litt innsatsvilje har jeg i alle fall klart meg i åtte uker nå!!!
Lykke til
Kamilla
Synes jeg kjenner igjen det med bilde ja....
Så et bilde av meg forrigedagen fra julaften, i nye klær som jeg i speilet synes virket slankende. Men kjære vene, bildet er tatt bakfra mens jeg sitter på huk.................sorry, men så feit trodde jeg ikke jeg var. Hjelp!
Mat er godt, og det har det vært siden jeg ble gravid, selv om jeg i perioder i graviditeten ikke orket mat gikk jeg oppover og oppover................og oppover. 30 kg i +.
Men husk at : SAMMEN ER VI STERKE!
Meld deg på -5 konkuransen, det er motiverende, selv om jeg fortsatt ikke har vunnet. Kamilla har en som begynte på onsdag for oss på 80-tallet.(hvis du ikke har meldt deg på allerede, vil jeg anbefale det sterkt).
Ønsker deg lykke til, dette klarer du.
Hilsen fra Rita
Velkommen hit, fint at du fant oss her inne, for her er det mye motivasjon å hente ! Eneste bivirkningen med disse sidene, er at de er ganske vanedannende...Lykke til videre;-)
Hilsen Ella
Velkommen hit til oss. Jeg tror mye er vunnet bare med å melde seg inn her. Her får du motivasjon, trøst, spark bak og mye positivitet. Ser at vi er omentrent like høy/tung, så det skal bli spennende å følge deg. Foreslår at du melder deg på -5 konkurransen hos Kamilla. Vi andre begynnte på onsdag, så vi har ikke så veldig langt forsprang. Kanskje konkurransen kan motivere deg ytterliger, og vi andre får mer konkurranse.
Måtte le da jeg leste om bildene. Kjenner meg veldig igjen. Bildene fra min 30 årsdag var ikke noe særlig. Flott at du har satt deg små delmål. Jeg måtte justere mitt første delmål, da det gikk litt tregt. Tror helt sikkert du klarer første delmål.
Lykke til!
Klem Lille Trille
Det går an å gjøre noe med vekta! Jeg synes det er utrolig motiverende å lese dagbøkene til de andre her inne. Mange har gjort en fantastisk innsats.
Jeg håper du finner motivasjon og tiltakslyst til å gjøre noe slik at du blir mer fornøyd med deg selv. Jeg kjenner godt igjen følelsen en kan få ved å fremkalle bilder. Speilbildet stemmer ikke alltid med det bildet jeg har av meg selv. Tenker tilbake til den tida før jeg fikk barn.
JEg ønsker deg lykke til!
Ha en flott helg!
Annie
Deler mange av tankene du har, og det var derfor jeg også begynte med disse sidene. De er til utrolig stor motivasjon for meg! Her finnes det vanvittig mange fantastiske mennesker som vil følge deg, oppmuntre deg, og gi deg råd. Dette har iallfall vært til stor hjelp for meg, og hadde jeg ikke hatt disse sidene hadde gitt opp for lengst!
Velkommen skal du være og lykke til i kampen mot kiloene!!!!
Klem-klem, Pernilla!