Ferdig med Grete Roede kurs 1
I dag ar jeg avsluttet GR-kurs del 1. På 7 uker har jeg tatt av ca. 5 kilo, og det er jeg rimelig fornøyd med. Jeg har stort sett spist fornuftig (i tråd med opplegget), men har også hatt noen drypp av utskeilser underveis. Disse har bestått av sjokolade, pils og rødvin. Men, det fine med GR-kursene er at de tillater slike utskeielser! Man kan regne dem om i såkalte "kosemerker". Disse er på 25 kalorier, og man har 14 kosemerker i løpet av en uke. Det utgjør faktisk 350 kalorier!
Neste onsdag er det på''an med kurs 2. Det går fremover...
Neste onsdag er det på''an med kurs 2. Det går fremover...
Grte R.er nok ikke det dummeste.Det ser ut som noe av maten er mer "bombe"enn det de er.God mat er det Òg.
Rødvin må man ha!Det er godt for hjertet det!
Det er viktig å unne seg noe man lyster på under disse nedgangstider,ellers så kan det fort gå feil.
Lykke til på kurs 2.(Jeg ser deg nok!)