Ny giv igjen
Hei
Har nå startet oppkjøringen til sommeren.
Har satt meg delmål for hver uke.
Veiedag hver mandag fremover til sommeren.
Mandag 11,02,2002 Vekt 71 kg
Frokost: 2 små skiver brød
Lunsj: 1 ciabatta + 1 kopp te
Mellomm: 1 gulrot
Middag:
Kvelds:
Oppdateres.
Her er nydelig vær, vårlig med litt snev av sol, og da kommer tanken på bikinien igjen. Så nå er det på''n. Det er lenge siden jeg har tenkt tanken på slanking, og det har i grunnen vært deilig. Har hatt så mye annet å holde på med.
Har blitt tante til en nydelig liten gutt, og det er hyggelig når en har store barn selv. Så kost å ha han på besøk.
Ha en fin dag alle sammen
Klem fra Nicky
Lenge siden sist jeg var her
Hei
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Mange har
sluttet her siden sist og nye er kommet til.
Når det gjelder Trondheimstreffet, så ble det en misforståelse
mellom Victoria og meg. Jeg sendte henne mail så hun kunne gi meg sitt mobilnr. fordi jeg skulle komme senere, men tlf. nr kom aldri, og da ville jeg ikke gå alene til restauranten. Og det var synd, for dette hadde jeg gledet meg til.
Har hatt sykdom mm. derfor har jeg ikke prioritert hverken slanking eller denne siden.
Skal prøve å komme innom her en gang i uken.
Har ikke gått opp noen kilo siden sist og det er jeg fornøyd med, har ikke stresset noe med kiloene heller.
Håper det er bra med dere her inne som jeg har hatt kontakt med.Skal ta en runde innom bøkene deres og se hvordan det står til.
Nicky
En pose bacongull og cola
er gått ned i dag. Var skikkelig sugen på noe salt, og da blir det sånn. Får prøve vekta i morgen, det er lenge siden sist.
Tror nok jeg må langt over 7 tallet denne gangen.
Men i morgen starter jeg på ny frisk igjen og prøver å gjøre noe med magen. Har jeg fått bort den, så hadde jeg vært fornøyd.
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, og har virkelig savnet dere alle sammen. Men jeg får jo treffe noen av dere til helga, det skal bli gøy og litt spennende også!!!
Har ikke tenkt kosthold i det siste, men det skal det bli en forandring på. Er flink til å være ute og gå tur, det syns jeg er så deilig. Vi har med mat/drikke eller så kjøper vi noe om det er mulighet for det, og vi jentene går og skravler og koser oss skikkelig. Rekreasjon til tusen.
Ha en fin dag alle sammen, veiedag for meg i morgen.
Jeg krysser både armer og ben før jeg bestiger vekta!!!
Klem fra Nicky
Har savnet dere alle sammen....
Heisann
Nå er det ferie på meg, gubben har reist på jobb, så nå
sitter jeg med bena på bordet og nyter en kald cola og en
pose med bacongull. Herlig. Har ikke gjort annet enn å jobbe
i hele høst og er nå møkkalei av å aldri ha fri.
Har fått influensa og synes synd på meg selv, og da trøstespiser jeg og koser meg.
Har ikke fått Sørensens homeopat medisin enda, men det er vel like før. De på jobb som har begynt har nå tatt av 4 kilo, og det er uten å gjøre noe annet enn å spise piller?? har egentlig ikke noe tro på dette, det er vel bare mindre mat og trening som hjelper, men her får en prøve alt.
Skal gå gjennom dagbøker i morgen for å se hvordan det ser ut rundt omkring. Jeg ligger vel langt etter skjema nå.
Ha en fin dag alle sammen
Klem fra Nicky
26. september 2001
68,0 kgDagene flyr avsted
og nå er det lenge siden jeg har vært her inne.
Håper det går bra med dere alle sammen, har faktisk savnet sidene de ukene jeg ikke har vært logget på.
Like lenge siden jeg har vært på vekta, og det blir spennende
når jeg skal manne meg opp på den igjen. Jeg venter litt, er faktisk i godt humør om dagen, og da drøyer vi vekta.
Det har vært mye jobbing i høst, både dagtid og på kvelden.
Garasjen og tilbygget er nå ferdig, har ikke fått innredet det ennå, det får bli vinterarbeid.
Vi måtte legge nytt tak, og det håper jeg vi er ferdige med
i neste uke, og da skal vi bremse ned før vi fortsetter med alt vi skal gjøre innomhus. En blir sliten av¨å bare jobbe og aldri ha fri.
Ellers så har jeg kost meg innimellom. Var på besøk i Stavanger til ei venninne ei langhelg, og da skeiet vi ut.
Dro etterpå til Oslo og møtte mannen min, og vi var der i noen
dager på hotell og det gjorde ikke vomma mindre, det kan jeg love dere.
Har idag bestilt meg Homeopat Sørensens Resept med SYB 62i, (fint skal det være)vi er flere på jobb som skal prøve den, den ene som har begynt tok av 2 kilo første uke med samme inntak av mat som vanlig. Så dette kan vi morro.
Ellers så skal jeg innom dagbøkene for å se hvordan det
står til rundt omkring, og hvordan det ligger an med Trondheimstreffet. Det er ikke lenge igjen nå, det gleder jeg meg til
Skal prøve å komme innom en gang i uken for oppdatering.
Ha en fin slankedag alle sammen
Klem fra Nicky
Går sakte men sikkert riktig veg
Hei alle sammen
Kjempebra at så mange kommer til Trondheim den 20.10.
Skal vi gøy å møte dere alle sammen.
Ellers så har ikke døgnet nok timer akkurat nå. Her er det full jobb, barn, utbygging etc. Skal prøve å komme innom en gang i uken til det roer seg litt.
Jeg har ikke hatt tid til å følge noe slankekur denne tiden, men vekta går sakte nedover, og det er jeg kjempefornøyd med.
Prøver å være bevist på hva jeg putter i munnen, det går mye på kromtabletter for tiden. Synes det hjelper mot godtersuget.
Spiser som regel 1 skive til frokost, 2 til lunsj, middag, og et knekkebrød til kvelden.
Ble litt utskeielser i forrige uke da Rosenborg kvalifiserte seg til Champion L, pizza og vin og litt attåt, det er fast før alle hjemmekampene til RBK.
Ha en fin dag alle sammen. Takk for alle koselige kommentarer i boka mi, jeg kommer tilbake til dere alle sammen etterhvert.
Stor Klem fra Nicky
Glemte å veie meg i går...
så jeg tar sjansen på 69 kg i dag også.
Det blir en lang uke til neste veiedag mandag, men jeg skal
klare å holde ut.
Kjempehyggelig at så mange har meldt seg på Trondheimsturen 20/10. Det skal bli gøy å treffe dere alle sammen. En lurer litt på hvordan dere er osv. når en leser dagbøker, chatter etc. Gleder meg virkelig til den helga!!!! Jeg blir vel som en "mor" for denne ungsomgjengen, eldst i klassen?? Men gøy skal det bli allikavel.
Ellers så går det litt opp og ned med slankingen. Noen dager er jeg flink, andre dager så der,,,,
I går var jeg på fotballtur, og falt for fristelsen til å spise en ships og en iskald fanta, det har jeg ikke fortalt i heimen. Det er min lille hemmelighet. Dro hjemmefra 1615 og var hjemme 2330, så jeg syntes jeg fortjente det..
Frokost:
2 skiver brød
Lunsj
1 skive brød
Middag
Lasagne
Akkurat nå er det deilig sol og godt og varmt, så det ligger
an til noen timer for å rydde litt i hagen og kaste visne blomster som er regnet ned.
Ha en fin dag alle sammen
Solklem fra nicky
"Blir litt liten tid til å komme innom dagbøkene deres, men jeg tenker på dere og kommer sterkere tilbake senere."
Bismak ved 6 tallet..........
Hei
I natt kom reaksjonen på den lange slankekuren jeg har holdt på med. Var helt sikker på at jeg hadde fått infark, ble ordentlig dårlig, svettet og var så rar, ville bare besvime.
Kl. 0230 stod min mann opp, kom tilbake til senga med en stor kopp te m/sukker, 2 skiver brød med brunost og noen pauli ord på vegen. Nå var det slutt på hysteriet, nå skulle maten nytes til hvert måltid.
Etter endt bespisning og en god kopp te, så roet kroppen seg, og jeg sovnet mett og fornøyd. Skjønner nå at dette har gått for fort i svingene. 5,5 kg på 10 dger er bare GALSKAP.
I dag har vi hatt en stor og god frokost og kroppen har trengt det, og savnet det. Kommer til å fortsette med å ta av kilo, men ikke i den farta jeg har gjort til nå. Tar det over lenger tid, og det var det som i utgangspunktet var meningen, 1 kg i uka var målet mitt.
Håper dere har det bare fint der ute.
Ha en fin dag alle sammen
Frokost/lunsj: (kl. 1200, fikk ikke stå opp før den tid idag)
2 skiver brød med ost og en kopp te m/sukker
Solklem fra Nicky (her er det 20 grader og sol)
Skeiet ut litt idag,....
Hei
Har vært en tur i sverige i dag og handlet litt.
Kjøpte meg vinterklær på "rea" og var på polet, men der var det ikke rea. Bacon ble med hjem i handleposen, og da ble det omelett og bacon til kvelds idag. Noe godt må en unne seg, så flink som jeg har vært ellers i disse snart to ukene.
Mat idag
Lunsj
1 toast i sverige (Åre)
1 cola (fy)
Kvelds:
Omelett m/bacon
Ellers så går det i jobbing om kveldene for å blir ferdig med garasjen og påbygget, så tiden her blir knapp. Men jeg slenger innom dann og vann, men blir litt dårlig tid til å lse/skrive i dagbøkene deres.
Ha en fin dag alle sammen
Klem fra Nicky som håper det blir Trondheimstur på dere alle sammen
Travle dager...
Hei alle sammen og takk for koselig kommentarer
Leste i boka til victoria at det planlegges tur til Trondheim før jul, og det hadde vært gøy. Stiller opp, helt klart. Det hadde vært gøy å møte dere alle sammen.
Er så spent på neste veiedag, mandag den 20.08. Er det fortsatt nedgang er det veldig motiverende. Vil se 6 tallet snart og holde meg der.
Er så forbauset over meg selv at dette har gått så bra. Jeg har aldri i verden trodd at jeg skulle overleve en uke på slanker''n. Men her er dere til stor hjelp alle sammen, jeg leser dagbøkene deres og tar imot tips og motiavasjon.
Det har blitt for lite mat på meg i de siste dagene, og det tror jeg straffer seg på sikt. Når en da spiser så velter en inn alt en kommer over, og det er ikke meningen i dette forumet.
Lunsj
salat
middag
1 lite porsjon sodd
Ha en fin dag alle sammen, skal prøve å rekke innom noen dagbøker før arbeidet kaller igjen.
Klem fra Nicky
Flesket er på veg bort..........
Heisann alle sammen
Jippi jaya, her går det nedover så det suser.
Trodde nesten ikke mine egne øyne i morges. Men på vekta stod det 70kilo. Flink hva??
Er så stolt som en hane, og gubben sa i går at han både kjente!!! og så at jeg hadde gått ned.
Så nå er motivasjonen på topp, det skal jeg love.
Har glemt å skrive inn målene jeg tok, men det skal jeg gjøre og bare rundt magen er det forsvunnet 5-FEM cm. Deiiiiiilig.
Idag har jeg kun spist 1 porsjon lapskaus til middag, har hatt så mye å gjort på jobb at jeg har ikke hatt tid til å tenke på mat, og jeg som bruker å være det matvraket..
Håper dere har det bra der ute. Dere gir meg motivasjon til å stå på videre. Tusen takk alle sammen
Stor 4,5 kg''s klem fra en glad og fornøyd NICKY
Gleder meg til veiedag i morgen....
Heisann
Ble litt for mye god mat og vin i går, og dagen idag
gjorde det ikke bedre.
Skeiet ut med en iskald cola og baconcrisp. Himmellaja
for en herlig smak det var på de to tingene. Men
den dårlige samvittigheten kom umiddelbart etterpå.
Angrer for at jeg overholdet lot meg friste, men i morgen
er atter en ny dag og nye muligheter. :-)
Gruer litt til veiinga i morgen etter disse to dagers sprekk.
Skal gå en lang tur til kvelden, etter at regnet har gitt seg litt. Her rgner det i bøtter og spann og det er et riktig
grisete vær, og sånn skal det ikke være når det er sommer.
Frokost:
2 skiver ristet brød
1 kopp te u/sukker
COLA og BACONCRISP, fytte rakkern hvor godt det var.
Ha en fin dag alle sammen
Klem fra Nicky
Vafla gikk ned på høykant...
Hei
Idag sprakk jeg på ei vaffel. Jeg rullet den sammen som en lefse og nøt den
med stort velbehag. Det er det første jeg har sprukket på siden mandag, så
den klarer jeg.
Ellers så går det tålelig bra. Savner colaen, men prøver å ikke tenke på den.
I morgen lørdag, blir det vanlig kosedag med god mat og vin, det slutter jeg aldri med,
men jeg prøver heller å skrenke inn på ukedagene.
Oppdaterer senere i dag med mål og matinntak.
Klem fra Nicky
Tærer på....
Heisann og takk for alle koselige kommentarer
Det varmer og hjelper i denne vanskelige prosessen.
Begynner å kjenne at kroppen har vært uten cola siden lørdag.
I går var det nesten så jeg sprakk på en iskald en, men jeg gikk meg en tur til speilet og dro opp genseren, og vips så var den lysten borte. (Gubben sprakk)
Hadde jeg bodd alene, skulle jeg ha hengt opp et nakenbilde av meg på kjøleskapsdøra. Det hadde vel gjort susen på kiloene.
Det gikk greit på jobb idag også, den vanlige vafla er byttet ut med salat og te uten sukker, og det er jammen ikke godt.
Bestilte meg tur til Stavanger til den 7/9 idag, jeg har en venninne som bor der og jeg har ikke vært hos henne etter at hun flyttet dit, så jeg gleder meg enormt. Vi har 40 års jubileum som venninner 5 september og det må vi feire.
Og da må jeg være i siget, ellers fyker kiloenepå den helga.
Brukte målbåndet i går, og det skal jeg notere i boken i morra.
Blir morro å se om det gjør noen nedgang, men det merkes kanskje ikke så godt før jeg begynner med den daglige trimmen. Har liksom ikke kommet igang enda ;-)
ha en fin dag alle sammen
Litt solKlem fra Nicky
Dette går bedre enn forventet..
Hei alle sammen og tusen takk for koselige kommentarer
Dette er ikke lett, men når en vet at det er flere rundt omkring som støtter så hjelper det utrolig godt.
Takk alle sammen.
Lurte meg på vekta i morges og den sto på 71?? det kan vel ikke være sant? Får vente til mandag med å veie meg ordentlig.
Nå er jeg inne i min tredje dag, og dette går over all forventning. Det skyldes vel også at gubben støtter opp 100% og han har heller ikke skeiet ut og da er det lettere når en er to. Han er ikke feit, men har etterhvert fått en sådan kulemage som han nå vil bli kvitt, og gjett om jeg er glad for det. Han er en riktig godtemann, og da henger jeg meg selvfølgelig på det,kan ikke la han sitte der alene og spise??
Så nå er det snopfritt i stua, for første gang siden vi traff hverandre for 25 år siden!! :-)
Ungene får spise godt til naboen (neida, jeg tuller bare)
Er så stolt av meg selv. Kjenner det veldig godt rundt livet at jeg har vært flink. Skal bruke målbåndet i dag for å se om det har noen virkning etterhvert.
Jeg går ikke på GR kurs, men følger boka til GR slavisk og det hjelper, jeg er ikke sulten i det hele tatt. Lysten på noe godt sitter i hodet, så jeg køpte sukkerfri drops i går, og det første dropsen inn i munnen var bare så sabla godt!!!!
Det ble med to drops, fikk liksom litt dårlig samvittighet når jeg stappa di inn.
Frokost:
1 skive brød m/tomat
1 yoghurt
Lunsj;
2 fiberbrød
1 pære
Middag:
Litt spaghetti
Kvelds:
(Rekesmørbrød u/majones)
Ble litt lite mat idag, da jeg har vært på farta hele tiden. Får ta igjen det forsømte utover kvelden. Må passe på slik at jeg ikke blir sulten, for da er det gjort!!!
Ha en fin dag alle sammen
Hilsen en glad Nicky i sola :-)
Lykke til med ny giv framover våren :)
Jeg har også noen delmål - før jeg i april skal stille i bryllup. Må komme meg ned en 8 kg til da (håper jeg !)
Og gratulerer som tante - kan skjønne det er koselig !
Klem fra mia