begynnelsen på slankingen!
Eg stod opp kl.09.30 rydda litt på kjøkken, og spiste 2 franskbrødskiver med brunost og jordbær syltetøy på + 1 glass appelsinjuice.
Seinere spiste eg 5-6 sjokoladebiter.(galt)
Så kl.14.00 spiste eg ei middels komle,, med litt smelta fett på.
kl.18.30 skal eg spise pytt ipanne!
Og kl.21.00 spiser eg 2 skiver/knekkebrød med leverpostei!
Seinere spiste eg 5-6 sjokoladebiter.(galt)
Så kl.14.00 spiste eg ei middels komle,, med litt smelta fett på.
kl.18.30 skal eg spise pytt ipanne!
Og kl.21.00 spiser eg 2 skiver/knekkebrød med leverpostei!
Vennlig hilsen Mary
Her er det flust med støtte å få. Jo fler man skriver kommentarer til, jo fler kommentarer får man igjen, som regel.
Husk å drikke mye vann.
Lykke til med slankingen.
A_P
Du har kommet langt på vei når du bare har bestemt deg for at det er dette du virkelig vil. Ville bare si lykke til!
Masti
Lykke til Hilsen Lonelyboy.
Ønsker deg lykke til videre med slankinga. Du vil etterhvert bli hekta på disse sidene, jeg lover!
Kjempe inspirerende.
NB! Ser vi har sammen BMI, kanskje vi skulle pusche litt på hverandre??
Lykke til iallfall! jeg skal følge med deg!
Klem, Pernilla!