← Alle dagbøker
Motivert
43 år175 cm7 innlegg
2001
0 følgere
Start80,0 kg
Sist79,5 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå26,0
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 19. september 2001
79,5 kgLitt opp:(
Merkelignok gikk jeg litt opp fra igår...under middagen idag spiste jeg litt for mye.Skal ikke gjøre d imorgen.
Dagens måltid:
Frokost:2 knekkebrød m/brunost+1 glass skummet melk.
Lunsj:1 rundstykke+1 banan.vann.
Lunsj2:1 banan+1 glass applesinjuice.
Middag:2 poteter,endel spagetti og to fiskekarbonader+saus...:(
Mellommat:frukt
18. september 2001
79,4 kgGoddag!
Hei alle sammen.
Kom bare inn for ålegge inn vekten og for å si at jeg er like motivert idag som igår:)
Dagens måltid:
Frokost:2 knekkebrød m/brunost+1 glass m/skummet melk.
Lunsj:1 rundstykke+1 banan.
Lunsj2:banan+appelsinjuice.
Middag:1 (litt for stor porsjon)med spagetti og kjøttdeig.(skjerpings i morgen)
Spist itilegg:1 eple
17. september 2001
80,0 kgpå an igjen
Har ikke skrevet her på en stund...Har ikke akkurat følt meg helt "verdig" for aliaset mitt...vekten min står liksom bom stille på 80...deprimerende!Men NOK ER NOK!!nå skal jeg ned.
Har spist kjempemasse usunt de siste dagene og nå er d full skjerpings.Skal prøve å bruke disse sidene litt hyppigere.Håper jeg får den motivasjonen jeg trenger.
Dette har jeg spist idag:
frokost:2 knekkebrød m brunost.+skummet melk
Lunsj:1 halvliter med cola light.1 eple,noen plommer og 1 banan.
Middag:makaroni,poteter og kjøttpudding.
Håper d går bedre med slankingen min denne gangen!en periode så d ikke så lyst ut...
Litt nedtur..
Hei!
Etter sunn spising å masse trening gikk jeg merkelig nok opp 0.4 kg... det var litt nedtur...men får trøste meg med at muskler veier mer enn fett...kanskje d var d som gjorde utslaget:)uansett skal jeg ikke slutte å trene!
Men jeg kvir meg til å veie meg i morgen for jeg spiste litt mye til middag...+at d var pizza...Men d er bare til å ta seg sammen og ikke gi opp!!!I morgen er d en ny dag.
Lykke til alle sammen...
Klem fra Marit
Heisann!
Heihei:)
Har ikke fått veid meg idag,men jeg tror jeg klarte meg ganske bra igår..spiste sundt og tok mange sittups(nesten 200!!).
Kan dessverre ikke jogge eller noe sånt på en stund for jeg har fått beinhinnebetennelse i ventstre legg...veldi synd siden jeg akkurat har begynt slankingen min:( Men får håpe at den går over FORT!!Skal oppdatere vekten min så snart som mulig!
LYKKE TIL!!
Klemz,Marit
Så er jeg igang:)
Hei alle sammen!
Idag begynner jeg på slankingen min...
Vekten viste 79 denne morgenen.
Idag skal jeg spise sundt og også trene endel styrke:)
Takk for oppmuntring!dette skal vi nok klare:)
Ha en fortsatt fin søndag
En ny start!!
Hei alle sammen!
Idag har jeg bestemt meg...nå er d nok!
Jeg skal greie å slanke meg en gang for alle...fra og med i morgen av skal jeg forandre lvsstilen min...
slutte å tenke på mat og snop!
Skal prøve å gå ned i vekt på en sunn måte,uten å sulte meg.
Det endelige målet mitt er på 65kg.Det kommer nok til å ta tid,men jeg skal nok klare det!
Virkelig motiverende å lese inleggene deres!
Lykke til alle sammen!!
Klem fra Marit