← Alle dagbøker
diarist.Alias

NICKY

69 år168 cm90 innlegg 2000–2002 0 følgere

Start71,0 kg
Sist71,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå25,2
📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
26. januar 200011. februar 2002
71,0 kg

Ny giv igjen

Hei
Har nå startet oppkjøringen til sommeren.
Har satt meg delmål for hver uke.

Veiedag hver mandag fremover til sommeren.

Mandag 11,02,2002 Vekt 71 kg

Frokost: 2 små skiver brød
Lunsj: 1 ciabatta + 1 kopp te
Mellomm: 1 gulrot
Middag:
Kvelds:

Oppdateres.

Her er nydelig vær, vårlig med litt snev av sol, og da kommer tanken på bikinien igjen. Så nå er det på''n. Det er lenge siden jeg har tenkt tanken på slanking, og det har i grunnen vært deilig. Har hatt så mye annet å holde på med.

Har blitt tante til en nydelig liten gutt, og det er hyggelig når en har store barn selv. Så kost å ha han på besøk.

Ha en fin dag alle sammen

Klem fra Nicky
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mia13. februar 2002
Hei til deg Nicky !

Lykke til med ny giv framover våren :)
Jeg har også noen delmål - før jeg i april skal stille i bryllup. Må komme meg ned en 8 kg til da (håper jeg !)
Og gratulerer som tante - kan skjønne det er koselig !
Klem fra mia
68,0 kg

Lenge siden sist jeg var her

Hei

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Mange har
sluttet her siden sist og nye er kommet til.

Når det gjelder Trondheimstreffet, så ble det en misforståelse
mellom Victoria og meg. Jeg sendte henne mail så hun kunne gi meg sitt mobilnr. fordi jeg skulle komme senere, men tlf. nr kom aldri, og da ville jeg ikke gå alene til restauranten. Og det var synd, for dette hadde jeg gledet meg til.

Har hatt sykdom mm. derfor har jeg ikke prioritert hverken slanking eller denne siden.

Skal prøve å komme innom her en gang i uken.

Har ikke gått opp noen kilo siden sist og det er jeg fornøyd med, har ikke stresset noe med kiloene heller.

Håper det er bra med dere her inne som jeg har hatt kontakt med.Skal ta en runde innom bøkene deres og se hvordan det står til.

Nicky
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu30. januar 2002
Heisann

Så flott å se at du er tilbake.

Håper at alt går bra med deg, og at jeg får se mer til deg her inne.

Klemmer fra tutu. (og godt nytt år.)
68,0 kg

En pose bacongull og cola

er gått ned i dag. Var skikkelig sugen på noe salt, og da blir det sånn. Får prøve vekta i morgen, det er lenge siden sist.
Tror nok jeg må langt over 7 tallet denne gangen.
Men i morgen starter jeg på ny frisk igjen og prøver å gjøre noe med magen. Har jeg fått bort den, så hadde jeg vært fornøyd.

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, og har virkelig savnet dere alle sammen. Men jeg får jo treffe noen av dere til helga, det skal bli gøy og litt spennende også!!!

Har ikke tenkt kosthold i det siste, men det skal det bli en forandring på. Er flink til å være ute og gå tur, det syns jeg er så deilig. Vi har med mat/drikke eller så kjøper vi noe om det er mulighet for det, og vi jentene går og skravler og koser oss skikkelig. Rekreasjon til tusen.

Ha en fin dag alle sammen, veiedag for meg i morgen.
Jeg krysser både armer og ben før jeg bestiger vekta!!!

Klem fra Nicky

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sola22. oktober 2001
Hei Nicky

Savnet deg på Lørdag, synd du ikke kunne komme. En annen gang kanskje. Ønsker deg en fin dag og uke.

Klem fra Sola
68,0 kg

Har savnet dere alle sammen....

Heisann
Nå er det ferie på meg, gubben har reist på jobb, så nå
sitter jeg med bena på bordet og nyter en kald cola og en
pose med bacongull. Herlig. Har ikke gjort annet enn å jobbe
i hele høst og er nå møkkalei av å aldri ha fri.

Har fått influensa og synes synd på meg selv, og da trøstespiser jeg og koser meg.

Har ikke fått Sørensens homeopat medisin enda, men det er vel like før. De på jobb som har begynt har nå tatt av 4 kilo, og det er uten å gjøre noe annet enn å spise piller?? har egentlig ikke noe tro på dette, det er vel bare mindre mat og trening som hjelper, men her får en prøve alt.

Skal gå gjennom dagbøker i morgen for å se hvordan det ser ut rundt omkring. Jeg ligger vel langt etter skjema nå.

Ha en fin dag alle sammen

Klem fra Nicky
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nin9. oktober 2001
Hei på deg!
Deilig med ferie!!! Heldiggrisen!!!
Synd at du er forkjølet!
Ha en herlig slankende uke!
Nin
c.AuthorAlias Sola5. oktober 2001
Hei Nicky

Takk for kommentar i boka mi. Stakkars deg da, håper den influensaen går over snart da.
Vet du at vi veier akkurat det samme vi?? Og så er vi nesten like lange også!! Og så er vi begge fra Trondheim!!! Stilig!!
Eller jeg har bodd i Trondheim i 14 år nå og er egentlig ifra Melhus. Men jeg trives med å være byveitj!!!! *S*
Det blir spennede å treffes den 20. oktober, litt skummelt også da. *S*
Håper du blir fort bra igjen, så ønsker jeg deg en riktig god helg.

Klem fra Sola, som ble i sted "overkjørt" av regnet men prøver å skinne igjen!! S*S*S*S*
c.AuthorAlias Victoria5. oktober 2001
Hei Nicky :-)

Nå nærmer det seg den 20. oktober og slanketreff! Håper du fremdeles har mulighet til å være med, jeg tror det blir veldig koselig!! Hvis du ikke skulle kunne komme likevel vil vi veldig gjerne ha beskjed så fort som mulig på mail victoria25@spray eller i min eller Ingvilds dagbok.
Med hilsen fra Victoria :-)
68,0 kg

Dagene flyr avsted

og nå er det lenge siden jeg har vært her inne.
Håper det går bra med dere alle sammen, har faktisk savnet sidene de ukene jeg ikke har vært logget på.

Like lenge siden jeg har vært på vekta, og det blir spennende
når jeg skal manne meg opp på den igjen. Jeg venter litt, er faktisk i godt humør om dagen, og da drøyer vi vekta.

Det har vært mye jobbing i høst, både dagtid og på kvelden.
Garasjen og tilbygget er nå ferdig, har ikke fått innredet det ennå, det får bli vinterarbeid.
Vi måtte legge nytt tak, og det håper jeg vi er ferdige med
i neste uke, og da skal vi bremse ned før vi fortsetter med alt vi skal gjøre innomhus. En blir sliten av¨å bare jobbe og aldri ha fri.


Ellers så har jeg kost meg innimellom. Var på besøk i Stavanger til ei venninne ei langhelg, og da skeiet vi ut.
Dro etterpå til Oslo og møtte mannen min, og vi var der i noen
dager på hotell og det gjorde ikke vomma mindre, det kan jeg love dere.

Har idag bestilt meg Homeopat Sørensens Resept med SYB 62i, (fint skal det være)vi er flere på jobb som skal prøve den, den ene som har begynt tok av 2 kilo første uke med samme inntak av mat som vanlig. Så dette kan vi morro.

Ellers så skal jeg innom dagbøkene for å se hvordan det
står til rundt omkring, og hvordan det ligger an med Trondheimstreffet. Det er ikke lenge igjen nå, det gleder jeg meg til

Skal prøve å komme innom en gang i uken for oppdatering.

Ha en fin slankedag alle sammen


Klem fra Nicky
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sola26. september 2001
Hei

Vil bare ønske deg lykke til. Og så må du huske på at det er lov til å ta en pause!! *S*
Har en liten mistanke om at du også er fra trøndelag, eller tar jeg feil??
Håper du får en kjempefin dag og uke, og så sees vi på treffet!!! Gleder meg til det, litt skummelt også da. *S*
Klem fra Sola
68,0 kg

Går sakte men sikkert riktig veg

Hei alle sammen

Kjempebra at så mange kommer til Trondheim den 20.10.
Skal vi gøy å møte dere alle sammen.

Ellers så har ikke døgnet nok timer akkurat nå. Her er det full jobb, barn, utbygging etc. Skal prøve å komme innom en gang i uken til det roer seg litt.

Jeg har ikke hatt tid til å følge noe slankekur denne tiden, men vekta går sakte nedover, og det er jeg kjempefornøyd med.

Prøver å være bevist på hva jeg putter i munnen, det går mye på kromtabletter for tiden. Synes det hjelper mot godtersuget.

Spiser som regel 1 skive til frokost, 2 til lunsj, middag, og et knekkebrød til kvelden.

Ble litt utskeielser i forrige uke da Rosenborg kvalifiserte seg til Champion L, pizza og vin og litt attåt, det er fast før alle hjemmekampene til RBK.

Ha en fin dag alle sammen. Takk for alle koselige kommentarer i boka mi, jeg kommer tilbake til dere alle sammen etterhvert.

Stor Klem fra Nicky
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola3. september 2001
Dette går jo fint! Fortsett sånn!
Søren, det hadde vært gøy å komme til Trondheim.(Hjembyen min!) Men jeg skal ut og reise igjen med jobben, en helt annen retning (England).
Viola.
c.AuthorAlias ingrid28. august 2001
Hei Nicky!
Grattis med nedgang, ingenting er vel bedre enn at det går av seg selv, uten at en trenger å gjøre noe spesielt for det! Det er egentlig utrolig hvor stor forskjell en forandring i livsstil og aktivitetsnivå kan gjøre. Selv gikk jeg ned ti kilo da jeg begynte i ny jobb etter endt utdanning...
Klem fra Ingrid.
c.AuthorAlias Nin28. august 2001
Hei på deg Nicky!
Lenge siden sist!
Så bra at du og Vic har satt igang dette treffet! Det er bare så vanvittig synd at jeg ikke får det til - er i London den helgen! Håper på nytt treff om ikke så alt for lenge!
Du er jo kjempeflink for tiden! Kjenner til det der med mye jobb - har store problemer med å få tid til å trene + til å skrive her i Dagboken....
Dessuten er motivasjonen på bånn!!!! Smitt meg gjerne med din motivasjon i fht mat/spising....
Ha en flott dag!
Nin
c.AuthorAlias Victoria28. august 2001
Hei Nicky :-)

Ja, det er gøy at vi blir så mange til treff, jeger sikker på at det blir vellykket! Jeg synes ikke det går så sakte med deg jeg!? 1 kilo i uken er jo helt optimalt, kjempebra!!

Klem fra Victoria
69,0 kg

Glemte å veie meg i går...

så jeg tar sjansen på 69 kg i dag også.
Det blir en lang uke til neste veiedag mandag, men jeg skal
klare å holde ut.

Kjempehyggelig at så mange har meldt seg på Trondheimsturen 20/10. Det skal bli gøy å treffe dere alle sammen. En lurer litt på hvordan dere er osv. når en leser dagbøker, chatter etc. Gleder meg virkelig til den helga!!!! Jeg blir vel som en "mor" for denne ungsomgjengen, eldst i klassen?? Men gøy skal det bli allikavel.

Ellers så går det litt opp og ned med slankingen. Noen dager er jeg flink, andre dager så der,,,,

I går var jeg på fotballtur, og falt for fristelsen til å spise en ships og en iskald fanta, det har jeg ikke fortalt i heimen. Det er min lille hemmelighet. Dro hjemmefra 1615 og var hjemme 2330, så jeg syntes jeg fortjente det..

Frokost:
2 skiver brød

Lunsj
1 skive brød

Middag
Lasagne

Akkurat nå er det deilig sol og godt og varmt, så det ligger
an til noen timer for å rydde litt i hagen og kaste visne blomster som er regnet ned.

Ha en fin dag alle sammen

Solklem fra nicky

"Blir litt liten tid til å komme innom dagbøkene deres, men jeg tenker på dere og kommer sterkere tilbake senere."
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tarangai22. august 2001
Hallo Nicky.

Så spennende tiltak. jeg blir med på dette slanketreffet deres. Litt skummelt med bare ukjente, men det blir helt sikkert hyggelig.
Hvis du blir "mor" for denne gjengen, blir vel jeg en god nummer to... Pytt, pytt, alle har samme mål: -bli slankere!!!
Men vi trenger ikke velge en vegetarrestaurant den helga da. Har kommet med noen forslag til Victoria ang resauraner i Trondheim.
(Jeg bor i Trondheim....)
Ha en fin dag.
Tarangai
c.AuthorAlias ingrid22. august 2001
Hei!
Takk for koselig kommentar... Joda, har lyst til å bli med til Trondheim. Men det kommer også litt an på om jeg får fri eller ikke... Du vet, helgene er de travleste når man jobber i bar...!
Håper ellers du har det fint. Selv har jeg en liten nedtur-dag igjen, blir så irritert... Når jeg er kjempeflink, går vekta OPP! Kan du forklare det???
Klem fra frustrert Ingrid.
c.AuthorAlias modah22. august 2001
Heisann!
Takk for kommentar i boka mi.Nå ser jeg fram til oktober helga,det blir nok morro.Jeg er å veldig nyskjerrig på hvem folk er!!Blir nok vellykket det der.Håper å få handlet litt klær å da,i litt mer normal størrelse!!!
Du får ha lykke til videre da så snakkes vi vel på chatten snart!

klem fra modah
c.AuthorAlias Victoria21. august 2001
Heia Nicky!

Nå har jeg ventet fælt på at du skulle skrive :-), håper det var greit at jeg satte datoen. Det viste seg å være den datoen flest kunne. Ja, det blir spennende ikkesant! Har du noen mail-adresse vi kan skrives på også? Jeg tenkte på det med å finne en restaurant, jeg har hørt masse lovord om Ajo, men om vi ikke kan bestille bord så nytter det jo ikke da. Har du lyst til å ta på deg å ringe dit å høre om de kan gjøre et unntak? hehe.. Vi vet jo ikke antallet enda, men vi blir over 10 i allefall. Har du andre gode ideer til steder som ikke er for stive? :-)

Klem fra Victoria
c.AuthorAlias Becky21. august 2001
Hadde vært kos å blitt med på slanketreffet, men det lar seg dessverre ikke gjøre!Dere får kose dere, dere som kan da vet dere! Har dere funnet ut når det blir nå da?
Du får ha en super kveld....og lykke til videre med slankingen!
klem fra Becky
69,0 kg

Bismak ved 6 tallet..........

Hei

I natt kom reaksjonen på den lange slankekuren jeg har holdt på med. Var helt sikker på at jeg hadde fått infark, ble ordentlig dårlig, svettet og var så rar, ville bare besvime.

Kl. 0230 stod min mann opp, kom tilbake til senga med en stor kopp te m/sukker, 2 skiver brød med brunost og noen pauli ord på vegen. Nå var det slutt på hysteriet, nå skulle maten nytes til hvert måltid.

Etter endt bespisning og en god kopp te, så roet kroppen seg, og jeg sovnet mett og fornøyd. Skjønner nå at dette har gått for fort i svingene. 5,5 kg på 10 dger er bare GALSKAP.

I dag har vi hatt en stor og god frokost og kroppen har trengt det, og savnet det. Kommer til å fortsette med å ta av kilo, men ikke i den farta jeg har gjort til nå. Tar det over lenger tid, og det var det som i utgangspunktet var meningen, 1 kg i uka var målet mitt.

Håper dere har det bare fint der ute.

Ha en fin dag alle sammen

Frokost/lunsj: (kl. 1200, fikk ikke stå opp før den tid idag)
2 skiver brød med ost og en kopp te m/sukker


Solklem fra Nicky (her er det 20 grader og sol)

8 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola20. august 2001
Ojda! Dette var ikke helt bra, nei. Du får nok spise litt mer, ja. Men du kommer jo til å gå ned likevel, bare litt langsommere. Vær forsiktig nå da, og pass litt ekstra godt på deg sjøl!
Klem, Viola.
c.AuthorAlias lene17. august 2001
5.5 kg på 10 dager er jo helt vanvittig....ikke rart du fikk en slik reaksjon. Det er godt du har skjønt at dette ikke går an. 1 kg i uka høres veldig bra ut. Godt at du har en mann som passer på deg....
God helg.
Hilsen Lene
c.AuthorAlias ellen17. august 2001
Hei!
Jeg kan forstå at kroppen sier fra når det har gått så fort som det har gjort, og 1 kg i uka er jo mer enn bra nok! Det er bra du har en som kommer med te, mat og visdom, slik at du kan komme deg og begynne på ny frisk når tiden er inne for det.
Nyt helga og restene av sommeren!
Stor klem fra ellen.
c.AuthorAlias aspartam17. august 2001
Uffameg, det der hørtes ikke noe bra ut! Lov oss at du blir flinkere å spise! Du vet, vi kvinner bør få i oss nok næringsstoffer, slik at vi ikke går rundt og brekker lårhalsene våre når vi blir gamle ;)

Du har i alle fall fått en pangstart, og om du nå begynner å spise 4-5 små måltider om dagen, tilsammen minimum 1100-1200 kcal om dagen, så skal du se at du går ned i et mye sunnere tempo!

God helg!
c.AuthorAlias abelone16. august 2001
Hallo!

Tror jeg ville spist litt mer var jeg deg. Det er sikkert kroppen som sier fra at nok er nok. Det er lurt å spise 4-5 ganger om dagen og passe på at man får i seg alle næringsstoffene. Det er jo bedre helse som er målet ikke sant....
Håper det går bedre med deg nå!

Abelone
c.AuthorAlias tutu16. august 2001
Hei Nicky.

Godt at du føler deg bedre i dag, reaksjonen i natt var nok helt sikkert kroppen sin måte og si nok er nok på.

Ang. vekta mi, så har jeg trivsels vekt på 52 kg. Nå har jeg for mye på låra, rompa og magen. Klart det hjelper hvis jeg strammer opp, men kroppen min vil ha det best om den er noer kilo mindre. Hadde en mormor som var overvektig og en mor som er overvektig. Og jeg har ikke tenkt å ende slik.
Og jeg er ikke så langt fra lett overvekt.

Vel nok om det. Her regner det og tordner. Så nyt sola di du...
klemmer fra tutu
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
Du da, du må være forsiktig.. :-) Ta det heller litt saktere!!

Nå har jeg lagt ut invitasjoner i alle dagbøkene som var oppdatert 15. og 16. august, pluss endel andre.. Jeg har også bedt webmaster om å legge ut melding på forsiden av slankedagbøkene, det er jo topp om han gjør det! :-) Håper alle skjønner de er invitert! Du kan jo tenke ut evnt steder som kunne være koselig å gå? Og evnt andre ting vi kunne finne på sammen :-)

Klem fra Victoria
c.AuthorAlias Becky16. august 2001
Huffda Nicky-må passe på deg selv!!!!!
Høres ut som om du hat tatt det litt for drastisk ja..det må du ikke gjøre..prøv helelr å legge om til et kosthold som du kan leve med også etter endt kosthold. Det gjør jeg..for jeg vet at jeg ikke kan leve på fiberbrød og bare lett-mat osv resten av livet...det takler ikke jeg. Spiser helelr det jeg vil, men mindre. Selvsagt prøver jeg å unngå kde kaloribombene da..men unner meg også litt digg innimellom...ellers takler jeg dette aldri!!!
Lykke til videre og lov at du passer bedre på kroppen din og deg selv da!:)
Klem Becky
70,0 kg

Skeiet ut litt idag,....

Hei
Har vært en tur i sverige i dag og handlet litt.
Kjøpte meg vinterklær på "rea" og var på polet, men der var det ikke rea. Bacon ble med hjem i handleposen, og da ble det omelett og bacon til kvelds idag. Noe godt må en unne seg, så flink som jeg har vært ellers i disse snart to ukene.

Mat idag

Lunsj
1 toast i sverige (Åre)
1 cola (fy)

Kvelds:
Omelett m/bacon

Ellers så går det i jobbing om kveldene for å blir ferdig med garasjen og påbygget, så tiden her blir knapp. Men jeg slenger innom dann og vann, men blir litt dårlig tid til å lse/skrive i dagbøkene deres.

Ha en fin dag alle sammen

Klem fra Nicky som håper det blir Trondheimstur på dere alle sammen

4 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu16. august 2001
Heisann Nicky.
Takk for koslig kommentar i boka mi.
Så heldig du er da som bare kan ta deg en handletur til sverige.
Og jeg syns det er fullt fortjent at du unner deg egg og bacon til kvelds. Kos deg med garasje bygging.
Klemmer fra tutu
c.AuthorAlias abelone16. august 2001
Hei!!

Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi!
Tror ikke det baconet gjorde noen skade. Synes heller du spiste litt lite.
Trondheimstur?????????????????????????????

Abelone
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
Hei og håpp :-)

Hvis vi vil få noe av Tr. heimstreff så tror jeg vi må arrangere det! :-) Jeg kan ta ansvar for å legge ut invitasjon i alle dagbøkene, men jeg tenkte det ville være best å ha en dato først? Jeg forslår en av disse: lørdag 6. oktober, lørdag 13. oktober, lørdag 27 oktober, lørdag 3. november, lørdag 10 november........... mange muligheter :-) Eller kanskje vi skal legge ut forslag med mange helger? hmmm.. De som kommer langveis fra blir jo sikkert mer enn en dag da, og kunne møtes for å se på byen/shoppe osv.. skriv gjerne til meg på victoria25@spray.no Gleder meg :-)
Klem fra Victoria
c.AuthorAlias Becky15. august 2001
Jeg synes du er virkelig flink. Og trengte nok en liten utskeielse i dag tror jeg!Det er faktisk viktig det også!:)
Tr.heimstur..? DEn har jeg ikke hørt noe om???
Klem fra becky
70,0 kg

Travle dager...

Hei alle sammen og takk for koselig kommentarer

Leste i boka til victoria at det planlegges tur til Trondheim før jul, og det hadde vært gøy. Stiller opp, helt klart. Det hadde vært gøy å møte dere alle sammen.

Er så spent på neste veiedag, mandag den 20.08. Er det fortsatt nedgang er det veldig motiverende. Vil se 6 tallet snart og holde meg der.

Er så forbauset over meg selv at dette har gått så bra. Jeg har aldri i verden trodd at jeg skulle overleve en uke på slanker''n. Men her er dere til stor hjelp alle sammen, jeg leser dagbøkene deres og tar imot tips og motiavasjon.

Det har blitt for lite mat på meg i de siste dagene, og det tror jeg straffer seg på sikt. Når en da spiser så velter en inn alt en kommer over, og det er ikke meningen i dette forumet.

Lunsj
salat

middag
1 lite porsjon sodd


Ha en fin dag alle sammen, skal prøve å rekke innom noen dagbøker før arbeidet kaller igjen.

Klem fra Nicky
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria15. august 2001
Hei Nicky :-)

Fy søren, nå får du bare gi deg med å rase 4.5 kilo ned altså.. hahaha! Neida, du er kjempeflink, Nicky!! :-)

Angående Tr.heims-treff så vet jeg ikke om det akkurat planlegges, det var bare en ide som kom opp tror jeg, men det hadde jo vært veldig gøy da! Kanskje du trår til å planlegger noe? Det eneste er at alle må få beskjed god tid i forveien... (For å skaffe barnepass etc.. Eller hundepass i mitt tilfelle :-) Det viktigste er jo å ha en dato, og så kan vi planlegge sammen etter det? Hva med oktober, eller november? Dere som bor der vet kanskje om et koselig sted vi kunne møttes! :-)
Klem fra Vic.
c.AuthorAlias kitt15. august 2001
hei Nicky!!!

så flink du er! du ser sikkert kjempefin ut nå!!
nå er tiden kommet til at jeg takker for meg her.
eller...jeg vil kanskje stikke innom her i oktober når jeg har høstferie..
men jeg flytter vekk, og har ikke tenkt å tenke slanking mer.
men det er godt mulig at jeg går ned 1-2-3 kilo til.
spiser mindre når jeg bor vekke.


takk for alle kommentarer , og lykke til videre!

klem fra kitt
c.AuthorAlias Becky14. august 2001
Jammen meg må jeg si at du har vært flink!:) Knallbra!
Kjekt å lese i dagboka di! Og gleder meg til å følge med deg videre!:)
Klem Becky
c.AuthorAlias tutu14. august 2001
Hei Nicky.

Tusen takk for kommentaren i boka mi.
Satser på at vekta mi har bevegd seg til i morgen, og hviss ikke i morgen, så dagen deretter.

Stå på. Klem fra tutu
70,0 kg

Flesket er på veg bort..........

Heisann alle sammen

Jippi jaya, her går det nedover så det suser.
Trodde nesten ikke mine egne øyne i morges. Men på vekta stod det 70kilo. Flink hva??
Er så stolt som en hane, og gubben sa i går at han både kjente!!! og så at jeg hadde gått ned.

Så nå er motivasjonen på topp, det skal jeg love.
Har glemt å skrive inn målene jeg tok, men det skal jeg gjøre og bare rundt magen er det forsvunnet 5-FEM cm. Deiiiiiilig.

Idag har jeg kun spist 1 porsjon lapskaus til middag, har hatt så mye å gjort på jobb at jeg har ikke hatt tid til å tenke på mat, og jeg som bruker å være det matvraket..

Håper dere har det bra der ute. Dere gir meg motivasjon til å stå på videre. Tusen takk alle sammen

Stor 4,5 kg''s klem fra en glad og fornøyd NICKY
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias ellen14. august 2001
Flott innsats Nicky!
Jeg skulle gjerne tatt 4,5 kgs hopp i slengen. Og fem cm mindre midjemål gjør jo at buksene atter en gang blir behagelige å ha på seg:)
Selv står jeg på stedet hvil, men med 1ts Nicky-motivasjon skal du nok se jeg begynner å minske i omfang jeg også!!
Klem fra ellen.
c.AuthorAlias abelone13. august 2001
Hallo!!!!

Gratulere!!!!!!!!!!
Skjønner nesten ikke at det er mulig å gå ned så mye på så kort tid. Jeg bruker en måned på å miste så mange kilo jeg (sukk og stønn).

Stå på videre!!!

Abelone
c.AuthorAlias tutu13. august 2001
Du er flink du.

Snakk om motivasjon til å fortsette. Du er helten min!!!!!!
Gleder meg til å se resultatet ditt neste gang du veier deg.

Kjempe klemmer fra tutu.
c.AuthorAlias Viola13. august 2001
Jeg er rundt her i dagboka for å samle sårt tiltrengt motivesjon, og det var bra jeg stakk innom deg! Lykke til videre!
Klem, Viola.
74,5 kg

Gleder meg til veiedag i morgen....

Heisann
Ble litt for mye god mat og vin i går, og dagen idag
gjorde det ikke bedre.
Skeiet ut med en iskald cola og baconcrisp. Himmellaja
for en herlig smak det var på de to tingene. Men
den dårlige samvittigheten kom umiddelbart etterpå.

Angrer for at jeg overholdet lot meg friste, men i morgen
er atter en ny dag og nye muligheter. :-)

Gruer litt til veiinga i morgen etter disse to dagers sprekk.
Skal gå en lang tur til kvelden, etter at regnet har gitt seg litt. Her rgner det i bøtter og spann og det er et riktig
grisete vær, og sånn skal det ikke være når det er sommer.

Frokost:
2 skiver ristet brød
1 kopp te u/sukker

COLA og BACONCRISP, fytte rakkern hvor godt det var.


Ha en fin dag alle sammen

Klem fra Nicky


5 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria13. august 2001
Heia Nicky :-)

Hehe.. Jeg må le litt Nicky, jeg kjenner meg sånn igjen i det du skriver. Det finnes jo ikke noe bedre enn iskald cola, og et eller annet digg til.. Jeg kjøpte med 24 colabokser fra Sverige, og de var borte i løpet av to (2!) dager.. UFF! Vi får ta oss sammen, klype i flesket og være flinke :-)
Klem fra Victoria
c.AuthorAlias abelone12. august 2001
Hei!!!

Tusen takk for hyggelig kommentar i dagboka mi.
Håper det går bra med veiinga i morgen.

Det er snnelig ikke lett å være flink i helgene. Skulle ønske jeg fant oppskriften på hvordan man kunne gå gjennom helga uten å skeie ut!

Abelone
c.AuthorAlias tutu12. august 2001
Heisann Nicky.

Tusen takk for koslig kommentar i boka mi.

Det har blitt litt ekstra kos, men på han. KJøpte inn sjokolade, chips og cola på fredag. Har ikke smakt noe av det. Det gjør meg stolt....
Men jeg måtte ta meg hardt i nakken for ikke å gå til anngrep på chips posen.
Lykke til med veie dag i morgen, skal komme innom å se hvordan det går med deg.
Klem fra tutu.
c.AuthorAlias Amorica12. august 2001
Hei!

Tenker at det smakte godt ja! :) Ikke lett å være like flink til å motstå fristelser i helgene nei. Jeg sliter litt med det jeg og :(

Vil ønske deg lykke til med veiing i morgen! Etter en lang gåtur til kvelden så går det nok bra! :)

Lykke til da!

Klem fra Amorica
c.AuthorAlias Kris12. august 2001
Hei og hopp!

Ny uke - nye muligheter!
Bra at utskeielsen smakte godt da. Synes ofte jeg sprekker på ting som ikke smaker særlig godt engang, og det er jo helt tåplig. Gjort er gjort, og spist er spist. Nå er det på'n igjen!
Lykke til på veiedagen!

Klem fra Kris
74,5 kg

Vafla gikk ned på høykant...

Hei

Idag sprakk jeg på ei vaffel. Jeg rullet den sammen som en lefse og nøt den
med stort velbehag. Det er det første jeg har sprukket på siden mandag, så
den klarer jeg.

Ellers så går det tålelig bra. Savner colaen, men prøver å ikke tenke på den.

I morgen lørdag, blir det vanlig kosedag med god mat og vin, det slutter jeg aldri med,
men jeg prøver heller å skrenke inn på ukedagene.

Oppdaterer senere i dag med mål og matinntak.

Klem fra Nicky
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ellen10. august 2001
Heisan!
En ensom vaffel er ikke akkurat den verste sprekken, og det må være bra fornøyelig å ikke sprekke mer når gubben gjorde det! Du bør kreve en form for premie, en straff for at han sprakk som også fungerer som belønning for deg (at han tar helgevasken!!).
Lo godt og lenge av forslaget om å henge nakenbilde av seg selv på kjøleskapsdøra! Hehe, passe bisarr. Og hva skjer den dagen du glemmer det og inviterer gjester hjem etter en tur på byen?! Tror ikke de hadde latt deg glemme det så fort! Tror også du hadde gjort et uutslettelig inntrykk i fotobutikken som skulle forstørre opp bildet for deg! Jammen synd du ikke bor alene, Nicky!
Ha ei riktig god helg.
Stor klem fra ellen.
c.AuthorAlias tutu10. august 2001
Heisann.

Det må da være verre ting en kan sprekke med enn en vaffel. Syns ikke du skal ha noen dårlig sammvittighet for den.
Kos deg masse i morgen, nyt maten og vinen.

Klemmer fra tutu
74,5 kg

Tærer på....

Heisann og takk for alle koselige kommentarer
Det varmer og hjelper i denne vanskelige prosessen.

Begynner å kjenne at kroppen har vært uten cola siden lørdag.
I går var det nesten så jeg sprakk på en iskald en, men jeg gikk meg en tur til speilet og dro opp genseren, og vips så var den lysten borte. (Gubben sprakk)

Hadde jeg bodd alene, skulle jeg ha hengt opp et nakenbilde av meg på kjøleskapsdøra. Det hadde vel gjort susen på kiloene.

Det gikk greit på jobb idag også, den vanlige vafla er byttet ut med salat og te uten sukker, og det er jammen ikke godt.

Bestilte meg tur til Stavanger til den 7/9 idag, jeg har en venninne som bor der og jeg har ikke vært hos henne etter at hun flyttet dit, så jeg gleder meg enormt. Vi har 40 års jubileum som venninner 5 september og det må vi feire.
Og da må jeg være i siget, ellers fyker kiloenepå den helga.

Brukte målbåndet i går, og det skal jeg notere i boken i morra.
Blir morro å se om det gjør noen nedgang, men det merkes kanskje ikke så godt før jeg begynner med den daglige trimmen. Har liksom ikke kommet igang enda ;-)


ha en fin dag alle sammen

Litt solKlem fra Nicky


2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Amorica10. august 2001
Hei Nicky!

Jeg synes at du er flink som klarer å la colaen være! Det er ikke bare bare å få til det. Man blir jo avhengig av den drikken der! Kjempebra!!! :))

SÅ morro å treffe venninden din igjen da! Håper at det blir et hyggelig møte og at dere får det kjempekoselig!

Det med å gå til speilet og dra opp genseren; det var jammen en god idè! Tror jeg skal kopiere den om suget etter noe "forbudt" skulle trenge seg på...

Ønsker lykke til videre!

Klem fra Amorica
c.AuthorAlias tutu9. august 2001
Hei og takk for kommentaren i boka mi.
Syns du er kjempe flink som klarer å holde deg vekk fra colaen. Stå på. Følger med deg.

klemmer fra tutu
74,5 kg

Dette går bedre enn forventet..

Hei alle sammen og tusen takk for koselige kommentarer
Dette er ikke lett, men når en vet at det er flere rundt omkring som støtter så hjelper det utrolig godt.
Takk alle sammen.

Lurte meg på vekta i morges og den sto på 71?? det kan vel ikke være sant? Får vente til mandag med å veie meg ordentlig.

Nå er jeg inne i min tredje dag, og dette går over all forventning. Det skyldes vel også at gubben støtter opp 100% og han har heller ikke skeiet ut og da er det lettere når en er to. Han er ikke feit, men har etterhvert fått en sådan kulemage som han nå vil bli kvitt, og gjett om jeg er glad for det. Han er en riktig godtemann, og da henger jeg meg selvfølgelig på det,kan ikke la han sitte der alene og spise??
Så nå er det snopfritt i stua, for første gang siden vi traff hverandre for 25 år siden!! :-)

Ungene får spise godt til naboen (neida, jeg tuller bare)

Er så stolt av meg selv. Kjenner det veldig godt rundt livet at jeg har vært flink. Skal bruke målbåndet i dag for å se om det har noen virkning etterhvert.

Jeg går ikke på GR kurs, men følger boka til GR slavisk og det hjelper, jeg er ikke sulten i det hele tatt. Lysten på noe godt sitter i hodet, så jeg køpte sukkerfri drops i går, og det første dropsen inn i munnen var bare så sabla godt!!!!
Det ble med to drops, fikk liksom litt dårlig samvittighet når jeg stappa di inn.


Frokost:
1 skive brød m/tomat
1 yoghurt

Lunsj;
2 fiberbrød
1 pære

Middag:
Litt spaghetti

Kvelds:
(Rekesmørbrød u/majones)

Ble litt lite mat idag, da jeg har vært på farta hele tiden. Får ta igjen det forsømte utover kvelden. Må passe på slik at jeg ikke blir sulten, for da er det gjort!!!



Ha en fin dag alle sammen

Hilsen en glad Nicky i sola :-)

5 i heiagjengen
c.AuthorAlias ellen8. august 2001
Hei!
Nå er det faktisk sol også her, og det gjør jammen godt! Kjekt er det også å lese om hvor bra det går med deg (og mannen!). Kan tenke meg at det motiverer dobbelt opp å være to om det. En liten konkurranse, nesten, om ikke å være den som skeier ut først.
- Heia! Heia! -
Klem fra ellen!
c.AuthorAlias Amorica8. august 2001
Hei Nicky!

Takk for kommentar i min bok! Det er så godt å "bli fulgt opp! av noen! :))

Følger med på hvordan det går med deg også *s*

Jeg følger også opplegget til GR. Ikke slavisk, men nesten. Jeg gikk på kurs for noen år siden og jeg husker veldig godt hvordan det gjøres. Siden jeg ammer så tar jeg meg den frihet og ikke veie all maten jeg får i meg. Tror kanskje at jeg spiser litt lite så det får jeg se å tenke litt mere på. Jeg er enig med deg; ikke bli sulten!!! :)) Det er ihvertfall ikke nødvendig med GR opplegget for det er mye mat!

Ja, det sitter i hodet. Helt enig med deg i det :)) Nå satser vi på en sunn vei videre og får med gemalen på opplegget! Slik er det her også og det er kjempegodt å være to i heimen som tenker på kiloer :))

Lykke til videre - jeg følger med!

Klem fra Amorica
c.AuthorAlias abelone8. august 2001
Hei!!!

Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi.
Ser ut som om du er på rett spor. Skal bli spennende å se om 71 kilo var riktig.

Stå på videre

Abelone
c.AuthorAlias tutu8. august 2001
Heisann Nicky.

Tusen takk for innlegget i boka mi. Skal kjøpe meg noen sukkerfrie drops i morgen.
Har nettopp spist middag med svigermoren min, så jeg føler meg litt bedre. Hun får meg alltid i godt humør.
Nyt sola litt for meg og...(her regner det veldig)

klemmer fra tutu
c.AuthorAlias Becky8. august 2001
Heisan!
Så flott!Høres ut som du klarer dette kjempebra..og med oppbacking fra mannen kommer dette til å gå supert!:)
ha en fin dag videre
Klem fra Becky
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.