← Alle dagbøker
diarist.Alias

Monica

46 år170 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start95,0 kg
Sist95,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå32,9
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
95,0 kg

begynnelsen på slankingen!

Eg stod opp kl.09.30 rydda litt på kjøkken, og spiste 2 franskbrødskiver med brunost og jordbær syltetøy på + 1 glass appelsinjuice.
Seinere spiste eg 5-6 sjokoladebiter.(galt)
Så kl.14.00 spiste eg ei middels komle,, med litt smelta fett på.
kl.18.30 skal eg spise pytt ipanne!
Og kl.21.00 spiser eg 2 skiver/knekkebrød med leverpostei!
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mary5. mars 2002
Har du lyst til å være med på minus-fem-konkurransen vår for de over 90 kg? Den starter førstkommende onsdag. Det er bare en uformell konkurranse for gøy, der vi heier på hverandre, Det kan kanskje være en liten ekstra motivasjon for å være litt ekstra flink? Vil du være med, så legg inn en beskjed i dagboken min før torsdag. (Ta med vekta di i meldingen hvis oppdatert vekt ikke står i dagboka di).

Vennlig hilsen Mary
c.AuthorAlias "A_P"2. mars 2002
hei, og velkommen til "oss".
Her er det flust med støtte å få. Jo fler man skriver kommentarer til, jo fler kommentarer får man igjen, som regel.

Husk å drikke mye vann.

Lykke til med slankingen.

A_P
c.AuthorAlias Masti27. februar 2002
Hei Monica!

Du har kommet langt på vei når du bare har bestemt deg for at det er dette du virkelig vil. Ville bare si lykke til!

Masti
c.AuthorAlias Lonelyboy27. februar 2002
Hei Monica og velkommen i klubben. Et sted må man begynne, og når man har bestemt seg for å begynne er disse sidene veldig bra. Jeg har ikke holdt på så veldig lenge, men det er veldig mange tips man kan plukke opp ved å lese i de forskjellige dagbøkene. For meg er det også veldig motiverende. Et tips er å skrive mange kommentarer i andre sine dagbøker.
Lykke til Hilsen Lonelyboy.
c.AuthorAlias Pernilla27. februar 2002
Hei Monica og velkommen her til disse sidene. Dette er en kjempe bra start for å gå ned i vekt. Det er utrolig mange hyggelige mennesker som følger deg, og man lærer mye av å lese andres dagbøker, det er sterkt å anbefale!
Ønsker deg lykke til videre med slankinga. Du vil etterhvert bli hekta på disse sidene, jeg lover!
Kjempe inspirerende.
NB! Ser vi har sammen BMI, kanskje vi skulle pusche litt på hverandre??

Lykke til iallfall! jeg skal følge med deg!

Klem, Pernilla!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.