← Alle dagbøker
diarist.Alias

Motivert

43 år175 cm7 innlegg 2001 0 følgere

Start80,0 kg
Sist79,5 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå26,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
25. august 200119. september 2001
79,5 kg

Litt opp:(

Merkelignok gikk jeg litt opp fra igår...under middagen idag spiste jeg litt for mye.Skal ikke gjøre d imorgen.
Dagens måltid:
Frokost:2 knekkebrød m/brunost+1 glass skummet melk.
Lunsj:1 rundstykke+1 banan.vann.
Lunsj2:1 banan+1 glass applesinjuice.
Middag:2 poteter,endel spagetti og to fiskekarbonader+saus...:(
Mellommat:frukt
79,4 kg

Goddag!

Hei alle sammen.
Kom bare inn for ålegge inn vekten og for å si at jeg er like motivert idag som igår:)
Dagens måltid:
Frokost:2 knekkebrød m/brunost+1 glass m/skummet melk.
Lunsj:1 rundstykke+1 banan.
Lunsj2:banan+appelsinjuice.
Middag:1 (litt for stor porsjon)med spagetti og kjøttdeig.(skjerpings i morgen)
Spist itilegg:1 eple
80,0 kg

på an igjen

Har ikke skrevet her på en stund...Har ikke akkurat følt meg helt "verdig" for aliaset mitt...vekten min står liksom bom stille på 80...deprimerende!Men NOK ER NOK!!nå skal jeg ned.
Har spist kjempemasse usunt de siste dagene og nå er d full skjerpings.Skal prøve å bruke disse sidene litt hyppigere.Håper jeg får den motivasjonen jeg trenger.
Dette har jeg spist idag:
frokost:2 knekkebrød m brunost.+skummet melk
Lunsj:1 halvliter med cola light.1 eple,noen plommer og 1 banan.
Middag:makaroni,poteter og kjøttpudding.

Håper d går bedre med slankingen min denne gangen!en periode så d ikke så lyst ut...
79,4 kg

Litt nedtur..

Hei!
Etter sunn spising å masse trening gikk jeg merkelig nok opp 0.4 kg... det var litt nedtur...men får trøste meg med at muskler veier mer enn fett...kanskje d var d som gjorde utslaget:)uansett skal jeg ikke slutte å trene!
Men jeg kvir meg til å veie meg i morgen for jeg spiste litt mye til middag...+at d var pizza...Men d er bare til å ta seg sammen og ikke gi opp!!!I morgen er d en ny dag.
Lykke til alle sammen...
Klem fra Marit
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda29. august 2001
Det er sikkert treningen som gjorde det, jeg synes du er kjempe flink, det er så oppmutrende å lese i dagboken din!
79,0 kg

Heisann!

Heihei:)
Har ikke fått veid meg idag,men jeg tror jeg klarte meg ganske bra igår..spiste sundt og tok mange sittups(nesten 200!!).
Kan dessverre ikke jogge eller noe sånt på en stund for jeg har fått beinhinnebetennelse i ventstre legg...veldi synd siden jeg akkurat har begynt slankingen min:( Men får håpe at den går over FORT!!Skal oppdatere vekten min så snart som mulig!
LYKKE TIL!!
Klemz,Marit
79,0 kg

Så er jeg igang:)

Hei alle sammen!
Idag begynner jeg på slankingen min...
Vekten viste 79 denne morgenen.
Idag skal jeg spise sundt og også trene endel styrke:)
Takk for oppmuntring!dette skal vi nok klare:)
Ha en fortsatt fin søndag
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda27. august 2001
Så deilig... kan nesten ta og føle på den motivasjonen din! Den trenger jeg litt av nå så jeg skal sjekke innom dagboka di seinere, vi er ganske likt på kilo og høyde og jeg vil også ta av 14-15 kg, orker ikke å være noe med 70 resten av livet, håper jeg klarer å holde følge med deg, er laber med treningen for tiden så jeg må skikkelig skjerpe meg! Masse klemmer fra din navnesøster!
c.AuthorAlias anniken26. august 2001
Heisann motivert.
Dette kommer du garantert til å klare. Med denne innstillingen kommer du nok i mål. Skal følge med deg videre. Klem anniken
80,0 kg

En ny start!!

Hei alle sammen!
Idag har jeg bestemt meg...nå er d nok!
Jeg skal greie å slanke meg en gang for alle...fra og med i morgen av skal jeg forandre lvsstilen min...
slutte å tenke på mat og snop!
Skal prøve å gå ned i vekt på en sunn måte,uten å sulte meg.
Det endelige målet mitt er på 65kg.Det kommer nok til å ta tid,men jeg skal nok klare det!
Virkelig motiverende å lese inleggene deres!
Lykke til alle sammen!!
Klem fra Marit
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH26. august 2001
Hei Marit og velkommen hit!

Disse sidene er gull vært! Masse god støtte og massevis av motivasjon! Velkommen skal du være! Du får ha en kjempe fin start i morgen og lykke til! Ett lite tips på veien er og være aktiv her, slik at du kanskje får den nytten ut av disse sidene som jeg får!

Klem RH
c.AuthorAlias tutu26. august 2001
Hei og velkommen.

Har selv hatt kjempe nytte av å være her. Du får kjempe oppbakking, tips og råd.
Skal følge med deg, å se hvordan det går med deg.

Klemmer og goe tanker fra tutu
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.