← Alle dagbøker
diarist.Alias

MoonGirl

43 år168 cm41 innlegg 2001 0 følgere

Start64,3 kg
Sist59,4 kg
Endring−4,9 kg
BMI nå21,0
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. juli 200114. september 2001
59,4 kg

Gått ned litt

Gått ned litt, og det er jeg glad for! Får håpe det varer da. Er helg no, og lett for å skeie ut...
62,1 kg

Går ikke så veldig bra enda heller

Jeg er vel svak..... *sukk*
61,7 kg

Gått opp...

Gått opp litt... Skuffende....
60,5 kg

Er innom en tur

Er innom her igjenn en tur. Blir vel noen dager til neste gang. Kanskje innom i morra også.
61,5 kg

Søndag, siste dag i uka...

Har ikke så mye å skrive jeg i grunn... Skal ut å gå meg en lang tur i solværet nå snart. Trenger litt trim. Trena ikke noe i går.
61,6 kg

Wow!

Har gått ned litt!! :O)
Det er jo bra. Får håper at det kan fortsette slik. Det hadde vert fint.
62,9 kg

Enda en ny dag

Ja det går ikke så bra for tida. Prøver på nytt enda en gang. Det gjør jeg vel omtrent hver dag. Jeg er bare ikke noen god slanker sikkert.. Men men... Jeg får gjøre så godt jeg kan uansett bare og håpe at kiloene kan forsvinne snart.
63,2 kg

Så er det torsdag og streving for vekta

Gått opp littegrann da til i dag, men det er jo ikke store greia. Jeg vil NED NED NED NED i vekt!! Vil ned til den vekta som er trivselsvekta for meg igjenn. Er nesten som at kroppen min bare vil ligge på ca 63 kg. Men det vil jo ikke jeg. Jeg vil ned til 55 - 56. Det er passe for meg.
Skal gå meg en tur snart. Også kan jeg sette meg ned å kose meg med ei bok. Er ikke særlig fint vær ute. Se om jeg kan få jogga meg en tur til kvelden kanskje. Forbrenne litt... :)
Lykke til videre alle sammen. Stå på... Det er ikke altid like lett dette her...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
63,1 kg

Går dårlig i dag

Føler meg skikkelig mislykka. For i dag har jeg vert usunn igjenn. Skal prøve å gå eller sykle meg en tur iløpet av dagen. Er så deprimerendes å ikke klare å gå ned de kiloene jeg vil. Er ca 8 kilo til jeg vil ha vekk. Har vel gått opp igjenn mer i dag kanskje.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias pernille15. august 2001
Heisann Moongirl.
Ikke ta det så tungt om vekta varierer litt. Det kan jo ha noe med veskeinnholdet i kroppen osv. Vekta mi varierer veldig den også. Skjønner at du ikke er helt happy fordi dagen ble litt mislykka. Det er faktisk sånn med meg også. hvis jeg starter dagen usunn så gar alt rett vest. Enten blir dagen veldig sunn eller så blir den fryktelig usunn. Slik er det iallefall for meg. Men det kommer jo en ny dag imorgen og nye muligheter dukker opp.
i morgen har iallefall jeg bestemt meg for å være skikkelig sunn( vedder på at jeg ikke kommer til å klare det) men jeg skal prøve mitt beste.
Lykke til videre.
-pernille-
62,8 kg

-1 kilo!

Gått ned en kilo fra i går. Det er jeg glad for! Og det går bare bra med kostholdet. Spiser sunt og små måltider. Men det har bare gått 1 1/2 døgn enda da med å "begynne på nytt", så det kan jo altids fortsatt skje at det går galt... Men jeg føler meg veldig motivert og bestemt på å klare det denne gangen. Så man får bare håpe da.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias pernille14. august 2001
hei!!
jeg har også planer om å begynne et bedre og sunnere liv, men det er jo ikke alltid så enkelt. jeg begynte for alvor å slanke meg idag, og har egentlig aldri slanket meg før. Skal se hvordan det går. blir det for vanskelig gir jeg sikkert opp, men jeg skal prøve så lenge motivasjonen holder seg oppe.
hvor mange kilo har du planer om å gå ned?
jeg har egentlig ikke bestemt hvor mye jeg skal gå ned ennå. får se etterhvert. utrolig at du gikk ned 1 kg på 1 dag.
hadde vært artig om det samme skjedde med meg..
ønsker deg lykke til. -pernille-
63,8 kg

Begynner i dag på nytt igjenn enda en gang

Begynner på nytt igjenn i dag som når august starta. Håper jeg klarer med lengre denne gangen. Skal blandt anna ikke spise snop og skal spise ellers sunt og små måltider.
Nå vil jeg ned i vekt! Tror jeg har gått ned litt igjenn nå sida i dagtidlig. Har trena to timer på helsestudio i dag.
63,0 kg

Faste avlyst :)

Blei ikke faste i går.. Orka liksom ikkke.
Men har gått ned litt. Det er jo fint. Håper det kan fortsette nedover nå. Er så utrolig skuffende å ha gått opp nå etter at jeg hadde gått ned.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias susanne12. august 2001
heisann-..
takk for kommentaren i dagboka mi. alltid koslig at noen skriver noen ord.
tviler på at vekta går opp hvis du bare spiser litt mindre enn vanlig. det går nok bra skal du se. vet iallefall at det ikke er noe morsomt når vekta går opp..lykke til videre. klem susanne
c.AuthorAlias Kris12. august 2001
Hei!
Har ingen stor tro på fastekurer jeg. Det må i såfall være en kort en for å rense kroppen, men ikke som en slankekur. Spis lite, ofte og sunt du så skal du nok se at det går rett vei!

Lykke til videre.

Klem fra Kris
63,4 kg

I dag faster jeg

Forhåpentligvis da.... Tenkte jeg skulle prøve en dag faste. Ikke spise. Bare drikke masse. Vann og sportsdrikk stort sett tror jeg. Dagen har jo såvidt begynt enda, så jeg får se utover hva det blir til med diverse saker.
Faste en gang i blandt er vel bare sunt det. Rensa opp litt inni systemet. Er ikke særlig fornøyd med vekta for tida...
63,5 kg

Hatt ei dårlig uke

Hele uka ha ri grunn gått skeisen nå... Spist snop og greier, som jeg skulle slutte het å spise. hvor blei det av viljestyrken? Skal lete etter den igjen i morga! Se om jeg kan finne den igjen og ta den i bruk. Trenger den virkelig nå! Stort sukk fra meg.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias susanne11. august 2001
heisann..
her kommer en stor dose motivasjon fra meg. har opplevd det samme som deg før. alt alt lissom blir ødelagt på en uka. det beste er å bare begynne på nytt og etter noen dager med sunn mat er hyumøret mye bedre. lykke til! klem susanne
61,7 kg

Torsdag 9. august

Ja i dag så hadde jeg gått opp littegrann. Men det er jo bare gram om å gjøre da heldigvis. Har hatt et par dager med dårlig inntak av mat. Usunn mat. Men skal prøve å skjerpe meg inn igjenn. har trena også de to siste dagene. Jogga. Det skal jo være god trening det! Skulle gjerne gått ned til 61 denne uka her.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.